Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomikonsulent til Ejendomsstaben

Har du skarpe analytiske evner, og søger du en spændende arbejdsdag i en udfordrende stabsfunktion? Har du lyst til at arbejde tæt på Silkeborg Kommunes ledelse og få indsigt i mange kommunale fagområder?
Så er denne stilling noget for dig.
 
Ejendomsstaben faciliterer kommunens bygningsmasse på ca. 450.000 m2., har et driftsbudget på ca. 225 mio. kr. og er rådgiver i forhold til byggeri, bygningsdrift, ansvarlig for Teknisk Service, Rengøring samt, udvikling af ejendomsporteføljen med videre.
 
Du vil blive en del af Ejendommes økonomiteam, som består af en teamkoordinator, to administrative medarbejder og en studentermedarbejder, hvor du som økonomikonsulent er en kritisk og loyal sparringspartner. Det gælder både i forhold til din egen chef (Ejendomschefen), samt sektionsledere og nøglemedarbejdere på ejendomsområdet.
 
Dine opgaver vil dække bredt og vedrører både budgetlægning og løbende opfølgninger, men også tilpasning af kontoplaner, større analyser af ejendomsområdet og projekter, herunder både tværgående og interne projekter, hvor du er projektleder eller aktivt medlem af en projektgruppe. Du understøtter og udvikler ejendomsområdet ved at kombinere egen økonomisk indsigt med områdets/modtagernes faglighed og har blik for nye måder at gribe tingene an på.
 
Vi forventer, at du:

  • er stærk analytisk, vedholdende og har en god talforståelse
  • er opsøgende og udadvendt og god til at være i dialog med mange mennesker med forskellig baggrund
  • har personlig gennemslagskraft og er god til at samarbejde
  • er god til at formidle også vanskelige emner både skriftligt og mundtligt
  • din uddannelsesmæssige baggrund kan enten være en kandidatuddannelse fx cand.oecon., cand.scient.oecon. eller en anden relevant uddannelse kombineret med solid faglig erhvervserfaring. Det betyder at du kan være nyuddannet eller kan have relevant erfaring.
Vi kan tilbyde et spændende job i en organisation under stadig forandring. Der er et højt fagligt niveau med mange udfordringer og spændende arbejdsopgaver, samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Hertil kommer gode kollegiale rammer, en arbejdsplads med en uformel omgangstone, arbejdsglæde og fleksibel arbejdstid.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat pr. 1 august 2019 eller snarest efter.
 
Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
 
Yderligere information: ejendomschef Lene Søgård på tlf. 20 35 41 13.
 
Ansøgningsfrist fredag 14. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 21. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330023903Phoenix-adaf7ef012019-05-14T13:04:00.670Økonomikonsulent til EjendomsstabenHar du skarpe analytiske evner, og søger du en spændende arbejdsdag i en udfordrende stabsfunktion? Har du lyst til at arbejde tæt på Silkeborg Kommunes ledelse og få indsigt i mange kommunale fagområder?
Så er denne stilling noget for dig.
 
Ejendomsstaben faciliterer kommunens bygningsmasse på ca. 450.000 m2., har et driftsbudget på ca. 225 mio. kr. og er rådgiver i forhold til byggeri, bygningsdrift, ansvarlig for Teknisk Service, Rengøring samt, udvikling af ejendomsporteføljen med videre.
 
Du vil blive en del af Ejendommes økonomiteam, som består af en teamkoordinator, to administrative medarbejder og en studentermedarbejder, hvor du som økonomikonsulent er en kritisk og loyal sparringspartner. Det gælder både i forhold til din egen chef (Ejendomschefen), samt sektionsledere og nøglemedarbejdere på ejendomsområdet.
 
Dine opgaver vil dække bredt og vedrører både budgetlægning og løbende opfølgninger, men også tilpasning af kontoplaner, større analyser af ejendomsområdet og projekter, herunder både tværgående og interne projekter, hvor du er projektleder eller aktivt medlem af en projektgruppe. Du understøtter og udvikler ejendomsområdet ved at kombinere egen økonomisk indsigt med områdets/modtagernes faglighed og har blik for nye måder at gribe tingene an på.
 
Vi forventer, at du:
  • er stærk analytisk, vedholdende og har en god talforståelse
  • er opsøgende og udadvendt og god til at være i dialog med mange mennesker med forskellig baggrund
  • har personlig gennemslagskraft og er god til at samarbejde
  • er god til at formidle også vanskelige emner både skriftligt og mundtligt
  • din uddannelsesmæssige baggrund kan enten være en kandidatuddannelse fx cand.oecon., cand.scient.oecon. eller en anden relevant uddannelse kombineret med solid faglig erhvervserfaring. Det betyder at du kan være nyuddannet eller kan have relevant erfaring.
Vi kan tilbyde et spændende job i en organisation under stadig forandring. Der er et højt fagligt niveau med mange udfordringer og spændende arbejdsopgaver, samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Hertil kommer gode kollegiale rammer, en arbejdsplads med en uformel omgangstone, arbejdsglæde og fleksibel arbejdstid.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat pr. 1 august 2019 eller snarest efter.
 
Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
 
Yderligere information: ejendomschef Lene Søgård på tlf. 20 35 41 13.
 
Ansøgningsfrist fredag 14. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 21. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

2019-06-15T00:59:46.250 Har du skarpe analytiske evner, og søger du en spændende arbejdsdag i en udfordrende stabsfunktion? Har du lyst til at arbejde tæt på Silkeborg Kommunes ledelse og få indsigt i mange kommunale fagområder?Så er denne stilling noget for dig. Ejendomsstaben faciliterer kommunens bygningsmasse på ca. 450.000 m2., har et driftsbudget på ca. 225 mio. kr. og er rådgiver i forhold til byggeri, bygningsdrift, ansvarlig for Teknisk Service, Rengøring samt, udvikling af ejendomsporteføljen med videre. Du vil blive en del af Ejendommes økonomiteam, som består af en teamkoordinator, to administrative medarbejder og en studentermedarbejder, hvor du som økonomikonsulent er en kritisk og loyal sparringspartner. Det gælder både i forhold til din egen chef (Ejendomschefen), samt sektionsledere og nøglemedarbejdere på ejendomsområdet. Dine opgaver vil dække bredt og vedrører både budgetlægning og løbende opfølgninger, men også tilpasning af kontoplaner, større analyser af ejendomsområdet og projekter, herunder både tværgående og interne projekter, hvor du er projektleder eller aktivt medlem af en projektgruppe. Du understøtter og udvikler ejendomsområdet ved at kombinere egen økonomisk indsigt med områdets modtagernes faglighed og har blik for nye måder at gribe tingene an på. Vi forventer, at du: er stærk analytisk, vedholdende og har en god talforståelse er opsøgende og udadvendt og god til at være i dialog med mange mennesker med forskellig baggrund har personlig gennemslagskraft og er god til at samarbejde er god til at formidle også vanskelige emner både skriftligt og mundtligt din uddannelsesmæssige baggrund kan enten være en kandidatuddannelse fx cand.oecon., cand.scient.oecon. eller en anden relevant uddannelse kombineret med solid faglig erhvervserfaring. Det betyder at du kan være nyuddannet eller kan have relevant erfaring. Vi kan tilbyde et spændende job i en organisation under stadig forandring. Der er et højt fagligt niveau med mange udfordringer og spændende arbejdsopgaver, samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Hertil kommer gode kollegiale rammer, en arbejdsplads med en uformel omgangstone, arbejdsglæde og fleksibel arbejdstid. Løn og ansættelsesvilkårStillingen ønskes besat pr. 1 august 2019 eller snarest efter. Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer. Yderligere information: ejendomschef Lene Søgård på tlf. 20 35 41 13. Ansøgningsfrist fredag 14. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 21. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.10Phoenixadaf7ef0101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000010https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=cbd73b02-3aab-4d0d-8e3f-3793fbb459350EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3527139Ejendomme11Østergade 18600SilkeborgDKDanmarkORS/adaf7ef0_logo.jpegORS/Small/adaf7ef0_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent760521EmplyMinimum pakken - 35 dage8d99dca5-c0a5-4801-b53c-f144308f0a73_216200014-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=adaf7ef0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=adaf7ef0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=adaf7ef0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=adaf7ef0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgØkonomikonsulent til Ejendomsstaben12008001Dansk3Læse/ tale933096Økonomikonsulent3Økonomi361811316Lene.Sogard@silkeborg.dkDanmarkDanmark330107111Økonomikonsulent (barselsvikariat), Budgetafdelingen Favrskov KommuneRobot Til Budgetafdelingen i Favrskov Kommune søger vi en dygtig og udviklingsorienteret økonomikonsulent. Stillingen er et 1-årigt barselsvikariat.Vores vigtigste arbejdsopgaver er budgetlægning, økonomistyring, regnskabsaflæggelse, økonomiske analyser og ledelsesinformation.Dine arbejdsopgaver bliver primært inden for økonomistyring på administrations- og it-området. Arbejdsstedet er i Hinnerup, tæt på Aarhus.Vores opgaver fokuserer på tal og økonomistyring men også kommunikation med mange forskellige samarbejdspartnere. Vi vægter konsulentrollen højt, da vi understøtter hele organisationen med økonomistyring.Vi forventer, at du har lyst til at arbejde med økonomiske problemstillinger og har en økonomisk uddannelse på højt niveau.ArbejdsopgaverneOpgaverne i Budgetafdelingen omhandler bl.a.:BudgetlægningØkonomistyringRegnskabsaflæggelseØkonomiske analyserLedelsesinformationDine arbejdsopgaver bliver primært inden for økonomistyring af det administrative område samt it-området. Jobindholdet vil udvikles undervejs, og du vil også skulle løse andre opgaver af økonomisk karakter.Arbejdsopgaverne stiller krav til både præcision og overblik men også til evnen til at tænke nyt. Vi lægger vægt på, at du kan håndtere store datamængder, men også at du kan præsentere komplekse sammenhænge på en tydelig og overskuelig måde. Du er stærk i Excel og kommunikerer godt både skriftligt og mundtligt.Arbejdsopgaverne er afvekslende og udfordrende og spænder fra rutineopgaver til komplekse opgaver. Vi forventer, at du ud over de løbende driftsopgaver deltager i udviklingen af den samlede økonomistyring i kommunen.Dine kvalifikationer og din personDu har en uddannelse med tydeligt fokus på økonomi (cand.merc., cand.oecon. eller lignende).Stillingen er ideel til nyuddannede kandidater, der brænder for at arbejde med økonomistyring i den offentlige sektor. Du har lyst til at arbejde med tal og økonomiske udfordringerDu er præcis og har et godt overblikDu er i stand til at tænke nyt og blive inspireret af andreDu er god til at samarbejde og løse udfordringer i fællesskabDu har et godt humør og en ambition om at præge økonomistyringenHvem er vi?I Budgetafdelingen er der 10 økonomikonsulenter, som servicerer forskellige fagområder og forvaltninger. Vi er en ambitiøs afdeling, der lægger vægt på kvalitet men også på arbejdsglæde.Vi tilbyder:et selvstændigt job i et stærkt fagligt miljøgode kollegerløn, der modsvarer dine kvalifikationer i henhold til overenskomsten.Yderligere oplysningerDu kan få yderligere oplysninger hos Søren Vestergaard, afdelingsleder i Budgetafdelingen, tlf. 89 64 62 29, e-mail sve@favrskov.dkDu kan læse mere om Favrskov Kommune på www.favrskov.dkAnsøgningsfrist: 4. november 2019.Tiltrædelse: Hurtigst muligt (gerne 1. december 2019).Søg jobbetVi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via linket. Du kan se alle ledige stillinger på favrskov.dk jobFavrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk
Til Budgetafdelingen i Favrskov Kommune søger vi en dygtig og udviklingsorienteret økonomikonsulent. Stillingen er et 1-årigt barselsvikariat.

Vores vigtigste arbejdsopgaver er budgetlægning, økonomistyring, regnskabsaflæggelse, økonomiske analyser og ledelsesinformation.

Dine arbejdsopgaver bliver primært inden for økonomistyring på administrations- og it-området. Arbejdsstedet er i Hinnerup, tæt på Aarhus.

Vores opgaver fokuserer på tal og økonomistyring – men også kommunikation med mange forskellige samarbejdspartnere. Vi vægter konsulentrollen højt, da vi understøtter hele organisationen med økonomistyring.

Vi forventer, at du har lyst til at arbejde med økonomiske problemstillinger og har en økonomisk uddannelse på højt niveau.

Arbejdsopgaverne
Opgaverne i Budgetafdelingen omhandler bl.a.:
  • Budgetlægning
  • Økonomistyring
  • Regnskabsaflæggelse
  • Økonomiske analyser
  • Ledelsesinformation

Dine arbejdsopgaver bliver primært inden for økonomistyring af det administrative område samt it-området. Jobindholdet vil udvikles undervejs, og du vil også skulle løse andre opgaver af økonomisk karakter.

Arbejdsopgaverne stiller krav til både præcision og overblik – men også til evnen til at tænke nyt. Vi lægger vægt på, at du kan håndtere store datamængder, men også at du kan præsentere komplekse sammenhænge på en tydelig og overskuelig måde. Du er stærk i Excel og kommunikerer godt både skriftligt og mundtligt.

