Økonomikonsulent Center for Børn & Undervisning

Center for Børn & Undervisning søger en økonomikonsulent med en solid faglig baggrund´, der kan bidrage med kvalitet i løsning af centrets opgaveportefølje.

Arbejdspladsen:

Center for Børn & Undervisning understøtter Byrådets vision og Børn- og Ungepolitikken. Fokus er på den faglige udvikling og drift indenfor 0-18 årsområdet i Faxe Kommune, hvilket omfatter folkeskoler, ungdomsskolen, dagtilbud, dagplejen, PPR/specialpædagogisk korps, sundhedsplejen samt tandpleje.

Centerstaben består af 15 medarbejdere, som hovedsageligt beskæftiger sig med administration, udvikling, økonomihåndtering, visitation og pladsanvisning. Det overordnede formål er, at skabe det bedste fundament for læring, trivsel og sundhed for alle børn og unge i Faxe Kommune.

Om jobbet:

Det er et fagområde, som der er stor interesse og bevågenhed for.

Derfor søger vi en erfaren økonomikonsulent, der med afsæt i centerstaben vil få en overordnet koordinerende rolle i og af det samlede centers budget- og regnskabsprocesser.

Du skal derfor have erfaring, kompetencer og lyst til at beskæftige dig med såvel overordnet som mere detaljeret økonomi indenfor området.

Det forventes, at du på sikker og kompetent vis kan udarbejde relevant styringsmateriale, ledelsesinformation og nøgletal – samt indgå i en tæt sparring med centerchefen om den samlede økonomistyring på centerets område.

Det er ligeledes en forventning, at du kan indgå i samarbejde med de øvrige kollegaer i centerstaben om udarbejdelse af politiske sagsfremstillinger.

I forhold til varetagelsen af stillingens indhold, er det en forventning, at din uddannelsesmæssige baggrund modsvarer de efterspurgte kompetencer.

Stillingens indhold og kompleksitet forudsætter, at du har erfaring med tilsvarende økonomiopgaver, har et godt og sikkert overblik samt kan bevare begge ben på jorden i pressede situationer.

Du skal være i besiddelse af gode kommunikationsevner og have en positiv og konstruktiv tilgang til samarbejdet såvel internt som eksternt. Du vil skulle indgå i samarbejde med centerets decentrale institutioner/afdelinger samt med Faxe Kommunes øvrige centre hvoraf Center for HR, Økonomi & IT bliver en væsentlig samarbejdspartner.

I Faxe Kommune er styrkelsen af fællesskaber et højt prioriteret arbejdsområde. Dette arbejde omsættes konkret i Center for Børn & Undervisning gennem et projekt, som vi kalder ”Børn i Fællesskaber”. Her er vi i gang med at videreudvikle de mangfoldige læringsmiljøer på skolerne og styrke mulighederne for at omsætte økonomiske ressourcer langt tidligere i det forebyggende og inkluderende arbejde. Som økonomikonsulent vil du derfor få en vigtig rolle i styringsrummet, hvor vi i fællesskab skal skabe de bedste resultater for børn, unge og familier i kommunen.

Det kan vi tilbyde:

Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads, hvor vi samarbejder engageret og målrettet for at skabe de bedste resultater. Du får gode engagerede kollegaer, i et miljø hvor trivsel, humor og arbejdsglæde prioriteres højt.

Stillingen er til besættelse hurtigst muligt dog senest 1. december 2019. Den er på 37 timer og er placeret i centerets administration, Tingvej 7, 4690 Haslev.

Din løn vil afspejle dine kvalifikationer og vil blive fastsat ud fra gældende overenskomst.

 

Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag den 21. oktober 2019, kl.12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 29. oktober 2019.

 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til centerchef Rikke Westergaard på tlf. 24844587.

 

Du sender din ansøgning ved at trykke på ”send ansøgning” under selve stillingsopslaget og derefter udfylde den formular, som kommer frem. Det er herinde du vedhæfter din ansøgning samt bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mm. Bemærk: ansøgninger, som modtages på anden vis ikke vil komme i betragtning.


