Økonomimedarbejder med stærke regnskabskompetencer til Kultur- og Fritidsforvaltningen

Er du typen, der bliver ved til tallene stemmer? Kan du både varetage rollen som regnskabsnørden, der dykker ned i afstemninger mellem fagsystemer og økonomisystem, og som rådgiver i forhold til spørgsmål om økonomi- og regnskabsprocesser? Så er du måske vores nye kollega.

Vi søger en økonomimedarbejder med solid økonomifaglig baggrund, der har mod på at kaste sig ud i at løfte mange forskellige regnskabsopgaver i samarbejde med gode kolleger. Du vil blive en del af Regnskab og Forretningsstøtte, der er et stærkt fagligt økonomiteam på ca. 20 engagerede og dygtige medarbejdere.

Vi er i fuld gang med flere indsatser på økonomi- og regnskabsområdet, bl.a. med at implementere flere nye systemer med integration til økonomisystemet, herunder løbende forbedring af vores processer mellem fagsystemer og økonomisystem, for at skabe sikre og stabile automatiske processer.

Vi har et løbende fokus på, at vores enheder på tværs af hele forvaltningen overholder gældende regler og forretningsgange. Sikker drift er derfor et af vores strategiske indsatsområder, og vi påtager os dagligt en rådgivende nøglerolle for at sikre, at ledere og slutbrugere bliver understøttet inden for økonomi- og regnskabsprocesser.

Om stillingen
Opgaverne i teamet spænder vidt, men dit primære fokus vil være på regnskabsområdet. Du vil selvfølgelig blive introduceret til vores systemer og opgaveløsning, men det er vigtigt, at du kan se dig selv bidrage til at løse nedenstående opgaver:

  • dykke ned i kildesystemer og trække data på økonomi- og indkøbsområdet med henblik på analyse
  • rådgive og give support til brugere om løsning af diverse problemstillinger – for eksempel relateret til afstemninger af kontantkasser, overgange til nye betalingsformer, balancekonti, overholdelse af regler/forretningsgange m.v.
  • udføre konkrete regnskabsopgaver i relation til eksempelvis periodeluk, afstemninger af balancekonti, kontantkasser, fakturakontrol og rykkerprocedurer m.v.
  • understøttelse af brugen af KVANTUM, som er kommunens SAP-baserede økonomisystem

Vi leder derfor efter en medarbejder, der

  • har en stærk faglig profil og indsigt i regnskabssystemer, gerne SAP, og økonomiprocesser i det offentlige
  • har god talforståelse og erfaring med at arbejde med Excel
  • kan dykke ned i systemerne og finde ind til kernen af problemstillingerne
  • forstår vigtigheden af, at forvaltningen lever op til kommunens regler og krav på regnskabsområdet, og er i stand til at formidle dette til ledere og slutbrugere
  • har erfaring med at få nye forretningsgange og kontroller ud at leve

Vi forventer, at du har en relevant uddannelse i offentlig administration og økonomi.

Vi lægger vægt på, at du har et godt humør og går positivt til nye opgaver. Det er også vigtigt, at du har gode samarbejdsevner og sætter pris på samarbejdet med gode kolleger med forskellige faglige baggrunde.

Regnskab og Forretningsstøtte er en del af HR, Strategi og Økonomi
HR, Strategi og Økonomi (HRSØ) understøtter hele Kultur- og Fritidsforvaltningen med høj faglighed inden for økonomi, nøgletal og strategisk gennemførelse af projekter. Afdelingen består af ca. 70 engagerede medarbejdere. Vi har travlt, men lægger vægt på at have det sjovt imens.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker i overensstemmelse med gældende overenskomst.

Forventet ansættelse den 1. oktober 2019.

Yderligere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Regnskab og Forretningsstøtte Søren Lund Mikkelsen på 3011 4554.

