Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomimedarbejder til Teknik og Miljø

I Vejen Kommune har vi fokus på, at yde en god service for vores borgere og virksomheder og har i de seneste år ligget i top-10, som en af de mest erhvervsvenlige kommuner. 
Denne placering er vi meget stolte af og har du lyst til, at bidrage til at fastholde denne, kan vi tilbyde et spændende job til dig i Teknik & Miljø, Team Administration.   
 
Vi søger en medarbejder, som i samarbejde med ledelsen og kollegaer, kan være med til at optimere, udvikle og sikre en god økonomistyring. Har du samtidigt lyst til, at indgå i tværgående projekter og være med til, at løse hverdagens opgaver, hører vi gerne fra dig.  
 
Vi tilbyder 
En arbejdsplads, hvor trivsel og udvikling er i højsædet. Der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt at skabe gode resultater på egen hånd samt i et samarbejde med andre. Vi har en meget varierende hverdag og ingen dage er ens. Opgaverne er mangfoldige og udfordrende, så du skal have lyst til at bidrage på alle områder i teamet, men have specielt fokus på god økonomistyring.  
 
Dine opgaver 
  • Udarbejdelse af budget, regnskab og løbende opfølgninger 
  • Kontering og betaling af regninger 
  • Udarbejdelse af dagsordenspunkter vedrørende økonomi 
  • Ad hoc økonomiopgaver 
  • Projektopgaver og tidsstyring 
  • Deltage i øvrige administrative opgaver i teamet og i Teknik & Miljø 
  • Betjening af borgere og virksomheder 
 
Faglige kvalifikationer 
  • Du har en administrativ uddannelse gerne kommunal, eventuelt professions bachelor, administrations økonom eller lignende.  
  • Du har kendskab til kommunal økonomi 
  • Du har kendskab til økonomisystemer, gerne Prisme, Office programpakken 
  • Du har gode IT-kompetencer, da vi anvender mange forskellige IT-løsninger 
  • Du kan sætte dig ind i lovgivning og omsætte denne i praksis i forhold til økonomiske konsekvenser. 
  •  
Personlige kvalifikationer 
  • Du er en god kommunikator både skriftlig og mundtlig 
  • Du har blik for helheden og er i stand til at yde en god service for kolleger, borgere og samarbejdspartnere.  
  • Du er kvalitetsbevidst i dine løsninger 
  • Du er omstillingsparat  
  • Du kan bevare overblikket også i en travl hverdag 
  • Du er stabil, positiv og har et godt humør 
 
I Team Administration er vi 11 medarbejdere med egne sagsbehandleropgaver. Vi respekterer hinandens kompetencer og forskelligheder, men har også samarbejdet i højsædet. Ingen opgave er for lille eller for stor. Det tværfaglige samarbejde og en uhøjtidelig stemning er generelt kendetegnende for afdelingen Teknik & Miljø, hvor vi er 65 medarbejdere fordelt på seks teams.   
 
Det praktiske 
Løn- og ansættelsesforhold er efter kvalifikationer og i henhold til overenskomst på området.  
 
Stillingen er på 37 timer ugentlig og vi har flekstid. 
 
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte fagkoordinator Birgith Hansen på tlf. 7996 6203, mail bmh@vejen.dk eller afdelingschef Peter Hansen på tlf. 7996 6200, mail ph@vejen.dk. 
 
Ansøgningsfrist er torsdag den 19. april 2018 kl. 09.00. 
 
Samtaler forventes afholdt i uge 17. 
 
Vil du være en af vores nye kolleger, så send en ansøgning online via Vejen Kommunes hjemmeside ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt øvrige relevante bilag.  
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her