Børneattest indhentes inden ansættelse.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330086638Phoenix-d756ef9512019-09-09T15:04:34.530Økonomikonsulent Center for Børn & Undervisning

Center for Børn & Undervisning søger en økonomikonsulent med en solid faglig baggrund´, der kan bidrage med kvalitet i løsning af centrets opgaveportefølje.

Arbejdspladsen:

Center for Børn & Undervisning understøtter Byrådets vision og Børn- og Ungepolitikken. Fokus er på den faglige udvikling og drift indenfor 0-18 årsområdet i Faxe Kommune, hvilket omfatter folkeskoler, ungdomsskolen, dagtilbud, dagplejen, PPR/specialpædagogisk korps, sundhedsplejen samt tandpleje.

Centerstaben består af 15 medarbejdere, som hovedsageligt beskæftiger sig med administration, udvikling, økonomihåndtering, visitation og pladsanvisning. Det overordnede formål er, at skabe det bedste fundament for læring, trivsel og sundhed for alle børn og unge i Faxe Kommune.

Om jobbet:

Det er et fagområde, som der er stor interesse og bevågenhed for.

Derfor søger vi en erfaren økonomikonsulent, der med afsæt i centerstaben vil få en overordnet koordinerende rolle i og af det samlede centers budget- og regnskabsprocesser.

Du skal derfor have erfaring, kompetencer og lyst til at beskæftige dig med såvel overordnet som mere detaljeret økonomi indenfor området.

Det forventes, at du på sikker og kompetent vis kan udarbejde relevant styringsmateriale, ledelsesinformation og nøgletal – samt indgå i en tæt sparring med centerchefen om den samlede økonomistyring på centerets område.

Det er ligeledes en forventning, at du kan indgå i samarbejde med de øvrige kollegaer i centerstaben om udarbejdelse af politiske sagsfremstillinger.

I forhold til varetagelsen af stillingens indhold, er det en forventning, at din uddannelsesmæssige baggrund modsvarer de efterspurgte kompetencer.

Stillingens indhold og kompleksitet forudsætter, at du har erfaring med tilsvarende økonomiopgaver, har et godt og sikkert overblik samt kan bevare begge ben på jorden i pressede situationer.

Du skal være i besiddelse af gode kommunikationsevner og have en positiv og konstruktiv tilgang til samarbejdet såvel internt som eksternt. Du vil skulle indgå i samarbejde med centerets decentrale institutioner/afdelinger samt med Faxe Kommunes øvrige centre hvoraf Center for HR, Økonomi & IT bliver en væsentlig samarbejdspartner.

I Faxe Kommune er styrkelsen af fællesskaber et højt prioriteret arbejdsområde. Dette arbejde omsættes konkret i Center for Børn & Undervisning gennem et projekt, som vi kalder ”Børn i Fællesskaber”. Her er vi i gang med at videreudvikle de mangfoldige læringsmiljøer på skolerne og styrke mulighederne for at omsætte økonomiske ressourcer langt tidligere i det forebyggende og inkluderende arbejde. Som økonomikonsulent vil du derfor få en vigtig rolle i styringsrummet, hvor vi i fællesskab skal skabe de bedste resultater for børn, unge og familier i kommunen.

Det kan vi tilbyde:

Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads, hvor vi samarbejder engageret og målrettet for at skabe de bedste resultater. Du får gode engagerede kollegaer, i et miljø hvor trivsel, humor og arbejdsglæde prioriteres højt.

Stillingen er til besættelse hurtigst muligt dog senest 1. december 2019. Den er på 37 timer og er placeret i centerets administration, Tingvej 7, 4690 Haslev.

Din løn vil afspejle dine kvalifikationer og vil blive fastsat ud fra gældende overenskomst.

 

Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag den 21. oktober 2019, kl.12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 29. oktober 2019.

 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til centerchef Rikke Westergaard på tlf. 24844587.

 

Du sender din ansøgning ved at trykke på ”send ansøgning” under selve stillingsopslaget og derefter udfylde den formular, som kommer frem. Det er herinde du vedhæfter din ansøgning samt bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mm. Bemærk: ansøgninger, som modtages på anden vis ikke vil komme i betragtning.