Arbejdsopgaverne er afvekslende og udfordrende og spænder fra rutineopgaver til komplekse opgaver. Vi forventer, at du ud over de løbende driftsopgaver deltager i udviklingen af den samlede økonomistyring i kommunen.

Dine kvalifikationer og din person
Du har en uddannelse med tydeligt fokus på økonomi (cand.merc., cand.oecon. eller lignende).

Stillingen er ideel til nyuddannede kandidater, der brænder for at arbejde med økonomistyring i den offentlige sektor.
  • Du har lyst til at arbejde med tal og økonomiske udfordringer
  • Du er præcis og har et godt overblik
  • Du er i stand til at tænke nyt og blive inspireret af andre
  • Du er god til at samarbejde og løse udfordringer i fællesskab
  • Du har et godt humør og en ambition om at præge økonomistyringen

Hvem er vi?
I Budgetafdelingen er der 10 økonomikonsulenter, som servicerer forskellige fagområder og forvaltninger. Vi er en ambitiøs afdeling, der lægger vægt på kvalitet – men også på arbejdsglæde.

Vi tilbyder:
  • et selvstændigt job i et stærkt fagligt miljø
  • gode kolleger
  • løn, der modsvarer dine kvalifikationer i henhold til overenskomsten.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger hos Søren Vestergaard, afdelingsleder i Budgetafdelingen, tlf. 89 64 62 29, e-mail sve@favrskov.dk

Du kan læse mere om Favrskov Kommune på www.favrskov.dk

Ansøgningsfrist: 4. november 2019.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt (gerne 1. december 2019).

Søg jobbet
Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via linket. Du kan se alle ledige stillinger på favrskov.dk/job

Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk

 

Favrskov KommuneHinnerup2019-10-15T00:00:002019-11-04T00:00:00
330100064Økonomikonsulent til Børn og UngeRobot Børn og Unge søger snarest muligt en dygtig økonomikonsulent.Har du lyst til et udfordrende job, hvor vi hver dag arbejder for at gøre en forskel for børn og unge i Holstebro Kommune? Så er du måske vores nye kollega i Økonomi & Analyse teamet. Her søger vi en dygtig økonomikonsulent til varetagelse af opgaver omkring generel økonomistyring på skoler, institutioner, sundhedspleje med mere.JobbetSom økonomikonsulent vil du have en afgørende rolle med mange kontaktflader i forhold til ledere og administrative medarbejdere. Det betyder, at stillingen er meget alsidig. Sammen med teamet har du en central rolle i forhold til arbejdet med økonomistyring og udvikling af fælles metoder.Dine opgaver vil blandt andet være:Budgetopfølgning og løbende opfølgning på enhedernes økonomiSparring til ledergruppen og administrative medarbejdereLøbende kompetenceudvikling på områdetIntroducere nye ledere og administrative medarbejdere til systemer, værktøjer, metoder og retningslinjerUnderstøtte strategiske ledelsesbeslutninger.Listen er ikke udtømmende. Du kommer til at indgå i et team bestående af 5 medarbejdere, hvor vi hjælper hinanden med opgaverne og sammen får tingene til at lykkes også når det rigtigt stærkt.Vi benytter blandt andet systemerne ØS-Indsigt, SD-Løn, TEA, Prokap og TARGIT. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til disse systemer. Derudover skal du være fortrolig med Excel.Vi forventer, at duhar flair for tal og økonomihar stort overblik og kan arbejde systematiskevner at videreformidle økonomi på flere niveauerkan prioritere mellem mange forskelligartede opgaverhar mod på en stor kontaktflade og kan stå fast, når det er påkrævethar erfaring med en del af opgaverne og mod på at lære resten.ArbejdspladsenStillingen er forankret i Børn og Unge Sekretariatet.I Børn og Unge arbejder vi for, at alle børn og unge i Holstebro Kommune får et godt liv, hvor de får en uddannelse, og i voksenlivet bliver i stand til at forsørge sig selv.I Økonomi & Analyse teamet bidrager vi til dette ved at sikre:at vi har styr på vores økonomiske grundlagat vi er kompetente sparringspartnere i forhold til Børne og Familieudvalget, direktøren, chefgruppen, ledergruppen og alle vores kolleger, der har administrative opgaver på skoler, institutioner og andre Børn og Unge enhederat vi klogt anvender de data, vi har til rådighedat vi udarbejder prognoser og analyser, som kan bidrage i beslutningsprocesser og forudsigelser på fremtidige udfordringerat vi har en samlet bred indsigt i hele 0-18 årsområdet.Det praktiskeAnsøgningsfristen er den 22. oktober kl. 8.00. Første samtale finder sted den 25. oktober.Tiltrædelsesdato hurtigst muligt og senest den 1. december 2019.Løn efter gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer med arbejdssted på Holstebro Rådhus.Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sekretariatschef Lotte Lind på tlf. 96 11 51 29.Børn og Unge søger snarest muligt en dygtig økonomikonsulent.

