Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomimedarbejder

Økonomimedarbejder til større produktionsvirksomhed i Midtjylland


For en af vores trofaste kunder søger vi en økonomimedarbejder.

Som økonomimedarbejder hos vores kunde bliver du en del af et team hvor både faglighed og samarbejde vægtes højt. Du vil derfor også opleve, at flere af dine kollegaer vil være i stand til lappe over for hinanden i spidsbelastningsperioder. Derfor vil der være god mulighed for at tilpasse stillingen ud fra dine kompetencer og ønsker.

I samarbejde med dine kollegaer i økonomiafdelingen vil du selvstændigt skulle arbejde med:

  • Forhåndsregistrering af kreditorer både inden og udenlandske
  • Kontering og bogføring af kreditorer
  • Afstemning af kreditorkontoudtog
  • Håndtering af moms i forbindelse med kontering og bogføring
  • Diverse afstemninger
  • Medvirkende ved månedsafslutning
  • Finanskontering

Har du interesse og forståelse for lønudarbejdelse, især funktionærløn er det et plus, men ikke et must. Den del udgør max tre dage pr måned af din samlede arbejdstid. Har du ikke erfaring med løn, men alle de andre opgaver, opfordres du stadig til at søge stillingen.

Virksomheden er langt i processen omkring implementering af nyt ERP (SAP) system – og det vil du naturligvis komme til at arbejde med på operationelt plan.

Kvalifikationer og kompetencer
Uddannelsesmæssigt forestiller vi os, at du er merkonom, revisorassistent eller uddannet i et bogholderi. Det er også en mulighed, at du har opnået din erfaring med tal og økonomi udelukkende via tidligere jobs.

Endvidere har du erfaring med Office pakken – herunder EXCEL regneark.

Det er meget vigtigt, at du kan arbejde struktureret, systematisk og har en god ordenssans.

Du er af natur analytisk anlagt og evner at have øje for detaljen, uden at miste overblikket.

Praktiske oplysninger
Som udgangspunkt er stillingen på 37 timer – der er tale om et længerevarende vikariat med god mulighed for fastansættelse for den rette person.

Vi forventer, at du kan tiltræde jobbet medio februar 2018 – men venter selvfølgelig efter den rette person.

Ansøgnings er den 13. februar 2018 – men vi indkalder løbende til samtale.

Send ansøgning via link:

https://temp-team.dk/jobsoegere-vikarer/ledige-job/stilling/2549#modal-apply-for-job

Om virksomheden
Der er tale om en større produktionsvirksomhed – der er en stor spiller indenfor deres branche både i Danmark og udlandet
Virksomheden er kendetegnet ved en forholdsvis flad struktur – og en uformel omgangstone og tæt dialog.
Økonomiteamet består i dag 12 personer – hvoraf 3 stk. er controllere.

Om TEMP-TEAM
TEMP-TEAM A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med 11 lokale afdelinger fordelt i Danmark. Vi har mere end 35 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder. Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her