Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomikonsulent til Ejendomsstaben

Har du skarpe analytiske evner, og søger du en spændende arbejdsdag i en udfordrende stabsfunktion? Har du lyst til at arbejde tæt på Silkeborg Kommunes ledelse og få indsigt i mange kommunale fagområder?
Så er denne stilling noget for dig.
 
Ejendomsstaben faciliterer kommunens bygningsmasse på ca. 450.000 m2., har et driftsbudget på ca. 225 mio. kr. og er rådgiver i forhold til byggeri, bygningsdrift, ansvarlig for Teknisk Service, Rengøring samt, udvikling af ejendomsporteføljen med videre.
 
Du vil blive en del af Ejendommes økonomiteam, som består af en teamkoordinator, to administrative medarbejder og en studentermedarbejder, hvor du som økonomikonsulent er en kritisk og loyal sparringspartner. Det gælder både i forhold til din egen chef (Ejendomschefen), samt sektionsledere og nøglemedarbejdere på ejendomsområdet.
 
Dine opgaver vil dække bredt og vedrører både budgetlægning og løbende opfølgninger, men også tilpasning af kontoplaner, større analyser af ejendomsområdet og projekter, herunder både tværgående og interne projekter, hvor du er projektleder eller aktivt medlem af en projektgruppe. Du understøtter og udvikler ejendomsområdet ved at kombinere egen økonomisk indsigt med områdets/modtagernes faglighed og har blik for nye måder at gribe tingene an på.
 
Vi forventer, at du:

  • er stærk analytisk, vedholdende og har en god talforståelse
  • er opsøgende og udadvendt og god til at være i dialog med mange mennesker med forskellig baggrund
  • har personlig gennemslagskraft og er god til at samarbejde
  • er god til at formidle også vanskelige emner både skriftligt og mundtligt
  • din uddannelsesmæssige baggrund kan enten være en kandidatuddannelse fx cand.oecon., cand.scient.oecon. eller en anden relevant uddannelse kombineret med solid faglig erhvervserfaring. Det betyder at du kan være nyuddannet eller kan have relevant erfaring.
Vi kan tilbyde et spændende job i en organisation under stadig forandring. Der er et højt fagligt niveau med mange udfordringer og spændende arbejdsopgaver, samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Hertil kommer gode kollegiale rammer, en arbejdsplads med en uformel omgangstone, arbejdsglæde og fleksibel arbejdstid.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat pr. 1 august 2019 eller snarest efter.
 
Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
 
Yderligere information: ejendomschef Lene Søgård på tlf. 20 35 41 13.
 
Ansøgningsfrist fredag 14. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 21. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330023903Phoenix-adaf7ef012019-05-14T13:04:00.670Økonomikonsulent til EjendomsstabenHar du skarpe analytiske evner, og søger du en spændende arbejdsdag i en udfordrende stabsfunktion? Har du lyst til at arbejde tæt på Silkeborg Kommunes ledelse og få indsigt i mange kommunale fagområder?
Så er denne stilling noget for dig.
 
Ejendomsstaben faciliterer kommunens bygningsmasse på ca. 450.000 m2., har et driftsbudget på ca. 225 mio. kr. og er rådgiver i forhold til byggeri, bygningsdrift, ansvarlig for Teknisk Service, Rengøring samt, udvikling af ejendomsporteføljen med videre.
 
Du vil blive en del af Ejendommes økonomiteam, som består af en teamkoordinator, to administrative medarbejder og en studentermedarbejder, hvor du som økonomikonsulent er en kritisk og loyal sparringspartner. Det gælder både i forhold til din egen chef (Ejendomschefen), samt sektionsledere og nøglemedarbejdere på ejendomsområdet.
 
Dine opgaver vil dække bredt og vedrører både budgetlægning og løbende opfølgninger, men også tilpasning af kontoplaner, større analyser af ejendomsområdet og projekter, herunder både tværgående og interne projekter, hvor du er projektleder eller aktivt medlem af en projektgruppe. Du understøtter og udvikler ejendomsområdet ved at kombinere egen økonomisk indsigt med områdets/modtagernes faglighed og har blik for nye måder at gribe tingene an på.
 
Vi forventer, at du:
  • er stærk analytisk, vedholdende og har en god talforståelse
  • er opsøgende og udadvendt og god til at være i dialog med mange mennesker med forskellig baggrund
  • har personlig gennemslagskraft og er god til at samarbejde
  • er god til at formidle også vanskelige emner både skriftligt og mundtligt
  • din uddannelsesmæssige baggrund kan enten være en kandidatuddannelse fx cand.oecon., cand.scient.oecon. eller en anden relevant uddannelse kombineret med solid faglig erhvervserfaring. Det betyder at du kan være nyuddannet eller kan have relevant erfaring.
Vi kan tilbyde et spændende job i en organisation under stadig forandring. Der er et højt fagligt niveau med mange udfordringer og spændende arbejdsopgaver, samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Hertil kommer gode kollegiale rammer, en arbejdsplads med en uformel omgangstone, arbejdsglæde og fleksibel arbejdstid.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat pr. 1 august 2019 eller snarest efter.
 
Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
 
Yderligere information: ejendomschef Lene Søgård på tlf. 20 35 41 13.
 
Ansøgningsfrist fredag 14. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 21. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

2019-06-15T00:59:46.250 Har du skarpe analytiske evner, og søger du en spændende arbejdsdag i en udfordrende stabsfunktion? Har du lyst til at arbejde tæt på Silkeborg Kommunes ledelse og få indsigt i mange kommunale fagområder?Så er denne stilling noget for dig. Ejendomsstaben faciliterer kommunens bygningsmasse på ca. 450.000 m2., har et driftsbudget på ca. 225 mio. kr. og er rådgiver i forhold til byggeri, bygningsdrift, ansvarlig for Teknisk Service, Rengøring samt, udvikling af ejendomsporteføljen med videre. Du vil blive en del af Ejendommes økonomiteam, som består af en teamkoordinator, to administrative medarbejder og en studentermedarbejder, hvor du som økonomikonsulent er en kritisk og loyal sparringspartner. Det gælder både i forhold til din egen chef (Ejendomschefen), samt sektionsledere og nøglemedarbejdere på ejendomsområdet. Dine opgaver vil dække bredt og vedrører både budgetlægning og løbende opfølgninger, men også tilpasning af kontoplaner, større analyser af ejendomsområdet og projekter, herunder både tværgående og interne projekter, hvor du er projektleder eller aktivt medlem af en projektgruppe. Du understøtter og udvikler ejendomsområdet ved at kombinere egen økonomisk indsigt med områdets modtagernes faglighed og har blik for nye måder at gribe tingene an på. Vi forventer, at du: er stærk analytisk, vedholdende og har en god talforståelse er opsøgende og udadvendt og god til at være i dialog med mange mennesker med forskellig baggrund har personlig gennemslagskraft og er god til at samarbejde er god til at formidle også vanskelige emner både skriftligt og mundtligt din uddannelsesmæssige baggrund kan enten være en kandidatuddannelse fx cand.oecon., cand.scient.oecon. eller en anden relevant uddannelse kombineret med solid faglig erhvervserfaring. Det betyder at du kan være nyuddannet eller kan have relevant erfaring. Vi kan tilbyde et spændende job i en organisation under stadig forandring. Der er et højt fagligt niveau med mange udfordringer og spændende arbejdsopgaver, samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Hertil kommer gode kollegiale rammer, en arbejdsplads med en uformel omgangstone, arbejdsglæde og fleksibel arbejdstid. Løn og ansættelsesvilkårStillingen ønskes besat pr. 1 august 2019 eller snarest efter. Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer. Yderligere information: ejendomschef Lene Søgård på tlf. 20 35 41 13. Ansøgningsfrist fredag 14. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 21. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.10Phoenixadaf7ef0101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000010https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=cbd73b02-3aab-4d0d-8e3f-3793fbb459350EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3527139Ejendomme11Østergade 18600SilkeborgDKDanmarkORS/adaf7ef0_logo.jpegORS/Small/adaf7ef0_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent760521EmplyMinimum pakken - 35 dage8d99dca5-c0a5-4801-b53c-f144308f0a73_216200014-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=adaf7ef0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=adaf7ef0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=adaf7ef0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=adaf7ef0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgHos Ejendomme søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933096Økonomikonsulent3Økonomi361811316Lene.Sogard@silkeborg.dkDanmarkDanmark330033107SKATTE EKSPERTBasic Er du klar til ny inspiration, og har du lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor fagligheden er i højsædet? Så søger en af Danmarks største rådgivningsvirksomheder inden for sin branche en Chefrådgiver til vores team Skat Selskaber i Viborg eller Søften. Stillingen Dit arbejdsområde vil være mangeartet og udfordrende i forhold til skatteområdet. Du vil indgå i et mindre team, der har det samlede ansvar for skatte- og selskabsrådgivning i hele virksomheden. I Skat Selskaber får du både dygtige kolleger, spændende opgaver og en vigtig funktion som intern skatteekspert i forhold til virksomhedens økonomikonsulenter. Dine opgaver vil omfatte Skat i relation til landbrug, personbeskatning, virksomhedsordning og etablering samt aktieavance og kursgevinst Holde dig ajour med ændringer og ny lovgivning i forhold til skat og indførelse af disse i virksomheden Undervisning af konsulenter i afdelingen Bistå i skattesager, anmode om bindende svar m.m. Holde indlæg ved kundearrangementer Mindre portefølje af kunder, der skal serviceres og rådgives inden for skat og skatteplanlægning Indgå i rådgivningsteam omkring kunder Om dig Vi forestiller os, at du har en relevant baggrund med en videregående uddannelse som Cand. Jur., Cand. Merc. Jur. eller Aud., HD eller lignende og sidder måske i en stilling i SKAT eller som ekspert i et revisionshus Du skal have en dyb teoretisk viden og gerne flere års praktisk erfaring i arbejdet med skat Du har gode kommunikations- og formidlingsevner. Du skal kunne gøre det komplicerede forståeligt Du har gode samarbejdsevner og er god til at skabe relationer Du skal være struktureret og kunne arbejde under skarpe deadlines. Vedholdende, robust og have gennemslagskraft, samt service-, kunde- og forretningsorienteret Vi tilbyder Vi tilbyder en interessant stilling i en velfungerende virksomhed med korte beslutningsveje. Der vil være gode muligheder for at udvikle dig og gøre en forskel. Arbejdsmiljøet er professionelt og præget af engagerede kolleger. Samtidig vil dit job være selvstændigt med stor fleksibilitet og attraktive ansættelsesvilkår. Om LMO Vi er i alt 430 engagerede medarbejdere i LMO fordelt på kontorer i Søften, Horsens, Viborg, Østervrå, Aars og på Samsø. Det tværfaglige fokus prioriteres i LMO, og vores tætte samarbejde afdelingerne imellem sikrer kunderne en nem adgang til kvalificeret landbrugsfaglig rådgivning, juridisk assistance, mæglerbistand, arbejdsmiljø mv. Du kan læse mere om os på www.lmo.dk Ansøgning Er du klar til et udfordrende og spændende job? Søg stillingen og vedhæft ansøgning, CV samt relevante bilag ved at klikke på Send ansøgning nedenfor. Ansøgninger sendt på anden vis vil ikke blive besvaret eller komme i betragtning. Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende, og der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat. For yderligere oplysninger er du også velkommen til at kontakte Afdelingsleder, Skat Selskaber Kirsten Cato Jensen tlf. 5136 1865. Se mere på vores ansøgersite: https: lmo.brandero.com
Er du klar til ny inspiration, og har du lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor fagligheden er i højsædet?
Så søger en af Danmarks største rådgivningsvirksomheder inden for sin branche en Chefrådgiver til vores team Skat & Selskaber i Viborg eller Søften.

Stillingen
Dit arbejdsområde vil være mangeartet og udfordrende i forhold til skatteområdet. Du vil indgå i et mindre team, der har det samlede ansvar for skatte- og selskabsrådgivning i hele virksomheden. I Skat & Selskaber får du både dygtige kolleger, spændende opgaver og en vigtig funktion som intern skatteekspert i forhold til virksomhedens økonomikonsulenter.

