Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Office 365 systemkonsulent

Office 365 systemkonsulent

IT-Center Fyn søger en systemkonsulent med erfaring inden for Office 365.

IT-Center Fyn er et statsligt IT-servicefællesskab som varetager IT-drift, support og udvikling for 37 gymnasier, VUC’er og Social- og Sundhedsskoler fordelt på over 70 adresser rundt omkring i Danmark. Vi er 70 engagerede medarbejdere, som sikrer at lærere og elever på skolerne har et effektivt og velfungerende IT system, som medvirker til at skabe de bedste læringsmiljøer i Danmark. Systemspecialister, ledelse og administration er placeret i Odense.  

Jobbeskrivelse

Vi søger en konsulent, som har indgående kendskab til Office 365.
Du får medansvar for udvikling og drift af et område, som er i rivende udvikling og håndterer ca. 35.000 brugere.
Du vil indgå i en gruppe af dedikerede systemspecialister, der beskæftiger sig med administration af skolernes infrastruktur og som arbejder konstant for at sikre stabile løsninger, så skolerne oplever en høj kvalitet i den service vi leverer.
Du bliver samtidig en del af servicedesken som betyder, at du skal påregne at bruge ca. halvdelen af din tid i vores servicedesk, hvor du kommer til at yde telefonisk support til tekniker og slutbruger

Kvalifikationer og profil

Du er den ideelle kandidat, hvis du har arbejdet minimum 2-3 år med Office 365, kender platformen og dens primære services (Exchange Online, Office, Teams, SharePoint, OneDrive for Business og Azure AD). Det er et plus hvis du har kendskab til Microsoft Azure, men ikke et krav.

Du skal være serviceminded, synlig og fleksibel og have gode evner til at kommunikere. Du skal være selvdreven og vandt til at arbejde i teams, som selv sikrer at opgaverne bliver løst i den rækkefølge, der imødekommer mange forskelligrettede ønsker bedst.

Derudover skal du:

  • Optræde proaktivt og udvise handlekraft, dvs. du ser muligheder for at forbedre et system i forbindelse med problemløsning
  • Kunne udforme skriftelige vejledninger / dokumentation
  • Kunne arbejde selvstændigt

Du skal have kørekort til personbil.

IT-Center Fyn lægger vægt på ærlighed, åbenhed, respekt og godt humør.

Uddannelsesmæssig baggrund

Vi forventer, du har en baggrund som IT-supporter eller datamatiker/-tekniker og gerne med Microsoft certificeringer. Relevante eksamensbeviser, udtalelser og lign. kan vedlægges ansøgningen.  

Ansættelsesforhold

Ansættelse sker i henhold til HK-IT’s overenskomst med Staten. Hertil evt. kvalifikationstillæg. Stillingen er omfattet af pensionsordning efter gældende regler. Du skal tiltræde så hurtigt som muligt og arbejdstiden er 37 timer/uge med betalt frokost og flexordning. Vi lægger stor vægt på at videreuddanne medarbejderne, så de kan løfte de nye opgaver der falder ind det tekniske felt er eksperter på.

Yderligere oplysninger:

Uddybende oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Teknisk Chef Kent Hansen, tlf. 51 38 32 64

Praktisk om ansøgningen

I emnefeltet skriver du “ IT-Systemkonsulent ”. Ansøgning på én side skal skrives på dansk. Derudover skal du vedlægge et CV med fokus på tidligere arbejdssteder, kompetencer og erfaring. Vedlæg også relevante eksamensbeviser, certifikater, udtalelser og lign. Angiv hvornår du kan tiltræde stillingen og hvor du har set dette stillingsopslag.

Ansøgningen skal sendes til: ansogning@itcfyn.dk

Ansøgningsfrist er fredag den 1. maj 2018 kl. 10.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329789885Phoenix-37b1c21812018-04-09T14:10:27.677Office 365 systemkonsulent

Office 365 systemkonsulent

IT-Center Fyn søger en systemkonsulent med erfaring inden for Office 365.

IT-Center Fyn er et statsligt IT-servicefællesskab som varetager IT-drift, support og udvikling for 37 gymnasier, VUC’er og Social- og Sundhedsskoler fordelt på over 70 adresser rundt omkring i Danmark. Vi er 70 engagerede medarbejdere, som sikrer at lærere og elever på skolerne har et effektivt og velfungerende IT system, som medvirker til at skabe de bedste læringsmiljøer i Danmark. Systemspecialister, ledelse og administration er placeret i Odense.  

Jobbeskrivelse

Vi søger en konsulent, som har indgående kendskab til Office 365.
Du får medansvar for udvikling og drift af et område, som er i rivende udvikling og håndterer ca. 35.000 brugere.
Du vil indgå i en gruppe af dedikerede systemspecialister, der beskæftiger sig med administration af skolernes infrastruktur og som arbejder konstant for at sikre stabile løsninger, så skolerne oplever en høj kvalitet i den service vi leverer.
Du bliver samtidig en del af servicedesken som betyder, at du skal påregne at bruge ca. halvdelen af din tid i vores servicedesk, hvor du kommer til at yde telefonisk support til tekniker og slutbruger

Kvalifikationer og profil

Du er den ideelle kandidat, hvis du har arbejdet minimum 2-3 år med Office 365, kender platformen og dens primære services (Exchange Online, Office, Teams, SharePoint, OneDrive for Business og Azure AD). Det er et plus hvis du har kendskab til Microsoft Azure, men ikke et krav.

Du skal være serviceminded, synlig og fleksibel og have gode evner til at kommunikere. Du skal være selvdreven og vandt til at arbejde i teams, som selv sikrer at opgaverne bliver løst i den rækkefølge, der imødekommer mange forskelligrettede ønsker bedst.

Derudover skal du:

  • Optræde proaktivt og udvise handlekraft, dvs. du ser muligheder for at forbedre et system i forbindelse med problemløsning
  • Kunne udforme skriftelige vejledninger / dokumentation
  • Kunne arbejde selvstændigt

Du skal have kørekort til personbil.

IT-Center Fyn lægger vægt på ærlighed, åbenhed, respekt og godt humør.

Uddannelsesmæssig baggrund

Vi forventer, du har en baggrund som IT-supporter eller datamatiker/-tekniker og gerne med Microsoft certificeringer. Relevante eksamensbeviser, udtalelser og lign. kan vedlægges ansøgningen.  

Ansættelsesforhold

Ansættelse sker i henhold til HK-IT’s overenskomst med Staten. Hertil evt. kvalifikationstillæg. Stillingen er omfattet af pensionsordning efter gældende regler. Du skal tiltræde så hurtigt som muligt og arbejdstiden er 37 timer/uge med betalt frokost og flexordning. Vi lægger stor vægt på at videreuddanne medarbejderne, så de kan løfte de nye opgaver der falder ind det tekniske felt er eksperter på.

