Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomiprofil med gode kommunikative evner


Lemvig Vand og Spildevand A/S søger en selvstændig regnskabs-medarbejder, der også kunne tænke sig at arbejde med kommunikation. Virksomheden forsyner borgere i hele Lemvig Kommune med vand – og spildevand, men har også en aktiv rolle i forhold til forsynings branchen i Danmark, en spændende og toneangivende forsyningsvirksomhed i en branche der er i rivende udvikling.

Lemvig Vand og Spildevand er en aktiv del af EU Life coast to coast climate challenge, og er en aktiv partner i Region Midtjyllands arbejde og står bag fyrtårnsprojektet Klimatorium. Du vil få en afgørende rolle i dette projekt, og det stiller derfor krav til dine kommunikative evner.

STILLINGEN

Du vil få en bred vifte af arbejdsopgaver, indeholdende både økonomiopgaver samt kommunikative opgave både internt og eksternt.

Du vil indgå i et ungt økonomiteam på 3 personer. Afdelingen varetager kundeafregning, administration og regnskabsarbejde. Hos Lemvig Vand og Spildevand A/S er økonomiafdelingen en integreret og naturligvis del af virksomhedens målsætning om god kundeservice.

Du kan forvente 2 dage om ugen i økonomiafdelingen og opgaverne vil blandt andet omfatte:


  • Debitorstyring

  • Kreditorstyring

  • Diverse finansbogholderiopgaver omfattende afstemninger og periodiseringer

  • Controlling og analysearbejde

  • Resten af tiden bruges på at styrke virksomhedens kommunikation og rapportering. Arbejdet består af:

  • Udvikling og udarbejdelse af ledelsesrapportering

  • Mødeplanlægning og håndtering

  • Pressemeddelelser og PA for direktør

  • Tovholder på administrative opgaver, som stiller krav til kommunikative evner



  • Din profil

    Du er uddannet HD – eller planlægger at videreuddanne dig. Du har bred erfaring med økonomiarbejde i en virksomhed. Det er en forudsætning at du kender til almindelig daglig bogføring, og at du selvstændigt kan varetage finansbogholderi og kreditorbogholderi.

    Du har gerne erfaring med ad hoc opgaver i administrationen, såsom referatskrivning, udarbejdelse af powerpoint, mødeplanlægning med mere, og er god til at holde mange bolde i luften på en gang.

    Du skal kunne navigere i de mange forskelligartede opgaver. I spidsbelastningsperioder må mere tid i økonomiafdelingen forventes. Du er en teamplayer, og er god til at holde overblik i en travl og spændende hverdag.

    Vi tilbyder:

    En mulighed for at arbejde i en mindre virksomhed, med stor indflydelse inden for branchen. Vi sætter en ære i, at være innovative og gå forrest.

    Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor du får kollegaer med en høj faglighed og et stort engagement. Der er gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.

    Lønnen aftales efter gældende HK/KL eller DJØF/KL overenskomst.

    Ansættelse:

    PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet.

    Hvis denne stilling har kandidaters interesse, vil vi derfor opfordre dem til at sende deres ansøgning hurtigst muligt, via ”SØG” på www.personalebørsen.dk.


    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her