Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomikonsulent

Vil du være med til at udvikle fremtidens hospital og levere knivskarp ledelsesinformation ift. økonomi- og risikostyring vedr. Region Hovedstadens byggeprojekter?

Vil du være med til at videreudvikle Center for Ejendomme i Region Hovedstaden med samling og nytænkning af Region Hovedstadens bygherrerolle?

Om os
Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for CEJs ca. 700 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner således, vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I CEJ skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

Læs mere om os her.

Om stillingen

Vi søger en faglig stærk og samarbejdsorienterede projekt-og risikokonsulent med gode samarbejds- og kommunikationsevner, til med sikker hånd at bistå vores enhedschef med at indsamle økonomioverblik fra de 5 byggesektioner som enheden spænder over.

Du vil sidde centralt og referere direkte til enhedschefen for Byg og Renovering (BOR), Jacob Ulrik Sachse, og samtidig vil komme til at arbejde tæt sammen med enhedens 5 byggesektioner. Du vil således arbejde tæt sammen med enhedens byggechefer, idet du vil fungere som sparringspartner i forhold til styring og opfølgning af deres byggeprojekter.

Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende job i en kompleks og interessant kontekst, hvor dine primære opgaver er:

  • at sikre fornuftig økonomi- og risikorapportering over sektionernes samlede byggeprojekter, herunder interaktion med tidsdelen
  • i særlig høj grad at bistå med månedlig ledelsesrapportering ift. økonomi, fremdrift og risici
  • i tæt samarbejde med Center for Ejendommes økonomifunktion
  • at understøtte professionel projektledelse
  • at sikre koordinering med økonomifunktioner hos hospitaler og samarbejdspartnere
Du vil komme til at samarbejde med professionelle og engagerede kollegaer, og du vil blive en vigtig drivkraft i opbygningen af et stærkt fagligt og socialt miljø, hvor vi prioriterer at have det sjovt, imens vi når vores ambitiøse mål.
Du vil få en spændende og alsidig arbejdsplads med mulighed for at implementere egne idéer og processer, hvor mulighederne for personlig og faglig udvikling er store. Du bliver en del af et dynamisk miljø, hvor tillid, åbenhed og helhedssyn er en del af værdisættet.

Om dig
Du er en erfaren økonomi- og risikomanager, der skaber helhedsorienterede løsninger. Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som f.eks. cand. oecon, cand. merc. fir., aud., HD regnskab eller lignende.

Du har erfaring fra en projektorganisation med fokus på porteføljestyring og er vant til at tænke i helheder og optimere store, komplekse systemer.

Yderligere forventer vi, at du har indsigt i og erfaring med:

  • opstilling af ledelsesinformation vedrørende økonomi, tid og kvalitet
  • egenhændigt at kunne indsamle og udarbejde ledelsesinformation
  • økonomikontrol, der understøtter forretningen
  • anvendelse og udvikling af økonomisystemer; erfaring med SAP vil være en fordel
  • effektiv interaktion mellem risici, effektivitet og kontroller; herunder hvordan det påvirker projektet
  • bevillingsstyring; erfaring med offentlig bevillingsstyring vil være en fordel
  • håndtering af mange parallelle sager og forløb
Herudover forventer vi, at du har evnen til at strukturere og bevare overblikket. Du skal have stærke samarbejds- og forhandlingsevner, kunne arbejde selvstændigt og i team samt kunne prioritere og planlægge opgaver. Desuden skal du have en god forståelse for de politiske og administrative processer i en offentlig virksomhed.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Tillæg kan forhandles ift. erfaring og kvalifikationer og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Tiltrædelse ønskes den 1. september 2020 eller snarest muligt.

Det faste arbejdssted er på Lyskær 13A i Herlev, derudover vil der også kunne være mødeaktiviteter på de øvrige matrikler i Region Hovedstaden.

Du får en fleksibel arbejdstid og muligheder for efteruddannelse. Vi har en aktiv personalepolitik, som understøtter din karriere gennem de forskellige faser af dit arbejdsliv.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte enhedschef Jacob Ulrik Sachse på 22 10 74 53, hvis du vil vide mere om stillingen.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV, uddannelsesbevis og andre relevante dokumenter online via ansøgningsfunktionen.

Ansøgningsfristen er den 10. juli 2020.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.