Børneattest indhentes inden ansættelse.

Center for Børn & Undervisning søger en økonomikonsulent med en solid faglig baggrund´, der kan bidrage med kvalitet i løsning af centrets opgaveportefølje. Arbejdspladsen: Center for Børn & Undervisning understøtter Byrådets vision og Børn- og Ungepolitikken. Fokus er på den faglige udvikling og drift indenfor 0-18 årsområdet i Faxe Kommune, hvilket omfatter folkeskoler, ungdomsskolen, dagtilbud, dagplejen, PPR specialpædagogisk korps, sundhedsplejen samt tandpleje. Centerstaben består af 15 medarbejdere, som hovedsageligt beskæftiger sig med administration, udvikling, økonomihåndtering, visitation og pladsanvisning. Det overordnede formål er, at skabe det bedste fundament for læring, trivsel og sundhed for alle børn og unge i Faxe Kommune. Om jobbet: Det er et fagområde, som der er stor interesse og bevågenhed for. Derfor søger vi en erfaren økonomikonsulent, der med afsæt i centerstaben vil få en overordnet koordinerende rolle i og af det samlede centers budget- og regnskabsprocesser. Du skal derfor have erfaring, kompetencer og lyst til at beskæftige dig med såvel overordnet som mere detaljeret økonomi indenfor området. Det forventes, at du på sikker og kompetent vis kan udarbejde relevant styringsmateriale, ledelsesinformation og nøgletal samt indgå i en tæt sparring med centerchefen om den samlede økonomistyring på centerets område. Det er ligeledes en forventning, at du kan indgå i samarbejde med de øvrige kollegaer i centerstaben om udarbejdelse af politiske sagsfremstillinger. I forhold til varetagelsen af stillingens indhold, er det en forventning, at din uddannelsesmæssige baggrund modsvarer de efterspurgte kompetencer. Stillingens indhold og kompleksitet forudsætter, at du har erfaring med tilsvarende økonomiopgaver, har et godt og sikkert overblik samt kan bevare begge ben på jorden i pressede situationer. Du skal være i besiddelse af gode kommunikationsevner og have en positiv og konstruktiv tilgang til samarbejdet såvel internt som eksternt. Du vil skulle indgå i samarbejde med centerets decentrale institutioner afdelinger samt med Faxe Kommunes øvrige centre hvoraf Center for HR, Økonomi & IT bliver en væsentlig samarbejdspartner. I Faxe Kommune er styrkelsen af fællesskaber et højt prioriteret arbejdsområde. Dette arbejde omsættes konkret i Center for Børn & Undervisning gennem et projekt, som vi kalder Børn i Fællesskaber . Her er vi i gang med at videreudvikle de mangfoldige læringsmiljøer på skolerne og styrke mulighederne for at omsætte økonomiske ressourcer langt tidligere i det forebyggende og inkluderende arbejde. Som økonomikonsulent vil du derfor få en vigtig rolle i styringsrummet, hvor vi i fællesskab skal skabe de bedste resultater for børn, unge og familier i kommunen. Det kan vi tilbyde: Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads, hvor vi samarbejder engageret og målrettet for at skabe de bedste resultater. Du får gode engagerede kollegaer, i et miljø hvor trivsel, humor og arbejdsglæde prioriteres højt. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt dog senest 1. december 2019. Den er på 37 timer og er placeret i centerets administration, Tingvej 7, 4690 Haslev. Din løn vil afspejle dine kvalifikationer og vil blive fastsat ud fra gældende overenskomst. Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag den 21. oktober 2019, kl.12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 29. oktober 2019. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til centerchef Rikke Westergaard på tlf. 24844587. Du sender din ansøgning ved at trykke på send ansøgning under selve stillingsopslaget og derefter udfylde den formular, som kommer frem. Det er herinde du vedhæfter din ansøgning samt bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mm. Bemærk: ansøgninger, som modtages på anden vis ikke vil komme i betragtning. Børneattest indhentes inden ansættelse.10Phoenixd756ef95101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1372&ProjectId=144439&DepartmentId=19962&MediaId=4617&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønFaxe3604385Faxe Kommune11Frederiksgade 94690HaslevDKDanmarkORS/faxe.gifORS/faxe.gif0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent820562FaxeKommuneMedium14443900109-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d756ef95https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d756ef95https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d756ef95&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d756ef95&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgØkonomikonsulent Center for Børn & Undervisning12008001Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration362644069rwest@faxekommune.dkDanmarkDanmark330095910Innovationskonsulent i Slagelse ErhvervscenterRobot Kan du hjælpe og inspirere virksomheder til at træde de første spæde skridt ud ad innovationsvejen og har du samtidig lyst til at arbejde tæt sammen med skoler og uddannelsesinstitutioner? Slagelse Erhvervscenter har overtaget stueetagen på Posthuset, hvor visionen er at skabe et inspirerende miljø med blandt andet eksperimenterende iværksætteri, samarbejder på tværs og innovationsaktiviteter. Om opgaven: Du vil få ansvaret for at skabe indhold i Posthusets stueetage og sikre at så mange mennesker og virksomheder som muligt kommer ind og får en god oplevelse i huset. Opgaverne vil bl.a. bestå i at gennemføre større og mindre arrangementer, drive innovationsaktiviteter i samarbejde med lokale virksomheder, skoler, uddannelsesinstitutioner og andre aktører, samt opsøge nye samarbejdspartnere. Indholdet i stueetagen kan eksempelvis være: • Innovationslaboratorium • Faciliterede innovationsprocesser • Forløb som f.eks. kunst som forretning • Foredrag og workshops med en skæv vinkel, grønt indhold mv. • Sociale arrangementer i samarbejde med stueetagens virksomheder Derudover har vi mange flere idéer til indhold og aktiviteter - og det er vi helt sikre på at du også har. Du vil være den overordnede ansvarlige for aktiviteterne i stueplan, men bag dig har du et stærkt hold af kolleger, der vil være dig behjælpelig med sparring, gode kontakter og relationer samt de administrative opgaver. Om dig: • Du har styr på din innovationsteori og har gode relationer indenfor det innovationsfaglige miljø • Du må gerne være nyuddannet, men vi forestiller os at du har nogle års erhvervserfaring, evt. fra andre områder • Du tænker i samarbejder og kan inspirere andre til at følge en utraditionel eller ny sti • Du er naturligt nysgerrig og kan hurtigt sætte dig ind i nye fagområder • Du har lyst til at skabe værdi i spændingsfeltet mellem uddannelser, erhvervsliv og innovation • Du har veludviklede sociale kompetencer og finder energi i at møde nye mennesker • Du kan samarbejde og kommunikere med meget forskellige målgrupper • Du har et vist niveau af struktur og kan holde hovedet koldt - også når der skal afvikles større arrangementer, hvor du har ansvaret • Du har erfaring i at bruge sociale medier til at skabe synlighed og markedsføre aktiviteter Vi kan tilbyde: • En fuldtids projektansættelse frem til udgangen af 2021 • En høj grad af selvstændighed og ansvar • Adgang til et stort netværk af virksomheder og samarbejdspartnere • Fast kontorplads hos Slagelse Erhvervscenter • Dygtige kollegaer og samarbejdspartnere, der gerne byder ind med deres perspektiv på opgaven både i begyndelsen og løbende undervejs i processerne. Du kan læse mere om vores otte mand store team her: www.slagelseerhvervscenter.dk kontakt • Løn, pensionsvilkår m.m. aftales individuelt Om Slagelse Erhvervscenter Slagelse Erhvervscenter A S er det primære, samlende erhvervsnetværk i Slagelse Kommune. Vi er til for virksomhederne og talerør overfor kommune, region og andre offentlige myndigheder. Vi er sparringspartner for iværksættere og etablerede virksomheder, når de står med konkrete udfordringer i forhold til etablering, udvikling og vækst. Du kan læse mere om os her: www.slagelseerhvervscenter.dk Ansøgning og kontakt: Ansøgning og CV sendes til PA til Erhvervschefen Anja Nordby: anja@slagelseerhvervscenter.dk. Har du spørgsmål, så giv endelig et kald til Anja Nordby på tlf. 45 92 15 31 88. Ansøgningsfrist: Den 21. oktober 2019 Opstart: Hurtigst muligt eller senest d. 1. december

Kan du hjælpe og inspirere virksomheder til at træde de første spæde skridt ud ad innovationsvejen og har du samtidig lyst til at arbejde tæt sammen med skoler og uddannelsesinstitutioner?


