Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomimedarbejder


Vi søger en driftssikker økonomimedarbejder, der skal være med til at sikre grundlaget for en god økonomistyring. Stillingen er placeret i Center for Økonomi og Styring med reference til funktionslederen i centret.

Du vil blive en del af Team Betaling, som består af 3 medarbejdere og de primære opgaver vil være fakturabehandling, bogføring, beregning og udbetaling af tilskud til fleksjob, personlig assistance m.v. samt interne kantineopkrævninger.

Vi bruger Fujitsu’s økonomisystem Prisme. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Prisme.

Om dig

Vi forventer, at du:

  • har en relevant kontoruddannelsesbaggrund – gerne med erfaring inden for kommunalt regnskab
  • kan arbejde struktureret og ansvarsbevidst
  • er omhyggelig og har sans for detaljen
  • har let ved at samarbejde med mange forskellige mennesker

  • Om os

    Vi kan tilbyde:
  • et engageret hold af kolleger, hvor omgangstonen er uhøjtidelig – og tempoet højt
  • gode arbejdsbetingelser, herunder flekstid
  • løn efter gældende overenskomst og kvalifikationer

  • Arbejdet er karakteriseret ved selvstændighed, stor frihed i opgaveløsningen og et tæt samarbejde med de øvrige centre på rådhuset.

    Arbejdstiden er 30 timer om ugen.

    Ansøgningsfrist

    Vi skal have din ansøgning senest søndag d. 4. marts 2018. Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 13. marts 2018.

    Yderligere oplysninger

    Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Sonja Jeppesen, tlf. 43 23 62 63 til og med 28/2-18. Herefter skal spørgsmål stilles til centerchef Christian Nielsen, tlf. 43 23 62 61.


    Mere af samme slags?

    Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

    329757402Phoenix-5fedf39712018-02-08T11:04:58.330Økonomimedarbejder
    Vi søger en driftssikker økonomimedarbejder, der skal være med til at sikre grundlaget for en god økonomistyring. Stillingen er placeret i Center for Økonomi og Styring med reference til funktionslederen i centret.

    Du vil blive en del af Team Betaling, som består af 3 medarbejdere og de primære opgaver vil være fakturabehandling, bogføring, beregning og udbetaling af tilskud til fleksjob, personlig assistance m.v. samt interne kantineopkrævninger.

    Vi bruger Fujitsu’s økonomisystem Prisme. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Prisme.

    Om dig

    Vi forventer, at du:
  • har en relevant kontoruddannelsesbaggrund – gerne med erfaring inden for kommunalt regnskab
  • kan arbejde struktureret og ansvarsbevidst
  • er omhyggelig og har sans for detaljen
  • har let ved at samarbejde med mange forskellige mennesker

  • Om os

    Vi kan tilbyde:
  • et engageret hold af kolleger, hvor omgangstonen er uhøjtidelig – og tempoet højt
  • gode arbejdsbetingelser, herunder flekstid
  • løn efter gældende overenskomst og kvalifikationer

  • Arbejdet er karakteriseret ved selvstændighed, stor frihed i opgaveløsningen og et tæt samarbejde med de øvrige centre på rådhuset.

    Arbejdstiden er 30 timer om ugen.

    Ansøgningsfrist

    Vi skal have din ansøgning senest søndag d. 4. marts 2018. Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 13. marts 2018.

    Yderligere oplysninger

    Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Sonja Jeppesen, tlf. 43 23 62 63 til og med 28/2-18. Herefter skal spørgsmål stilles til centerchef Christian Nielsen, tlf. 43 23 62 61.
    2018-03-05T01:53:14.133 Vi søger en driftssikker økonomimedarbejder, der skal være med til at sikre grundlaget for en god økonomistyring. Stillingen er placeret i Center for Økonomi og Styring med reference til funktionslederen i centret. Du vil blive en del af Team Betaling, som består af 3 medarbejdere og de primære opgaver vil være fakturabehandling, bogføring, beregning og udbetaling af tilskud til fleksjob, personlig assistance m.v. samt interne kantineopkrævninger. Vi bruger Fujitsu s økonomisystem Prisme. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Prisme. Om dig Vi forventer, at du: har en relevant kontoruddannelsesbaggrund gerne med erfaring inden for kommunalt regnskabkan arbejde struktureret og ansvarsbevidster omhyggelig og har sans for detaljenhar let ved at samarbejde med mange forskellige mennesker Om os Vi kan tilbyde: et engageret hold af kolleger, hvor omgangstonen er uhøjtidelig og tempoet højtgode arbejdsbetingelser, herunder flekstidløn efter gældende overenskomst og kvalifikationer Arbejdet er karakteriseret ved selvstændighed, stor frihed i opgaveløsningen og et tæt samarbejde med de øvrige centre på rådhuset. Arbejdstiden er 30 timer om ugen. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest søndag d. 4. marts 2018. Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 13. marts 2018. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Sonja Jeppesen, tlf. 43 23 62 63 til og med 28 2-18. Herefter skal spørgsmål stilles til centerchef Christian Nielsen, tlf. 43 23 62 61.11Jobnet5fedf397100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-04T00:00:000010http://www.glostrup.dk/service/job?hr=show-job/261520EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGlostrupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslundEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3104975Glostrup Kommune11Rådhusparken 22600GlostrupDKDanmark0
    DKDanmarkDKDanmark
    7Deltid46Permanent522783JobNet47658891000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5fedf397https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5fedf397https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5fedf397&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5fedf397&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale412107Økonomimedarbejder3Økonomi352891412Christian Nielsennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK