Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ØKONOMIMEDARBEJDER (VIKARIAT)

En af vores økonomimedarbejdere er i den lykkelige situation, at hun skal på barselsorlov. Det betyder, at vi mangler en vikar til opstart januar 2021. Har du en regnskabsmæssig baggrund, erfaring med EG-Bolig og allround økonomiopgaver, så er det måske lige netop dig, vi søger.


Om jobbet:

Med reference til administrationschefen bliver du en del af et team på syv, som sammen har fokus på drift og udvikling af hele økonomipaletten. Dine arbejdsopgaver er alsidige og spænder fra debitorrelaterede opgaver til finans - og controllingopgaver og vil primært indbefatte følgende:

  • Daglig bogføring og bilagsregistrering
  • Diverse afstemning som bank og kreditorer
  • Håndtering af debitorer
  • Kundekontakt til lejere
  • Regnskab og budgetopfølgning for nogle af boligforeningens afdelinger
  • Assistance med forbrugsregnskaber
  • Assistance med flytteopgørelser og løn

Om dig:

Du har en regnskabsmæssig baggrund og erfaring med flere af ovenstående opgaver fra en lignende stilling. Du har en indgående forståelse for økonomistyring og er en kompetent bruger i Excel. Har du erfaring med en almen boligorganisation samt kendskab til EG-Bolig, er det en klar fordel.


Som person er du imødekommende, proaktiv og tager ejerskab over dine opgaver. Din strukturerede tilgang hjælper dig til at bevare overblikket i en travl hverdag, og du er god til at kommunikere med dine omgivelser. Derudover har du en positiv indstilling og motiveres af både at løse rutineopgaver samt opgaver af mere kompleks karakter.


Vi tilbyder

En hverdag i en organisation kendetegnet ved et uformelt arbejdsmiljø, et godt kollegaskab og en humoristisk omgangstone på en arbejdsplads, hvor du har mulighed for at sætte dit personlige præg. Du tilbydes gode ansættelsesforhold med løn og pension iht. overenskomst samt en fælles sundhedsforsikring.


Stillingen er en tidsbegrænset (1 år) fuldtidsstilling på 37 timer og ønskes besat pr. 1. januar 2021. Lønnen er efter overenskomst med HK.


Vi ser frem til at høre fra dig!

Er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende ansøgning, CV samt relevante bilag på til HR via knappen "Send ansøgning". Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor gerne sende din ansøgning allerede i dag.


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef Frank Neergaard på telefon +45 7582 7700.


Om AAB Vejle

AAB Vejle er en almen boligorganisation bestående af ca. 4.500 boliger, der omfatter familieboliger, ældreboliger, plejeboliger, ungdomsboliger og værelser fordelt på 21 afdelinger i Vejle.


Almene boliger er for alle, og de findes i samtlige kommuner. Almene boliger er udlejningsboliger ejet af boligforeninger. I almene boliger er der et beboerdemokrati, og der er ingen, som må tjene på huslejen.


I AAB Vejle er vi ca. 80 ansatte fordelt på kontor og i drift.


Du kan læse mere om os på www.aabvejle.dk.


Se mere på vores ansøgersite: https://aabvejle.ofir.com


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.