Slagelse Erhvervscenter har overtaget stueetagen på Posthuset, hvor visionen er at skabe et inspirerende miljø med blandt andet eksperimenterende iværksætteri, samarbejder på tværs og innovationsaktiviteter.


Om opgaven:

Du vil få ansvaret for at skabe indhold i Posthusets stueetage og sikre at så mange mennesker og virksomheder som muligt kommer ind og får en god oplevelse i huset.
Opgaverne vil bl.a. bestå i at gennemføre større og mindre arrangementer, drive innovationsaktiviteter i samarbejde med lokale virksomheder, skoler, uddannelsesinstitutioner og andre aktører, samt opsøge nye samarbejdspartnere.

Indholdet i stueetagen kan eksempelvis være:
• Innovationslaboratorium

• Faciliterede innovationsprocesser

• Forløb som f.eks. kunst som forretning

• Foredrag og workshops med en skæv vinkel, grønt indhold mv.

• Sociale arrangementer i samarbejde med stueetagens virksomheder

Derudover har vi mange flere idéer til indhold og aktiviteter - og det er vi helt sikre på at du også har.


Du vil være den overordnede ansvarlige for aktiviteterne i stueplan, men bag dig har du et stærkt hold af kolleger, der vil være dig behjælpelig med sparring, gode kontakter og relationer samt de administrative opgaver.


Om dig:

• Du har styr på din innovationsteori og har gode relationer indenfor det innovationsfaglige miljø

• Du må gerne være nyuddannet, men vi forestiller os at du har nogle års erhvervserfaring, evt. fra andre områder

• Du tænker i samarbejder og kan inspirere andre til at følge en utraditionel eller ny sti

• Du er naturligt nysgerrig og kan hurtigt sætte dig ind i nye fagområder

• Du har lyst til at skabe værdi i spændingsfeltet mellem uddannelser, erhvervsliv og innovation

• Du har veludviklede sociale kompetencer og finder energi i at møde nye mennesker

• Du kan samarbejde og kommunikere med meget forskellige målgrupper

• Du har et vist niveau af struktur og kan holde hovedet koldt - også når der skal afvikles større arrangementer, hvor du har ansvaret

• Du har erfaring i at bruge sociale medier til at skabe synlighed og markedsføre aktiviteter

 

Vi kan tilbyde:

• En fuldtids projektansættelse frem til udgangen af 2021

• En høj grad af selvstændighed og ansvar

• Adgang til et stort netværk af virksomheder og samarbejdspartnere

• Fast kontorplads hos Slagelse Erhvervscenter

• Dygtige kollegaer og samarbejdspartnere, der gerne byder ind med deres perspektiv på opgaven – både i begyndelsen og løbende undervejs i processerne. Du kan læse mere om vores otte mand store team her: www.slagelseerhvervscenter.dk/kontakt

• Løn, pensionsvilkår m.m. aftales individuelt
Om Slagelse Erhvervscenter

Slagelse Erhvervscenter A/S er det primære, samlende erhvervsnetværk i Slagelse Kommune. Vi er til for virksomhederne og talerør overfor kommune, region og andre offentlige myndigheder. Vi er sparringspartner for iværksættere og etablerede virksomheder, når de står med konkrete udfordringer i forhold til etablering, udvikling og vækst.

Du kan læse mere om os her: www.slagelseerhvervscenter.dk


Ansøgning og kontakt:

Ansøgning og CV sendes til PA til Erhvervschefen Anja Nordby: anja@slagelseerhvervscenter.dk. Har du spørgsmål, så giv endelig et kald til Anja Nordby på tlf. +45 92 15 31 88.