Søg via nedenstående link senest fredag den 26. juli 2019
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 33 og evt. 2. samtale i uge 34.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047883Phoenix-41a72da112019-06-21T18:00:38.577Økonomimedarbejder med stærke regnskabskompetencer til Kultur- og Fritidsforvaltningen

Er du typen, der bliver ved til tallene stemmer? Kan du både varetage rollen som regnskabsnørden, der dykker ned i afstemninger mellem fagsystemer og økonomisystem, og som rådgiver i forhold til spørgsmål om økonomi- og regnskabsprocesser? Så er du måske vores nye kollega.

Vi søger en økonomimedarbejder med solid økonomifaglig baggrund, der har mod på at kaste sig ud i at løfte mange forskellige regnskabsopgaver i samarbejde med gode kolleger. Du vil blive en del af Regnskab og Forretningsstøtte, der er et stærkt fagligt økonomiteam på ca. 20 engagerede og dygtige medarbejdere.

Vi er i fuld gang med flere indsatser på økonomi- og regnskabsområdet, bl.a. med at implementere flere nye systemer med integration til økonomisystemet, herunder løbende forbedring af vores processer mellem fagsystemer og økonomisystem, for at skabe sikre og stabile automatiske processer.

Vi har et løbende fokus på, at vores enheder på tværs af hele forvaltningen overholder gældende regler og forretningsgange. Sikker drift er derfor et af vores strategiske indsatsområder, og vi påtager os dagligt en rådgivende nøglerolle for at sikre, at ledere og slutbrugere bliver understøttet inden for økonomi- og regnskabsprocesser.

Om stillingen
Opgaverne i teamet spænder vidt, men dit primære fokus vil være på regnskabsområdet. Du vil selvfølgelig blive introduceret til vores systemer og opgaveløsning, men det er vigtigt, at du kan se dig selv bidrage til at løse nedenstående opgaver:

  • dykke ned i kildesystemer og trække data på økonomi- og indkøbsområdet med henblik på analyse
  • rådgive og give support til brugere om løsning af diverse problemstillinger – for eksempel relateret til afstemninger af kontantkasser, overgange til nye betalingsformer, balancekonti, overholdelse af regler/forretningsgange m.v.
  • udføre konkrete regnskabsopgaver i relation til eksempelvis periodeluk, afstemninger af balancekonti, kontantkasser, fakturakontrol og rykkerprocedurer m.v.
  • understøttelse af brugen af KVANTUM, som er kommunens SAP-baserede økonomisystem

Vi leder derfor efter en medarbejder, der

  • har en stærk faglig profil og indsigt i regnskabssystemer, gerne SAP, og økonomiprocesser i det offentlige
  • har god talforståelse og erfaring med at arbejde med Excel
  • kan dykke ned i systemerne og finde ind til kernen af problemstillingerne
  • forstår vigtigheden af, at forvaltningen lever op til kommunens regler og krav på regnskabsområdet, og er i stand til at formidle dette til ledere og slutbrugere
  • har erfaring med at få nye forretningsgange og kontroller ud at leve

Vi forventer, at du har en relevant uddannelse i offentlig administration og økonomi.

Vi lægger vægt på, at du har et godt humør og går positivt til nye opgaver. Det er også vigtigt, at du har gode samarbejdsevner og sætter pris på samarbejdet med gode kolleger med forskellige faglige baggrunde.

Regnskab og Forretningsstøtte er en del af HR, Strategi og Økonomi
HR, Strategi og Økonomi (HRSØ) understøtter hele Kultur- og Fritidsforvaltningen med høj faglighed inden for økonomi, nøgletal og strategisk gennemførelse af projekter. Afdelingen består af ca. 70 engagerede medarbejdere. Vi har travlt, men lægger vægt på at have det sjovt imens.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker i overensstemmelse med gældende overenskomst.

Forventet ansættelse den 1. oktober 2019.

Yderligere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Regnskab og Forretningsstøtte Søren Lund Mikkelsen på 3011 4554.

