Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomisk konsulent til Budgetenheden i Børn og Kultur

Vi søger snarest en ny kollega til en stilling som økonomisk konsulent i Budgetenheden i Børn og Kultur.  

Jobbet
Du får arbejdsplads i Økonomiafdelingen, som består af enhederne Budget, Økonomistyring og Analyse samt Finans. Økonomiafdelingen er den del af den centrale Stab, der har til opgave at skabe forudsætningerne for, at forvaltningerne kan levere en god service til kommunens borgere.

Dit daglige arbejdssted vil være i Budgetenheden i Børn og Skole, som er placeret i Tinglev.

Som økonomisk konsulent vil du få ansvaret for:

  • Budgetlægning, budgetopfølgninger samt controlling på dagtilbudsområdet m.m.
  • Formidling af budgetmodellen og økonomiske forhold til kommunens daginstitutioner samt dagtilbudschefen.
  • Belægningsreguleringer, tilskudsudbetaling og regnskaber.
  • Takstberegninger.
  • Udarbejdelse af projektregnskaber og opfølgning på projekter med ekstern tilskud på tværs af forvaltningens politikområder.
  • Indberetning og afstemning af budgetoplysninger i kommunes økonomisystem.
  • Konsulentopgaver i forhold til institutionerne samt afdelingschefen for dagtilbud.
  • Vedligehold af data i fagsystemet AS2007.
  • Ad hoc opgaver herunder udarbejdelse af dagsordenspunkter.

Din faglige profil:
For at varetage stillingen forventer vi, at:

  • du har en relevant samfundsvidenskabelig uddannelse eller en kontoruddannelse med relevant videreuddannelse.
  • du har erfaring med at arbejde med tal.
  • du har et godt kendskab til IT.

Din personlige profil:

  • Du er god til at kommunikere både i skrift og tale.
  • Du tager ejerskab og står bag ved det du laver.
  • Du kan skabe overblik.
  • Du er en stærk formidler, som formår at skabe overblik i komplicerede sager både på skrift og i tale.
  • Du er analytisk og kan gennemskue store tal mængder.
  • Du er systematisk og er god til at overholde deadlines.
  • Du er god til at samarbejde og har en udadvendt personprofil.

Du skal kunne trives i en travl og omskiftelig hverdag med en åben omgangsform med mange deadlines.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job, som du også selv har mulighed for at påvirke indholdet af.
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • Dygtige kollegaer.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn-  og ansættelsesvilkår efter gældende overensskomst og kvalifikationer.

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer.

Mere information?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorleder Hans Juhl på tlf. 7376 7086 eller hjj@aabenraa.dk eller økonomikoordinator Søren Kuntz på tlf. 7376 7366 eller stk@aabenraa.dk.  

Ansøgning
Ansøgningen vedlagt dokumentation for uddannelse og eventuelt tidligere beskæftigelse sender du via linket senest den 22. november 2020.

Ansættelsessamtaler afholdes fredag den 27. november


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.