Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomimedarbejder til Center for Økonomi

Vil du arbejde med økonomi i en af landets største offentlige organisationer?

Region Hovedstaden står for behandling, uddannelse og forskning inden for borgernes sundhedsvæsen, hvor vi vil levere et sammenhængende sundhedsvæsen på internationalt topniveau. Center for Økonomi er omdrejningspunktet for regionens overordnede økonomistyring, hvor Sektion for Budget og Opfølgning bidrager både med budgetproces og løbende opfølgning samlet for regionen.

Vi søger en kollega til varetagelse af opgaver inden for budgetlægning og budgetopfølgning sammen med sektionens øvrige medarbejdere. Du vil få ansvar for den løbende opfølgning på økonomien for en række af regionens koncerncentre, herunder også opgaver i relation til den daglige økonomistyring inden for Center for Økonomis eget område og centrets seks enheder.

Vi søger en person som har lyst og mod på at gå ind i opgaverne og som er villig til at tage ansvar for opgaveløsningen i samarbejde med kollegaerne i enheden. Du skal kunne arbejde systematisk og struktureret og kunne planlægge din opgaver. Du skal blandt andet være med til at holde styr på vores korrektioner til budgettet og ved vores 4 årlige økonomirapporter.

Du kan være enten kontoruddannet eller have en samfundsvidenskabelig universitetsuddannelse. Din formelle uddannelsesbaggrund er dog ikke afgørende, men vi ser gerne at du har erfaring med anvendelse af økonomisystemer, fx SAP som anvendes i regionen.

Som udgangspunkt vil arbejdsområdet bestå af et bredt udsnit af opgaver i relation til økonomistyring vedr. administration, regional udvikling og socialområdet. Opgaverne vil omfatte koordinerings-, udviklings- og rådgivningsopgaver i forbindelse med den overordnede budgetlægning og budgetopfølgning og sker i samarbejde med øvrige koncerncentre og regionens virksomheder. Hertil kommer opgaver vedr. fakturafordeling internt i enheden og løbende ajourføring af budgetdata.

Vi leder efter en kollega, som:

  • har gode formuleringsevner i både skrift og tale
  • har gode evner for talbehandling og anvendelse af økonomisystemer
  • har gode samarbejdsevner
  • kan arbejde selvstændigt, målrettet og struktureret
  • tager ansvar og initiativ
Din uddannelsesmæssige baggrund kan for eksempel være en kontoruddannelse, professionsbachelor i offentlig administration eller en samfundsvidenskabelig universitetsuddannelse.

Vi tilbyder
Du bliver en del af en professionel politisk organisation, hvor tempoet og fagligheden er høj.
Vi tilbyder et spændende job med en central placering i et miljø med fleksibilitet og frihed under ansvar.

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling med tiltrædelse hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. Både nyuddannede og mere erfarne personer kan komme i betragtning, og indplacering fastsættes derefter.

Dit arbejdssted bliver på Regionsgården i Hillerød.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Sune Lindholdt på telefon 2237 6586 eller på mail sune.cedergreen.lindholdt.01@regionh.dk eller enhedschef Jette Sylow Rasmussen på telefon 2119 3484 eller på mail Jette.Sylow.rasmussen@regionh.dk.

Ansøgningsproces
Send din ansøgning online senest den 18. oktober 2020. kl. 12.00.

Vi forventer at holde samtaler onsdag den 21. oktober og torsdag den 22. oktober 2020.

Læs mere om os her.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.