Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomikonsulent søges

Økonomi & Rådgivning søger en økonomikonsulent til teamet placeret på Rødkløvervej i Ringkøbing.
Økonomiteamet varetager konsulentfunktioner i forhold til fagområderne Sundhed og Omsorg samt Handicap og Psykiatri.

Stillingen er, som udgangspunkt, en fuldtidsstilling og ønskes besat pr. 15. august 2019.

Ringkøbing-Skjern Kommune er organiseret i en direktionsmodel med en tværgående direktion, 6 fagområder og 2 stabsområder. Økonomifunktionen er fælles for hele organisationen, og er en del af staben Viden & Strategi.

Hovedopgaverne vil primært relatere sig til Sundhed og Omsorg og vil være koncentreret om:

  • Budgetopfølgningsopgaver for bl.a. ældrecentre
  • Bogførings- og opkrævningsopgaver for bl.a. ældrecentre
  • Budgetlægning og afregning for selvejende ældrecentre
  • Budget og regnskab af eksternt finansierede puljer
  • Budgetopfølgning på centrale konti

Opgaverne vil ske i et tæt samarbejde med ledere i Sundhed og Omsorg samt kollegaer i eget team.

Vi kan tilbyde:
  • Et udfordrende job, hvor du har stor egen kompetence
  • En travl arbejdsplads, hvor ikke to dage er ens
  • 12 friske kollegaer med et godt socialt sammenhold, humor samt plads til forskellighed

Vi forventer, at du:
  • Har stærke kompetencer inden for økonomi herunder Excel
  • Er serviceminded og går aktivt ind i rådgivning og det at finde løsninger
  • Kan navigere mellem flere ledelsesniveauer
  • Er interesseret i faglig og personlig udvikling
  • Kan prioritere og strukturere dine arbejdsopgaver
  • Kan arbejde selvstændigt men også indgå i et team

Ansættelsen sker efter overenskomsten for administration og IT.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Kristina Møller Nielsen, kristina.moeller@rksk.dk -  telefon 99 74 12 62.
Ansøgningsfristen er søndag den 16. juni 2019. Samtaler forventes afholdt torsdag den 20. juni 2019.

Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til at ansøgninger sendes elektronisk. Du kan søge elektronisk via www.job.rksk.dk
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning” neden under selve stillingsopslaget. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027569Phoenix-47b9a7b212019-05-20T18:07:14.457Økonomikonsulent søgesØkonomi & Rådgivning søger en økonomikonsulent til teamet placeret på Rødkløvervej i Ringkøbing.
Økonomiteamet varetager konsulentfunktioner i forhold til fagområderne Sundhed og Omsorg samt Handicap og Psykiatri.

Stillingen er, som udgangspunkt, en fuldtidsstilling og ønskes besat pr. 15. august 2019.

Ringkøbing-Skjern Kommune er organiseret i en direktionsmodel med en tværgående direktion, 6 fagområder og 2 stabsområder. Økonomifunktionen er fælles for hele organisationen, og er en del af staben Viden & Strategi.

Hovedopgaverne vil primært relatere sig til Sundhed og Omsorg og vil være koncentreret om:
  • Budgetopfølgningsopgaver for bl.a. ældrecentre
  • Bogførings- og opkrævningsopgaver for bl.a. ældrecentre
  • Budgetlægning og afregning for selvejende ældrecentre
  • Budget og regnskab af eksternt finansierede puljer
  • Budgetopfølgning på centrale konti

Opgaverne vil ske i et tæt samarbejde med ledere i Sundhed og Omsorg samt kollegaer i eget team.

Vi kan tilbyde:
  • Et udfordrende job, hvor du har stor egen kompetence
  • En travl arbejdsplads, hvor ikke to dage er ens
  • 12 friske kollegaer med et godt socialt sammenhold, humor samt plads til forskellighed

Vi forventer, at du:
  • Har stærke kompetencer inden for økonomi herunder Excel
  • Er serviceminded og går aktivt ind i rådgivning og det at finde løsninger
  • Kan navigere mellem flere ledelsesniveauer
  • Er interesseret i faglig og personlig udvikling
  • Kan prioritere og strukturere dine arbejdsopgaver
  • Kan arbejde selvstændigt men også indgå i et team

Ansættelsen sker efter overenskomsten for administration og IT.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Kristina Møller Nielsen, kristina.moeller@rksk.dk -  telefon 99 74 12 62.
Ansøgningsfristen er søndag den 16. juni 2019. Samtaler forventes afholdt torsdag den 20. juni 2019.

Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til at ansøgninger sendes elektronisk. Du kan søge elektronisk via www.job.rksk.dk
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning” neden under selve stillingsopslaget. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.

2019-06-17T00:53:31.633 Økonomi Rådgivning søger en økonomikonsulent til teamet placeret på Rødkløvervej i Ringkøbing.Økonomiteamet varetager konsulentfunktioner i forhold til fagområderne Sundhed og Omsorg samt Handicap og Psykiatri.Stillingen er, som udgangspunkt, en fuldtidsstilling og ønskes besat pr. 15. august 2019.Ringkøbing-Skjern Kommune er organiseret i en direktionsmodel med en tværgående direktion, 6 fagområder og 2 stabsområder. Økonomifunktionen er fælles for hele organisationen, og er en del af staben Viden Strategi.Hovedopgaverne vil primært relatere sig til Sundhed og Omsorg og vil være koncentreret om: Budgetopfølgningsopgaver for bl.a. ældrecentre Bogførings- og opkrævningsopgaver for bl.a. ældrecentre Budgetlægning og afregning for selvejende ældrecentre Budget og regnskab af eksternt finansierede puljer Budgetopfølgning på centrale konti Opgaverne vil ske i et tæt samarbejde med ledere i Sundhed og Omsorg samt kollegaer i eget team.Vi kan tilbyde: Et udfordrende job, hvor du har stor egen kompetence En travl arbejdsplads, hvor ikke to dage er ens 12 friske kollegaer med et godt socialt sammenhold, humor samt plads til forskellighed Vi forventer, at du: Har stærke kompetencer inden for økonomi herunder Excel Er serviceminded og går aktivt ind i rådgivning og det at finde løsninger Kan navigere mellem flere ledelsesniveauer Er interesseret i faglig og personlig udvikling Kan prioritere og strukturere dine arbejdsopgaver Kan arbejde selvstændigt men også indgå i et team Ansættelsen sker efter overenskomsten for administration og IT.Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Kristina Møller Nielsen, kristina.moeller@rksk.dk - telefon 99 74 12 62.Ansøgningsfristen er søndag den 16. juni 2019. Samtaler forventes afholdt torsdag den 20. juni 2019.Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til at ansøgninger sendes elektronisk. Du kan søge elektronisk via www.job.rksk.dkDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning neden under selve stillingsopslaget. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.10Phoenix47b9a7b2101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000010https://rksk.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=6c521367-84ab-4b76-af1b-51fe6c43d93b0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3530560Økonomi11Ved Fjorden 66950RingkøbingDKDanmarkORS/47b9a7b2_logo.gifORS/Small/47b9a7b2_logo.gif0
lene.lundkvist@rksk.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent763817EmplyMinimum pakken - 35 dage0b1fccd7-fc25-457c-b22b-a074d6e96b23_704300020-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47b9a7b2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=47b9a7b2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47b9a7b2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47b9a7b2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgMed et job indenfor Økonomi får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale933096Økonomikonsulent3Økonomi361843641Lene Lundkvistlene.lundkvist@rksk.dkDanmarkDanmark330047571Har du et solidt kendskab til kommunal budgetlægning og kan du samle trådene? Så er det måske dig, vi mangler på holdet i vores nye organisation!Robot BudgetkoordinatorI Herning Kommune tænker vi stort og går nye veje. Indbyggertallet på ca. 90.000 vokser hele tiden, og kommunens kendte styrkepositioner inden for erhverv og events hegnes ind af et stærkt foreningsliv, masser af smuk natur og trygge lokalsamfund.For at geare organisationen optimalt til kommunens hastige udvikling er organisationen i Direktionens Stab netop blevet tilpasset. Målet er at yde endnu mere professionel og præcis støtte opad mod kommunens topledelse og udad mod selve forretningen.Kommunens