Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomikonsulent til Budget & Regnskab

Vi søger en ny kollega til løsning af budget- og regnskabsopgaver forankret i kommunens centrale økonomifunktion, Budget & Regnskab.
 
Budget & Regnskab er en afdeling under Center for Økonomi & IT. Afdelingen beskæftiger p.t. 25 medarbejdere fordelt på 4 grupper. Du bliver en del af en gruppe på 6 medarbejdere, der varetager centrale økonomiopgaver på tværs af organisationen.
 
Vi søger en ny kollega til at varetage følgende opgaver:
  • Medvirke ved den generelle systempleje - KMD Opus Økonomi, herunder   systemopsætning i forhold til budget
  • Opsætning og drift af KMD Opus ledelsestilsyn
  • Optimering af brugen af KMD Opus
  • Medvirke ved intern undervisning KMD Opus
  • Medvirke ved udarbejdelse af kommunens årsregnskab, herunder ajourføring af anlægskartotek
  • Afstemninger
  • Konsulentfunktion i forhold til den øvrige organisation, herunder rådgivning og sparring
  • Ad hoc opgaver
 
Vi forventer:
  • at du med din positive tilgang medvirker til et godt arbejdsmiljø og trivsel.
  • at du har evnen til at kunne indgå i positive samarbejdsrelationer på tværs af hele organisationen med mange forskellige faggrupper og mennesker.
  • at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  • at du har et indgående kendskab til KMD Opus økonomi.
  • at du har en relevant regnskabsmæssig uddannelsesbaggrund, hvor kendskab til det kommunale Budget- og Regnskabssystem vil være en fordel.
  • at du skal kunne bevare overblikket i pressede situationer i en afdeling med skarpe deadlines, der ofte er indbyrdes afhængige.
 
Vi tilbyder:
Et spændende job i en dynamisk afdeling med et godt arbejdsmiljø og mange gode kollegaer. Du vil få udfordrende opgaver og stor indflydelse på opgaveløsningen. Dagligdagen er præget af travlhed, men med plads til både personlig og faglig udvik- ling.
 
Ansættelsesvilkår:
Efter gældende overenskomst. Fast stilling på 37 timer med ansættelsesstart pr. 1. april 2018.
 
Mere information:
Hvis du vil vide mere om stillingen kan du kontakte faglig koordinator Bjarne Peter- sen tlf. 5473 1858, eller leder af Budget & Regnskab Bent Christiansen, 5473 1857.
  
Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er den søndag den 18. februar 2018.
 
Samtaler:
Samtaler vil blive afholdt mandag den 26. februar 2018.
 
Ansøgningsprocedure: Send din ansøgning ved at klikke på ”send ansøgning” og
vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun i mod elektroniske ansøgninger.
 
Mere om Guldborgsund Kommune:
Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid. Læs mere om
Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her