Økonomimedarbejder

Har du lyst til spændende økonomiopgaver i et miljø, hvor dagene aldrig er ens?


…så er du måske vores nye erfarne og kvalitetsbevidste økonomimedarbejder, der er klar på at være med til at gøre en forskel i tæt samarbejde med dygtige og engagerede kolleger. Din passion for tal er kendetegnende for dit engagement, og du formår at sætte positivt aftryk i det, du beskæftiger dig med.

Vi søger personen, der kan gå lige ind i teamet og tilføre de nødvendelige kompetencer for at løfte dagligdagens drift indenfor økonomiområdet samt varetage diverse administrative opgaver.


Jobbet
Stillingen er nyoprettet, og du vil i det daglige indgå i et højt motiveret og serviceminded team med reference til administrationschefen, som er ansvarlig for Kunsten og Utzon Center samlede økonomi/HR. Der vil derudover være jævnlig sparring og kontakt med øvrige medarbejdere hos såvel Utzon Center som Kunsten.

Dine opgaver vil være:

  • Kontering og daglig bogføring af kreditorbilag, finansbilag samt afstemninger
  • Bogføring ind og udbetaling af bank
  • Lønafregning af fast personale samt timelønnede medarbejdere
  • Bistand ved udarbejdelse af projektbudgetter på konkrete udstillinger i samarbejde med de ansvarlige kolleger
  • Økonomiopfølgning samt udtræk af rapporter fra økonomisystemerne
  • Sekretærbistand – såsom udarbejdelse af dagsorden/referat og powerpoint
  • Ad hoc opgaver


Profil
Du er selvstændig, grundig og har fokus på detaljen. Du arbejder struktureret og trives med en blanding af rutineprægede og afvekslende opgaver. Du trives i en travl hverdag i et tværorganisatorisk miljø, som også bærer præg af hjælpsomhed, rummelighed og ordentlighed. Du er en udpræget holdspiller, som altid er opsøgende og løsningsorienteret. Du er åben og ærlig, og formår at prioritere og igangsætte opgaver inden for dit kompetenceområde.

 Din baggrund og kvalifikationer:

  • Faglig ballast i form af flere års erfaring fra en alsidig bogholderifunktion
  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for økonomi
  • Flair for IT og erfaring med økonomisystemer – Navision/Prisme
  • God til at kommunikere i skrift og tale
  • Engelsk på brugerniveau en fordel men ikke et krav

Der er tale om en fast fuldtidsstilling i et kreativt og uformelt miljø. Der er en god omgangstone, et højt fagligt niveau og gensidig respekt, hvor der også er plads til både smil og godt humør. Arbejdsstedet vil være fordelt med halv tid på Kunsten og halv tid på Utzon Center.


Løn
Du tilbydes løn- og ansættelsesvilkår efter gældende HK-overenskomst.


Tiltrædelse
Stillingen ønskes gerne besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Administrationschef Marianne Lund Jespersen på 3199 4102.


Ansøgning
CoMate er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning senest den 19. maj 2019. Der vil blive afholdt løbende telefoninterviews under hele rekrutteringsperioden. Ansættelsessamtalerne bliver afholdt den 29. maj 2019. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Pernille Jakobsen på 2022 4778.


Søg nu



Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012588Phoenix-2d65af6012019-04-26T00:00:00Økonomimedarbejder

Har du lyst til spændende økonomiopgaver i et miljø, hvor dagene aldrig er ens?


…så er du måske vores nye erfarne og kvalitetsbevidste økonomimedarbejder, der er klar på at være med til at gøre en forskel i tæt samarbejde med dygtige og engagerede kolleger. Din passion for tal er kendetegnende for dit engagement, og du formår at sætte positivt aftryk i det, du beskæftiger dig med.

Vi søger personen, der kan gå lige ind i teamet og tilføre de nødvendelige kompetencer for at løfte dagligdagens drift indenfor økonomiområdet samt varetage diverse administrative opgaver.


Jobbet
Stillingen er nyoprettet, og du vil i det daglige indgå i et højt motiveret og serviceminded team med reference til administrationschefen, som er ansvarlig for Kunsten og Utzon Center samlede økonomi/HR. Der vil derudover være jævnlig sparring og kontakt med øvrige medarbejdere hos såvel Utzon Center som Kunsten.

