Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomikonsulent til det tekniske område

Middelfart Kommune søger en økonomikonsulent til det tekniske område

 

Løn og økonomi i Middelfart Kommune søger en ny medarbejder til vores økonomigruppe, du kommer til at beskæftige sig med økonomistyring på Teknisk Udvalgs område, men der vil også være en række andre spændende opgaver. Der er tale om en faststilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse hurtigst muligt.

 

Løn og økonomiafdelingen består af følgende områder: kreditor, debitor, økonomi, løn og personale samt indkøb. Du vil komme til at indgå i en afdeling med ca. 40 engagerede, ansvarsfulde og positive medarbejdere. Du vil indgå i økonomigruppen, et team på 12 medarbejdere der refererer til Løn og økonomichefen.

 

Du vil naturligvis få tæt tilknytning til vores Tekniske Forvaltning, som gennem mange spændende projekter og innovative løsninger er med til at udvikle Byrådets vision om Middelfart som den grønne vækstkommune. Teknisk forvaltning har mange forskellige opgaver fx Marina, Kollektiv trafik, Kørselskontor, Boligadministration, Entreprenørgård samt salg og køb af jord.

 

Dine opgaver vil være inden for følgende hovedområder:

  • Budgetopfølgning, budgetlægning og regnskab for Teknisk Udvalg

  • Videreudvikling en ny stærk anlægsstyring på tværs af kommunens anlægsprojekter

  • Administration i forbindelse med køb og salg af jord, herunder håndtering af moms

  • Diverse administrative opgaver

  • Ad hoc opgaver for Teknisk Forvaltning

 

Vi søger en medarbejder:

  • Som kan bearbejde talmateriale og videreformidle det på en letforståelig måde

  • Som kan arbejde systematisk og selvstændigt

  • Der er stærk på samarbejde på tværs af organisationen

  • Med et godt og smittende humør

  • Der er åben og nysgerrig og som trives i et storrumskontor

 

Vi forventer at du:

  • Har en relevant uddannelse - gerne videregående uddannelse eller HK med relevant efteruddannelse - erfaring fra en anden kommune er en fordel

  • Har interesse for – eller kendskab til – kommunaløkonomi

  • Har sans for detaljen, kan skabe struktur og formår at bevare overblikket

  • Er dygtig til at kommunikere – ikke mindst mundtligt

  • Har god it-forståelse

  • Har interesse i det tekniske område

     

Vi kan tilbyde gode kollegaer, som sætter pris på et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor vi i fællesskab løser mange forskellige opgaver. Vi har løbende fokus på udvikling, og tilbyder derudover sundhedsordning.

 

Vi glæder os til din ansøgning, som vi har senest den 16. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 21. juni 2019 med besættelse snarest.

 

Middelfart Kommune er en værdibaseret og arbejdsmiljøcertificeret kommune, der har fokus på, at kommunen er én fælles enhed, der samarbejder på tværs af kommunens forvaltninger og områder til borgerens bedste.

 

Kommunens administration er samlet på Nytorv 9, 5500 Middelfart.

 

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Løn- og økonomichef Eva Iversen på tlf. 4023 9060 eller mail: Eva.iversen@middelfart.dk eller Økonomimedarbejder Lone Smith på telefon 8888 4796 eller mail: Lone.kjestrupsmith@middelfart.dk

 

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

 

Vi foretrækker, at du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.

Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på http://tilflytter.middelfart.dk/

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030411Phoenix-cd89859b12019-05-23T17:01:55.770Økonomikonsulent til det tekniske område

Middelfart Kommune søger en økonomikonsulent til det tekniske område

 

Løn og økonomi i Middelfart Kommune søger en ny medarbejder til vores økonomigruppe, du kommer til at beskæftige sig med økonomistyring på Teknisk Udvalgs område, men der vil også være en række andre spændende opgaver. Der er tale om en faststilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse hurtigst muligt.

 

Løn og økonomiafdelingen består af følgende områder: kreditor, debitor, økonomi, løn og personale samt indkøb. Du vil komme til at indgå i en afdeling med ca. 40 engagerede, ansvarsfulde og positive medarbejdere. Du vil indgå i økonomigruppen, et team på 12 medarbejdere der refererer til Løn og økonomichefen.

