Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomikonsulent til økonomiafdelingen, Struer Kommune

Struer Kommune ønsker at styrke økonomistyringen. Til en nyoprettet stilling søger vi derfor en engageret og dygtig økonomikonsulent, der selvstændigt kan indgå i arbejdet med styring af kommunens økonomi. Som økonomikonsulent kommer du til at arbejde med udfordrende og varierede arbejdsopgaver, og du bliver en nøgleperson i at sikre en god og sikker budgetlægning i hele kommunen.

Hvem er vi
Struer Kommunes organisation er bygget op omkring tre direktører og ni centre. Center for Intern Service omfatter områderne Økonomi, Indkøb, Løn, IT & Digitalisering samt Sekretariat, HR og Jura.

I Økonomi er vi 11 medarbejdere, som har et meget bredt og varieret opgavefelt med ansvaret for samtlige overordnede økonomiopgaver i kommunen. I Struer Kommune anvender vi økonomisystemet SAP/KMD OPUS.

De primære arbejdsopgaver er

  • Konsulent og ledelsesrådgivning i forhold til fagchefer, afdelinger og institutioner.
  • Udarbejdelse af budget, budgetopfølgning og regnskab for politiske udvalg.
  • Selvstændigt arbejde med konsekvensberegninger, analyser og beslutningsoplæg vedrørende økonomiske problemstillinger.
  • Udvikling af kommunens økonomistyring og ledelsesinformationssystemer.

Vi forventer, at du
  • Er god til at samarbejde og kan kommunikere på tværs af faggrupper
  • Har en analytisk og kritisk tilgang til økonomiske sammenhænge.
  • Er indstillet på at arbejde i en travl organisation med mange deadlines.
  • Har initiativ og evnen til selvstændigt at løse opgaver.
  • Er robust og tillidsskabende samt er kvalitetsbevidst i din måde at arbejde på.

Din profil
Du har en relevant teoretisk uddannelse. Ideelt set har du erfaring indenfor offentlig økonomistyring – men din baggrund kan også være en spændende baggrund fra den private sektor (eks. Revisionsbranchen). Nyuddannede kan også komme i betragtning.

Du har gode kompetencer på IT-området. Det er også vigtigt, at du er opmærksom på god udnyttelse af fagsystemer og digitalisering af forretningsgange mv.

Vi kan tilbyde
  • Et udfordrende og varieret job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • Gode muligheder for kompetenceudvikling og efteruddannelse.
  • Et job med høj grad af frihed i opgavetilrettelæggelsen, men også et stort ansvar for egne opgaver.
  • Et job med løbende forandringer inden for økonomistyring.

Hør mere om jobbet
hos teamleder i Økonomi Karsten Staudt Kvistgaard, mobil 51 48 98 77, mail ksk@struer.dk

Ansøgningsfristen
er den 21. februar 2018 kl. 10. Samtaler afholdes den 27. februar.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329754762Phoenix-3d60883412018-02-05T15:15:46.437Økonomikonsulent til økonomiafdelingen, Struer KommuneStruer Kommune ønsker at styrke økonomistyringen. Til en nyoprettet stilling søger vi derfor en engageret og dygtig økonomikonsulent, der selvstændigt kan indgå i arbejdet med styring af kommunens økonomi. Som økonomikonsulent kommer du til at arbejde med udfordrende og varierede arbejdsopgaver, og du bliver en nøgleperson i at sikre en god og sikker budgetlægning i hele kommunen.

Hvem er vi
Struer Kommunes organisation er bygget op omkring tre direktører og ni centre. Center for Intern Service omfatter områderne Økonomi, Indkøb, Løn, IT & Digitalisering samt Sekretariat, HR og Jura.

I Økonomi er vi 11 medarbejdere, som har et meget bredt og varieret opgavefelt med ansvaret for samtlige overordnede økonomiopgaver i kommunen. I Struer Kommune anvender vi økonomisystemet SAP/KMD OPUS.

De primære arbejdsopgaver er
  • Konsulent og ledelsesrådgivning i forhold til fagchefer, afdelinger og institutioner.
  • Udarbejdelse af budget, budgetopfølgning og regnskab for politiske udvalg.
  • Selvstændigt arbejde med konsekvensberegninger, analyser og beslutningsoplæg vedrørende økonomiske problemstillinger.
  • Udvikling af kommunens økonomistyring og ledelsesinformationssystemer.

Vi forventer, at du
  • Er god til at samarbejde og kan kommunikere på tværs af faggrupper
  • Har en analytisk og kritisk tilgang til økonomiske sammenhænge.
  • Er indstillet på at arbejde i en travl organisation med mange deadlines.
  • Har initiativ og evnen til selvstændigt at løse opgaver.
  • Er robust og tillidsskabende samt er kvalitetsbevidst i din måde at arbejde på.

Din profil
Du har en relevant teoretisk uddannelse. Ideelt set har du erfaring indenfor offentlig økonomistyring – men din baggrund kan også være en spændende baggrund fra den private sektor (eks. Revisionsbranchen). Nyuddannede kan også komme i betragtning.

Du har gode kompetencer på IT-området. Det er også vigtigt, at du er opmærksom på god udnyttelse af fagsystemer og digitalisering af forretningsgange mv.

Vi kan tilbyde
  • Et udfordrende og varieret job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • Gode muligheder for kompetenceudvikling og efteruddannelse.
  • Et job med høj grad af frihed i opgavetilrettelæggelsen, men også et stort ansvar for egne opgaver.
  • Et job med løbende forandringer inden for økonomistyring.

Hør mere om jobbet
hos teamleder i Økonomi Karsten Staudt Kvistgaard, mobil 51 48 98 77, mail ksk@struer.dk

Ansøgningsfristen
er den 21. februar 2018 kl. 10. Samtaler afholdes den 27. februar.
2018-02-22T01:03:11.423 Struer Kommune ønsker at styrke økonomistyringen. Til en nyoprettet stilling søger vi derfor en engageret og dygtig økonomikonsulent, der selvstændigt kan indgå i arbejdet med styring af kommunens økonomi. Som økonomikonsulent kommer du til at arbejde med udfordrende og varierede arbejdsopgaver, og du bliver en nøgleperson i at sikre en god og sikker budgetlægning i hele kommunen.Hvem er viStruer Kommunes organisation er bygget op omkring tre direktører og ni centre. Center for Intern Service omfatter områderne Økonomi, Indkøb, Løn, IT Digitalisering samt Sekretariat, HR og Jura.I Økonomi er vi 11 medarbejdere, som har et meget bredt og varieret opgavefelt med ansvaret for samtlige overordnede økonomiopgaver i kommunen. I Struer Kommune anvender vi økonomisystemet SAP KMD OPUS.De primære arbejdsopgaver erKonsulent og ledelsesrådgivning i forhold til fagchefer, afdelinger og institutioner.Udarbejdelse af budget, budgetopfølgning og regnskab for politiske udvalg.Selvstændigt arbejde med konsekvensberegninger, analyser og beslutningsoplæg vedrørende økonomiske problemstillinger.Udvikling af kommunens økonomistyring og ledelsesinformationssystemer.Vi forventer, at duEr god til at samarbejde og kan kommunikere på tværs af faggrupperHar en analytisk og kritisk tilgang til økonomiske sammenhænge.Er indstillet på at arbejde i en travl organisation med mange deadlines.Har initiativ og evnen til selvstændigt at løse opgaver.Er robust og tillidsskabende samt er kvalitetsbevidst i din måde at arbejde på.Din profilDu har en relevant teoretisk uddannelse. Ideelt set har du erfaring indenfor offentlig økonomistyring men din baggrund kan også være en spændende baggrund fra den private sektor (eks. Revisionsbranchen). Nyuddannede kan også komme i betragtning.Du har gode kompetencer på IT-området. Det er også vigtigt, at du er opmærksom på god udnyttelse af fagsystemer og digitalisering af forretningsgange mv.Vi kan tilbydeEt udfordrende og varieret job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.Gode muligheder for kompetenceudvikling og efteruddannelse.Et job med høj grad af frihed i opgavetilrettelæggelsen, men også et stort ansvar for egne opgaver.Et job med løbende forandringer inden for økonomistyring.Hør mere om jobbet hos teamleder i Økonomi Karsten Staudt Kvistgaard, mobil 51 48 98 77, mail ksk@struer.dkAnsøgningsfristener den 21. februar 2018 kl. 10. Samtaler afholdes den 27. februar.11Jobnet3d608834100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-21T00:00:000010https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1529&ERId=256040EuropaDanmarkJyllandVestjyllandLemvig3100687Struer Kommune11Østergade 137600StruerDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent520265JobNet47617091000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d608834https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d608834https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d608834&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d608834&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgSom Økonomikonsulent hos Struer Kommune bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933096Økonomikonsulent3Økonomi352828991importimport_3d608834DKDanmarkDKDanmarkda-DK