ambitiøse profil kræver en stabil og fornuftig økonomi med råd til både drift og anlæg. Det kræver blandt andet et solidt og løbende fokus på den interne styring og samtidig optimering og helhedstænkning. For at gøre dette endnu bedre har vi samlet en række driftsfunktioner i Økonomi, der består af Budget, Regnskabsservice, Indkøb, Lønservice og DataLab.Vi søger lige nu en engageret og faglig stærk budgetkoordinator til Budget, der brænder for kommunaløkonomi og som har lyst til at være med til at styre og udvikle det økonomiske maskinrum i Herning Kommune.Din profilDuhar indgående kendskab til og solid erfaring med kommunale økonomiske forhold - både i forbindelse med budgetlægning og løbende økonomistyringer analytisk stærk og arbejder struktureret med et strategisk blikhar kendskab til og erfaring med arbejde i en politisk styret organisationkan arbejde helhedsorienteret og er en god afslutterkan begå dig på alle niveauer i organisationen og er god til at skabe relationer til dine kollegerhar gennemslagskraft og er dygtig til at kommunikere både mundtligt og skriftligthar en relevant faglig uddannelse.Om BudgetBudget består af fem medarbejdere og en budgetkoordinator, der alle har direkte reference til økonomichefen.Afdelingen har ansvaret for den overordnede økonomistyring og den overordnede budgetproces i kommunen. Herudover forestår og koordinerer afdelingen kommunens budgetopfølgninger, er med når kommunens årsregnskab udarbejdes og løser en lang række ad hoc opgaver i forbindelse med den løbende økonomistyring i kommunen.Afdelingen spiller en vigtig rolle i den løbende økonomiske sagsbehandling bl.a. ved kvalificering af beslutningsoplæg og udarbejdelse af forskellige økonomiske analyser og nøgletal.Budgetkoordinatoren indgår i løsningen af afdelingens mange forskellige arbejdsopgaver primært omkring budget - og har herudover ansvaret for daglig koordinering af opgaverne i tæt samarbejde med økonomichefen. Koordinatoren bliver omdrejningspunktet i budgetprocessen fra start til slut, og indgår desuden i leder- og koordinatorgruppen i Økonomi.I stillingen vil ligge en vigtig rolle i forhold til den videre udvikling af f.eks. produktion og brug af økonomiske nøgletal, revision af budgetprocedure, ledelsesinformation på flere niveauer m.v.Derfor skal du vælge osHvis din profil matcher det efterspurgte, har du her muligheden for et attraktivt job med rigtig gode kollegaer, masser af faglige udfordringer og store muligheder for at sætte dit aftryk på opgaveløsningen.Du vil blive en del af et spændende fagområde, som konstant er i bevægelse, og hvor der aktuelt er sat ekstra fokus på styrkelsen af den interne styring, synergien mellem de centrale driftsafdelinger og servicen til resten af organisationen.Du vil få en central position med en stor kontaktflade i en organisation, der har en decentral kultur, men også stort fokus på det tværfaglige og tværgående samarbejde.Hvis du vil vide mereDu er meget velkommen til at kontakte økonomichef Anne Marie Muff på tlf. 96 28 22 23 20 83 72 80 eller mail: anne.marie.muff@herning.dk, hvis du vil vide mere om stillingen.AnsøgningVi håber, at vores nye budgetkoordinator kan tiltræde den 1. oktober 2019.Ansøgningsfristen er den 4. august 2019.I forbindelse den første samtale vil du blive bedt om at udfylde en personprofil og gennemføre en kognitiv test. Der forventes afholdt både 1. og 2. samtaler.Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du sender via knappen Søg stillingen i højre side.Budgetkoordinator
I Herning Kommune tænker vi stort og går nye veje. Indbyggertallet på ca. 90.000 vokser hele tiden, og kommunens kendte styrkepositioner inden for erhverv og events hegnes ind af et stærkt foreningsliv, masser af smuk natur og trygge lokalsamfund.

For at geare organisationen optimalt til kommunens hastige udvikling er organisationen i Direktionens Stab netop blevet tilpasset. Målet er at yde endnu mere professionel og præcis støtte opad mod kommunens topledelse og udad mod selve forretningen.

Kommunens ambitiøse profil kræver en stabil og fornuftig økonomi med råd til både drift og anlæg. Det kræver blandt andet et solidt og løbende fokus på den interne styring og samtidig optimering og helhedstænkning. For at gøre dette endnu bedre har vi samlet en række driftsfunktioner i Økonomi, der består af Budget, Regnskabsservice, Indkøb, Lønservice og DataLab.

Vi søger lige nu en engageret og faglig stærk budgetkoordinator til Budget, der brænder for kommunaløkonomi og som har lyst til at være med til at styre og udvikle ”det økonomiske maskinrum” i Herning Kommune.

Din profil
Du
  • har indgående kendskab til og solid erfaring med kommunale økonomiske forhold - både i forbindelse med budgetlægning og løbende økonomistyring
  • er analytisk stærk og arbejder struktureret med et strategisk blik
  • har kendskab til og erfaring med arbejde i en politisk styret organisation
  • kan arbejde helhedsorienteret og er en god afslutter
  • kan begå dig på alle niveauer i organisationen og er god til at skabe relationer til dine kolleger
  • har gennemslagskraft og er dygtig til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • har en relevant faglig uddannelse.

Om Budget
Budget består af fem medarbejdere og en budgetkoordinator, der alle har direkte reference til økonomichefen.

Afdelingen har ansvaret for den overordnede økonomistyring og den overordnede budgetproces i kommunen. Herudover forestår og koordinerer afdelingen kommunens budgetopfølgninger, er med når kommunens årsregnskab udarbejdes og løser en lang række ad hoc opgaver i forbindelse med den løbende økonomistyring i kommunen.

Afdelingen spiller en vigtig rolle i den løbende økonomiske sagsbehandling bl.a. ved kvalificering af beslutningsoplæg og udarbejdelse af forskellige økonomiske analyser og nøgletal.

Budgetkoordinatoren indgår i løsningen af afdelingens mange forskellige arbejdsopgaver – primært omkring budget - og har herudover ansvaret for daglig koordinering af opgaverne i tæt samarbejde med økonomichefen. Koordinatoren bliver omdrejningspunktet i budgetprocessen fra start til slut, og indgår desuden i leder- og koordinatorgruppen i Økonomi.

I stillingen vil ligge en vigtig rolle i forhold til den videre udvikling af f.eks. produktion og brug af økonomiske nøgletal, revision af budgetprocedure, ledelsesinformation på flere niveauer m.v.

Derfor skal du vælge os
Hvis din profil matcher det efterspurgte, har du her muligheden for et attraktivt job med rigtig gode kollegaer, masser af faglige udfordringer og store muligheder for at sætte dit aftryk på opgaveløsningen.

Du vil blive en del af et spændende fagområde, som konstant er i bevægelse, og hvor der aktuelt er sat ekstra fokus på styrkelsen af den interne styring, synergien mellem de centrale driftsafdelinger og servicen til resten af organisationen.

Du vil få en central position med en stor kontaktflade i en organisation, der har en decentral kultur, men også stort fokus på det tværfaglige og tværgående samarbejde.

Hvis du vil vide mere
Du er meget velkommen til at kontakte økonomichef Anne Marie Muff på tlf. 96 28 22 23 / 20 83 72 80 eller mail: anne.marie.muff@herning.dk, hvis du vil vide mere om stillingen.

Ansøgning
Vi håber, at vores nye budgetkoordinator kan tiltræde den 1. oktober 2019.

Ansøgningsfristen er den 4. august 2019.

I forbindelse den første samtale vil du blive bedt om at udfylde en personprofil og gennemføre en kognitiv test. Der forventes afholdt både 1. og 2. samtaler.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du sender via knappen ”Søg stillingen” i højre side.

 

Herning KommuneHerning2019-06-25T00:00:002019-08-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Har du et solidt kendskab til kommunal budgetlægning og kan du samle trådene? Så er det måske dig, vi mangler på holdet i vores nye organisation!

Herning Kommune

Herning
BudgetkoordinatorI Herning Kommune tænker vi stort og går nye veje. Indbyggertallet på ca. 90.000 vokser hele tiden, og kommunens kendte styrkepositioner inden for erhverv og events hegnes ind af et stærkt foreningsliv, masser af smuk natur og trygg...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:4. august 2019