Søg via nedenstående link senest fredag den 26. juli 2019
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 33 og evt. 2. samtale i uge 34.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

Er du typen, der bliver ved til tallene stemmer? Kan du både varetage rollen som regnskabsnørden, der dykker ned i afstemninger mellem fagsystemer og økonomisystem, og som rådgiver i forhold til spørgsmål om økonomi- og regnskabsprocesser? Så er du måske vores nye kollega. Vi søger en økonomimedarbejder med solid økonomifaglig baggrund, der har mod på at kaste sig ud i at løfte mange forskellige regnskabsopgaver i samarbejde med gode kolleger. Du vil blive en del af Regnskab og Forretningsstøtte, der er et stærkt fagligt økonomiteam på ca. 20 engagerede og dygtige medarbejdere. Vi er i fuld gang med flere indsatser på økonomi- og regnskabsområdet, bl.a. med at implementere flere nye systemer med integration til økonomisystemet, herunder løbende forbedring af vores processer mellem fagsystemer og økonomisystem, for at skabe sikre og stabile automatiske processer. Vi har et løbende fokus på, at vores enheder på tværs af hele forvaltningen overholder gældende regler og forretningsgange. Sikker drift er derfor et af vores strategiske indsatsområder, og vi påtager os dagligt en rådgivende nøglerolle for at sikre, at ledere og slutbrugere bliver understøttet inden for økonomi- og regnskabsprocesser. Om stillingen Opgaverne i teamet spænder vidt, men dit primære fokus vil være på regnskabsområdet. Du vil selvfølgelig blive introduceret til vores systemer og opgaveløsning, men det er vigtigt, at du kan se dig selv bidrage til at løse nedenstående opgaver: dykke ned i kildesystemer og trække data på økonomi- og indkøbsområdet med henblik på analyse rådgive og give support til brugere om løsning af diverse problemstillinger for eksempel relateret til afstemninger af kontantkasser, overgange til nye betalingsformer, balancekonti, overholdelse af regler forretningsgange m.v. udføre konkrete regnskabsopgaver i relation til eksempelvis periodeluk, afstemninger af balancekonti, kontantkasser, fakturakontrol og rykkerprocedurer m.v. understøttelse af brugen af KVANTUM, som er kommunens SAP-baserede økonomisystem Vi leder derfor efter en medarbejder, der har en stærk faglig profil og indsigt i regnskabssystemer, gerne SAP, og økonomiprocesser i det offentlige har god talforståelse og erfaring med at arbejde med Excel kan dykke ned i systemerne og finde ind til kernen af problemstillingerne forstår vigtigheden af, at forvaltningen lever op til kommunens regler og krav på regnskabsområdet, og er i stand til at formidle dette til ledere og slutbrugere har erfaring med at få nye forretningsgange og kontroller ud at leve Vi forventer, at du har en relevant uddannelse i offentlig administration og økonomi. Vi lægger vægt på, at du har et godt humør og går positivt til nye opgaver. Det er også vigtigt, at du har gode samarbejdsevner og sætter pris på samarbejdet med gode kolleger med forskellige faglige baggrunde. Regnskab og Forretningsstøtte er en del af HR, Strategi og Økonomi HR, Strategi og Økonomi (HRSØ) understøtter hele Kultur- og Fritidsforvaltningen med høj faglighed inden for økonomi, nøgletal og strategisk gennemførelse af projekter. Afdelingen består af ca. 70 engagerede medarbejdere. Vi har travlt, men lægger vægt på at have det sjovt imens. Løn- og ansættelsesvilkår Løn og ansættelse sker i overensstemmelse med gældende overenskomst. Forventet ansættelse den 1. oktober 2019. Yderligere information Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Regnskab og Forretningsstøtte Søren Lund Mikkelsen på 3011 4554. Søg via nedenstående link senest fredag den 26. juli 2019 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 33 og evt. 2. samtale i uge 34. Kultur- og Fritidsforvaltningen I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.10Phoenix41a72da1101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159178&DepartmentId=19097&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3551240Regnskab og Forretningsstøtte11Nyropsgade 31602København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent782393KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15917800021-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41a72da1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=41a72da1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41a72da1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41a72da1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgEr Økonomi noget for dig? Søg jobbet som medarbejder i dag.12007991Dansk3Læse/ tale3Økonomi362116949mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK