Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomimedarbejder til Job- og Aktivhuset

Til Job- og Aktivhuset, John F. Kennedys Plads 1B, 9000 Aalborg søges en økonomimedarbejder til et barselsvikariat 37 timer om ugen med tiltrædelse medio april, evt. mulighed for forudgående 4-6 ugers praktik.

Job- og Aktivhusets målgruppe er aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere over 30 år. Vi er ca. 80 medarbejdere – rådgivere, mentorer, jobkonsulenter og administrative. Den ledige stilling er tilknyttet administrationen, og der vil være et meget tæt samarbejde med ledelsen.

Jobbet og udfordringerne
Økonomimedarbejderen har opgaver med afdelingens interne økonomiforvaltning, budget og budgetprognoser, lønsumsstyring, styring af aktiveringsramme, samt løbende bogføring. Der vil desuden være andre administrative opgaver, som løses i et samarbejde med afdelingens øvrige administrative medarbejdere.

Vi forventer

  • at du har relevant faglig viden og kvalificeret kan varetage opgaven – gerne AC’er eller erfaren HK-økonomimedarbejder
  • at du har erfaring, interesse og flair for at arbejde med tal og budgetter
  • at du kan arbejde selvstændigt og kender til lønsumsstyring, budgetlægning og økonomiopfølgning
  • at du har overblik, indsigt og selv kan bidrage med ideer til hensigtsmæssig tilrettelæggelse af arbejdsgange og administration
  • kendskab til Aalborg Kommunes økonomistyring (en fordel – ikke et krav), herunder regnskabssystemet Prisme
  • at du har gode formidlings- og kommunikationsevner og kan skabe en god og tillidsfuld kontakt til husets ledelse og øvrige medarbejdere.
  • at du har et godt humør og ser positivt og konstruktivt på de udviklingsmuligheder der måtte være
Vi tilbyder
  • et udfordrende og selvstændigt job
  • en spændende og travl arbejdsplads, hvor vi arbejder med mål og kvalitetsstyring
  • en velfungerende arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø
Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Ønsker du yderligere oplysninger kan du kontakte jobcenterleder Anne-Marie Bach tlf. 9931 3700 eller teamleder Hanne Berg Møller tlf. 9931 3794. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 27/2 og 28/2.

Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”send ansøgning”, som findes under selve stillingsopslag og ved at udfylde den formular, som fremkommer. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks ansøgning eller CV. Ansøgningsfrist er 21/2-18.
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her