Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomielev

I Vivabolig søger vi en dygtig og ambitiøs elev til økonomiafdelingen.

Som vores elev vil du indgå i et team med 6 engagerede kollegaer i økonomi/IT. Du vil i din elevtid følge en fastlagt uddannelsesplan og berøre hele økonomiafdelingens opgaver, som blandt andet omfatter:

  • Bogføring af daglige bogholderiposteringer, herunder bogføring af lejer-, kreditor- og finansposteringer
  • Afstemning og betaling af kreditorer
  • Afstemning af mellemværende med lejere, diverse finansafstemninger, mellemregninger, bank m.v.
  • Udarbejdelse af periode- og årsregnskaber samt budgetter
  • Udarbejdelse og afstemning af forbrugsregnskaber
  • Bogføring af mindre regnskaber for beboeraktiviteter i afdelingerne
  • Ajourføring og opdatering af små lagerbeholdninger m.v.
  • Håndtering af kopimaskiner, nøglebriksystemer, arbejdspladser/udstyr m.v.
  • Registrering, opsætning og udlevering af telefoner, iPads, computere m.v.
  • Kontakt til lejere, leverandører, teams og afdelingsbestyrelser
  • Diverse ad hoc-opgaver, herunder bl.a. telefonpasning og post.


Herudover vil du introduceres til blandt andet administration og udlejning, syn, byggeri og drift, så du opnår et fuldstændigt billede af organisationen.

Hos Vivabolig bliver du betragtet som en ligeværdig medarbejder. Du vil få en god uddannelse, der giver dig faglige og personlige kompetencer, som et godt springbræt i dit videre arbejdsliv. Til gengæld forventer vi også, at du er engageret og samarbejdsvillig, og er villig til at yde en service ud over det forventede til vores lejere, da det er en af vores visioner i Vivabolig.



Dine kvalifikationer

  • Afsluttet HG-, EUX- eller HHX-uddannelse
  • Gode IT-færdigheder, rimelig rutine i Office-pakken og gerne kendskab til IOS/Android-enheder
  • Generel flair og interesse for økonomi og IT
  • Overblik, er struktureret og har gode samarbejdsevner


Din personlighed

  • Interesse for udvikling, især indenfor digitalisering
  • Humoristisk, venlig og serviceminded
  • Ansvarsbevidst og engageret


Vi tilbyder

  • Et spændende og afvekslende 2-årigt uddannelsesforløb, i en organisation i udvikling med masser af udfordringer i et levende og nyt hus
  • En bred uddannelse, med kendskab til mange opgaver i økonomifunktionen
  • En uddannelse med god mulighed for at kombinere teori og praksis
  • En uformel arbejdsplads med gode arbejdsforhold og glade og hjælpsomme kollegaer
  • Arbejdsforhold og løn i henhold til overenskomst mellem HK og BL.


Ansøgning

Er du interesseret i elevpladsen, så sendt en skriftlig ansøgning med CV og evt. referencer til os via linket.

Af hensyn til persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger pr. mail. Ansøgninger modtaget pr. mail tages ikke i betragtning til stillingen.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032532Phoenix-e540c39712019-06-03T00:00:00ØkonomielevI Vivabolig søger vi en dygtig og ambitiøs elev til økonomiafdelingen.

Som vores elev vil du indgå i et team med 6 engagerede kollegaer i økonomi/IT. Du vil i din elevtid følge en fastlagt uddannelsesplan og berøre hele økonomiafdelingens opgaver, som blandt andet omfatter:

  • Bogføring af daglige bogholderiposteringer, herunder bogføring af lejer-, kreditor- og finansposteringer
  • Afstemning og betaling af kreditorer
  • Afstemning af mellemværende med lejere, diverse finansafstemninger, mellemregninger, bank m.v.
  • Udarbejdelse af periode- og årsregnskaber samt budgetter
  • Udarbejdelse og afstemning af forbrugsregnskaber
  • Bogføring af mindre regnskaber for beboeraktiviteter i afdelingerne
  • Ajourføring og opdatering af små lagerbeholdninger m.v.
  • Håndtering af kopimaskiner, nøglebriksystemer, arbejdspladser/udstyr m.v.
  • Registrering, opsætning og udlevering af telefoner, iPads, computere m.v.
  • Kontakt til lejere, leverandører, teams og afdelingsbestyrelser
  • Diverse ad hoc-opgaver, herunder bl.a. telefonpasning og post.