Dine opgaver vil omfatte
  • Skat i relation til landbrug, personbeskatning, virksomhedsordning og etablering samt aktieavance og kursgevinst
  • Holde dig ajour med ændringer og ny lovgivning i forhold til skat og indførelse af disse i virksomheden
  • Undervisning af konsulenter i afdelingen
  • Bistå i skattesager, anmode om bindende svar m.m.
  • Holde indlæg ved kundearrangementer
  • Mindre portefølje af kunder, der skal serviceres og rådgives inden for skat og skatteplanlægning
  • Indgå i rådgivningsteam omkring kunder
Om dig
  • Vi forestiller os, at du har en relevant baggrund med en videregående uddannelse som Cand. Jur., Cand. Merc. Jur. eller Aud., HD eller lignende og sidder måske i en stilling i SKAT eller som ekspert i et revisionshus
  • Du skal have en dyb teoretisk viden og gerne flere års praktisk erfaring i arbejdet med skat
  • Du har gode kommunikations- og formidlingsevner. Du skal kunne gøre det komplicerede forståeligt
  • Du har gode samarbejdsevner og er god til at skabe relationer
  • Du skal være struktureret og kunne arbejde under skarpe deadlines. Vedholdende, robust og have gennemslagskraft, samt service-, kunde- og forretningsorienteret
Vi tilbyder
Vi tilbyder en interessant stilling i en velfungerende virksomhed med korte beslutningsveje. Der vil være gode muligheder for at udvikle dig og gøre en forskel. Arbejdsmiljøet er professionelt og præget af engagerede kolleger. Samtidig vil dit job være selvstændigt med stor fleksibilitet og attraktive ansættelsesvilkår.

Om LMO
Vi er i alt 430 engagerede medarbejdere i LMO fordelt på kontorer i Søften, Horsens, Viborg, Østervrå, Aars og på Samsø. Det tværfaglige fokus prioriteres i LMO, og vores tætte samarbejde afdelingerne imellem sikrer kunderne en nem adgang til kvalificeret landbrugsfaglig rådgivning, juridisk assistance, mæglerbistand, arbejdsmiljø mv.

Du kan læse mere om os på www.lmo.dk

Ansøgning
Er du klar til et udfordrende og spændende job? Søg stillingen og vedhæft ansøgning, CV samt relevante bilag ved at klikke på ”Send ansøgning” nedenfor. Ansøgninger sendt på anden vis vil ikke blive besvaret eller komme i betragtning. 

Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende, og der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat.
For yderligere oplysninger er du også velkommen til at kontakte Afdelingsleder, Skat & Selskaber Kirsten Cato Jensen tlf. 5136 1865. 

Se mere på vores ansøgersite: https://lmo.brandero.com

ORS/Small/0c7b61fd_logo.pngLMOHinnerup2019-05-28T14:00:24.7832019-07-01T00:00:00
330046426Gymnasielærere søges til timerester i erhvervsøkonomi, psykologi, religion og matematikRobot Gymnasielærere søges til timerester i erhvervsøkonomi, psykologi, religion og matematik Vi søger nye kolleger, der kan undervise vores HF-elever i Erhvervsøkonomi, Psykologi, Religion og Matematik. Der er tale om timerester og tidsbegrænsede ansættelser dækkende nedenstående. For alle ansættelserne gælder, at du som ny kollega på TH. LANGS HF VUC vil du få tildelt en mentor inden for dit eget fagområde, der vil hjælpe dig godt i gang hos os. Erhvervsøkonomi C Vi søger en ny kollega til varetagelse af undervisningen på et enkelt hold i erhvervsøkonomi med 2. års elever fra faglinjen HF-Business. Undervisningen skal tilrettelægges, så den tones i retning mod faglinjen. Faget og linjen er oprettet for første gang, så erfaring med undervisning i faget vil være en fordel. Vikariatet løber i perioden 1 8 2019 til 31 7 2020. Gennemsnitlig undervisning er 3 lektioner om ugen med flg. skema: Tirsdag kl. 08:00 09:40 (kun lige uger) Torsdag kl. 09:55 11:35 Holdet føres til eksamen maj juni 2020. Psykologi C Undervisningen i psykologi vil foregå på HF-enkeltfag. Der er tale om et turbohold, der løber frem til jul. Vikariatet løber i perioden 1 8 2019 til 31 12 2019. Gennemsnitlig undervisning er 6 lektioner om ugen med flg. skema: Mandag kl. 12:00 13:40 Tirsdag kl. 12:00 13:40 Torsdag kl. 13:45 15:25 Holdet føres til eksamen december 2019. Religion C Undervisningen i religion vil foregå på den toårige HF-uddannelse, hvor faget indgår som del af Kultur- og samfundsfagsgruppen (samfundsfag, religion og historie). Der vil være tæt samspil mellem alle lærere i Kultur og samfundsfagsgruppen og tæt samarbejde med de to øvrige lærere i klassen. Vikariatet løber i perioden 1 8 2019 til 31 7 2020. Gennemsnitlig undervisning er 3 lektioner om ugen. Skemaet er endnu ikke fastlagt. Vi har to ledige hold, hvoraf det ene skal føres til eksamen i december 2019. Matematik C Vi søger en matematiklærer til varetagelse af matematik på den toårige HF-uddannelse. Gennemsnitlig undervisning er 5 lektioner om ugen. Skemaet er endnu ikke fastlagt. Vi har to ledige hold, der begge skal føres til eksamen til maj juni 2020. Lidt om TH. LANGS HF VUC TH. LANGS HF VUC er placeret centralt lige ved banegården i Silkeborg. TH. LANGS HF VUC er en udviklingsorienteret skole, hvor værdierne rummelighed, faglighed, fællesskaber og den enkelte kursist er vigtige begreber i vores dagligdag. Det er derfor væsentligt, at du kan identificere dig med disse begreber. Vi har et toårigt HF, HF-enkeltfag inkl. fjernundervisning og en AVU-afdeling med AVU-, FVU- og OBU-undervisning. Hvis du vil vide mere Du kan læse mere om TH. LANGS HF VUC på vores hjemmeside www.thlangshf-vuc.dk. Yderligere spørgsmål Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte uddannelseschef Robert McCluskey på tlf. 91179913. Ansøgning og tiltrædelse Har du undervisningskompetence i et eller flere af ovenfor nævnte fag og kan se dig selv i et undervisningsjob hos TH. LANGS HF VUC? Så send din ansøgning elektronisk via stillingsopslaget på gymnasiejob.dk og husk at vedhæfte relevante bilag. Ansøgningsfristen er tirsdag den 2. juli 2019. Samtaler afholdes løbende. Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Gymnasieskolernes Lærerforening.

Gymnasielærere søges til timerester i erhvervsøkonomi, psykologi, religion og matematik

Vi søger nye kolleger, der kan undervise vores HF-elever i Erhvervsøkonomi, Psykologi, Religion og Matematik.

Der er tale om timerester og tidsbegrænsede ansættelser dækkende nedenstående.

For alle ansættelserne gælder, at du som ny kollega på TH. LANGS HF & VUC vil du få tildelt en mentor inden for dit eget fagområde, der vil hjælpe dig godt i gang hos os.

Erhvervsøkonomi C

Vi søger en ny kollega til varetagelse af undervisningen på et enkelt hold i erhvervsøkonomi med 2. års elever fra faglinjen HF-Business. Undervisningen skal tilrettelægges, så den tones i retning mod faglinjen. Faget og linjen er oprettet for første gang, så erfaring med undervisning i faget vil være en fordel.

Vikariatet løber i perioden 1/8 2019 til 31/7 2020.

Gennemsnitlig undervisning er 3 lektioner om ugen med flg. skema:

Tirsdag           kl. 08:00 – 09:40 (kun lige uger)

Torsdag          kl. 09:55 – 11:35

Holdet føres til eksamen maj/juni 2020.

Psykologi C

Undervisningen i psykologi vil foregå på HF-enkeltfag. Der er tale om et turbohold, der løber frem til jul. Vikariatet løber i perioden 1/8 2019 til 31/12 2019.