Yderligere oplysninger:

Uddybende oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Teknisk Chef Kent Hansen, tlf. 51 38 32 64

Praktisk om ansøgningen

I emnefeltet skriver du “ IT-Systemkonsulent ”. Ansøgning på én side skal skrives på dansk. Derudover skal du vedlægge et CV med fokus på tidligere arbejdssteder, kompetencer og erfaring. Vedlæg også relevante eksamensbeviser, certifikater, udtalelser og lign. Angiv hvornår du kan tiltræde stillingen og hvor du har set dette stillingsopslag.

Ansøgningen skal sendes til: ansogning@itcfyn.dk

Ansøgningsfrist er fredag den 1. maj 2018 kl. 10.

2018-05-01T00:51:29.137 Office 365 systemkonsulent IT-Center Fyn søger en systemkonsulent med erfaring inden for Office 365. IT-Center Fyn er et statsligt IT-servicefællesskab som varetager IT-drift, support og udvikling for 37 gymnasier, VUC er og Social- og Sundhedsskoler fordelt på over 70 adresser rundt omkring i Danmark. Vi er 70 engagerede medarbejdere, som sikrer at lærere og elever på skolerne har et effektivt og velfungerende IT system, som medvirker til at skabe de bedste læringsmiljøer i Danmark. Systemspecialister, ledelse og administration er placeret i Odense. Jobbeskrivelse Vi søger en konsulent, som har indgående kendskab til Office 365. Du får medansvar for udvikling og drift af et område, som er i rivende udvikling og håndterer ca. 35.000 brugere. Du vil indgå i en gruppe af dedikerede systemspecialister, der beskæftiger sig med administration af skolernes infrastruktur og som arbejder konstant for at sikre stabile løsninger, så skolerne oplever en høj kvalitet i den service vi leverer. Du bliver samtidig en del af servicedesken som betyder, at du skal påregne at bruge ca. halvdelen af din tid i vores servicedesk, hvor du kommer til at yde telefonisk support til tekniker og slutbruger Kvalifikationer og profil Du er den ideelle kandidat, hvis du har arbejdet minimum 2-3 år med Office 365, kender platformen og dens primære services (Exchange Online, Office, Teams, SharePoint, OneDrive for Business og Azure AD). Det er et plus hvis du har kendskab til Microsoft Azure, men ikke et krav. Du skal være serviceminded, synlig og fleksibel og have gode evner til at kommunikere. Du skal være selvdreven og vandt til at arbejde i teams, som selv sikrer at opgaverne bliver løst i den rækkefølge, der imødekommer mange forskelligrettede ønsker bedst. Derudover skal du: Optræde proaktivt og udvise handlekraft, dvs. du ser muligheder for at forbedre et system i forbindelse med problemløsning Kunne udforme skriftelige vejledninger dokumentation Kunne arbejde selvstændigt Du skal have kørekort til personbil. IT-Center Fyn lægger vægt på ærlighed, åbenhed, respekt og godt humør. Uddannelsesmæssig baggrund Vi forventer, du har en baggrund som IT-supporter eller datamatiker -tekniker og gerne med Microsoft certificeringer. Relevante eksamensbeviser, udtalelser og lign. kan vedlægges ansøgningen. Ansættelsesforhold Ansættelse sker i henhold til HK-IT s overenskomst med Staten. Hertil evt. kvalifikationstillæg. Stillingen er omfattet af pensionsordning efter gældende regler. Du skal tiltræde så hurtigt som muligt og arbejdstiden er 37 timer uge med betalt frokost og flexordning. Vi lægger stor vægt på at videreuddanne medarbejderne, så de kan løfte de nye opgaver der falder ind det tekniske felt er eksperter på. Yderligere oplysninger: Uddybende oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Teknisk Chef Kent Hansen, tlf. 51 38 32 64 Praktisk om ansøgningen I emnefeltet skriver du IT-Systemkonsulent . Ansøgning på n side skal skrives på dansk. Derudover skal du vedlægge et CV med fokus på tidligere arbejdssteder, kompetencer og erfaring. Vedlæg også relevante eksamensbeviser, certifikater, udtalelser og lign. Angiv hvornår du kan tiltræde stillingen og hvor du har set dette stillingsopslag. Ansøgningen skal sendes til: ansogning@itcfyn.dk Ansøgningsfrist er fredag den 1. maj 2018 kl. 10.11Jobnet37b1c218100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-30T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3210314IT-Center Fyn11Børstenbindervej 65230Odense MDKDanmark0
ansogning@itcfyn.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent551484JobNet48062431000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37b1c218https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=37b1c218https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37b1c218&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37b1c218&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/11.jpgEr du en fagligt stærk IT-konsulent?12008001Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT354269464Kent Hansenansogning@itcfyn.dkDKDanmarkDKDanmark329955151IT-supporter - vær organisationens IT-kontaktRobot Vil du hjælpe dine kolleger med deres IT og tage ansvaret for dine egne områder? Du supporterer vores IT på vores produktionslokationer i Odense og i Belgien, ligesom du hjælper dine salgskolleger på tværs af Europa. Samtidig får du en stor del af ansvaret for klientsiden af vores IT. Det meste klarer du fra din plads i Danmark, men du kommer også til Belgien, så du får op mod 15 rejsedage om året. Du vil fungere som IT-afdelingens ansigt mod resten af organisationen, og det er derfor vigtigt, at du er venlig, hjælpsom og imødekommende. Det forventes, at du selvstændigt kan følge op på sager med brugerne eller eksterne parter. Du vil bemande IT afdelingens Servicedesk, hvor vi arbejder udfra ITIL tankegangen. Ordenssans er også en vigtig egenskab, da du skal holde styr på vores IT lager, IT område, samt RMA sager. IT-support og masser af læring Som vores nye IT-supporter bliver du en del af vores IT-afdeling. Her får du fire kolleger, og vi deler ansvaret for al vores IT, som har stort strategisk fokus. Vi arbejder allerede med mange forskellige løsninger, så som scanning i produktionen, ERP på tværs af organisationen, informationsdeling, intelligent packaging og selvkørende robotter samt automatiseringer. Du får ansvaret for at hjælpe dine kolleger i hele organisationen med deres IT, så det spiller. Samtidig får du stort fokus på din udvikling, så du løbende tager ansvar for nye områder eller IT-projekter. Du vil få stor mulighed for at udvikle dig indenfor dine områder og kundehenvendt IT-support. Løs dine kollegers IT-udfordringer I din hverdag i Odense sætter du IT op for nye kolleger, og du sætter dem ind i, hvordan de bruger deres IT-udstyr. Når telefonen ringer med sager fra organisationen, validerer du og løser dem. Når det ikke er muligt, at løse dem selv, sender du dem videre til specialister internt såvel som eksternt, som så tager over. På den måde kommer du rundt i hele huset. Vores platform er baseret på Microsoft, Cisco, Lenovo, Infor ERP med mere, med andre ord moderne teknologier. Som IT-supporter hos Plus Pack vil du komme rundt i mange af aspekterne af vores IT-drift og support. Herudover kommer du også med input, når nyt IT skal implementeres inden for dit område. Det forventes, at du løbende rapportere tilbage til IT-ledelsen, så vi ved, hvor der skal fokuseres i det fremtidige IT-setup og drift. Du bliver en del af en vagtordning, for vores produktion kører 24 7. Vagtordningen deler du ligeligt med dine kolleger. Nogle uger ringer telefonen slet ikke, og andre gør den, dette afhænger meget af dine og dine kollegaers evner til at forebygge fejl. IT-supporter, der aldrig er færdig med at lære Der er flere indgange til denne stilling. Du kan være nyuddannet IT-supporter med stort drive og ambitionen om hele tiden at lære mere, eller du kan have erfaring, så du hurtigt falder ind i rollen. Du er vant til at arbejde bredt med IT, herunder vil det være en fordel, at du har kendskab til klientsiden af en Microsoft platform, f.eks. Windows, Active Directory, printere, klientsikkerhed, SCCM med mere. Herudover iPhone, scannere og hvis du ikke allerede kender Infor M3 (ERP) vil du på sigt blive lært op i dette. Du taler og skriver flydende engelsk. Herudover er det en fordel, hvis du også taler dansk eller flamsk. Send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt dog senest den 28. februar 2019 via nedenstående link. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Group IT Manager, John Kaldahl via mail j.kaldahl@pluspack.com Vi glæder os til at høre fra dig. Plus Pack er en international og innovativ virksomhed med hovedkontor i Danmark og med produktion i såvel Danmark (Odense) som i Belgien (Genk). Plus Pack er en familieejet virksomhed med rødder tilbage til 1914, og virksomheden drives i dag af 4. generation i Haustrup-familien. Plus Pack er specialiseret i udvikling og produktion af emballage-løsninger til fødevareindustrien og er i dag en af Europas førende virksomheder indenfor fremstilling af aluminium- og plastemballage med salg til 47 forskellige lande. Plus Pack har 220 medarbejdere, virksomheden vækster og er midt i en spændende udvikling med udgangspunkt i løftet We make food stand out .

