Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ØKONOMIELEV til dk company

 

DRØMMER DU OM EN ØKONOMIUDDANNELSE MED UDFORDRINGER OG SPÆNDENDE

OPGAVER SAMT GODE MULIGHEDER FOR FAGLIG OG PERSONLIG UDVIKLING? SÅ ER DET MÅSKE DIG VI SØGER.

DK COMPANY VEJLE A/S SØGER EN SELVSTÆNDIG ELEV TIL DEN 2-ÅRIGE KONTOR-UDDANNELSE MED SPECIALET ØKONOMI.

 

VI FORVENTER

• At du har bestået eller forventer at bestå EUX-eksamen eller HH inden opstart

• At du er nysgerrig, initiativrig, serviceorienteret og ansvarsbevidst

• At du har et godt kendskab til IT og er vant til at arbejde med MS Office pakken

• At du er åben, udadvendt og kan lide udfordringer

• At du har flair for tal

• At du er god til dansk og engelsk i skrift og tale. Det vil være en fordel, hvis du også har et godt kendskab til tysk i både skrift og tale

 

VI TILBYDER

• En alsidig uddannelse i vores bogholderi, hvor du vil få mulighed for at arbejde både med finans-, kreditor- og debitorsiden, såvel som controlling

• Et job i en uformel organisation med fuld fart på og med plads til smil og samarbejde med kollegaer på tværs af organisationen

• Gode personaleforhold og benefits

 

Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Hanne Larsen på tlf. 79 43 30 00.

 

Arbejdstiden: 37 timer om ugen, ekskl. pauser.

Ansøgningsfrist: 15. februar 2018. Bemærk vi behandler ansøgningerne løbende.

Tiltrædelse: 13. august 2018.

Send din ansøgning, CV, eksamensbevis eller standpunktskarakterer til jobvejle@dkcompany.com

– mærket "Økonomielev".

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329743179Phoenix-8314c25312018-01-18T04:30:13.370ØKONOMIELEV til dk company

 

DRØMMER DU OM EN ØKONOMIUDDANNELSE MED UDFORDRINGER OG SPÆNDENDE

OPGAVER SAMT GODE MULIGHEDER FOR FAGLIG OG PERSONLIG UDVIKLING? SÅ ER DET MÅSKE DIG VI SØGER.

DK COMPANY VEJLE A/S SØGER EN SELVSTÆNDIG ELEV TIL DEN 2-ÅRIGE KONTOR-UDDANNELSE MED SPECIALET ØKONOMI.

 

VI FORVENTER

• At du har bestået eller forventer at bestå EUX-eksamen eller HH inden opstart

• At du er nysgerrig, initiativrig, serviceorienteret og ansvarsbevidst

• At du har et godt kendskab til IT og er vant til at arbejde med MS Office pakken

• At du er åben, udadvendt og kan lide udfordringer

• At du har flair for tal

• At du er god til dansk og engelsk i skrift og tale. Det vil være en fordel, hvis du også har et godt kendskab til tysk i både skrift og tale

 

VI TILBYDER

• En alsidig uddannelse i vores bogholderi, hvor du vil få mulighed for at arbejde både med finans-, kreditor- og debitorsiden, såvel som controlling

• Et job i en uformel organisation med fuld fart på og med plads til smil og samarbejde med kollegaer på tværs af organisationen

• Gode personaleforhold og benefits

 

Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Hanne Larsen på tlf. 79 43 30 00.

 

Arbejdstiden: 37 timer om ugen, ekskl. pauser.

Ansøgningsfrist: 15. februar 2018. Bemærk vi behandler ansøgningerne løbende.

Tiltrædelse: 13. august 2018.

Send din ansøgning, CV, eksamensbevis eller standpunktskarakterer til jobvejle@dkcompany.com

– mærket "Økonomielev".

 

2018-02-16T00:56:00.997 DRØMMER DU OM EN ØKONOMIUDDANNELSE MED UDFORDRINGER OG SP NDENDE OPGAVER SAMT GODE MULIGHEDER FOR FAGLIG OG PERSONLIG UDVIKLING? SÅ ER DET MÅSKE DIG VI SØGER. DK COMPANY VEJLE A S SØGER EN SELVST NDIG ELEV TIL DEN 2-ÅRIGE KONTOR-UDDANNELSE MED SPECIALET ØKONOMI. VI FORVENTER At du har bestået eller forventer at bestå EUX-eksamen eller HH inden opstart At du er nysgerrig, initiativrig, serviceorienteret og ansvarsbevidst At du har et godt kendskab til IT og er vant til at arbejde med MS Office pakken At du er åben, udadvendt og kan lide udfordringer At du har flair for tal At du er god til dansk og engelsk i skrift og tale. Det vil være en fordel, hvis du også har et godt kendskab til tysk i både skrift og tale VI TILBYDER En alsidig uddannelse i vores bogholderi, hvor du vil få mulighed for at arbejde både med finans-, kreditor- og debitorsiden, såvel som controlling Et job i en uformel organisation med fuld fart på og med plads til smil og samarbejde med kollegaer på tværs af organisationen Gode personaleforhold og benefits Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Hanne Larsen på tlf. 79 43 30 00. Arbejdstiden: 37 timer om ugen, ekskl. pauser. Ansøgningsfrist: 15. februar 2018. Bemærk vi behandler ansøgningerne løbende. Tiltrædelse: 13. august 2018. Send din ansøgning, CV, eksamensbevis eller standpunktskarakterer til jobvejle@dkcompany.com mærket Økonomielev .11Jobnet8314c253100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-15T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHedensted3080065DK Company Vejle A/S11Edisonvej 47100VejleDKDanmark155.732470009.57116300
jobvejle@dkcompany.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent510139JobNet47394571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8314c253https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8314c253https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8314c253&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8314c253&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee352348714Hanne Larsenjobvejle@dkcompany.comDKDanmarkDKDanmark329941057Kickstart din karriere - Bliv kontorelev i Region SyddanmarkBasic Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer. Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2019. Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med flere forskellige afdelinger i løbet af din elevtid. Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, økonomi, indkøb, sundhed, drift af de sociale institutioner samt servicering af politikerne. Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder. Hvem er du? Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen: EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX suppleret med et EUD-studenter grundforløb og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV ! Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en real kompetence vurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole. Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der er positive, tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback. Er vi noget for dig? Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende. Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige og eleverne. Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer alle 2. års elever på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle. I 2018 blev regionshuset i Vejle kåret til Årets praktiksted dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år. Yderligere oplysninger Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside: www.rsyd.dk kontorelev Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller Mie.Heegaard@rsyd.dk Ansøgningsfristen er 17. februar 2019. Send ansøgningen, CV og relevante bilag elektronisk via linket Søg stillingen HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer. Vi afholder første og anden samtalerunde i marts måned 2019. Mellem første og anden samtale skal du gennemføre en personprofil-analyse.
Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer.  Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2019.  
 
Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med flere forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.  
 
Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, økonomi, indkøb, sundhed, drift af de sociale institutioner samt servicering af politikerne. 
 
Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder. 
 
Hvem er du? 
Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen: 
 
EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX suppleret med et EUD-studenter grundforløb og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV ! 
 
Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en real kompetence vurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole. 
 
Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der er positive, tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback. 
 
Er vi noget for dig? 
Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende. 
 
Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige og eleverne. 
 
Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer alle 2. års elever på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle. 
 
I 2018 blev regionshuset i Vejle kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år. 
 
Yderligere oplysninger 
Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside: www.rsyd.dk/kontorelev 
 
Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller  
 
Ansøgningsfristen er 17. februar 2019. Send ansøgningen, CV og relevante bilag elektronisk via linket "Søg stillingen" – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer. 
 
Vi afholder første og anden samtalerunde i marts måned 2019. Mellem første og anden samtale skal du gennemføre en personprofil-analyse. 
ORS/Small/fc31b9a6_logo.pngHR Løn og AnalyseVejle2019-01-11T16:00:29.9232019-02-15T00:00:00
329941731Kontorelever til Vejle KommuneBasic Bliv kontorelev i Vejle Kommune og gør en forskel for livet i Vejle! Om jobbet: Vi søger fra 1. september 2019 dig og en håndfuld andre topmotiverede kvikke kontorelever til en stor organisation, hvor ikke to dage er ens. Vi arbejder hele tiden målrettet på at udvikle nye kreative og innovative måder at løse vores opgaver på, og her kan du blandt andet gøre en forskel. Vores vision er Vejle med Vilje og denne vilje har du også! Vi forventer af dig: Du har lyst til udfordringer og du trives i et travlt og engageret miljø. Som elev er du nysgerrig, aktiv og du stiller selvfølgelig krav til uddannelsen. Vi tilbyder rammerne - men det er dig der fylder dem ud! Vejle Kommune er konstant i udvikling, og du vil hos os helt naturligt komme tæt på og bidrage til de processer, vi hele tiden har i gang. Så smøg ærmerne op og vis hvad du kan! Du er selvfølgelig god til kommunikation, har et udpræget servicegen og en ambition at lære nyt og dygtiggøre dig. Vi tilbyder dig: Vi lover dig en grundig introduktion til arbejdspladsen med internat og forløb, hvor du lærer organisationen og også dig selv og din læringsstil at kende. Vi har fokus på din trivsel og arbejdsglæde og har blandt andet et super velfungerende elevnetværk, som vi forventer, at du kommer til at indgå i og bidrage til. Vores elever vil nemlig gerne hinanden og er ofte sammen både til de månedige elevfrokoster og til forskellige aktiviteter uden for arbejdstid. Du deltager som en naturlig ting også ved de faglige arrangementer og tiltag, vi som elevsted tilbyder som en del af din uddannelse. Du er som hovedregel elev i to afdelinger alt efter varigheden af din elevtid. Du får en veltilrettelagt uddannelse, hvor du kommer i berøring med enten borgere, ansatte, andre kunder eller myndigheder. Vi arbejder med og bruger digitale selvbetjeningsløsninger og her er det værdifuldt, at du har flair for IT. Du får en engageret elevvejleder, som ser det som sin fornemste opgave at coache og vejlede dig igennem elevuddannelsen i samarbejde med dig! Om os: Er du blevet nysgerrig? Læs mere om elevuddannelsen, kvalifikationer, vores elevfilm og hvad Casper synes om at være elev på www.vejle.dk elev . Flere oplysninger: Kontakt uddannelseskoordinator Charlotte Samson på 76 81 13 12 eller chasa@vejle.dk . Du kan læse mere om os på www.vejle.dk elev - det administrative område Kontor. Vi skal have din ansøgning med bilag senest 8. februar 2019. Dine kvalifikationer: Du har eller forventer at have følgende inden du starter uddannelse hos os: EUX kontorlinjen, HHX med 5 ugers EUD, STX, HTX, HF med 10 ugers EUD eller HG2. Det er meget vigtigt, at du husker at vedhæfte kopi af termins- eller eksamenskarakterer, hvis du har disse. Er du i tvivl om du har kvalifikationerne, kontakt en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. Profilanalyse Vi bruger personprofilanalyse og cases i forbindelse med ansættelsen. Vi vil gerne sikre det bedste match mellem dig og os, og vi har derfor planlagt et skræddersyet rekrutteringsforløb. Det foregår i februar marts 2019 via telefoninterviews i uge 8 med et antal udvalgte ansøgere, en test og to samtalerunder. Alt sammen noget du vil blive orienteret nærmere om, hvis det er dig, som er videre i kandidatfeltet. Vi håber, at du har lyst til at blive en del af holdet, og glæder os meget til at høre fra dig! Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter .
Bliv kontorelev i Vejle Kommune og gør en forskel for livet i Vejle! 
 