Gennemsnitlig undervisning er 6 lektioner om ugen med flg. skema:

Mandag          kl. 12:00 – 13:40

Tirsdag           kl. 12:00 – 13:40

Torsdag          kl. 13:45 – 15:25

Holdet føres til eksamen december 2019.

Religion C

Undervisningen i religion vil foregå på den toårige HF-uddannelse, hvor faget indgår som del af Kultur- og samfundsfagsgruppen (samfundsfag, religion og historie). Der vil være tæt samspil mellem alle lærere i Kultur og samfundsfagsgruppen og tæt samarbejde med de to øvrige lærere i klassen.

Vikariatet løber i perioden 1/8 2019 til 31/7 2020.

Gennemsnitlig undervisning er 3 lektioner om ugen. Skemaet er endnu ikke fastlagt.

Vi har to ledige hold, hvoraf det ene skal føres til eksamen i december 2019.

Matematik C

Vi søger en matematiklærer til varetagelse af matematik på den toårige HF-uddannelse.

Gennemsnitlig undervisning er 5 lektioner om ugen. Skemaet er endnu ikke fastlagt.

Vi har to ledige hold, der begge skal føres til eksamen til maj/juni 2020.

Lidt om TH. LANGS HF & VUC
TH. LANGS HF & VUC er placeret centralt lige ved banegården i Silkeborg.

TH. LANGS HF & VUC er en udviklingsorienteret skole, hvor værdierne rummelighed, faglighed, fællesskaber og den enkelte kursist er vigtige begreber i vores dagligdag. Det er derfor væsentligt, at du kan identificere dig med disse begreber. Vi har et toårigt HF, HF-enkeltfag inkl. fjernundervisning og en AVU-afdeling med AVU-, FVU- og OBU-undervisning.

Hvis du vil vide mere
Du kan læse mere om TH. LANGS HF & VUC på vores hjemmeside www.thlangshf-vuc.dk.

Yderligere spørgsmål
Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte uddannelseschef Robert McCluskey på tlf. 91179913.

Ansøgning og tiltrædelse
Har du undervisningskompetence i et eller flere af ovenfor nævnte fag og kan se dig selv i et undervisningsjob hos TH. LANGS HF & VUC? Så send din ansøgning elektronisk via stillingsopslaget på gymnasiejob.dk og husk at vedhæfte relevante bilag.

Ansøgningsfristen er tirsdag den 2. juli 2019. Samtaler afholdes løbende.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Gymnasieskolernes Lærerforening.

TH LANGS HF & VUCSilkeborg2019-06-21T00:00:002019-07-02T00:00:00
3300444733F Viborg søger ØkonomiansvarligRobot Jobbeskrivelse Har du lyst til et alsidigt og spændende job? Kan du koordinere mange opgaver og bevare overblikket i en hektisk hverdag? Er du engageret og en god kollega? Så er jobbet som økonomiansvarlig i 3F Viborg måske noget for dig. Stillingen har et bredt arbejdsfelt i forhold til budget og regnskab, kontingentopkrævning, løn, bogholderi samt analyser. Om os vores vision Vi er 16 valgte an satte i et levende fagforeningshus - tæt på medlemmer ne. Vi er en rigtig fagforening, der varetager medlemmernes interesser. Vores slogan er 3F Viborg Vi er der for dig! Dine arbejdsopgaver vil primært være: Ansvarlig for medlemsadministrationen, Budget- og regnskabsområdet, herunder generelle bogholderi- og administrationsopgaver og økonomistyring (Vi bruger Axapta, Lessorløn, Microsoft Office pakken og diverse 3F systemer). udarbejdelse af diverse rapporter. Arbejdsopgaver forandres og udvikles, og der er arbejdsrelationer på kryds og tværs. Du må være åben for ændringer og fleksibel af natur. Personligt skal du være have En relevant regnskabsmæssig uddannelse. Fagligt velfunderet i, regnskab og budget. Indstillet på at indgå i afdelingens mange forskelligartede ad hoc opgaver. En god til kommunikation både i skrift og i tale, som minimum dansk og engelsk. Rutineret it-bruger (Microsoft Office pakken). Har et afklaret forhold til 3F s værdier og virke. Gode samarbejdsevner og se muligheder frem for begrænsninger. Kunne lide at have travlt og have mange bolde i luften. Vi Tilbyder Løn i henhold til gældende aftale. Et selvstændigt, spændende og alsidigt job. Fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen. Tæt samarbejde med gode kompetente kolleger. Ansøgningsfrist: Ansøgningen sendes til viborg@3f.dk, mærket ansøgning, senest d. 1. august 2019 kl. 12:00 Tiltrædelse: oktober 2019 Flere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til formand Hanne Andersen på telefon 88926215. mobil 20155940