Vil du hjælpe dine kolleger med deres IT og tage ansvaret for dine egne områder?

Du supporterer vores IT på vores produktionslokationer i Odense og i Belgien, ligesom du hjælper dine salgskolleger på tværs af Europa. Samtidig får du en stor del af ansvaret for klientsiden af vores IT. Det meste klarer du fra din plads i Danmark, men du kommer også til Belgien, så du får op mod 15 rejsedage om året.

Du vil fungere som IT-afdelingens ansigt mod resten af organisationen, og det er derfor vigtigt, at du er venlig, hjælpsom og imødekommende. Det forventes, at du selvstændigt kan følge op på sager med brugerne eller eksterne parter. Du vil bemande IT afdelingens Servicedesk, hvor vi arbejder udfra ITIL tankegangen. Ordenssans er også en vigtig egenskab, da du skal holde styr på vores IT lager, IT område, samt RMA sager.

IT-support og masser af læring
Som vores nye IT-supporter bliver du en del af vores IT-afdeling. Her får du fire kolleger, og vi deler ansvaret for al vores IT, som har stort strategisk fokus. Vi arbejder allerede med mange forskellige løsninger, så som scanning i produktionen, ERP på tværs af organisationen, informationsdeling, intelligent packaging og selvkørende robotter samt automatiseringer.

Du får ansvaret for at hjælpe dine kolleger i hele organisationen med deres IT, så det spiller. Samtidig får du stort fokus på din udvikling, så du løbende tager ansvar for nye områder eller IT-projekter. Du vil få stor mulighed for at udvikle dig indenfor dine områder og kundehenvendt IT-support.

Løs dine kollegers IT-udfordringer
I din hverdag i Odense sætter du IT op for nye kolleger, og du sætter dem ind i, hvordan de bruger deres IT-udstyr. Når telefonen ringer med sager fra organisationen, validerer du og løser dem. Når det ikke er muligt, at løse dem selv, sender du dem videre til specialister internt såvel som eksternt, som så tager over. På den måde kommer du rundt i hele huset.

Vores platform er baseret på Microsoft, Cisco, Lenovo, Infor ERP med mere, med andre ord moderne teknologier. Som IT-supporter hos Plus Pack vil du komme rundt i mange af aspekterne af vores IT-drift og support. Herudover kommer du også med input, når nyt IT skal implementeres inden for dit område. Det forventes, at du løbende rapportere tilbage til IT-ledelsen, så vi ved, hvor der skal fokuseres i det fremtidige IT-setup og drift.

Du bliver en del af en vagtordning, for vores produktion kører 24/7. Vagtordningen deler du ligeligt med dine kolleger. Nogle uger ringer telefonen slet ikke, og andre gør den, dette afhænger meget af dine og dine kollegaers evner til at forebygge fejl.

IT-supporter, der aldrig er færdig med at lære

  • Der er flere indgange til denne stilling. Du kan være nyuddannet IT-supporter med stort drive og ambitionen om hele tiden at lære mere, eller du kan have erfaring, så du hurtigt falder ind i rollen.

  • Du er vant til at arbejde bredt med IT, herunder vil det være en fordel, at du har kendskab til klientsiden af en Microsoft platform, f.eks. Windows, Active Directory, printere, klientsikkerhed, SCCM med mere. Herudover iPhone, scannere og hvis du ikke allerede kender Infor M3 (ERP) vil du på sigt blive lært op i dette.

  • Du taler og skriver flydende engelsk. Herudover er det en fordel, hvis du også taler dansk eller flamsk.

Send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt dog senest den 28. februar 2019 via nedenstående link. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Group IT Manager, John Kaldahl via mail j.kaldahl@pluspack.com

Vi glæder os til at høre fra dig.