Dine opgaver vil være:

  • Kontering og daglig bogføring af kreditorbilag, finansbilag samt afstemninger
  • Bogføring ind og udbetaling af bank
  • Lønafregning af fast personale samt timelønnede medarbejdere
  • Bistand ved udarbejdelse af projektbudgetter på konkrete udstillinger i samarbejde med de ansvarlige kolleger
  • Økonomiopfølgning samt udtræk af rapporter fra økonomisystemerne
  • Sekretærbistand – såsom udarbejdelse af dagsorden/referat og powerpoint
  • Ad hoc opgaver


Profil
Du er selvstændig, grundig og har fokus på detaljen. Du arbejder struktureret og trives med en blanding af rutineprægede og afvekslende opgaver. Du trives i en travl hverdag i et tværorganisatorisk miljø, som også bærer præg af hjælpsomhed, rummelighed og ordentlighed. Du er en udpræget holdspiller, som altid er opsøgende og løsningsorienteret. Du er åben og ærlig, og formår at prioritere og igangsætte opgaver inden for dit kompetenceområde.

 Din baggrund og kvalifikationer:

  • Faglig ballast i form af flere års erfaring fra en alsidig bogholderifunktion
  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for økonomi
  • Flair for IT og erfaring med økonomisystemer – Navision/Prisme
  • God til at kommunikere i skrift og tale
  • Engelsk på brugerniveau en fordel men ikke et krav

Der er tale om en fast fuldtidsstilling i et kreativt og uformelt miljø. Der er en god omgangstone, et højt fagligt niveau og gensidig respekt, hvor der også er plads til både smil og godt humør. Arbejdsstedet vil være fordelt med halv tid på Kunsten og halv tid på Utzon Center.


Løn
Du tilbydes løn- og ansættelsesvilkår efter gældende HK-overenskomst.


Tiltrædelse
Stillingen ønskes gerne besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Administrationschef Marianne Lund Jespersen på 3199 4102.


Ansøgning
CoMate er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning senest den 19. maj 2019. Der vil blive afholdt løbende telefoninterviews under hele rekrutteringsperioden. Ansættelsessamtalerne bliver afholdt den 29. maj 2019. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Pernille Jakobsen på 2022 4778.


Søg nu


Har du lyst til spændende økonomiopgaver i et miljø, hvor dagene aldrig er ens? …så er du måske vores nye erfarne og kvalitetsbevidste økonomimedarbejder, der er klar på at være med til at gøre en forskel i tæt samarbejde med dygtige og engagerede kolleger. Din passion for tal er kendetegnende for dit engagement, og du formår at sætte positivt aftryk i det, du beskæftiger dig med. Vi søger personen, der kan gå lige ind i teamet og tilføre de nødvendelige kompetencer for at løfte dagligdagens drift indenfor økonomiområdet samt varetage diverse administrative opgaver. Jobbet Stillingen er nyoprettet, og du vil i det daglige indgå i et højt motiveret og serviceminded team med reference til administrationschefen, som er ansvarlig for Kunsten og Utzon Center samlede økonomi HR. Der vil derudover være jævnlig sparring og kontakt med øvrige medarbejdere hos såvel Utzon Center som Kunsten. Dine opgaver vil være: Kontering og daglig bogføring af kreditorbilag, finansbilag samt afstemninger Bogføring ind og udbetaling af bank Lønafregning af fast personale samt timelønnede medarbejdere Bistand ved udarbejdelse af projektbudgetter på konkrete udstillinger i samarbejde med de ansvarlige kolleger Økonomiopfølgning samt udtræk af rapporter fra økonomisystemerne Sekretærbistand såsom udarbejdelse af dagsorden referat og powerpoint Ad hoc opgaver Profil Du er selvstændig, grundig og har fokus på detaljen. Du arbejder struktureret og trives med en blanding af rutineprægede og afvekslende opgaver. Du trives i en travl hverdag i et tværorganisatorisk miljø, som også bærer præg af hjælpsomhed, rummelighed og ordentlighed. Du er en udpræget holdspiller, som altid er opsøgende og løsningsorienteret. Du er åben og ærlig, og formår at prioritere og igangsætte opgaver inden for dit kompetenceområde. Din baggrund og kvalifikationer: Faglig ballast i form af flere års erfaring fra en alsidig bogholderifunktion Relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for økonomi Flair for IT og erfaring med økonomisystemer Navision Prisme God til at kommunikere i skrift og tale Engelsk på brugerniveau en fordel men ikke et krav Der er tale om en fast fuldtidsstilling i et kreativt og uformelt miljø. Der er en god omgangstone, et højt fagligt niveau og gensidig respekt, hvor der også er plads til både smil og godt humør. Arbejdsstedet vil være fordelt med halv tid på Kunsten og halv tid på Utzon Center. Løn Du tilbydes løn- og ansættelsesvilkår efter gældende HK-overenskomst. Tiltrædelse Stillingen ønskes gerne besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Administrationschef Marianne Lund Jespersen på 3199 4102. Ansøgning CoMate er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning senest den 19. maj 2019. Der vil blive afholdt løbende telefoninterviews under hele rekrutteringsperioden. Ansættelsessamtalerne bliver afholdt den 29. maj 2019. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Pernille Jakobsen på 2022 4778. Søg nu11jobnet2d65af60100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000http://app.elvium.com/da/positions/7543/c/applications/new0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3514613Kunsten11Kong Christians Alle 50 Kong Christians Alle9000Aalborg004531994102DKDanmark0
mlj@kunsten.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent750240JobNet4979645497964510026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d65af60https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d65af60https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d65af60&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d65af60&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgSom Bogholder hos Kunsten bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361576342Marianne Lundmlj@kunsten.dkDanmarkDanmark330021016Erfaren bogholder søgesRobot Vi søger en bogholder, der er vant til at arbejde i C5 Uniconta. Erfaring er et must, da du skal arbejde meget selvstændigt. Der vil også være andre forefaldende kontoropgaver. Tiltrædelse hurtigst muligt - eller når den rette kandidat er fundet. Arbejdstid: en dag pr. uge - når det passer dig. Ansøgning ved telefonisk henvendelse til Christian Bækgaard, tlf. 9815 1010.

