Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomikonsulent til Det administrative Fællesskab i Borgercenter Børn og Unge (barselsvikariat)

Har du mod på at være en del af et arbejdsfællesskab, som har stort fokus på at sikre en stabil og forudsigelig drift og samtidig synes det er sjovt at udvikle, ensarte og smidiggøre administrative og økonomi processer på tværs af enheder, så kan det være dig vi søger som vores nye kollega.

Det administrative Fællesskab – økonomi (AF) løser økonomiopgaver på tværs af Borgercenter Børn og Unge (BBU). Den specifikke stilling er i myndighedsgruppen, og du vil primært skulle varetage administrative økonomiopgaver, der henvender sig mod leverandører og borgere. Det vil primært sige fakturahåndtering, samt andre relaterede økonomiopgaver til driften.

Det er vigtigt for os, at medarbejdere i AF er optagede af at skabe en sammenhængende kreditorhåndtering på tværs af BBU, hvor opgaverne løses i henhold til gældende arbejdsgange og med et højt serviceniveau. Vi har fokus på høj kvalitet, produktivitet, fællesansvar og arbejdsglæde.

Borgercenter Børn og Unge har ansvaret for indsatsen overfor børn og unge 0-17 år med sociale eller psykiske problemer. Vi skaber en positiv forandring for, og med, de børn, unge og deres familier i København, der har mest brug for hjælp. Vores arbejde er baseret på høj faglighed, systematik og samarbejde med borgerne.

Personlig profil

  • Du er en positiv og initiativrig person.
  • Du er udviklingsorienteret, struktureret og skaber nemt et analytisk overblik.
  • Du har nemt ved at lære nye IT-systemer og navigere rundt i disse.
  • Du kan begå dig på forskellige organisatoriske niveauer og være imødekommende i samarbejdet med mange forskellige aktører om en fælles indsats.
  • Du er modig, har humor og er udadvendt, loyal og fleksibel – også når bølgerne går højt.
  • Du er rummelig og empatisk og kan agere roligt i en hverdag med spidsbelastninger.

Faglig profil og kvalifikationer

  • Du skal have en kontormæssig baggrund, gerne med særlig interesse for økonomiområdet.
  • Du trives i en politisk ledet organisation, hvor der er stort fokus på ensartning af opgaver på tværs af enheder, samt konkret definerede mål.
  • Du er teknisk velfunderet og har gerne kendskab til de af Københavns Kommunes anvendte IT-systemer, primært Kvantum og DUBU.
  • Du har erfaring med at udvikle, strukturere og evaluere på konkrete arbejdsopgaver.
  • Du er god til at arbejde i arbejdsfællesskaber og trives med mange kollegaer, samt bidrager til fællesskabet.

Vi tilbyder

  • En arbejdsplads, hvor målet er klart og struktur er i højsædet.
  • En arbejdsplads, hvor arbejdsmiljø og trivsel altid er i fokus.
  • Et arbejdsmiljø, der er drevet af engagerede og interesserede medarbejdere.
  • Et arbejdsmiljø, hvor innovation, professionalisme og begejstring går hånd i hånd i en travl, kreativ og politisk verden.

Kan du se dig selv i ovenstående personlige/faglige profil og har lyst til at arbejde i et arbejdsfællesskab med stor interesse for økonomiområdet, så søg stillingen.

Løn- og ansættelsesvilkår 
Stillingen er på 37 timer ugentligt, med start den 1. marts 2021 eller snarest derefter, og er et 12 måneders barselsvikariat.

Løn i henhold til gældende overenskomst og principper i Ny Løn.  

Yderligere oplysninger kan du få ved at kontakte afdelingsleder Christina Bruun Guldberg på 2835 7050.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 14. januar 2021
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 22. januar 2021.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.