Office Manager på vores skandinaviske salgskontor, Ishøj - DK

Enestående kvalitet, innovative produkter og en fremragende service; det er sådan bager- og bryggeribranchen i mere end 90 lande kender og værdsætter os. Vi er en førende producent af bage ingredienser og malt, med driftsenheder i Tyskland og udlandet. Udover at være en succesfuld familievirksomhed, er vi desuden moderselskab for den fødevareorienterede Company Group med mere end 2.900 medarbejdere på verdensplan. Vores hovedsæde ligger i Kulmbach i Bayern, Tyskland.

Vi tilbyder en udfordrende og alsidig stilling på vores Skandinaviske salgskontor i Ishøj, Danmark (Danmark, Sverige, Norge, og Island), som

Office Manager IREKS Nordic

Dine opgaver:

  • Generelle administrative opgaver og korrespondance med vores moderselskab, handelspartnere og kunder
  • Assistere ledelsen i de daglige opgaver
  • Stå for organisering og assistere med afviklingen af events og seminarer i Ishøj
  • Assistere i udviklingen og omsætningen af marketingtiltag
  • Lave præsentationer og føre referater
  • Kommunikere med og koordinere projekter mellem afdelingerne i Kulmbach, Tyskland og kontoret i Ishøj
  • Assistere i udvidelsen af vores Skandinaviske aktiviteter
  • Forretningsrejser vil forekomme efter behov

Din profil:

  • Uddannet i international virksomhedskommunikation eller lignende
  • første erfaring i en salgsorganisation
  • CEF sprogfærdigheder: dansk (C1), tysk (C1), engelsk (C1), ønskeligt svensk og / eller norsk
  • Habil MS-Office-bruger
  • Du er imødekommende, fleksibel og trives med at være servicerende over for kunder såvel som kolleger
  • Derudover er du en god team-player, initiativrig, god til at arbejde selvstændigt og har øje for detaljen.

Vi tilbyder:

  • Et internationalt salgsteam med rig informations- og erfaringsudveksling
  • En fuldtidsstilling med grundig oplæring og introduktion til jobbet
  • Attraktiv pension og personalegoder
  • Kollegialitet og en god arbejdsatmosfære er meget vigtige for os

Interesseret?

Så send din fulde ansøgning, inklusiv oplysninger om dine forventninger til løn, med referencen " Office Manager IREKS Nordic" online til http://www.ireks.com/Offene-Stellen.htm. Vores HR-manager, Fru Bobek, vil med glæde besvare dine spørgsmål.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330076288Phoenix-64ed610f12019-08-21T00:00:00Office Manager på vores skandinaviske salgskontor, Ishøj - DK

Enestående kvalitet, innovative produkter og en fremragende service; det er sådan bager- og bryggeribranchen i mere end 90 lande kender og værdsætter os. Vi er en førende producent af bage ingredienser og malt, med driftsenheder i Tyskland og udlandet. Udover at være en succesfuld familievirksomhed, er vi desuden moderselskab for den fødevareorienterede Company Group med mere end 2.900 medarbejdere på verdensplan. Vores hovedsæde ligger i Kulmbach i Bayern, Tyskland.

Vi tilbyder en udfordrende og alsidig stilling på vores Skandinaviske salgskontor i Ishøj, Danmark (Danmark, Sverige, Norge, og Island), som

Office Manager IREKS Nordic

Dine opgaver:

  • Generelle administrative opgaver og korrespondance med vores moderselskab, handelspartnere og kunder
  • Assistere ledelsen i de daglige opgaver
  • Stå for organisering og assistere med afviklingen af events og seminarer i Ishøj
  • Assistere i udviklingen og omsætningen af marketingtiltag
  • Lave præsentationer og føre referater
  • Kommunikere med og koordinere projekter mellem afdelingerne i Kulmbach, Tyskland og kontoret i Ishøj
  • Assistere i udvidelsen af vores Skandinaviske aktiviteter
  • Forretningsrejser vil forekomme efter behov

Din profil:

  • Uddannet i international virksomhedskommunikation eller lignende
  • første erfaring i en salgsorganisation
  • CEF sprogfærdigheder: dansk (C1), tysk (C1), engelsk (C1), ønskeligt svensk og / eller norsk
  • Habil MS-Office-bruger
  • Du er imødekommende, fleksibel og trives med at være servicerende over for kunder såvel som kolleger
  • Derudover er du en god team-player, initiativrig, god til at arbejde selvstændigt og har øje for detaljen.

