Økonominmedarbejder med controller- og projekterfaring

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

For kunde søges: Økonomimedarbejder med controller- og projekterfaring

Til kunde i Ikast søger vi en erfaren økonomimedarbejder til alsidigt job, hvor du kommer til at arbejde med mange forskellige dele af økonomiområdet samt med deltagelse i diverse projekter, som f.eks. implementering af ny server og IT og på sigt nyt ERP-system samt Power BI.

Sammen med virksomhedens CFO og de to bogholdere bidrager du til en velfungerende økonomifunktion, hvor man, med stor fleksibilitet i kompetencer på tværs af de traditionelle bogholderiområder, altid sørger for, at der er en primær ansvarlig og en backup person ved travle perioder eller ved ferieafvikling. Du får primært ansvaret for debitor, finans og løn. Derudover er du tiltænkt en rolle, hvor du kommer til at arbejde med en del projekter herunder på sigt implementering af nyt ERP-system, lagerstyringssystem og andre spændende projekter.

Dine opgaver er blandt andet:

  • Daglig bogføring og afstemning
  • Rykkerprocedure
  • Udarbejdelse af gager og løn
  • Månedsrapportering, Power BI rapporter og diverse controllingopgaver
  • Tovholder for generelle IT-projekter
  • Indkøb af IT Hardware samt opsætning af pc’er til kontoret
  • Kontakt til forsikringsselskab ifbm. pension og sundhedsforsikring
  • Ansvarlig for leasingkontrakter
  • Ad hoc-opgaver i bogholderi/ordremodtagelse

Om dig
Du har en relevant økonomisk uddannelse og gerne min. 5 års erfaring fra et lignende job. Jobbet er bredt og spænder både over bogholderiopgaver og controllingopgaver. Erfaring med ERP-implementering og generel projektledelse vil være en fordel. Du kan i det hele taget lide en rolle, hvor du udover de daglige opgaver i økonomifunktionen også bidrager til styrkelse af forretningen. Måske har du arbejdet som controller, men du kan også godt lide, at der er nogle faste opgaver i bogholderiet.

Du arbejder systematisk, struktureret og med stor ansvarsfølelse for, at det du afleverer, er i høj kvalitet. Du har styr på dine detaljer og overholder deadlines. På projektopgaverne kræver jobbet, at du kan lide at drive dig selv og tage ansvar for at målene med projekterne indfries. Du har en god fornemmelse af hasteopgaver og er klar til at gøre det ekstra, der skal til, når en opgave presser på.

Som person er du positiv og skaber en god energi omkring dig. Du ved at økonomifunktionen er en servicefunktion, og du håndterer derfor samarbejdet på en måde, så andre kan lide at arbejde sammen med dig. Du trives med selvstændigt ansvar, har en naturlig nysgerrighed på at lære nyt og kan håndtere forandringer med en positiv indstilling.

Gode IT-kompetencer er nødvendigt.

Virksomheden er beliggende i Ikast og har både udvikling, salg og service som del af kernekompetencen. Virksomheden er førende indenfor sit kerneforretningsområde. Virksomhedens produkter sælges både til erhvervskunder samt privatkunder. Der er ca.60 ansatte i virksomheden.Virksomhedens identitet vil blive offentliggjort senere i rekrutteringsprocessen.

Send din ansøgning og CV til PRO&CO allerede i dag via knappen "Søg stillingen". Ansøgningerne behandles løbende.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Systemstræk økonomisupporter

PRO&CO A/S

Ikast
SPY søger en systemstærk økonomisupporter, der brænder for at rådgive og yde kundeservice i verdensklasse. Kan du lide at arbejde med økonomi, og har du interesse for IT-systemer? Kan du godt lide at nørde med systemerne og være superbruger på SPY s...
Indrykket:21. oktober 2021

Økonominmedarbejder med controller- og projekterfaring

For kunde søges: Økonomimedarbejder med controller- og projekterfaring

Til kunde i Ikast søger vi en erfaren økonomimedarbejder til alsidigt job, hvor du kommer til at arbejde med mange forskellige dele af økonomiområdet samt med deltagelse i diverse projekter, som f.eks. implementering af ny server og IT og på sigt nyt ERP-system samt Power BI.

Sammen med virksomhedens CFO og de to bogholdere bidrager du til en velfungerende økonomifunktion, hvor man, med stor fleksibilitet i kompetencer på tværs af de traditionelle bogholderiområder, altid sørger for, at der er en primær ansvarlig og en backup person ved travle perioder eller ved ferieafvikling. Du får primært ansvaret for debitor, finans og løn. Derudover er du tiltænkt en rolle, hvor du kommer til at arbejde med en del projekter herunder på sigt implementering af nyt ERP-system, lagerstyringssystem og andre spændende projekter.

Dine opgaver er blandt andet:

  • Daglig bogføring og afstemning
  • Rykkerprocedure
  • Udarbejdelse af gager og løn
  • Månedsrapportering, Power BI rapporter og diverse controllingopgaver
  • Tovholder for generelle IT-projekter
  • Indkøb af IT Hardware samt opsætning af pc’er til kontoret
  • Kontakt til forsikringsselskab ifbm. pension og sundhedsforsikring
  • Ansvarlig for leasingkontrakter
  • Ad hoc-opgaver i bogholderi/ordremodtagelse

Om dig
Du har en relevant økonomisk uddannelse og gerne min. 5 års erfaring fra et lignende job. Jobbet er bredt og spænder både over bogholderiopgaver og controllingopgaver. Erfaring med ERP-implementering og generel projektledelse vil være en fordel. Du kan i det hele taget lide en rolle, hvor du udover de daglige opgaver i økonomifunktionen også bidrager til styrkelse af forretningen. Måske har du arbejdet som controller, men du kan også godt lide, at der er nogle faste opgaver i bogholderiet.

Du arbejder systematisk, struktureret og med stor ansvarsfølelse for, at det du afleverer, er i høj kvalitet. Du har styr på dine detaljer og overholder deadlines. På projektopgaverne kræver jobbet, at du kan lide at drive dig selv og tage ansvar for at målene med projekterne indfries. Du har en god fornemmelse af hasteopgaver og er klar til at gøre det ekstra, der skal til, når en opgave presser på.

Som person er du positiv og skaber en god energi omkring dig. Du ved at økonomifunktionen er en servicefunktion, og du håndterer derfor samarbejdet på en måde, så andre kan lide at arbejde sammen med dig. Du trives med selvstændigt ansvar, har en naturlig nysgerrighed på at lære nyt og kan håndtere forandringer med en positiv indstilling.

Gode IT-kompetencer er nødvendigt.

Virksomheden er beliggende i Ikast og har både udvikling, salg og service som del af kernekompetencen. Virksomheden er førende indenfor sit kerneforretningsområde. Virksomhedens produkter sælges både til erhvervskunder samt privatkunder. Der er ca.60 ansatte i virksomheden.Virksomhedens identitet vil blive offentliggjort senere i rekrutteringsprocessen.

Send din ansøgning og CV til PRO&CO allerede i dag via knappen "Søg stillingen". Ansøgningerne behandles løbende.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Systemstræk økonomisupporter

PRO&CO A/S

Ikast
SPY søger en systemstærk økonomisupporter, der brænder for at rådgive og yde kundeservice i verdensklasse. Kan du lide at arbejde med økonomi, og har du interesse for IT-systemer? Kan du godt lide at nørde med systemerne og være superbruger på SPY s...
Indrykket:21. oktober 2021