Herudover vil du introduceres til blandt andet administration og udlejning, syn, byggeri og drift, så du opnår et fuldstændigt billede af organisationen.

Hos Vivabolig bliver du betragtet som en ligeværdig medarbejder. Du vil få en god uddannelse, der giver dig faglige og personlige kompetencer, som et godt springbræt i dit videre arbejdsliv. Til gengæld forventer vi også, at du er engageret og samarbejdsvillig, og er villig til at yde en service ud over det forventede til vores lejere, da det er en af vores visioner i Vivabolig.



Dine kvalifikationer

  • Afsluttet HG-, EUX- eller HHX-uddannelse
  • Gode IT-færdigheder, rimelig rutine i Office-pakken og gerne kendskab til IOS/Android-enheder
  • Generel flair og interesse for økonomi og IT
  • Overblik, er struktureret og har gode samarbejdsevner


Din personlighed

  • Interesse for udvikling, især indenfor digitalisering
  • Humoristisk, venlig og serviceminded
  • Ansvarsbevidst og engageret


Vi tilbyder

  • Et spændende og afvekslende 2-årigt uddannelsesforløb, i en organisation i udvikling med masser af udfordringer i et levende og nyt hus
  • En bred uddannelse, med kendskab til mange opgaver i økonomifunktionen
  • En uddannelse med god mulighed for at kombinere teori og praksis
  • En uformel arbejdsplads med gode arbejdsforhold og glade og hjælpsomme kollegaer
  • Arbejdsforhold og løn i henhold til overenskomst mellem HK og BL.


Ansøgning

Er du interesseret i elevpladsen, så sendt en skriftlig ansøgning med CV og evt. referencer til os via linket.

Af hensyn til persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger pr. mail. Ansøgninger modtaget pr. mail tages ikke i betragtning til stillingen.


