Økonomimedarbejder til Fællesadministrationen i Brejning

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Vi søger en økonomimedarbejder med en stærk personlighed og gennemslagskraft til regnskab og administration, der vil være med til at sikre stabil og sikker økonomistyring for 3 større bo- og aktivitetstilbud.
 

Du tilbydes

En stilling på 37 timer i ugen med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder i et dynamisk miljø.
Der er et godt arbejdsmiljø med kollegaer, der vil samarbejdet på tværs i opgaveløsningen. Der er en fælles ånd med at være løsningsorienterede - også når der opstår en problemstilling.

Stillingen har overordnet følgende ansvarsområder:
  • Opfølgning på debitorer
  • Månedlig budget- og regnskabsopfølgning
  • Understøtte ledelsen med tal, analyser og rapporter inden for budget og regnskab
  • Daglig bogføring og afstemning
  • Takstberegning
  • Ind- og udskrivning af beboere
  • Beboeradministration
  • Revision af beboernes økonomi
  • Diverse ad hoc-opgaver

Personprofil

  • Du har erfaring med at have overblik over mange forskellige opgaver.
  • Du er rutineret bruger af Excel.
  • Du har erfaring med ØS indsigt, eller ved du har let ved at sætte dig ind i nye systemer.
  • Du har erfaring i at arbejde med regnskab og økonomi og har praktisk erfaring med rutinerne i en økonomiafdeling fra en tilsvarende stilling
  • Som person er du udadvendt, vedholdende, har stor ansvarsfølelse, er fleksibel, arbejder struktureret og målrettet med dine ting og overholder aftalte deadlines
  • Erfaring med at gennemskue og være målrettet, hvis der opstår en fejl, der skal rettes.
  • Du kan arbejde selvstændigt og har blik for, om der er kolleger, der har brug for en hjælpende hånd.
  • Forretnings- og udviklingsorienteret
  • Du er serviceminded – vores opgave er at servicere de tre centre og den centrale administration.
  • Du er i besiddelse af et godt humør og bidrager til at fastholde en god omgangstone og et konstant fokus på samarbejde
 

Ansættelsesvilkår

Der er tale om fastansættelse.
Tiltrædelse d. 1. december 2021.
 

Løn- og ansættelsesvilkår

Efter overenskomsten og principperne for Ny Løn.
 

Ansøgningsfrist

24. oktober 2021
Vi forventer, at ansættelsessamtaler afholdes 26. oktober 2021. Til samtalen vi du blive præsenteret for  en case.


Flere oplysninger

Der er mulighed for at ringe til Jeanne Balling tlf. 76 81 93 50 eller mobil 30 30 18 60 for at høre nærmere om opgaven
 

Offentlig straffeattest

Vi indhenter offentlig straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Bogholder søges

SCANDI-ROC ApS

Esbjerg
SCANDI-ROC SØGER BOGHOLDER Har du styr på bogføringen og alle tælleværker, og er du klar til at arbejde i et ungt og dynamisk team, hvor tempoet og humøret er højt så er det måske lige dig, vi har brug for. Vi er en virksomhed i vækst, og vi søger y...
Indrykket:20. oktober 2021

LEGO® House søger Køkkenchef

FUGL LEONHARDT

Billund
Har du solid erfaring og brænder du for økologi- og storkøkkendrift årgang 2021. Så læs endeligt videre… Som Køkkenchef har du det overordnede ansvar for al produktion af mad og for at alt der kommer ud fra køkkenet, er af topkvalitet. Du sørger for...
Indrykket:18. oktober 2021

Økonomimedarbejder til Fællesadministrationen i Brejning


Vi søger en økonomimedarbejder med en stærk personlighed og gennemslagskraft til regnskab og administration, der vil være med til at sikre stabil og sikker økonomistyring for 3 større bo- og aktivitetstilbud.
 

Du tilbydes

En stilling på 37 timer i ugen med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder i et dynamisk miljø.
Der er et godt arbejdsmiljø med kollegaer, der vil samarbejdet på tværs i opgaveløsningen. Der er en fælles ånd med at være løsningsorienterede - også når der opstår en problemstilling.

Stillingen har overordnet følgende ansvarsområder:
  • Opfølgning på debitorer
  • Månedlig budget- og regnskabsopfølgning
  • Understøtte ledelsen med tal, analyser og rapporter inden for budget og regnskab
  • Daglig bogføring og afstemning
  • Takstberegning
  • Ind- og udskrivning af beboere
  • Beboeradministration
  • Revision af beboernes økonomi
  • Diverse ad hoc-opgaver

Personprofil

  • Du har erfaring med at have overblik over mange forskellige opgaver.
  • Du er rutineret bruger af Excel.
  • Du har erfaring med ØS indsigt, eller ved du har let ved at sætte dig ind i nye systemer.
  • Du har erfaring i at arbejde med regnskab og økonomi og har praktisk erfaring med rutinerne i en økonomiafdeling fra en tilsvarende stilling
  • Som person er du udadvendt, vedholdende, har stor ansvarsfølelse, er fleksibel, arbejder struktureret og målrettet med dine ting og overholder aftalte deadlines
  • Erfaring med at gennemskue og være målrettet, hvis der opstår en fejl, der skal rettes.
  • Du kan arbejde selvstændigt og har blik for, om der er kolleger, der har brug for en hjælpende hånd.
  • Forretnings- og udviklingsorienteret
  • Du er serviceminded – vores opgave er at servicere de tre centre og den centrale administration.
  • Du er i besiddelse af et godt humør og bidrager til at fastholde en god omgangstone og et konstant fokus på samarbejde
 

Ansættelsesvilkår

Der er tale om fastansættelse.
Tiltrædelse d. 1. december 2021.
 

Løn- og ansættelsesvilkår

Efter overenskomsten og principperne for Ny Løn.
 

Ansøgningsfrist

24. oktober 2021
Vi forventer, at ansættelsessamtaler afholdes 26. oktober 2021. Til samtalen vi du blive præsenteret for  en case.


Flere oplysninger

Der er mulighed for at ringe til Jeanne Balling tlf. 76 81 93 50 eller mobil 30 30 18 60 for at høre nærmere om opgaven
 

Offentlig straffeattest

Vi indhenter offentlig straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Bogholder søges

SCANDI-ROC ApS

Esbjerg
SCANDI-ROC SØGER BOGHOLDER Har du styr på bogføringen og alle tælleværker, og er du klar til at arbejde i et ungt og dynamisk team, hvor tempoet og humøret er højt så er det måske lige dig, vi har brug for. Vi er en virksomhed i vækst, og vi søger y...
Indrykket:20. oktober 2021

LEGO® House søger Køkkenchef

FUGL LEONHARDT

Billund
Har du solid erfaring og brænder du for økologi- og storkøkkendrift årgang 2021. Så læs endeligt videre… Som Køkkenchef har du det overordnede ansvar for al produktion af mad og for at alt der kommer ud fra køkkenet, er af topkvalitet. Du sørger for...
Indrykket:18. oktober 2021