Plus Pack er en international og innovativ virksomhed med hovedkontor i Danmark og med produktion i såvel Danmark (Odense) som i Belgien (Genk). Plus Pack er en familieejet virksomhed med rødder tilbage til 1914, og virksomheden drives i dag af 4. generation i Haustrup-familien. Plus Pack er specialiseret i udvikling og produktion af emballage-løsninger til fødevareindustrien og er i dag en af Europas førende virksomheder indenfor fremstilling af aluminium- og plastemballage med salg til 47 forskellige lande. Plus Pack har 220 medarbejdere, virksomheden vækster og er midt i en spændende udvikling med udgangspunkt i løftet ”We make food stand out”.

Plus Pack ASOdense S2019-02-05T00:00:002019-02-28T00:00:00
329955093Spännande IT-konsultjobb i ledande systemhusRobot CompuSoft A S s ker fler svensktalande medarbetare till vårt supportteam i Danmark K nner du f r att prova något nytt och hj lpa till att ge support till Sveriges st rsta semesteranl ggningar och turistf retag? Skulle du kunna t nka dig att arbeta i Danmark på ett danskt programvaruf retag och bli en del av teamet bakom Danmarks ledande leverant r av branschspecifika bokningsl sningar f r turistf retag i Skandinavien? Då kan du vara den vi s ker! Många av Sveriges mest framgångsrika turistf retag anv nder redan våra l sningar, och nyligen har våra marknadsandelar i Sverige kat markant och v xer stadigt. D rf r beh ver vi fler svensktalande konsulter i vårt supportteam. Hos oss på CompuSoft kommer du att arbeta n ra våra kunder i deras dagliga verksamhet. Du kommer att arbeta med support och råd inom våra egna utvecklade boknings- och aff rsl sningar, sj lvbetj ningsl sningar, webbl sningar, betalningsl sningar med integrerad POS och tilltr deskontroll, och du kommer att få ett n ra samarbete med och stort inflytande på våra många anv ndare. Våra l sningar anv nds av Sveriges mest framgångsrika turistf retag. Vi utvecklar och implementerar bokningsl sningar med integrerad POS och tilltr deskontroll och har d rut ver en mycket omfattande produktportf lj. Design, utveckling och support sker internt, och du kommer att ha ett n ra samarbete med 30 kompetenta och engagerade kollegor. Dina fr msta arbetsuppgifter: Support och underhåll av våra programvaruinstallationer i Sverige. Samordning, assistans, genomf rande och dokumentering av programvaru ndringar och -tester. Utbildning av kunder, ibland ven på kundens adress. På sikt ingår du i vårt jourteam. Vem r du: Vi s ker dig med kort eller lång erfarenhet i någon form av IT-relaterad roll. Du har en utbildning inom IT eller ekonomi och har grundl ggande f rståelse f r IT-system och infrastruktur. Du har en allrounderfarenhet av IT (server, klient, Office, skrivare, n tverk, databaser) och ingående kunskaper om IT-standardapplikationer (MS Office-produkter). Vi v rdes tter ett intresse f r arbete med ny teknik och inf rande av nya arbetss tt och metoder. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Vi anser att dina personliga egenskaper r viktigare n antal år av erfarenhet. Vi s ker dig som har l tt f r att samarbeta och gillar att kavla upp rmarna f r att leverera resultat. Du utmanas genom att g ra skillnad f r andra m nniskor d r din f rmåga att lyssna, samarbeta och kommunicera s tts på prov. Som person r du nyfiken, energifull och flexibel vilket bidrar till en positiv anda. Du har en ppen personlighet och har l tt f r att skapa goda relationer med personer i din omgivning samt tycker om att ha många bollar i luften. Compusoft som arbetsplats: CompuSoft r en ledande leverant r av IT-l sningar till semesteranl ggningar och turistattraktioner i Skandinavien. Våra marknadsandelar har de senaste åren kat avsev rt och v xer stadigt. CompuSoft-teamet består av 30 medarbetare. Vår specialitet r skr ddarsydda branschl sningar f r turistn ringen och vi levererar marknadens mest kompletta programvaruplattform. CompuSoft grundades 1987 och har flera gånger tilldelats det h gsta kreditbetyget AAA. N r du b rjar ditt nya jobb hos CompuSoft får du en genomgång av våra l sningar, och du kommer att erbjudas ett program med fokus på din professionella utveckling och utbildning i våra produkter. CompuSofts organisation har en platt och teambaserad struktur som ger dig stora m jligheter att påverka din arbetsdag och att utveckla dig sj lv. Vi ser fram emot att få h lsa dig v lkommen som vår nya kollega. L s mer på http: u.compusoft.dk jobs Låter det intressant? H r av dig till oss eller skicka in din ans kan på direkten. Urvalet sker l pande. V nligen skicka din ans kan till e-postadressen: job@compusoft.dk. Har du några frågor r du v lkommen att kontakta supportchef Per Lundstrøm på telefon 0045 63 18 63 18. CompuSofts f rmåner: Vi erbjuder ett heltidsjobb med anst llningskontrakt, bra l n och m jlighet till vidareutbildning. Mobilprogram b rbar dator. Pensionsprogram och sjukf rs kring. CompuSoft hj lper dig g rna att hitta l genhet bostad. Sociala aktiviteter året runt, bl.a. fredagsbar varje fredag. Lunch- mellanmålsprogram samt frukt och kaffe m.m. Moderna, ppna kontorslandskap. Uppriktig och informell umg ngeston. Ett v lmående och gediget f retag i tillv xt med bra karri rm jligheter. CompuSoft A S r bel get i Søndersø n ra Odense på Fyn inte långt från motorv gen E20.

CompuSoft A/S söker fler svensktalande medarbetare till vårt supportteam i Danmark

Känner du för att prova något nytt och hjälpa till att ge support till Sveriges största semesteranläggningar och turistföretag?

Skulle du kunna tänka dig att arbeta i Danmark på ett danskt programvaruföretag och bli en del av teamet bakom Danmarks ledande leverantör av branschspecifika bokningslösningar för turistföretag i Skandinavien?

Då kan du vara den vi söker!

Många av Sveriges mest framgångsrika turistföretag använder redan våra lösningar, och nyligen har våra marknadsandelar i Sverige ökat markant och växer stadigt. Därför behöver vi fler svensktalande konsulter i vårt supportteam.

Hos oss på CompuSoft kommer du att arbeta nära våra kunder i deras dagliga verksamhet. Du kommer att arbeta med support och råd inom våra egna utvecklade boknings- och affärslösningar, självbetjäningslösningar, webblösningar, betalningslösningar med integrerad POS och tillträdeskontroll, och du kommer att få ett nära samarbete med och stort inflytande på våra många användare.

Våra lösningar används av Sveriges mest framgångsrika turistföretag. Vi utvecklar och implementerar bokningslösningar med integrerad POS och tillträdeskontroll och har därutöver en mycket omfattande produktportfölj. Design, utveckling och support sker internt, och du kommer att ha ett nära samarbete med 30 kompetenta och engagerade kollegor.

Dina främsta arbetsuppgifter:

  • Support och underhåll av våra programvaruinstallationer i Sverige.
  • Samordning, assistans, genomförande och dokumentering av programvaruändringar och -tester.
  • Utbildning av kunder, ibland även på kundens adress.
  • På sikt ingår du i vårt jourteam.

 

Vem är du:

Vi söker dig med kort eller lång erfarenhet i någon form av IT-relaterad roll. Du har en utbildning inom IT eller ekonomi och har grundläggande förståelse för IT-system och infrastruktur. Du har en allrounderfarenhet av IT (server, klient, Office, skrivare, nätverk, databaser) och ingående kunskaper om IT-standardapplikationer (MS Office-produkter). Vi värdesätter ett intresse för arbete med ny teknik och införande av nya arbetssätt och metoder. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

Vi anser att dina personliga egenskaper är viktigare än antal år av erfarenhet. Vi söker dig som har lätt för att samarbeta och gillar att ”kavla upp ärmarna” för att leverera resultat. Du utmanas genom att göra skillnad för andra människor där din förmåga att lyssna, samarbeta och kommunicera sätts på prov. Som person är du nyfiken, energifull och flexibel vilket bidrar till en positiv anda. Du har en öppen personlighet och har lätt för att skapa goda relationer med personer i din omgivning samt tycker om att ha många bollar i luften.

Compusoft som arbetsplats:

CompuSoft är en ledande leverantör av IT-lösningar till semesteranläggningar och turistattraktioner i Skandinavien. Våra marknadsandelar har de senaste åren ökat avsevärt och växer stadigt. CompuSoft-teamet består av 30 medarbetare. Vår specialitet är skräddarsydda branschlösningar för turistnäringen och  vi levererar marknadens mest kompletta programvaruplattform. CompuSoft grundades 1987 och har flera gånger tilldelats det högsta kreditbetyget – AAA.

När du börjar ditt nya jobb hos CompuSoft får du en genomgång av våra lösningar, och du kommer att erbjudas ett program med fokus på din professionella utveckling och utbildning i våra produkter.

CompuSofts organisation har en platt och teambaserad struktur som ger dig stora möjligheter att påverka din arbetsdag och att utveckla dig själv. Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen som vår nya kollega.

Läs mer på http://u.compusoft.dk/jobs/

 

Låter det intressant?

Hör av dig till oss eller skicka in din ansökan på direkten.

Urvalet sker löpande. Vänligen skicka din ansökan till e-postadressen: job@compusoft.dk.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta supportchef Per Lundstrøm på telefon 0045 63 18 63 18.

 

CompuSofts förmåner:

  • Vi erbjuder ett heltidsjobb med anställningskontrakt, bra lön och möjlighet till vidareutbildning.
  • Mobilprogram + bärbar dator.
  • Pensionsprogram och sjukförsäkring.
  • CompuSoft hjälper dig gärna att hitta lägenhet/bostad.
  • Sociala aktiviteter året runt, bl.a. fredagsbar varje fredag.
  • Lunch- & mellanmålsprogram samt frukt och kaffe m.m.
  • Moderna, öppna kontorslandskap.
  • Uppriktig och informell umgängeston.
  • Ett välmående och gediget företag i tillväxt med bra karriärmöjligheter.
  • CompuSoft A/S är beläget i Søndersø nära Odense på Fyn inte långt från motorvägen E20.

 

COMPUSOFT A/SOdense N2019-02-21T00:00:002019-04-06T00:00:00
329955091System Administrator for Orifarm ITRobot Are you a skilled system network administrator? Comfortable working in a team and with the business to deliver excellent infrastructure? If this is you, then we might have a job for you in our IT operations team. About the job At Orifarm you will be part of a professional and international environment, where you will work together with team and department colleagues, as well as end-users, Business and Process owners to optimize our service delivery. The operations team is responsible for delivering infrastructure to all departments in the Orifarm Group across Europe. Our goal are to constantly improve and evolve our infrastructure to provide best of breed service to Orifarm. We work on the latest Microsoft platform, and are using VMWare, Cisco and other. IT plays a major role in the company and we are always on the lookout for new technology and trends that can help us improve our business value. You are expected to participate in our on call duties. In Orifarm you will have great influence on the solutions for the future, as well as your own development. Who are you? We expect you to have minimum of 5 years experiences as a system and or network administrator You possess strong skills in the following areas: Windows server Active Directory VMWare Network It would be a plus if you have knowledge in some of the following areas: Firewall MS SQL Endpoint protection Software distribution WIFI Security Cloud Hybrid services MS SharePoint NAS SAN You are curious and self-driven You are a team player with positive attitude. You aim high regarding knowledge and learning new skills. You have strong analytical skills, and work in a structured manner You are proactive in your approach and possess a great drive combined with initiative and flexibility. You communicate fluently in English, both written and oral. Danish is a plus. Who are we? As a Pharmaceutical Company we have to live up to Gamp 5 and GxP rules and document our changes accordingly. We coordinate our work with our other teams, like AX and BI, for best process flow, and work as 2nd line support for out IT support team. We are a positive team that takes pride in our work, but we constantly strive to deliver more and better value to our Businesses. Our values The explorer spirit still characterizes Orifarm, although we have now become a large, international company since Hans and Birgitte Bøgh-Sørensen founded the company in 1994. Our mission is to make important savings for the society via parallel imported and generic pharmaceuticals and to ensure that the consumers get better value for money. Seriously and determined, we strive to make this happen while insisting on being good colleagues, improving together, helping each other and innovating. This attitude may be of benefit to you. We offer In Orifarm we place great emphasis on both your professional and personal development and on giving you the opportunity to bring all of your skills into play. We are located in Odense, where you will work with our dedicated colleagues in an open office environment, which allows us to have a friendly and informal atmosphere. We offer a competitive compensation benefits package and our staff canteen offers a variety of healthy menus every day, and physiotherapy will also be at your disposal. If you need further information about the job please contact Team Manager, Martin Hjerrild Kjær Emanuelsen.

Are you a skilled system/network administrator? Comfortable working in a team and with the business to deliver excellent infrastructure? If this is you, then we might have a job for you in our IT operations team.

About the job

At Orifarm you will be part of a professional and international environment, where you will work together with team and department colleagues, as well as end-users, Business and Process owners to optimize our service delivery.

The operations team is responsible for delivering infrastructure to all departments in the Orifarm Group across Europe. Our goal are to constantly improve and evolve our infrastructure to provide best of breed service to Orifarm.

We work on the latest Microsoft platform, and are using VMWare, Cisco and other. IT plays a major role in the company and we are always on the lookout for new technology and trends that can help us improve our business value. You are expected to participate in our on call duties.

In Orifarm you will have great influence on the solutions for the future, as well as your own development.

Who are you?

  • We expect you to have minimum of 5 years experiences as a system and/or network administrator
  • You possess strong skills in the following areas:
    • Windows server
    • Active Directory
    • VMWare
    • Network
  • It would be a plus if you have knowledge in some of the following areas:
    • Firewall
    • MS SQL
    • Endpoint protection
    • Software distribution
    • WIFI
    • Security
    • Cloud/Hybrid services
    • MS SharePoint
    • NAS / SAN
  • You are curious and self-driven
  • You are a team player with positive attitude.
  • You aim high regarding knowledge and learning new skills.
  • You have strong analytical skills, and work in a structured manner
  • You are proactive in your approach and possess a great drive combined with initiative and flexibility.
  • You communicate fluently in English, both written and oral. Danish is a plus.

Who are we?

As a Pharmaceutical Company we have to live up to Gamp 5 and GxP rules and document our changes accordingly.

We coordinate our work with our other teams, like AX and BI, for best process flow, and work as 2nd line support for out IT support team. We are a positive team that takes pride in our work, but we constantly strive to deliver more and better value to our Businesses.

Our values

The explorer spirit still characterizes Orifarm, although we have now become a large, international company since Hans and Birgitte Bøgh-Sørensen founded the company in 1994. Our mission is to make important savings for the society via parallel imported and generic pharmaceuticals and to ensure that the consumers get better value for money. Seriously and determined, we strive to make this happen while insisting on being good colleagues, improving together, helping each other and innovating. This attitude may be of benefit to you.

We offer
In Orifarm we place great emphasis on both your professional and personal development and on giving you the opportunity to bring all of your skills into play.

We are located in Odense, where you will work with our dedicated colleagues in an open office environment, which allows us to have a friendly and informal atmosphere.
We offer a competitive compensation & benefits package and our staff canteen offers a variety of healthy menus every day, and physiotherapy will also be at your disposal.

If you need further information about the job please contact Team Manager, Martin Hjerrild Kjær Emanuelsen.

OrifarmOdense S2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
329964870Spændende it-konsulentjob hos førende systemhusRobot Er du den næste på holdet? Er du en dygtig it-supporter og kunne du tænke dig at blive en del af teamet bag Danmarks førende leverandør af branchespecifikke it-løsninger til de mest ambitiøse turistvirksomheder i Danmark og Skandinavien, så mangler vi dig i vores supportteam. Du kommer til at arbejde med support og rådgivning indenfor vores egenudviklede booking- og forretningsløsninger, selvbetjeningsløsninger, webløsninger, betalingsløsninger med integreret POS og adgangskontrol, og du vil få tæt samarbejde med og stor indflydelse på vores mange brugere. Vores løsninger anvendes af succesrige feriecentre og campingpladser i primært Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Du vil få et tæt samarbejde med vores kompetente og engagerede kollegaer fordelt på design, udvikling og salg og support. Dine primære opgaver: Konsulentopgaver, support og pleje af vores software-installationer. Rådgivning indenfor it-infrastruktur. Koordinering, assistance, gennemførelse og dokumentation af softwareændringer og -test. Uddannelse af kunder primært via remote og inhouse. Kan også være onsite. Du indgår i en vagtturnus. Vi lægger vægt på følgende: Du har en relevant uddannelse, og det er et plus, hvis du i tillæg har haft relevant erhvervserfaring. Du har kompetencer og lyst til at hjælpe andre med it-rådgivning. Du har solid it-allround erfaring (client server, Office, printer, netværk, databaser). Du har solid erfaring indenfor it-infrastruktur (driftsoptimering, cloud-løsninger, sikkerhed, storage, overvågning, MS Exchange, Hyper V). Du holder dig opdateret indenfor it-verdenen. Du har erfaring med eliminering og dokumentation af fejl. Du har grundig kendskab til it-standardapplikationer (MS-Office produkter). Du er serviceminded og besidder gode kommunikationsevner. Du taler flydende dansk og engelsk og har måske også kendskab til svensk og tysk. CompuSoft som arbejdsplads: Vi er et ganske særligt it-systemhus. Som Skandinaviens førende leverandør af forretningsløsninger til turistvirksomheder, designer vi skræddersyede, branchespecifikke it-løsninger indenfor booking, adgangskontrol, forbrugsmåling, billettering, betaling, selvbetjeningsløsninger og web- og mobilapplikationer. Løsninger, der anvendes af de mest ambitiøse campingpladser, ferieresorts, marinaer, svømmehaller og attraktioner og deres gæster. Vi er en velkonsolideret, familieejet virksomhed med 30 år på bagen og vi er 30 mand stærk. Markedsførende i Skandinavien og stærkt positioneret i Nordeuropa servicerer vi hver dag flere end 600 succesfulde turistvirksomheder. Du vil indgå i et dynamisk og innovativt supportteam i et uformelt, åbent arbejdsmiljø. CompuSoft er organiseret med en flad og team-baseret struktur, hvor du har mulighed for at få indflydelse på din arbejdsdag. Se mere på http: u.compusoft.dk jobs Ansøg allerede i dag Vi glæder os til at høre fra dig. Venligst send din ansøgning til job@compusoft.dk med detaljeret redegørelse for dine it kundskaber samt uddannelsesmæssige baggrund. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte supportchef Per Lundstrøm på telefon 6318 6318. CompuSoft add ons: Vi tilbyder et fuldtidsjob med ansættelseskontrakt, god løn og mulighed for videreuddannelse. Mobilordning bærbar PC. Pensionsordning og sundhedsforsikring. Sociale aktiviteter året rundt inkl. fredagsbar. Mulighed for gå-ture i arbejdstiden. Frokostordning mellemmåltidsordning samt frugt og kaffe m.m. Moderne, åbne kontorlandskaber. Uformel omgangstone. En sund og solid virksomhed i vækst med gode karrieremuligheder. Nemt tilgængelig med adresse i Søndersø tæt på Odense og E20 motorvejen. Ansættelsesprocessen og opklarende spørgsmål: Ansøgningsfristen er blot vejledende - vi ser frem til din ansøgning hurtigst muligt. Vi tager løbende kandidater til samtale. Vi forbeholder os ret til ikke at sende afslag til åbenlyst irrelevante ansøgninger.

Er du den næste på holdet?

Er du en dygtig it-supporter og kunne du tænke dig at blive en del af teamet bag Danmarks førende leverandør af branchespecifikke it-løsninger til de mest ambitiøse turistvirksomheder i Danmark og Skandinavien, så mangler vi dig i vores supportteam.

Du kommer til at arbejde med support og rådgivning indenfor vores egenudviklede booking- og forretningsløsninger, selvbetjeningsløsninger, webløsninger, betalingsløsninger med integreret POS og adgangskontrol, og du vil få tæt samarbejde med og stor indflydelse på vores mange brugere.

Vores løsninger anvendes af succesrige feriecentre og campingpladser i primært Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Du vil få et tæt samarbejde med vores kompetente og engagerede kollegaer fordelt på design, udvikling og salg og support. 

Dine primære opgaver:

  • Konsulentopgaver, support og pleje af vores software-installationer.
  • Rådgivning indenfor it-infrastruktur.
  • Koordinering, assistance, gennemførelse og dokumentation af softwareændringer og -test.
  • Uddannelse af kunder primært via remote og inhouse. Kan også være onsite.
  • Du indgår i en vagtturnus.

 Vi lægger vægt på følgende:

  • Du har en relevant uddannelse, og det er et plus, hvis du i tillæg har haft relevant erhvervserfaring.
  • Du har kompetencer og lyst til at hjælpe andre med it-rådgivning.
  • Du har solid it-allround erfaring (client/server, Office, printer, netværk, databaser).
  • Du har solid erfaring indenfor it-infrastruktur (driftsoptimering, cloud-løsninger, sikkerhed, storage, overvågning, MS Exchange, Hyper V).
  • Du holder dig opdateret indenfor it-verdenen.
  • Du har erfaring med eliminering og dokumentation af fejl.
  • Du har grundig kendskab til it-standardapplikationer (MS-Office produkter).
  • Du er serviceminded og besidder gode kommunikationsevner.
  • Du taler flydende dansk og engelsk og har måske også kendskab til svensk og tysk.

 CompuSoft som arbejdsplads:

Vi er et ganske særligt it-systemhus. Som Skandinaviens førende leverandør af forretningsløsninger til turistvirksomheder, designer vi skræddersyede, branchespecifikke it-løsninger indenfor booking, adgangskontrol, forbrugsmåling, billettering, betaling, selvbetjeningsløsninger og web- og mobilapplikationer. Løsninger, der anvendes af de mest ambitiøse campingpladser, ferieresorts, marinaer, svømmehaller og attraktioner – og deres gæster.

Vi er en velkonsolideret, familieejet virksomhed med 30 år på bagen og vi er 30 mand stærk. Markedsførende i Skandinavien og stærkt positioneret i Nordeuropa servicerer vi hver dag flere end 600 succesfulde turistvirksomheder.

Du vil indgå i et dynamisk og innovativt supportteam i et uformelt, åbent arbejdsmiljø. CompuSoft er organiseret med en flad og team-baseret struktur, hvor du har mulighed for at få indflydelse på din arbejdsdag.

 

Se mere på http://u.compusoft.dk/jobs/

 

Ansøg allerede i dag

Vi glæder os til at høre fra dig. Venligst send din ansøgning til job@compusoft.dk med detaljeret redegørelse for dine it kundskaber samt uddannelsesmæssige baggrund.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte supportchef Per Lundstrøm på telefon 6318 6318.

CompuSoft add ons:  

  • Vi tilbyder et fuldtidsjob med ansættelseskontrakt, god løn og mulighed for videreuddannelse.
  • Mobilordning + bærbar PC. Pensionsordning og sundhedsforsikring.
  • Sociale aktiviteter året rundt inkl. fredagsbar.
  • Mulighed for gå-ture i arbejdstiden.
  • Frokostordning + mellemmåltidsordning samt frugt og kaffe m.m.
  • Moderne, åbne kontorlandskaber.
  • Uformel omgangstone.
  • En sund og solid virksomhed i vækst med gode karrieremuligheder.
  • Nemt tilgængelig med adresse i Søndersø tæt på Odense og E20 motorvejen.

 

Ansættelsesprocessen og opklarende spørgsmål: Ansøgningsfristen er blot vejledende - vi ser frem til din ansøgning hurtigst muligt. Vi tager løbende kandidater til samtale. Vi forbeholder os ret til ikke at sende afslag til åbenlyst irrelevante ansøgninger.

COMPUSOFT A/SOdense N2019-02-22T00:00:002019-04-01T00:00:00
329956894IT consulting job in leading software houseRobot CompuSoft A S seeks more Swedish-speaking employees for our support team in Denmark • Do you feel like trying something new and would you like to help us provide IT support to Sweden s largest holiday resorts and tourist companies? • Would you like to work in Denmark and become part of the team behind Denmark s leading supplier of industry specific booking solutions for tourism companies in Scandinavia? • Then you can be the one we are looking for! Many of Sweden s most successful tourist companies already use our solutions, and recently our market shares in Sweden have increased significantly and are growing steadily. Therefore, we need more Swedish-speaking consultants in our support team. With us at CompuSoft, you will work closely with our clients in their daily operations. You will work with support and counseling within our own developed booking and business solutions, self-service solutions, web solutions, payment solutions with integrated POS and access control, and you will have close cooperation with and great influence on our many users. We develop and implement booking solutions with integrated POS and access control and in addition, we have a very comprehensive product portfolio. We perform design, development and support internally, and you will work closely with 30 competent and committed colleagues. Your main tasks: • Support and maintenance of our software installations in Sweden. • Coordination, assistance, implementation and documentation of software changes and tests. • Training of customers, sometimes even at the customer s address. • In the long term you are included in our 24 7 support duty plan Who are you: We seek you with short or long experience in some form of IT-related role. You have an education in IT or economics and have a basic understanding of IT systems and infrastructure. You have an all-rounder experience of IT (server, client, office, printer, network, databases) and in-depth knowledge of standard IT applications (MS Office products). We value an interest in working new technology and introducing new working methods and methods. You speak and write Swedish and English fluently. We believe that your personal qualities are more important than the number of years of experience. We are looking for someone who is easy to work with and who likes to roll up his sleeves to deliver results. You are challenged by making a difference to other people where your ability to listen, collaborate and communicate is put to the test. As a person, you are curious, energetic and flexible, which contributes to a positive spirit. You have an open personality and have easy to create good relationships with people in your surroundings and enjoy having many balls in the air. Compusoft as a workplace: CompuSoft is a leading provider of IT solutions for holiday resorts and tourist attractions in Scandinavia. Our market shares have increased significantly in recent years and are growing steadily. The CompuSoft team consists of 30 employees. Our specialty is tailor-made industry solutions for the tourism industry and we supply the market s most complete software platform. CompuSoft is founded in 1987 and has been awarded the highest credit rating - AAA several times. When you start your new job at CompuSoft you will be well introduced to our solutions, and you will be offered a program focusing on your professional development and training in our products. Our organization has a flat and team-based structure that gives you great opportunities to influence your working day and to develop yourself. We look forward to welcoming you as our new colleague. Go to http: www.compusoft.eu for more information about our company. Sounds interesting? Please contact us or send in your application directly. The selection is ongoing. Please send your application to the email address: job@compusoft.dk. If you have any questions, please do not hesitate to contact support manager Per Lundstrøm at 0045 63 18 63 18. CompuSoft benefits: • We offer a full-time job with employment contracts, good pay and the opportunity for further education. • Mobile application laptop. • Pension plans and health insurance. • CompuSoft is happy to help you find an apartment residence. • Social activities all year round, including short Friday bar every Friday. • Lunch snack programs, fruit, and coffee. • Modern, open office landscape. • Sincere and informal conversation. • A prosperous and solid company in growth with good career opportunities. • CompuSoft A S is located in Søndersø near Odense on Funen not far from the E20 motorway

CompuSoft A/S seeks more Swedish-speaking employees for our support team in Denmark

 • Do you feel like trying something new and would you like to help us provide IT support to Sweden's largest holiday resorts and tourist companies?

• Would you like to work in Denmark and become part of the team behind Denmark's leading supplier of industry specific booking solutions for tourism companies in Scandinavia?

• Then you can be the one we are looking for!

Many of Sweden’s most successful tourist companies already use our solutions, and recently our market shares in Sweden have increased significantly and are growing steadily. Therefore, we need more Swedish-speaking consultants in our support team.

With us at CompuSoft, you will work closely with our clients in their daily operations.

You will work with support and counseling within our own developed booking and business solutions, self-service solutions, web solutions, payment solutions with integrated POS and access control, and you will have close cooperation with and great influence on our many users.

We develop and implement booking solutions with integrated POS and access control and in addition, we have a very comprehensive product portfolio. We perform design, development and support internally, and you will work closely with 30 competent and committed colleagues.

Your main tasks:

• Support and maintenance of our software installations in Sweden.

• Coordination, assistance, implementation and documentation of software changes and tests.

• Training of customers, sometimes even at the customer's address.

• In the long term you are included in our 24/7 support duty plan

Who are you:

We seek you with short or long experience in some form of IT-related role. You have an education in IT or economics and have a basic understanding of IT systems and infrastructure. You have an all-rounder experience of IT (server, client, office, printer, network, databases) and in-depth knowledge of standard IT applications (MS Office products). We value an interest in working new technology and introducing new working methods and methods. You speak and write Swedish and English fluently.

We believe that your personal qualities are more important than the number of years of experience. We are looking for someone who is easy to work with and who likes to "roll up his sleeves" to deliver results. You are challenged by making a difference to other people where your ability to listen, collaborate and communicate is put to the test. As a person, you are curious, energetic and flexible, which contributes to a positive spirit. You have an open personality and have easy to create good relationships with people in your surroundings and enjoy having many balls in the air.

Compusoft as a workplace:

CompuSoft is a leading provider of IT solutions for holiday resorts and tourist attractions in Scandinavia. Our market shares have increased significantly in recent years and are growing steadily. The CompuSoft team consists of 30 employees. Our specialty is tailor-made industry solutions for the tourism industry and we supply the market's most complete software platform. CompuSoft is founded in 1987 and has been awarded the highest credit rating - AAA several times.

When you start your new job at CompuSoft you will be well introduced to our solutions, and you will be offered a program focusing on your professional development and training in our products.

Our organization has a flat and team-based structure that gives you great opportunities to influence your working day and to develop yourself. We look forward to welcoming you as our new colleague.

Go to http://www.compusoft.eu for more information about our company.

Sounds interesting?

Please contact us or send in your application directly. The selection is ongoing. Please send your application to the email address: job@compusoft.dk. If you have any questions, please do not hesitate to contact support manager Per Lundstrøm at 0045 63 18 63 18.

CompuSoft benefits:

• We offer a full-time job with employment contracts, good pay and the opportunity for further education.

• Mobile application + laptop.

• Pension plans and health insurance.

• CompuSoft is happy to help you find an apartment / residence.

• Social activities all year round, including short Friday bar every Friday.

• Lunch & snack programs, fruit, and coffee.

• Modern, open office landscape.

• Sincere and informal conversation.

• A prosperous and solid company in growth with good career opportunities.

• CompuSoft A / S is located in Søndersø near Odense on Funen not far from the E20 motorway

 

COMPUSOFT A/SSøndersø2019-02-07T00:00:002019-04-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT-supporter - vær organisationens IT-kontakt

Plus Pack AS

Odense S
Vil du hjælpe dine kolleger med deres IT og tage ansvaret for dine egne områder? Du supporterer vores IT på vores produktionslokationer i Odense og i Belgien, ligesom du hjælper dine salgskolleger på tværs af Europa. Samtidig får du en stor del af a...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Spännande IT-konsultjobb i ledande systemhus

COMPUSOFT A/S

Odense N
CompuSoft A S s ker fler svensktalande medarbetare till vårt supportteam i Danmark K nner du f r att prova något nytt och hj lpa till att ge support till Sveriges st rsta semesteranl ggningar och turistf retag? Skulle du kunna t nka dig att arbeta i...
Indrykket:21. februar 2019
Udløbsdato:6. april 2019

System Administrator for Orifarm IT

Orifarm

Odense S
Are you a skilled system network administrator? Comfortable working in a team and with the business to deliver excellent infrastructure? If this is you, then we might have a job for you in our IT operations team. About the job At Orifarm you will be...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

Spændende it-konsulentjob hos førende systemhus

COMPUSOFT A/S

Odense N
Er du den næste på holdet? Er du en dygtig it-supporter og kunne du tænke dig at blive en del af teamet bag Danmarks førende leverandør af branchespecifikke it-løsninger til de mest ambitiøse turistvirksomheder i Danmark og Skandinavien, så mangler ...
Indrykket:22. februar 2019
Udløbsdato:1. april 2019

IT consulting job in leading software house

COMPUSOFT A/S

Søndersø
CompuSoft A S seeks more Swedish-speaking employees for our support team in Denmark • Do you feel like trying something new and would you like to help us provide IT support to Sweden s largest holiday resorts and tourist companies? • Would you like ...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:4. april 2019