Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomikonsulent der brænder for regnskab og service - Accountor Denmark

Søger du en rolle med udfordrende regnskabsopgaver, hvor du samtidig yder service og rådgivning i økonomifunktionen?
 
Accountor Denmark søger en dygtig og udadvendt økonomikonsulent, til vores afdeling for økonomioutsourcing, med fokus på små og mellemstore virksomheder. Den rette kandidat har en bred erfaring med økonomiopgaver, og motiveres af en alsidig hverdag, med en bred udadvendt kontaktflade.
 
Accountor udbyder finansiel outsourcing, for alle typer af virksomheder og organisationer, samt udlejning af fastansatte medarbejdere og konsulenter. Accountor Group er den største Skandinaviske leverandør på sit område og beskæftiger alene i Norden mere end 2.600 økonomikonsulenter. I Danmark er vi i dag ca. 90 medarbejdere, hvor en markant udvidelse af medarbejderantallet er en erklæret målsætning.
 
Om stillingen
Som Økonomikonsulent for Accountor vil du blive ansvarlig for en række af vore outsourcingkunder. Du har en tæt kontakt til det team af konsulenter, som varetager den daglige bogføring, og du vil selvfølgelig også være i tæt dialog med ledelsen hos de respektive kunder. Der vil være tale om internationale, såvel som danske virksomheder. Herudover vil du få muligheden for, at undervise kollegaer indenfor de områder, hvor du har dine styrker.
 
Dine primære arbejdsopgaver:

   • Implementering/opstart af nye outsourcing opgaver
   • Udarbejdelse af månedsrapportering
   • Gennemgang af månedsregnskab
   • Assisterer vore kunder med udarbejdelse af drifts- og likviditetsbudgetter
   • Udarbejdelse og opstilling af årsrapporter
   • Klargøring af materiale til revision
   • Momsregnskab
   • Sparringspartner for teamet

Faglig profil: 

   • Du har som minimum 5 års praktisk erfaring med ovenstående opgaver, f.eks.fra en revisions virksomhed.
   • Du har relevant uddannelse som fx HD(R), Cand.Merc.Aud eller lignende. 
   • Du har meget gerne erfaring med SAP
   • Du brænder for økonomi og regnskab og er dygtig til dette
   • Du trives i et selvstændigt job med en høj grad af frihed under ansvar.
   • Du har flair for IT og har erfaring med flere systemer.

Personlig profil:

   • Du har overblikket og arbejder systematisk
   • Du er ansvarsfuld og produktiv
   • Du er hurtigt til at sætte dig ind i nye arbejdsprocesser og opgaver.
   • Du er selvkørende og engageret
   • Du er positiv, forandringsparat, og sætter en stor ære i at nå dine deadlines.

Accountor Denmark tilbyder dig

   • Høj grad af frihed og fleksibilitet i dit arbejde
   • Muligheden for at tilegne dig viden om nye systemer, processer og lære forskellige virksomheder at kende
   • Indgå i et velfungerende kundeteam hos Accountor samtidig med at du har en daglig tilknytning til kundens økonomifunktion
   • Løn efter kvalifikationer

Ønsker du yderligere oplysninger
Så kontakt venligst Steffen Paaske Christensen +45 4195 3814 eller Stig Bülow +45 4450 1359

Ansøgning og CV
Send venligst din ansøgning og CV elektronisk via link nedenfor eller direkte til rekruttering@accountor.dk, mærket "Økonomikonsulent, Accountor". Gerne hurtigst muligt, da vi behandler ansøgninger løbende og forventer at afslutte rekrutteringsprocessen i januar 2018. Vi ser frem til at høre fra dig!
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329751989Phoenix-1dac793312018-01-31T21:17:40.333Økonomikonsulent der brænder for regnskab og service - Accountor DenmarkSøger du en rolle med udfordrende regnskabsopgaver, hvor du samtidig yder service og rådgivning i økonomifunktionen?
 
Accountor Denmark søger en dygtig og udadvendt økonomikonsulent, til vores afdeling for økonomioutsourcing, med fokus på små og mellemstore virksomheder. Den rette kandidat har en bred erfaring med økonomiopgaver, og motiveres af en alsidig hverdag, med en bred udadvendt kontaktflade.
 
Accountor udbyder finansiel outsourcing, for alle typer af virksomheder og organisationer, samt udlejning af fastansatte medarbejdere og konsulenter. Accountor Group er den største Skandinaviske leverandør på sit område og beskæftiger alene i Norden mere end 2.600 økonomikonsulenter. I Danmark er vi i dag ca. 90 medarbejdere, hvor en markant udvidelse af medarbejderantallet er en erklæret målsætning.
 
Om stillingen
Som Økonomikonsulent for Accountor vil du blive ansvarlig for en række af vore outsourcingkunder. Du har en tæt kontakt til det team af konsulenter, som varetager den daglige bogføring, og du vil selvfølgelig også være i tæt dialog med ledelsen hos de respektive kunder. Der vil være tale om internationale, såvel som danske virksomheder. Herudover vil du få muligheden for, at undervise kollegaer indenfor de områder, hvor du har dine styrker.
 