 

Du vil naturligvis få tæt tilknytning til vores Tekniske Forvaltning, som gennem mange spændende projekter og innovative løsninger er med til at udvikle Byrådets vision om Middelfart som den grønne vækstkommune. Teknisk forvaltning har mange forskellige opgaver fx Marina, Kollektiv trafik, Kørselskontor, Boligadministration, Entreprenørgård samt salg og køb af jord.

 

Dine opgaver vil være inden for følgende hovedområder:

  • Budgetopfølgning, budgetlægning og regnskab for Teknisk Udvalg

  • Videreudvikling en ny stærk anlægsstyring på tværs af kommunens anlægsprojekter

  • Administration i forbindelse med køb og salg af jord, herunder håndtering af moms

  • Diverse administrative opgaver

  • Ad hoc opgaver for Teknisk Forvaltning

 

Vi søger en medarbejder:

  • Som kan bearbejde talmateriale og videreformidle det på en letforståelig måde

  • Som kan arbejde systematisk og selvstændigt

  • Der er stærk på samarbejde på tværs af organisationen

  • Med et godt og smittende humør

  • Der er åben og nysgerrig og som trives i et storrumskontor

 

Vi forventer at du:

  • Har en relevant uddannelse - gerne videregående uddannelse eller HK med relevant efteruddannelse - erfaring fra en anden kommune er en fordel

  • Har interesse for – eller kendskab til – kommunaløkonomi

  • Har sans for detaljen, kan skabe struktur og formår at bevare overblikket

  • Er dygtig til at kommunikere – ikke mindst mundtligt

  • Har god it-forståelse

  • Har interesse i det tekniske område

     

Vi kan tilbyde gode kollegaer, som sætter pris på et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor vi i fællesskab løser mange forskellige opgaver. Vi har løbende fokus på udvikling, og tilbyder derudover sundhedsordning.

 

Vi glæder os til din ansøgning, som vi har senest den 16. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 21. juni 2019 med besættelse snarest.

 

Middelfart Kommune er en værdibaseret og arbejdsmiljøcertificeret kommune, der har fokus på, at kommunen er én fælles enhed, der samarbejder på tværs af kommunens forvaltninger og områder til borgerens bedste.

 

Kommunens administration er samlet på Nytorv 9, 5500 Middelfart.

 

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Løn- og økonomichef Eva Iversen på tlf. 4023 9060 eller mail: Eva.iversen@middelfart.dk eller Økonomimedarbejder Lone Smith på telefon 8888 4796 eller mail: Lone.kjestrupsmith@middelfart.dk

 

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

 

Vi foretrækker, at du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.

Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på http://tilflytter.middelfart.dk/

 

 