Vi tilbyder:

  • Et internationalt salgsteam med rig informations- og erfaringsudveksling
  • En fuldtidsstilling med grundig oplæring og introduktion til jobbet
  • Attraktiv pension og personalegoder
  • Kollegialitet og en god arbejdsatmosfære er meget vigtige for os

Interesseret?

Så send din fulde ansøgning, inklusiv oplysninger om dine forventninger til løn, med referencen " Office Manager IREKS Nordic" online til http://www.ireks.com/Offene-Stellen.htm. Vores HR-manager, Fru Bobek, vil med glæde besvare dine spørgsmål.

Enestående kvalitet, innovative produkter og en fremragende service det er sådan bager- og bryggeribranchen i mere end 90 lande kender og værdsætter os. Vi er en førende producent af bage ingredienser og malt, med driftsenheder i Tyskland og udlandet. Udover at være en succesfuld familievirksomhed, er vi desuden moderselskab for den fødevareorienterede Company Group med mere end 2.900 medarbejdere på verdensplan. Vores hovedsæde ligger i Kulmbach i Bayern, Tyskland. Vi tilbyder en udfordrende og alsidig stilling på vores Skandinaviske salgskontor i Ishøj, Danmark (Danmark, Sverige, Norge, og Island), som Office Manager IREKS Nordic Dine opgaver: Generelle administrative opgaver og korrespondance med vores moderselskab, handelspartnere og kunder Assistere ledelsen i de daglige opgaver Stå for organisering og assistere med afviklingen af events og seminarer i Ishøj Assistere i udviklingen og omsætningen af marketingtiltag Lave præsentationer og føre referater Kommunikere med og koordinere projekter mellem afdelingerne i Kulmbach, Tyskland og kontoret i Ishøj Assistere i udvidelsen af vores Skandinaviske aktiviteter Forretningsrejser vil forekomme efter behov Din profil: Uddannet i international virksomhedskommunikation eller lignende første erfaring i en salgsorganisation CEF sprogfærdigheder: dansk (C1), tysk (C1), engelsk (C1), ønskeligt svensk og eller norsk Habil MS-Office-bruger Du er imødekommende, fleksibel og trives med at være servicerende over for kunder såvel som kolleger Derudover er du en god team-player, initiativrig, god til at arbejde selvstændigt og har øje for detaljen. Vi tilbyder: Et internationalt salgsteam med rig informations- og erfaringsudveksling En fuldtidsstilling med grundig oplæring og introduktion til jobbet Attraktiv pension og personalegoder Kollegialitet og en god arbejdsatmosfære er meget vigtige for os Interesseret? Så send din fulde ansøgning, inklusiv oplysninger om dine forventninger til løn, med referencen Office Manager IREKS Nordic online til http: www.ireks.com Offene-Stellen.htm. Vores HR-manager, Fru Bobek, vil med glæde besvare dine spørgsmål.11jobnet64ed610f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-14T00:00:000000http://www.ireks.com/Offene-Stellen.htm0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3580777IREKS NORDIC ApS11Broenge 132635IshøjDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent809679JobNet5032181503218110019-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=64ed610fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=64ed610fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=64ed610f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=64ed610f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Media/2.jpgOffice Manager på vores skandinaviske salgskontor, Ishøj - DK12007981Dansk3Læse/ tale343108Korrespondent14Media362380955noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK