Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomisk sagsbehandler til Fleksjobsadministrationen

Økonomisk sagsbehandler til fleksjobadministrationen i Økonomisk Rådgivning  
 
Arbejdssted: Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen, Jobcenter Kolding - Økonomisk rådgivning, Domhusgade 22, 6000 Kolding

Arbejdstid: 37 timer/uge

Ansættelsestidspunkt: 1. maj 2018 eller snarest derefter

Økonomisk Rådgivning søger en dygtig og fleksibel medarbejder til en fast stilling i Fleksjobadministrationen, hvor du skal hjælpe med at beregne fleksløntilskud og ledighedsydelse.  
    
Hvad kan vi tilbyde: 
  • Et udfordrende, spændende og afvekslende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling, blandt gode kolleger og i et arbejdsmiljø, hvor tværfagligt samarbejde, servicemindedhed og humor vægtes højt. 
  • Økonomisk Rådgivning er en del af jobcenteret og har et tæt tværfagligt samarbejde med henblik på at hjælpe ledige ud i job eller uddannelse hurtigst mulig. 
Funktioner:  
Med udgangspunkt i Det Hjertelige Jobcenter og vores værdier om professionalisme, respekt, værdighed og tillid, er det vores forventning at du skal kunne: 
  • Beregning og udbetaling af fleksløntilskud 
  • Beregning og udbetaling af ledighedsydelse 
  • Diverse ad hoc opgaver 
  • Rådgivning og vejledning af borgere vedrørende fleksløntilskud og ledighedsydelse, såvel ved personlig som telefonisk henvendelse 
  • Løbende holde sig ajour med relevant lovgivning 
 
Kvalifikationer:
 
  • Er kontoruddannet gerne indenfor kommunalt regi  
  • Det er et ønske, at du har kendskab til beregning af fleksløntilskud og ledighedsydelse eller kender til beregning af løn 
  • Har social forståelse og empati 
  • Har flair for administrativt arbejde, økonomi og IT 
  • Kan arbejde selvstændigt og har evnen til at kunne træffe nødvendige afgørelser inden for lovens rammer 
  • Er udadvendt og servicemindedhed over for borgere, samarbejdspartnere internt og eksternt 
  • Kan bidrage med godt humør og positivt livssyn 
  • Har evnen til at samarbejde på tværs af fagområder/afdelinger 
  • Har kendskab til EDB på brugerniveau   
  • Evt. har kendskab til KMD Aktiv, KMD E-indkomst, KMD sag og Fasit 
 
Hvem er vi:  
Økonomisk Rådgivning består af 65 medarbejdere fordelt på 3 forskellige matrikler.  
Økonomisk Rådgivning er en del af Jobcenter Kolding og består af udbetaling af sygedagpenge, kontanthjælp, ressourceforløbsydelse, uddannelseshjælp, integrationsydelse, revalideringsydelse, kontantydelse, fleksløntilskud og ledighedsydelse.   
 
Løn:
  Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen vil blive fastsat efter principperne for lokal løndannelse i henhold til stillingens funktioner og ansøgerens kvalifikationer. 
 
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: 
Faglig koordinator Lars Vinding 79 79 50 10 eller Teamleder Dorthe Lundelius 79 79 27 50.  
 
Ansøgningsfrist:
Søndag den 22. april 2018 kl. 12.00
 
Ansættelsessamtaler:
Forventes afholdt d. 25. april 2018.
 
 Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her