Dine primære arbejdsopgaver:

   • Implementering/opstart af nye outsourcing opgaver
   • Udarbejdelse af månedsrapportering
   • Gennemgang af månedsregnskab
   • Assisterer vore kunder med udarbejdelse af drifts- og likviditetsbudgetter
   • Udarbejdelse og opstilling af årsrapporter
   • Klargøring af materiale til revision
   • Momsregnskab
   • Sparringspartner for teamet

Faglig profil: 

   • Du har som minimum 5 års praktisk erfaring med ovenstående opgaver, f.eks.fra en revisions virksomhed.
   • Du har relevant uddannelse som fx HD(R), Cand.Merc.Aud eller lignende. 
   • Du har meget gerne erfaring med SAP
   • Du brænder for økonomi og regnskab og er dygtig til dette
   • Du trives i et selvstændigt job med en høj grad af frihed under ansvar.
   • Du har flair for IT og har erfaring med flere systemer.

Personlig profil:

   • Du har overblikket og arbejder systematisk
   • Du er ansvarsfuld og produktiv
   • Du er hurtigt til at sætte dig ind i nye arbejdsprocesser og opgaver.
   • Du er selvkørende og engageret
   • Du er positiv, forandringsparat, og sætter en stor ære i at nå dine deadlines.

Accountor Denmark tilbyder dig

   • Høj grad af frihed og fleksibilitet i dit arbejde
   • Muligheden for at tilegne dig viden om nye systemer, processer og lære forskellige virksomheder at kende
   • Indgå i et velfungerende kundeteam hos Accountor samtidig med at du har en daglig tilknytning til kundens økonomifunktion
   • Løn efter kvalifikationer

Ønsker du yderligere oplysninger
Så kontakt venligst Steffen Paaske Christensen +45 4195 3814 eller Stig Bülow +45 4450 1359

Ansøgning og CV
Send venligst din ansøgning og CV elektronisk via link nedenfor eller direkte til rekruttering@accountor.dk, mærket "Økonomikonsulent, Accountor". Gerne hurtigst muligt, da vi behandler ansøgninger løbende og forventer at afslutte rekrutteringsprocessen i januar 2018. Vi ser frem til at høre fra dig!
 
2018-02-16T16:56:44.790 Søger du en rolle med udfordrende regnskabsopgaver, hvor du samtidig yder service og rådgivning i økonomifunktionen? Accountor Denmark søger en dygtig og udadvendt økonomikonsulent, til vores afdeling for økonomioutsourcing, med fokus på små og mellemstore virksomheder. Den rette kandidat har en bred erfaring med økonomiopgaver, og motiveres af en alsidig hverdag, med en bred udadvendt kontaktflade. Accountor udbyder finansiel outsourcing, for alle typer af virksomheder og organisationer, samt udlejning af fastansatte medarbejdere og konsulenter. Accountor Group er den største Skandinaviske leverandør på sit område og beskæftiger alene i Norden mere end 2.600 økonomikonsulenter. I Danmark er vi i dag ca. 90 medarbejdere, hvor en markant udvidelse af medarbejderantallet er en erklæret målsætning. Om stillingen Som Økonomikonsulent for Accountor vil du blive ansvarlig for en række af vore outsourcingkunder. Du har en tæt kontakt til det team af konsulenter, som varetager den daglige bogføring, og du vil selvfølgelig også være i tæt dialog med ledelsen hos de respektive kunder. Der vil være tale om internationale, såvel som danske virksomheder. Herudover vil du få muligheden for, at undervise kollegaer indenfor de områder, hvor du har dine styrker. Dine primære arbejdsopgaver: Implementering opstart af nye outsourcing opgaver Udarbejdelse af månedsrapportering Gennemgang af månedsregnskab Assisterer vore kunder med udarbejdelse af drifts- og likviditetsbudgetter Udarbejdelse og opstilling af årsrapporter Klargøring af materiale til revision Momsregnskab Sparringspartner for teamet Faglig profil: Du har som minimum 5 års praktisk erfaring med ovenstående opgaver, f.eks.fra en revisions virksomhed. Du har relevant uddannelse som fx HD(R), Cand.Merc.Aud eller lignende. Du har meget gerne erfaring med SAP Du brænder for økonomi og regnskab og er dygtig til dette Du trives i et selvstændigt job med en høj grad af frihed under ansvar. Du har flair for IT og har erfaring med flere systemer. Personlig profil: Du har overblikket og arbejder systematisk Du er ansvarsfuld og produktiv Du er hurtigt til at sætte dig ind i nye arbejdsprocesser og opgaver. Du er selvkørende og engageret Du er positiv, forandringsparat, og sætter en stor ære i at nå dine deadlines. Accountor Denmark tilbyder dig Høj grad af frihed og fleksibilitet i dit arbejde Muligheden for at tilegne dig viden om nye systemer, processer og lære forskellige virksomheder at kende Indgå i et velfungerende kundeteam hos Accountor samtidig med at du har en daglig tilknytning til kundens økonomifunktion Løn efter kvalifikationer Ønsker du yderligere oplysninger Så kontakt venligst Steffen Paaske Christensen 45 4195 3814 eller Stig B low 45 4450 1359 Ansøgning og CV Send venligst din ansøgning og CV elektronisk via link nedenfor eller direkte til rekruttering@accountor.dk, mærket Økonomikonsulent, Accountor . Gerne hurtigst muligt, da vi behandler ansøgninger løbende og forventer at afslutte rekrutteringsprocessen i januar 2018. Vi ser frem til at høre fra dig!11Jobnet1dac7933100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-16T00:00:000010https://accountor.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ccf84a3b-6e30-4ee5-a604-47b7de06e2520EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3095409Accountor11Herlev Hovedgade 1952730HerlevDKDanmark0
DKDanmarkAdvertiser
8Fuldtid46Permanent517277JobNet47377871000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dac7933https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dac7933https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dac7933&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dac7933&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933096Økonomikonsulent3Økonomi352657710importimport_1dac7933AdvertiserAdvertiserda-DK