2019-06-18T00:51:30.630 I Vivabolig søger vi en dygtig og ambitiøs elev til økonomiafdelingen. Som vores elev vil du indgå i et team med 6 engagerede kollegaer i økonomi IT. Du vil i din elevtid følge en fastlagt uddannelsesplan og berøre hele økonomiafdelingens opgaver, som blandt andet omfatter: Bogføring af daglige bogholderiposteringer, herunder bogføring af lejer-, kreditor- og finansposteringer Afstemning og betaling af kreditorer Afstemning af mellemværende med lejere, diverse finansafstemninger, mellemregninger, bank m.v. Udarbejdelse af periode- og årsregnskaber samt budgetter Udarbejdelse og afstemning af forbrugsregnskaber Bogføring af mindre regnskaber for beboeraktiviteter i afdelingerne Ajourføring og opdatering af små lagerbeholdninger m.v. Håndtering af kopimaskiner, nøglebriksystemer, arbejdspladser udstyr m.v. Registrering, opsætning og udlevering af telefoner, iPads, computere m.v. Kontakt til lejere, leverandører, teams og afdelingsbestyrelser Diverse ad hoc-opgaver, herunder bl.a. telefonpasning og post. Herudover vil du introduceres til blandt andet administration og udlejning, syn, byggeri og drift, så du opnår et fuldstændigt billede af organisationen. Hos Vivabolig bliver du betragtet som en ligeværdig medarbejder. Du vil få en god uddannelse, der giver dig faglige og personlige kompetencer, som et godt springbræt i dit videre arbejdsliv. Til gengæld forventer vi også, at du er engageret og samarbejdsvillig, og er villig til at yde en service ud over det forventede til vores lejere, da det er en af vores visioner i Vivabolig. Dine kvalifikationer Afsluttet HG-, EUX- eller HHX-uddannelse Gode IT-færdigheder, rimelig rutine i Office-pakken og gerne kendskab til IOS Android-enheder Generel flair og interesse for økonomi og IT Overblik, er struktureret og har gode samarbejdsevner Din personlighed Interesse for udvikling, især indenfor digitalisering Humoristisk, venlig og serviceminded Ansvarsbevidst og engageret Vi tilbyder Et spændende og afvekslende 2-årigt uddannelsesforløb, i en organisation i udvikling med masser af udfordringer i et levende og nyt hus En bred uddannelse, med kendskab til mange opgaver i økonomifunktionen En uddannelse med god mulighed for at kombinere teori og praksis En uformel arbejdsplads med gode arbejdsforhold og glade og hjælpsomme kollegaer Arbejdsforhold og løn i henhold til overenskomst mellem HK og BL. Ansøgning Er du interesseret i elevpladsen, så sendt en skriftlig ansøgning med CV og evt. referencer til os via linket. Af hensyn til persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger pr. mail. Ansøgninger modtaget pr. mail tages ikke i betragtning til stillingen.11jobnete540c397100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1550&ProjectId=143579&DepartmentId=18957&MediaId=4614&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3535925Vivabolig11Kayerødsgade 439000Aalborg96309469DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset768321JobNet4996000499600010027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e540c397https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e540c397https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e540c397&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e540c397&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgØkonomielev12008011Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee361932924mhm@vivabolig.dkDKDanmarkDKDanmark330084458GENOPSLAG! Stilling som studieadministrativ medarbejder på UCN Studiekontor, Campus Selma Lagerløfs Vej, Aalborg ØRobot Er du god til at samarbejde, systemkyndig og trives du med at arbejde med komplekse sagsområder, så har vi en spændende stilling som studieadministrativ medarbejder på UCN Studiekontor, Campus Selma Lagerløfs Vej i Aalborg Øst. Som medarbejder i vores afdeling, kommer du til at arbejde i et professionelt uhøjtideligt miljø og bliver kollega med 10 studieadministrative medarbejdere, en kontorelev, samt en teamleder, der sidder i et kontorfællesskab med mange spændende faglige udfordringer i en travl hverdag, hvor vi er indstillet på at hjælpe hinanden med opgaverne og sætter stor pris på et godt socialt fællesskab. Den primære arbejdsopgave er: Skemalægning for Fysioterapeutuddannelsen Derudover: Administrativ understøttelse af studieadministrative opgaver primært for Fysioterapeutuddannelsen Udarbejdelse af kontrakter og tjek af lønbilag til eksterne undervisere Administration, herunder rekvirering og lønbilag af og til eksamensvagter Administration ifm. rekvirering af skuespillere til brug i kommunikationsundervisning Administrativ understøttelse for SPS-vejleder Ad hoc administrative opgaver Opgaverne i UCN Studiekontor er i konstant udvikling og forandring, så der er gode muligheder for at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver over tid, som kan understøtte din faglige og personlige udvikling. Din baggrund er en kontoruddannelse, gerne med relevant efteruddannelse. Du har praktisk erfaring med og indsigt i systemanvendelse og er fortrolig med administrative opgaver. Erfaring med at arbejde i større organisationer og med forvaltningsretlige principper vil være et plus. Som person er du nysgerrig, og har en udforskende og udviklende tilgang til din opgaveløsning. Du trives med opgaver med en vis grad af kompleksitet, der kræver fordybelse og planlægning. Du har en naturlig organisatorisk forståelse og er god til at danne relationer og netværk. Vi forventer, at du er proaktiv og god til at lede dig selv og dine opgaver. Du skal kunne bidrage til at udvikle på både egen praksis og også de tværgående opgaver i afdelingen og på tværs af de lokale studiekontorer ved UCN. Det er et krav, at du har både indgående erfaring med og solidt kendskab til at arbejde med Office 365 programmer som Outlook, Word og Excel og generelt er interesseret i og kan arbejde med mange forskellige IT systemer. Derudover skal du være god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt. Lidt om os - UCN Studiekontor varetager studieadministration for grunduddannelserne på UCN, der udbydes på 4 campusadresser i Aalborg, 1 campusadresse i Hjørring og 1 campusadresse i Thisted. UCN Studiekontor bygger på campusbaserede studieadministrationer og er en institutionel enhed, der i et tæt og koordineret samarbejde varetager de studieadministrative opgaver ved UCN. Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK (Stat). Stillingen er indplaceret i løngruppe 2, sats 2 med mulighed for forhandling af tillæg. Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt og refererer til Teamlederen for UCN Studiekontor på Campus. Yderligere oplysninger: Ansættelsen vil være med start den 1 11-2019 eller gerne før. Samtaler forventes afholdt i uge 39 2019. Vil du vide mere om UCN eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Rikke Lunde, mail: ril@ucn.dk eller tlf. 7269 0917. Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN s aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.Er du god til at samarbejde, systemkyndig og trives du med at arbejde med komplekse sagsområder, så har vi en spændende stilling som studieadministrativ medarbejder på UCN Studiekontor, Campus Selma Lagerløfs Vej i Aalborg Øst.

Som medarbejder i vores afdeling, kommer du til at arbejde i et professionelt uhøjtideligt miljø og bliver kollega med 10 studieadministrative medarbejdere, en kontorelev, samt en teamleder, der sidder i et kontorfællesskab med mange spændende faglige udfordringer i en travl hverdag, hvor vi er indstillet på at hjælpe hinanden med opgaverne og sætter stor pris på et godt socialt fællesskab.

Den primære arbejdsopgave er:

  • Skemalægning for Fysioterapeutuddannelsen
Derudover:

  • Administrativ understøttelse af studieadministrative opgaver primært for Fysioterapeutuddannelsen
  • Udarbejdelse af kontrakter og tjek af lønbilag til eksterne undervisere
  • Administration, herunder rekvirering og lønbilag af og til eksamensvagter
  • Administration ifm. rekvirering af skuespillere til brug i kommunikationsundervisning
  • Administrativ understøttelse for SPS-vejleder
  • Ad hoc administrative opgaver
Opgaverne i UCN Studiekontor er i konstant udvikling og forandring, så der er gode muligheder for at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver over tid, som kan understøtte din faglige og personlige udvikling.

Din baggrund er en kontoruddannelse, gerne med relevant efteruddannelse. Du har praktisk erfaring med og indsigt i systemanvendelse og er fortrolig med administrative opgaver. Erfaring med at arbejde i større organisationer og med forvaltningsretlige principper vil være et plus.

Som person er du nysgerrig, og har en udforskende og udviklende tilgang til din opgaveløsning. Du trives med opgaver med en vis grad af kompleksitet, der kræver fordybelse og planlægning. Du har en naturlig organisatorisk forståelse og er god til at danne relationer og netværk.

Vi forventer, at du er proaktiv og god til at lede dig selv og dine opgaver. Du skal kunne bidrage til at udvikle på både egen praksis og også de tværgående opgaver i afdelingen og på tværs af de lokale studiekontorer ved UCN.

Det er et krav, at du har både indgående erfaring med og solidt kendskab til at arbejde med Office 365 programmer som Outlook, Word og Excel og generelt er interesseret i og kan arbejde med mange forskellige IT systemer.

Derudover skal du være god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt.

Lidt om os - UCN Studiekontor varetager studieadministration for grunduddannelserne på UCN, der udbydes på 4 campusadresser i Aalborg, 1 campusadresse i Hjørring og 1 campusadresse i Thisted. UCN Studiekontor bygger på campusbaserede studieadministrationer og er en institutionel enhed, der i et tæt og koordineret samarbejde varetager de studieadministrative opgaver ved UCN.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK (Stat).

Stillingen er indplaceret i løngruppe 2, sats 2 med mulighed for forhandling af tillæg.

Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt og refererer til Teamlederen for UCN Studiekontor på Campus.

Yderligere oplysninger:
Ansættelsen vil være med start den 1/11-2019 eller gerne før.

Samtaler forventes afholdt i uge 39 2019.

Vil du vide mere om UCN eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Rikke Lunde, mail: ril@ucn.dk eller tlf. 7269 0917.

Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig

Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi.
Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.






University College Nordjylland - Selma Lagerløfs VejAalborg Øst2019-09-05T00:00:002019-09-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

GENOPSLAG! Stilling som studieadministrativ medarbejder på UCN Studiekontor, Campus Selma Lagerløfs Vej, Aalborg Ø

University College Nordjylland - Selma Lagerløfs Vej

Aalborg Øst
Er du god til at samarbejde, systemkyndig og trives du med at arbejde med komplekse sagsområder, så har vi en spændende stilling som studieadministrativ medarbejder på UCN Studiekontor, Campus Selma Lagerløfs Vej i Aalborg Øst. Som medarbejder i vor...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:18. september 2019