Om jobbet:  
Vi søger fra 1. september 2019 dig og en håndfuld andre topmotiverede kvikke kontorelever til en stor organisation, hvor ikke to dage er ens. Vi arbejder hele tiden målrettet på at udvikle nye kreative og innovative måder at løse vores opgaver på, og her kan du blandt andet gøre en forskel. Vores vision er Vejle med Vilje – og denne vilje har du også!  
 
Vi forventer af dig:  
Du har lyst til udfordringer og du trives i et travlt og engageret miljø.  
Som elev er du nysgerrig, aktiv og du stiller selvfølgelig krav til uddannelsen. Vi tilbyder rammerne - men det er dig der fylder dem ud!  
Vejle Kommune er konstant i udvikling, og du vil hos os helt naturligt komme tæt på og bidrage til de processer, vi hele tiden har i gang. Så smøg ærmerne op og vis hvad du kan! Du er selvfølgelig god til kommunikation, har et udpræget servicegen og en ambition at lære nyt og dygtiggøre dig. 
 
Vi tilbyder dig:  
Vi lover dig en grundig introduktion til arbejdspladsen med internat og forløb, hvor du lærer organisationen og også dig selv og din læringsstil at kende. Vi har fokus på din trivsel og arbejdsglæde og har blandt andet et super velfungerende elevnetværk, som vi forventer, at du kommer til at indgå i og bidrage til. Vores elever vil nemlig gerne hinanden og er ofte sammen – både til de månedige elevfrokoster og til forskellige aktiviteter uden for arbejdstid. Du deltager som en naturlig ting også ved de faglige arrangementer og tiltag, vi som elevsted tilbyder som en del af din uddannelse. 
 
Du er som hovedregel elev i to afdelinger alt efter varigheden af din elevtid. Du får en veltilrettelagt uddannelse, hvor du kommer i berøring med enten borgere, ansatte, andre kunder eller myndigheder. Vi arbejder med og bruger digitale selvbetjeningsløsninger og her er det værdifuldt, at du har flair for IT.  
 
Du får en engageret elevvejleder, som ser det som sin fornemste opgave at coache og vejlede dig igennem elevuddannelsen i samarbejde med dig!  
 
Om os:  
Er du blevet nysgerrig? Læs mere om elevuddannelsen, kvalifikationer, vores elevfilm og hvad Casper synes om at være elev på  www.vejle.dk/elev .  
 
Flere oplysninger:  
Kontakt uddannelseskoordinator Charlotte Samson på 76 81 13 12 eller chasa@vejle.dk
 
Du kan læse mere om os på www.vejle.dk/elev  - det administrative område | Kontor. 
 
Vi skal have din ansøgning med bilag senest 8. februar 2019.  
 
Dine kvalifikationer: 
Du har eller forventer at have følgende inden du starter uddannelse hos os: EUX kontorlinjen, HHX med 5 ugers EUD, STX, HTX, HF med 10 ugers EUD eller HG2. 
 
Det er meget vigtigt, at du husker at vedhæfte kopi af termins- eller eksamenskarakterer, hvis du har disse.  
 
Er du i tvivl om du har kvalifikationerne, kontakt en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole.
 
Profilanalyse 
Vi bruger personprofilanalyse og cases i forbindelse med ansættelsen.   
 
Vi vil gerne sikre det bedste match mellem dig og os, og vi har derfor planlagt et skræddersyet rekrutteringsforløb. Det foregår i februar/marts 2019 via telefoninterviews i uge 8 med et antal udvalgte ansøgere, en test og to samtalerunder.  Alt sammen noget du vil blive orienteret nærmere om, hvis det er dig, som er videre i kandidatfeltet. 
 