Jobbeskrivelse

Har du lyst til et alsidigt og spændende job? Kan du koordinere mange opgaver og bevare overblikket i en hektisk hverdag? Er du engageret og en god kollega? Så er jobbet som økonomiansvarlig i 3F Viborg måske noget for dig. Stillingen har et bredt arbejdsfelt i forhold til budget og regnskab, kontingentopkrævning, løn, bogholderi samt analyser.

 

Om os/vores vision

Vi er 16 valgte/an­satte i et levende fagforeningshus - tæt på medlemmer­ne.  Vi er en rigtig fagforening, der varetager medlemmernes interesser. Vores slogan er 3F Viborg – Vi er der for dig!

 

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

                     

  • Ansvarlig for medlemsadministrationen,
  • Budget- og regnskabsområdet, herunder generelle bogholderi- og administrationsopgaver og økonomistyring (Vi bruger Axapta, Lessorløn, Microsoft Office pakken og diverse 3F systemer).
  • udarbejdelse af diverse rapporter.
  • Arbejdsopgaver forandres og udvikles, og der er arbejdsrelationer på kryds og tværs. Du må være åben for ændringer og fleksibel af natur.

Personligt skal du være/have

  • En relevant regnskabsmæssig uddannelse.
  • Fagligt velfunderet i, regnskab og budget.
  • Indstillet på at indgå i afdelingens mange forskelligartede ad hoc opgaver.
  • En god til kommunikation både i skrift og i tale, som minimum dansk og engelsk.
  • Rutineret it-bruger (Microsoft Office pakken).
  • Har et afklaret forhold til 3F´s værdier og virke.
  • Gode samarbejdsevner og se muligheder frem for begrænsninger.
  • Kunne lide at have travlt og have mange bolde i luften.

 

Vi Tilbyder

  • Løn i henhold til gældende aftale.
  • Et selvstændigt, spændende og alsidigt job.
  • Fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen.
  • Tæt samarbejde med gode kompetente kolleger.

 

Ansøgningsfrist:

Ansøgningen sendes til viborg@3f.dk, mærket ansøgning, senest d. 1. august 2019 kl. 12:00

 

Tiltrædelse:

  1. oktober 2019

 

Flere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til formand Hanne Andersen på telefon 88926215. mobil 20155940

Fagligt Fællesforbund, 3F ViborgViborg2019-06-19T00:00:002019-08-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SKATTE EKSPERT

LMO

Hinnerup
Er du klar til ny inspiration, og har du lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor fagligheden er i højsædet? Så søger en af Danmarks største rådgivningsvirksomheder inden for sin branche en Chefrådgiver til vores team Skat Selskaber i V...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Gymnasielærere søges til timerester i erhvervsøkonomi, psykologi, religion og matematik

TH LANGS HF & VUC

Silkeborg
Gymnasielærere søges til timerester i erhvervsøkonomi, psykologi, religion og matematik Vi søger nye kolleger, der kan undervise vores HF-elever i Erhvervsøkonomi, Psykologi, Religion og Matematik. Der er tale om timerester og tidsbegrænsede ansætte...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

3F Viborg søger Økonomiansvarlig

Fagligt Fællesforbund, 3F Viborg

Viborg
Jobbeskrivelse Har du lyst til et alsidigt og spændende job? Kan du koordinere mange opgaver og bevare overblikket i en hektisk hverdag? Er du engageret og en god kollega? Så er jobbet som økonomiansvarlig i 3F Viborg måske noget for dig. Stillingen...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019