2019-06-16T02:00:19.140 Middelfart Kommune søger en økonomikonsulent til det tekniske område Løn og økonomi i Middelfart Kommune søger en ny medarbejder til vores økonomigruppe, du kommer til at beskæftige sig med økonomistyring på Teknisk Udvalgs område, men der vil også være en række andre spændende opgaver. Der er tale om en faststilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse hurtigst muligt. Løn og økonomiafdelingen består af følgende områder: kreditor, debitor, økonomi, løn og personale samt indkøb. Du vil komme til at indgå i en afdeling med ca. 40 engagerede, ansvarsfulde og positive medarbejdere. Du vil indgå i økonomigruppen, et team på 12 medarbejdere der refererer til Løn og økonomichefen. Du vil naturligvis få tæt tilknytning til vores Tekniske Forvaltning, som gennem mange spændende projekter og innovative løsninger er med til at udvikle Byrådets vision om Middelfart som den grønne vækstkommune. Teknisk forvaltning har mange forskellige opgaver fx Marina, Kollektiv trafik, Kørselskontor, Boligadministration, Entreprenørgård samt salg og køb af jord. Dine opgaver vil være inden for følgende hovedområder: Budgetopfølgning, budgetlægning og regnskab for Teknisk Udvalg Videreudvikling en ny stærk anlægsstyring på tværs af kommunens anlægsprojekter Administration i forbindelse med køb og salg af jord, herunder håndtering af moms Diverse administrative opgaver Ad hoc opgaver for Teknisk Forvaltning Vi søger en medarbejder: Som kan bearbejde talmateriale og videreformidle det på en letforståelig måde Som kan arbejde systematisk og selvstændigt Der er stærk på samarbejde på tværs af organisationen Med et godt og smittende humør Der er åben og nysgerrig og som trives i et storrumskontor Vi forventer at du: Har en relevant uddannelse - gerne videregående uddannelse eller HK med relevant efteruddannelse - erfaring fra en anden kommune er en fordel Har interesse for eller kendskab til kommunaløkonomi Har sans for detaljen, kan skabe struktur og formår at bevare overblikket Er dygtig til at kommunikere ikke mindst mundtligt Har god it-forståelse Har interesse i det tekniske område Vi kan tilbyde gode kollegaer, som sætter pris på et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor vi i fællesskab løser mange forskellige opgaver. Vi har løbende fokus på udvikling, og tilbyder derudover sundhedsordning. Vi glæder os til din ansøgning, som vi har senest den 16. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 21. juni 2019 med besættelse snarest. Middelfart Kommune er en værdibaseret og arbejdsmiljøcertificeret kommune, der har fokus på, at kommunen er én fælles enhed, der samarbejder på tværs af kommunens forvaltninger og områder til borgerens bedste. Kommunens administration er samlet på Nytorv 9, 5500 Middelfart. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Løn- og økonomichef Eva Iversen på tlf. 4023 9060 eller mail: Eva.iversen@middelfart.dk eller Økonomimedarbejder Lone Smith på telefon 8888 4796 eller mail: Lone.kjestrupsmith@middelfart.dk Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Vi foretrækker, at du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Spam uønsket post .Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på http: tilflytter.middelfart.dk10Phoenixcd89859b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-15T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1493&ERId=353610EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3533202Middelfart Kommune11Teglgårdsparken 1035500MiddelfartDKDanmarkORS/cd89859b_logo.gifORS/Small/cd89859b_logo.gif0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent766499MiddelfartkommuneMinimum5486100023-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd89859bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd89859bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd89859b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd89859b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgEr du økonomisk velfunderet, og har et højt ambitionsniveau? Hos Middelfart Kommune bliver du dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933096Økonomikonsulent3Økonomi361855276lone.damgaard@middelfart.dkDanmarkDanmark330041904Økonomikonsulent