Vi håber, at du har lyst til at blive en del af holdet, og glæder os meget til at høre fra dig! 
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter
 
ORS/Small/5cb13051_logo.pngKoncern HRVejle2019-01-14T12:00:43.8132019-02-08T00:00:00
329941628Kontorelev til Administrations- og Servicestyrelsen i HorsensRobot Start din karriere i Administrations- og Servicestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Administrations- og Servicestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen. Er du klar til en ny spændende hverdag? Som elev i Administrations- og Servicestyrelsen specialiserer du din uddannelse, således at du får en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Administration- og servicestyrelsens fornemmeste opgave er at yde en god service til Skatteforvaltningens seks øvrige styrelser. Du vil derfor få et dybdegående kendskab til Skatteforvaltningens personaleområde, hvor både ansættelsesforhold og lønindberetninger er centrale opgaver. Eksempler på opgaver kunne være at: Administrere arbejdstid, sygefravær samt ophør af ansættelse i diverse systemer Deltage i telefonsupport til Skatteforvaltningens medarbejdere inden for personaleområdet Udarbejde ansættelseskontrakter Udarbejde og registrere lønberegninger og lønindberetninger i vores lønsystem Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til organisationens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år. Personlige og faglige kvalifikationer Du er en imødekommende person, som motiveres af at yde god service til de personer, som du igennem dit arbejde kommer i kontakt med. Du skal både kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljer og kvalitet samt være fleksibel, da der ofte kommer uventede opgaver. Det er vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlægges din ansøgning. Du kan læse mere om Administrations- og Servicestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.adst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en samtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Din arbejdssted bliver Løvenørnsgade 25, 8700 Horsens. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Administrations- og Servicestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Administrations- og Servicestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningen.

Er du klar til en ny spændende hverdag?
Som elev i Administrations- og Servicestyrelsen specialiserer du din uddannelse, således at du får en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Administration- og servicestyrelsens fornemmeste opgave er at yde en god service til Skatteforvaltningens seks øvrige styrelser. Du vil derfor få et dybdegående kendskab til Skatteforvaltningens personaleområde, hvor både ansættelsesforhold og lønindberetninger er centrale opgaver.

Eksempler på opgaver kunne være at:
  • Administrere arbejdstid, sygefravær samt ophør af ansættelse i diverse systemer
  • Deltage i telefonsupport til Skatteforvaltningens medarbejdere inden for personaleområdet
  • Udarbejde ansættelseskontrakter
  • Udarbejde og registrere lønberegninger og lønindberetninger i vores lønsystem

Som elev i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får ophold i flere enheder, så du får et bredt kendskab til organisationens faglige områder. Du skal derfor være forberedt på nye spændende udfordringer efter dit 1. år.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er en imødekommende person, som motiveres af at yde god service til de personer, som du igennem dit arbejde kommer i kontakt med.

Du skal både kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljer og kvalitet samt være fleksibel, da der ofte kommer uventede opgaver. Det er vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlægges din ansøgning.

Du kan læse mere om Administrations- og Servicestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.adst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en samtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Din arbejdssted bliver Løvenørnsgade 25, 8700 Horsens.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, HorsensHorsens2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
329941629Kontorelever til Skattestyrelsen i RandersRobot Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Høj faglighed og godt arbejdsmiljø Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Som kontorelev ved Skattestyrelsen i Randers bliver du tilknyttet vores Erhvervsregistrering og Udlandsafdelinger. Eksempler på opgaver kunne være: Sagsbehandling Indberetning af selvangivelser Telefonbetjening og mailbesvarelser Registrering og afmeldelse af virksomheders skatte- og afgiftspligter Behandling af ansøgninger om skattekort og dansk skattepersonnummer til udenlandske borgere. Som kontorelev med speciale i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Toldbodgade 3, 8900 Randers. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Høj faglighed og godt arbejdsmiljø
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Som kontorelev ved Skattestyrelsen i Randers bliver du tilknyttet vores Erhvervsregistrering og Udlandsafdelinger.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • Sagsbehandling
  • Indberetning af selvangivelser
  • Telefonbetjening og mailbesvarelser
  • Registrering og afmeldelse af virksomheders skatte- og afgiftspligter
  • Behandling af ansøgninger om skattekort og dansk skattepersonnummer til udenlandske borgere.