Vi søger en bogholder, der er vant til at arbejde i C5/Uniconta. Erfaring er et must, da du skal arbejde meget selvstændigt.

Der vil også være andre forefaldende kontoropgaver.

Tiltrædelse hurtigst muligt - eller når den rette kandidat er fundet.

 

Arbejdstid: en dag pr. uge - når det passer dig.

 

Ansøgning ved telefonisk henvendelse til Christian Bækgaard, tlf. 9815 1010.

 

CHR. BÆKGAARD ApSAalborg Øst2019-05-09T00:00:002019-06-30T00:00:00
330021031Deltids bogholder søges til StøvringRobot Konsulenthus Vikarservice Søger en bogholder til deltids job gerne flexjob, timer pr uge efter aftale. Skal være stærk på løn og meget gerne erfaring med div overenskomster. Tiltrædelse snarest.

Konsulenthus / Vikarservice

Søger en bogholder til deltids job gerne flexjob, timer pr uge efter aftale.

Skal være stærk på løn og meget gerne erfaring med div overenskomster.

Tiltrædelse snarest.

 

 

Tbe ConsultingStøvring2019-05-09T00:00:002019-05-31T00:00:00
330024399BogholderRobot Hos KIDKII søger vi en kompetent medarbejder, som skal stå for bogholderiet i vores innovative og stærkt vækstende virksomhed. Du vil blive den 4. Medarbejder i vores indtil videre lille, men stærke team. Er du: - pligtopfyldende - fleksibel - engageret - sproglig begavet - udadvendt Er du måske den rette for KIDKII. Arbejdssted: Sindal, pr. 1. August vil kontoret flytte til Aalborg Timer: 3-4 dage ugentlig Tiltrædelse: snarest Er det dig vi leder efter skal du blot sende din ansøgning til info@kidkii.com Vi glæder os til at høre fra dig!

Hos KIDKII søger vi en kompetent medarbejder, som skal stå for bogholderiet i vores innovative og stærkt vækstende virksomhed.

Du vil blive den 4. Medarbejder i vores indtil videre lille, men stærke team.

Er du:

- pligtopfyldende

- fleksibel

- engageret 

- sproglig begavet

- udadvendt

Er du måske den rette for KIDKII.

Arbejdssted: Sindal, pr. 1. August vil kontoret flytte til Aalborg

Timer: 3-4 dage ugentlig

Tiltrædelse: snarest

Er det dig vi leder efter skal du blot sende din ansøgning til info@kidkii.com

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kidkii Danish Design ApSSindal2019-05-14T00:00:002019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren bogholder søges

CHR. BÆKGAARD ApS

Aalborg Øst
Vi søger en bogholder, der er vant til at arbejde i C5 Uniconta. Erfaring er et must, da du skal arbejde meget selvstændigt. Der vil også være andre forefaldende kontoropgaver. Tiltrædelse hurtigst muligt - eller når den rette kandidat er fundet. Ar...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Deltids bogholder søges til Støvring

Tbe Consulting

Støvring
Konsulenthus Vikarservice Søger en bogholder til deltids job gerne flexjob, timer pr uge efter aftale. Skal være stærk på løn og meget gerne erfaring med div overenskomster. Tiltrædelse snarest.
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Bogholder

Kidkii Danish Design ApS

Sindal
Hos KIDKII søger vi en kompetent medarbejder, som skal stå for bogholderiet i vores innovative og stærkt vækstende virksomhed. Du vil blive den 4. Medarbejder i vores indtil videre lille, men stærke team. Er du: - pligtopfyldende - fleksibel - engag...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019