til Nyt OUHBasic Nyt OUH søger en robust og erfaren økonomikonsulent, som kan være med til at styrke projektorganisationen i forhold til økonomistyringen af Nyt OUHs mange delprojekter. Om projektet Nyt OUH ét af Danmarks største byggerier Nyt OUH byggeriet vil samle det nuværende Odense Universitetshospital (OUH), Børn- og Ungepsykiatrien samt voksenpsykiatrien med Syddansk Universitet. Det samlede byggeri vil komme til at udgøre ét af de største bygningsværker i Danmark med i alt ca. 260.000 m² nybyggeri. Byggeriet vil foregå over de næste 4 år og forventes at stå færdigt med udgangen af 2022. Om Projektorganisationen for Nyt OUH Projektorganisationen er den operationelle bygherre på projektet Nyt OUH. Projektorganisationen er en dynamisk organisation med bredt sammensatte kompetencer, som arbejder sammen på tværs af de enkelte delprojekter og opgaver. Vi arbejder med høj intensitet og faglighed i et nært samarbejde med en række eksterne leverandører og interessenter samt med både ledere og medarbejdere i regionshuset, på det eksisterende OUH og i psykiatrien. Om stillingen Projektet Nyt OUH er opdelt i en række delprojekter, og dit primære arbejdsfelt og ansvar bliver at understøtte og sikre, at den løbende månedsvise afrapportering af projektets mange delprojekter sker på en korrekt, betryggende og proaktiv måde. Denne løbende økonomistyring og afrapportering til bl.a. ledelsesorganer og det politiske niveau er en central opgave for projektorganisationens økonomienhed. Dit arbejde kommer til at foregå i et nært samarbejde med vores eget team af projektledere. Du vil organisatorisk indgå i projektorganisationens stab, og du vil i det daglige arbejde referere til vicedirektør Peter Holm. Arbejdet vil herudover bestå i at understøtte og vejlede vores projektledere for de enkelte delprojekter, således at afrapporteringen kan ske rettidigt, kvalificeret og i overensstemmelse med de særlige principper, der gælder for byggeregnskaber, som ikke blot indeholder byggeriets omkostninger, men tillige omfatter disponeringer og estimeringer af fremtidige omkostninger. Udover at sikre korrekt og rettidig afrapportering vil du skulle bidrage til udvikling og opdatering af vejledninger, håndbøger mm, der skal understøtte økonomistyringen. Endelig forventes du også på kvalificeret vis at kunne gå i dialog med regionens centrale økonomifunktion, entreprenører, in- og eksterne kontrolorganer, bevilgende myndigheder mv. om alle aspekter af økonomistyringen af et bygge- og anlægsprojekt Kvalifikationer og kompetencer Det er helt afgørende, at du har en meget stærk projektøkonomisk baggrund og erfaring med gennemførelse af stort og kompliceret byggeri eller sammenlignelige anlægsprojekter. Samtidig lægger vi vægt på, at du har: Solid erfaring med alle aspekter af regnskabsvæsen, herunder særligt med bygge- og anlægsregnskaber Solid erfaring med at organisere arbejdet i en økonomifunktion på en betryggende og effektiv måde Solid erfaring med at udarbejde ledelsesinformation og indgå i ledelsessparring Solid erfaring fra en politisk styret bygherreorganisation projektorganisation Har et godt kendskab til økonomisystemer. Region Syddanmark er netop overgået til SydAX, som er baseret på Microsoft standard økonomisystem, Dynamics AX2012 Forståelse for økonomistyringens samspil med byggeriets øvrige styringsdiscipliner Stærke sproglige kompetencer Veludviklede IT-kompetencer, især i excel. Af dine personlige kompetencer, forventer vi at du: Er robust og tillidsvækkende Er handlekraftig, når det er påkrævet Kan samarbejde Kommunikerer konstruktivt, klart og ordentligt i skrift og tale Er relationsskabende og inddragende Yderligere oplysninger Du kan læse mere om Nyt OUH på www.nytouh.dk Ansættelsessted er Projektorganisationen for Nyt OUH, Glisholmvej 2A, 5260 Odense S. Du er velkommen til at kontakte vicedirektør Peter Holm på tlf. 29201610 for yderligere oplysninger om stillingen. Tiltrædelse snarest muligt. Ansættelse iht. gældende overenskomst og efter nærmere aftale. Ansøgning Ansøgningsfrist er onsdag den 26. juni 2019. Ansættelsessamtaler vil foregå umiddelbart herefter.