Ansøgningsfrist: Den 21. oktober 2019


Opstart: Hurtigst muligt eller senest d. 1. december

SLAGELSE ERHVERVSCENTER A/SSlagelse2019-09-26T00:00:002019-10-20T00:00:00
330106403Bredt samarbejde og nye løsninger - konsulent til indtægtsoptimeringRobot Høje-Taastrup Kommune har valgt en offensiv strategi og går nye veje for at optimere kommunens indtægter, i stedet for at skære ned på udgifterne. Vi brænder for at bidrage til at gøre en forskel og sikre kvalitet i vores opgaveløsning, så vi får mest mulig service for pengene til gavn for kommunens borgere. Og vi har brug for dig til at tænke i løsninger sammen med os. Når du går på arbejde, får du energi af at have et bredt samarbejde med kollegaer fra andre centre, du kaster dig ivrigt over opgaver, du ikke har prøvet før, og finder løsninger på komplicerede udfordringer. Du er god til at formidle din viden til andre og ser verden gennem positive briller. Du kan lide at tage ansvar og få tingene til at ske i samarbejde med andre. Vi har brug for dig som: Har stor erfaring med det kommunale regnskabssystem og kontoplanenKan lide at samarbejde på tværs af mange forskellige faglighederMotiveres af at lykkes med at udrede komplekse sagerEr stærk i dataanalyse, især ExcelOmsætter regnskabsviden til it-understøttede processerHar kendskab til relevant lovgivning og eller let ved at sætte dig ind i lovgivning og praksis Form din egen dagligdag Stillingen er nyoprettet, og du har derfor mulighed for at forme din egen dagligdag og tilrettelægge dine opgaver i en fleksibel arbejdsdag, men der vil selvfølgelig være en opgaveportefølje, der ligger klar til dig. Du får 16 skønne kollegaer i Økonomiservice og har herudover også et tæt samarbejde med 15 konsulenter i Budget- og Analyseteamet. Du får samtidig en stor berøringsflade med kolleger i hele kommunen - såvel medarbejdere som ledere og det er derfor vigtigt, at du har lyst til og er stærk i din kommunikation. Dine opgaver er bl.a.: Analysere og identificere indtægtsmuligheder i bred forstandControlling af moms- positiv liste og energiafgifterOpfølgning på statsrefusionerOptimering af mellemkommunale betalinger og finansielle indtægterUdvikle og opsætte relevant ledelsesinformation (via Targit)At bidrage proaktivt med at finde andre kilder til indtægtsoptimering Om os Du bliver en del af Økonomi- og Digitaliseringscentret - læs mere her, og hører til i enheden Økonomiservice, som har det overordnede ansvar for kommunens økonomisystem, opkrævning og regnskab. Vores opgaver spænder fra bogføring til ledelsesrådgivning og vi har hele tiden fokus på at optimere vores systemunderstøttelse og effektivisere arbejdsgange både hos os selv og i resten af organisationen. Vi er en skøn blanding af erfarne og nyere kollegaer, og vi kan lide at have det sjovt, når vi går på arbejde selv når der er travlt. Yderligere oplysninger Stillingen er 37 timer ugentligt og du har fleksibel arbejdstid. Ansættelse er pr. 1. januar 2020. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til relevant gældende overenskomst efter reglerne om Ny løn. Vi indhenter referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen. Ansøgningsfristen er tirsdag den 12. november 2019 Vi afholder 1. samtalerunde mandag den 18. november og 2. samtalerunde mandag den 25. november. Ved 2. samtale anvender vi personlighedstest. Ansøgningen, CV og evt. anden relevant dokumentation sendes elektronisk via vores rekrutteringssystem. Hvis du har spørgsmål eller vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Viktoria Feldstedt på 2365 4645 (fra uge 43).Høje-Taastrup Kommune har valgt en offensiv strategi og går nye veje for at optimere kommunens indtægter, i stedet for at skære ned på udgifterne. Vi brænder for at bidrage til at gøre en forskel og sikre kvalitet i vores opgaveløsning, så vi får mest mulig service for pengene til gavn for kommunens borgere. Og vi har brug for dig til at tænke i løsninger sammen med os.
 
Når du går på arbejde, får du energi af at have et bredt samarbejde med kollegaer fra andre centre, du kaster dig ivrigt over opgaver, du ikke har prøvet før, og finder løsninger på komplicerede udfordringer. Du er god til at formidle din viden til andre og ser verden gennem positive briller. Du kan lide at tage ansvar og få tingene til at ske – i samarbejde med andre.
 
Vi har brug for dig som:
  • Har stor erfaring med det kommunale regnskabssystem og kontoplanen
  • Kan lide at samarbejde på tværs af mange forskellige fagligheder
  • Motiveres af at lykkes med at udrede komplekse sager
  • Er stærk i dataanalyse, især Excel
  • Omsætter regnskabsviden til it-understøttede processer
  • Har kendskab til relevant lovgivning og/eller let ved at sætte dig ind i lovgivning og praksis

Form din egen dagligdag
Stillingen er nyoprettet, og du har derfor mulighed for at forme din egen dagligdag og tilrettelægge dine opgaver i en fleksibel arbejdsdag, men der vil selvfølgelig være en opgaveportefølje, der ligger klar til dig. Du får 16 skønne kollegaer i Økonomiservice og har herudover også et tæt samarbejde med 15 konsulenter i Budget- og Analyseteamet. Du får samtidig en stor berøringsflade med kolleger i hele kommunen - såvel medarbejdere som ledere – og det er derfor vigtigt, at du har lyst til og er stærk i din kommunikation.
 
Dine opgaver er bl.a.:
  • Analysere og identificere indtægtsmuligheder i bred forstand
  • Controlling af moms- positiv liste og energiafgifter
  • Opfølgning på statsrefusioner
  • Optimering af mellemkommunale betalinger og finansielle indtægter
  • Udvikle og opsætte relevant ledelsesinformation (via Targit)
  • At bidrage proaktivt med at finde andre kilder til indtægtsoptimering
 
Om os
Du bliver en del af Økonomi- og Digitaliseringscentret - læs mere her, og hører til i enheden Økonomiservice, som har det overordnede ansvar for kommunens økonomisystem, opkrævning og regnskab. Vores opgaver spænder fra bogføring til ledelsesrådgivning og vi har hele tiden fokus på at optimere vores systemunderstøttelse og effektivisere arbejdsgange – både hos os selv og i resten af organisationen. Vi er en skøn blanding af erfarne og nyere kollegaer, og vi kan lide at have det sjovt, når vi går på arbejde – selv når der er travlt.
 
Yderligere oplysninger
Stillingen er 37 timer/ugentligt og du har fleksibel arbejdstid. Ansættelse er pr. 1. januar 2020. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til relevant gældende overenskomst efter reglerne om Ny løn. Vi indhenter referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen.
 
Ansøgningsfristen er tirsdag den 12. november 2019
Vi afholder 1. samtalerunde mandag den 18. november og 2. samtalerunde mandag den 25. november. Ved 2. samtale anvender vi personlighedstest.

Ansøgningen, CV og evt. anden relevant dokumentation sendes elektronisk via vores rekrutteringssystem.
 
Hvis du har spørgsmål eller vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Viktoria Feldstedt på 2365 4645 (fra uge 43).

Høje-Taastrup KommuneTaastrup2019-10-14T00:00:002019-11-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Innovationskonsulent i Slagelse Erhvervscenter

SLAGELSE ERHVERVSCENTER A/S

Slagelse
Kan du hjælpe og inspirere virksomheder til at træde de første spæde skridt ud ad innovationsvejen og har du samtidig lyst til at arbejde tæt sammen med skoler og uddannelsesinstitutioner? Slagelse Erhvervscenter har overtaget stueetagen på Posthuse...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Bredt samarbejde og nye løsninger - konsulent til indtægtsoptimering

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
Høje-Taastrup Kommune har valgt en offensiv strategi og går nye veje for at optimere kommunens indtægter, i stedet for at skære ned på udgifterne. Vi brænder for at bidrage til at gøre en forskel og sikre kvalitet i vores opgaveløsning, så vi får me...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:12. november 2019