Har du lyst til et udfordrende job, hvor vi hver dag arbejder for at gøre en forskel for børn og unge i Holstebro Kommune? Så er du måske vores nye kollega i Økonomi & Analyse teamet. Her søger vi en dygtig økonomikonsulent til varetagelse af opgaver omkring generel økonomistyring på skoler, institutioner, sundhedspleje med mere.

Jobbet
Som økonomikonsulent vil du have en afgørende rolle med mange kontaktflader i forhold til ledere og administrative medarbejdere. Det betyder, at stillingen er meget alsidig. Sammen med teamet har du en central rolle i forhold til arbejdet med økonomistyring og udvikling af fælles metoder.
Dine opgaver vil blandt andet være:
  • Budgetopfølgning og løbende opfølgning på enhedernes økonomi
  • Sparring til ledergruppen og administrative medarbejdere
  • Løbende kompetenceudvikling på området
  • Introducere nye ledere og administrative medarbejdere til systemer, værktøjer, metoder og retningslinjer
  • Understøtte strategiske ledelsesbeslutninger.

Listen er ikke udtømmende. Du kommer til at indgå i et team bestående af 5 medarbejdere, hvor vi hjælper hinanden med opgaverne og sammen får tingene til at lykkes – også når det rigtigt stærkt.

Vi benytter blandt andet systemerne ØS-Indsigt, SD-Løn, TEA, Prokap og TARGIT. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til disse systemer. Derudover skal du være fortrolig med Excel.

Vi forventer, at du
  • har flair for tal og økonomi
  • har stort overblik og kan arbejde systematisk
  • evner at videreformidle økonomi på flere niveauer
  • kan prioritere mellem mange forskelligartede opgaver
  • har mod på en stor kontaktflade og kan stå fast, når det er påkrævet
  • har erfaring med en del af opgaverne og mod på at lære resten.

Arbejdspladsen
Stillingen er forankret i Børn og Unge Sekretariatet.

I Børn og Unge arbejder vi for, at alle børn og unge i Holstebro Kommune får et godt liv, hvor de får en uddannelse, og i voksenlivet bliver i stand til at forsørge sig selv.

I Økonomi & Analyse teamet bidrager vi til dette ved at sikre:
  • at vi har styr på vores økonomiske grundlag
  • at vi er kompetente sparringspartnere i forhold til Børne og Familieudvalget, direktøren, chefgruppen, ledergruppen og alle vores kolleger, der har administrative opgaver på skoler, institutioner og andre Børn og Unge enheder
  • at vi klogt anvender de data, vi har til rådighed
  • at vi udarbejder prognoser og analyser, som kan bidrage i beslutningsprocesser og forudsigelser på fremtidige udfordringer
  • at vi har en samlet bred indsigt i hele 0-18 årsområdet.

Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 22. oktober kl. 8.00. Første samtale finder sted den 25. oktober.
Tiltrædelsesdato hurtigst muligt og senest den 1. december 2019.

Løn efter gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer med arbejdssted på Holstebro Rådhus.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sekretariatschef Lotte Lind på tlf. 96 11 51 29.

 

Holstebro KommuneHolstebro2019-10-03T00:00:002019-10-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Økonomikonsulent (barselsvikariat), Budgetafdelingen Favrskov Kommune

Favrskov Kommune

Hinnerup
Til Budgetafdelingen i Favrskov Kommune søger vi en dygtig og udviklingsorienteret økonomikonsulent. Stillingen er et 1-årigt barselsvikariat.Vores vigtigste arbejdsopgaver er budgetlægning, økonomistyring, regnskabsaflæggelse, økonomiske analyser o...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:4. november 2019

Økonomikonsulent til Børn og Unge

Holstebro Kommune

Holstebro
Børn og Unge søger snarest muligt en dygtig økonomikonsulent.Har du lyst til et udfordrende job, hvor vi hver dag arbejder for at gøre en forskel for børn og unge i Holstebro Kommune? Så er du måske vores nye kollega i Økonomi & Analyse teamet. Her ...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019