Nyt OUH søger en robust og erfaren økonomikonsulent, som kan være med til at styrke projektorganisationen i forhold til økonomistyringen af Nyt OUHs mange delprojekter.     

Om projektet Nyt OUH – ét af Danmarks største byggerier
Nyt OUH byggeriet vil samle det nuværende Odense Universitetshospital (OUH), Børn- og Ungepsykiatrien samt voksenpsykiatrien med Syddansk Universitet. Det samlede byggeri vil komme til at udgøre ét af de største bygningsværker i Danmark med i alt ca. 260.000 m² nybyggeri. Byggeriet vil foregå over de næste 4 år og forventes at stå færdigt med udgangen af 2022.

Om Projektorganisationen for Nyt OUH
Projektorganisationen er den operationelle bygherre på projektet Nyt OUH.

Projektorganisationen er en dynamisk organisation med bredt sammensatte kompetencer, som arbejder sammen på tværs af de enkelte delprojekter og opgaver. Vi arbejder med høj intensitet og faglighed i et nært samarbejde med en række eksterne leverandører og interessenter samt med både ledere og medarbejdere i regionshuset, på det eksisterende OUH og i psykiatrien.

Om stillingen
Projektet Nyt OUH er opdelt i en række delprojekter, og dit primære arbejdsfelt og ansvar bliver at understøtte og sikre, at den løbende månedsvise afrapportering af projektets mange delprojekter sker på en korrekt, betryggende og proaktiv måde. Denne løbende økonomistyring og afrapportering til bl.a. ledelsesorganer og det politiske niveau er en central opgave for projektorganisationens økonomienhed. Dit arbejde kommer til at foregå i et nært samarbejde med vores eget team af projektledere. Du vil organisatorisk indgå i projektorganisationens stab, og du vil i det daglige arbejde referere til vicedirektør Peter Holm.

Arbejdet vil herudover bestå i at understøtte og vejlede vores projektledere for de enkelte delprojekter, således at afrapporteringen kan ske rettidigt, kvalificeret og i overensstemmelse med de særlige principper, der gælder for byggeregnskaber, som ikke blot indeholder byggeriets omkostninger, men tillige omfatter disponeringer og estimeringer af fremtidige omkostninger.

Udover at sikre korrekt og rettidig afrapportering vil du skulle bidrage til udvikling og opdatering af vejledninger, håndbøger mm, der skal understøtte økonomistyringen.

Endelig forventes du også – på kvalificeret vis – at kunne gå i dialog med regionens centrale økonomifunktion, entreprenører, in- og eksterne kontrolorganer, bevilgende myndigheder mv. om alle aspekter af økonomistyringen af et bygge- og anlægsprojekt

Kvalifikationer og kompetencer
Det er helt afgørende, at du har en meget stærk projektøkonomisk baggrund og erfaring med gennemførelse af stort og kompliceret byggeri eller sammenlignelige anlægsprojekter.

Samtidig lægger vi vægt på, at du har:

  • Solid erfaring med alle aspekter af regnskabsvæsen, herunder særligt med bygge- og anlægsregnskaber
  • Solid erfaring med at organisere arbejdet i en økonomifunktion på en betryggende og effektiv måde
  • Solid erfaring med at udarbejde ledelsesinformation og indgå i ledelsessparring
  • Solid erfaring fra en politisk styret bygherreorganisation / projektorganisation
  • Har et godt kendskab til økonomisystemer. Region Syddanmark er netop overgået til SydAX, som er baseret på Microsoft standard økonomisystem, Dynamics AX2012
  • Forståelse for økonomistyringens samspil med byggeriets øvrige styringsdiscipliner
  • Stærke sproglige kompetencer
  • Veludviklede IT-kompetencer, især i excel.

Af dine personlige kompetencer, forventer vi at du:

  • Er robust og tillidsvækkende
  • Er handlekraftig, når det er påkrævet
  • Kan samarbejde
  • Kommunikerer konstruktivt, klart og ordentligt i skrift og tale
  • Er relationsskabende og inddragende

Yderligere oplysninger
Du kan læse mere om Nyt OUH på www.nytouh.dk 

Ansættelsessted er Projektorganisationen for Nyt OUH, Glisholmvej 2A, 5260 Odense S.

Du er velkommen til at kontakte vicedirektør Peter Holm på tlf. 29201610 for yderligere oplysninger om stillingen. Tiltrædelse snarest muligt. Ansættelse iht. gældende overenskomst og efter nærmere aftale.

Ansøgning
Ansøgningsfrist er onsdag den 26. juni 2019. Ansættelsessamtaler vil foregå umiddelbart herefter.

ORS/Small/a7cb5bfd_logo.pngProjektorganisationen for Nyt OUHOdense S2019-06-12T16:02:07.3102019-06-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Økonomikonsulent til Nyt OUH

Projektorganisationen for Nyt OUH

Odense S
Nyt OUH søger en robust og erfaren økonomikonsulent, som kan være med til at styrke projektorganisationen i forhold til økonomistyringen af Nyt OUHs mange delprojekter. Om projektet Nyt OUH ét af Danmarks største byggerier Nyt OUH byggeriet vil saml...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019