Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomikonsulent til Nordjyllands største erhvervsskole

Er du skarp, engageret og analysestærk og kan du medvirke til at skabe udvikling og gode resultater?

Som økonomikonsulent på TECHCOLLEGE i Aalborg skal du, sammen med de to andre økonomikonsulenter og HR- og økonomidirektøren, stå for skolens økonomistyring samt den løbende optimering og udvikling heraf. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med de andre økonomikonsulenter, dine kollegaer i HR- og økonomiafdelingen samt skolens chefer og ledere. Et vigtigt element i den ledige stilling er nytænkning, udvikling og kvalitet i opgaveløsningen.

Jobprofil:

Som økonomikonsulent skal du være en aktiv medspiller og bidragsyder i HR- og økonomiafdelingen med reference til HR- og økonomidirektøren. Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber.
  • udarbejdelse af budgetter og rapportering til bestyrelse og ledelse.
  • rådgivning og sparring med medarbejdere, chefer, ledere og eksterne interessenter.
  • optimering af forretningsprocesser.
  • understøtte projektledere med økonomien i skolens projekter.
  • Ad hoc analyser og nøgletal.
Din baggrund:

Fagligt forventer vi, at du:

  • har erfaring med lignende opgaver og gerne fra en større virksomhed.
  • har en relevant faglig baggrund, Cand. merc. eller anden relevant efteruddannelse, samt grundlæggende god økonomiforståelse.
  • har erfaring med rapporterings- og økonomisystemer – gerne kendskab til Prophix.
  • har ekspertviden om Microsoft Excel, herunder Power BI og generelt gode it-kompetencer.
  • har kendskab til styring af projekter.
Desuden forestiller vi os, at du:

  • er analytisk og vedholdende og evner at se helheder og bevare overblikket
  • er fleksibel og trives i et selvstændigt job med en høj grad af frihed under ansvar
  • er god til både mundtligt og skriftligt at forklare komplekse økonomiske problemstillinger og finde løsninger herpå
  • kan sætte dig i andres sted og god til at kommunikere med mange forskellige mennesker
  • har gennemslagskraft og skaber resultater gennem samarbejde og formidling
  • kan udfordre ”vi plejer” og motiveres af at forbedre eksisterende forretningsgange mv.
Vi tilbyder:

Du vil blive en del af en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor der er en uformel omgangstone og gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt. Arbejdsformen er teambaseret, og vi har fokus på at bevare en god stemning samt et sundt og konstruktivt arbejdsmiljø.

Ansættelse:

Stillingen er på gennemsnitlig 32 timer ugentlig, hvor du i perioder må påregne højere arbejdstid. Ansættelse vil ske efter relevant overenskomst mellem Finansministeriet og Fællesoverenskomsten for Akademikere i staten eller HK/STAT afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Tiltrædelse:

Stillingen ønskes besat den 1. april 2018.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 15. februar 2018.

For de kandidater der går videre i ansættelsesforløbet, vil der blive afviklet en persontest med efterfølgende samtale om testresultatet torsdag den 22. februar 2018.

Yderligere oplysninger:

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR- og økonomidirektør Sarah Svanberg på telefon 2526 6281.

Ansøgning:

Ansøgningsfristen er mandag den 12. februar 2018.

Ansøgninger modtages via vores hjemmeside. Klik på linket nederst på siden for at sende din ansøgning.

http://techcollege.dk/kontakt/ledige-stillinger/

 

Vi glæder os til at høre fra dig.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her