Som kontorelev med speciale i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med opgaver der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aalborg den 18. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Toldbodgade 3, 8900 Randers.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, Billund, Cargo CentervejBillund2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
329941657Kontorelev til Skattestyrelsen i HorsensRobot Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Høj faglighed og godt arbejdsmiljø Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden. Eksempler på opgaver kunne være: Sagsbehandling moms og skattesager Udbetalingskontrol på negative momsangivelser Kontrolaktioner vedrørende social dumping. Som kontorelev med speciale i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder. Personlige og faglige kvalifikationer Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http: www.sktst.dk elev. Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen. Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal. Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Løvenørnsgade 25, 8700 Horsens. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Skattestyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Skattestyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Høj faglighed og godt arbejdsmiljø
Som elev i Skattestyrelsen får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Du vil igennem uddannelsen få et bredt kendskab til Skattestyrelsens kerneområde og være med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.

Eksempler på opgaver kunne være:
  • Sagsbehandling – moms og skattesager
  • Udbetalingskontrol på negative momsangivelser
  • Kontrolaktioner vedrørende social dumping.

Som kontorelev med speciale i offentlig administration skal du igennem nogle specifikke fagområder som f.eks. sagsbehandling, økonomi og kundeservice. Vi tilrettelægger din uddannelse således, at du får et bredt kendskab til Skattestyrelsens faglige områder.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er nysgerrig og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt.

Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Ligeledes er det vigtigt, at du er serviceminded samt har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du kan læse mere om Skattestyrelsen, og hvordan det er at være elev, på http://www.sktst.dk/elev.

Send senest den 17. februar 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Der vil muligvis blive benyttet eksternt konsulentbureau til dele af rekrutteringsprocessen.

Bliver du udvalgt til at gå videre i processen, vil du sammen med de øvrige kandidater blive inviteret til et spændende 1-dags rekrutteringsseminar, hvor du vil høre mere om forventningerne til dig, deltage i udvalgte øvelser samt have en interviewsamtale. Inden vi mødes på rekrutteringsseminaret, skal du løse en spændende mindre opgave med ord og tal.

Formålet med rekrutteringsseminaret er at give dig mulighed for at lære mere om os, ligesom vi også får et bredere indtryk af dig. Rekrutteringsseminaret forventes gennemført i Aarhus den 26. marts 2019.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Løvenørnsgade 25, 8700 Horsens.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, HorsensHorsens2019-01-14T00:00:002019-02-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kickstart din karriere - Bliv kontorelev i Region Syddanmark

HR Løn og Analyse

Vejle
Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer. Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig admi...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:15. februar 2019

Kontorelever til Vejle Kommune

Koncern HR

Vejle
Bliv kontorelev i Vejle Kommune og gør en forskel for livet i Vejle! Om jobbet: Vi søger fra 1. september 2019 dig og en håndfuld andre topmotiverede kvikke kontorelever til en stor organisation, hvor ikke to dage er ens. Vi arbejder hele tiden målr...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:8. februar 2019

Kontorelev til Administrations- og Servicestyrelsen i Horsens

Skatteforvaltningen, Horsens

Horsens
Start din karriere i Administrations- og Servicestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. ...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Kontorelever til Skattestyrelsen i Randers

Skatteforvaltningen, Billund, Cargo Centervej

Billund
Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne o...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Kontorelev til Skattestyrelsen i Horsens

Skatteforvaltningen, Horsens

Horsens
Start din karriere i Skattestyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne o...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019