Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Office365 konsulent

Stimuleres du af:

• Frihed under ansvar

• Teamwork

• Løbende uddannelse

Virksomheden

Vores kunde i Østjylland har travlt og ønsker at udvide deres topprofessionelle rådgivningsteam inden for Office365, med endnu en topmotiveret forretningskonsulent. Deres mantra er at udvikle løsninger til den ønskede kvalitet og med højeste værdi som efterspørges. Miljøet er uformelt men top professionelt, hvor der løbende er fokus på medarbejderne. Der sættes en ære i at skabe de bedste rammer – både fagligt og socialt, hvorfor man som medarbejder, vil opleve kontinuerligt fokus på den personlige udvikling med plads til sociale fællesskaber, både i og uden for arbejdstid. Man går langt for at skabe de optimale rammer for et velfungerende og sundt arbejdsmiljø, så både job og privatliv går op i en højere enhed.

Udfordringen

Som Office 365 konsulent vil dine opgaver blandt andet omfatte løsningsdesign, implementering og dokumentation, sparring med kunden i forhold til at skabe værdi gennem rådgivning og teknologi samt deltagelse i og ansvarlig for pre-sales aktiviteter.

Motivation

• Et spændende og alsidigt job – hvor du selv er med til at sætte dagsordenen

• En udfordrende stilling i en virksomhed med stor vækst

• Dygtige og engagerede kollegaer og et godt arbejdsmiljø

• Muligheden for faglig og personlig udvikling i en virksomhed med en klar formuleret målsætning

• Fleksible arbejdsforhold, frokostordning, samt andre medarbejder goder herunder en attraktiv gage, der forhandles på et individuelt niveau afhængig af dine faglige og personlige kvalifikationer

Din profil

Du er udadvendt og motiveres af samarbejde med kollegaer og kunder

• Du er struktureret, løsningsorienteret og kan planlægge din tid, selv på hektiske dage.

• Du er selvstændig, kreativ og ansvarsbevidst.

• Du har et godt humør, og er god til at kommunikere

• Besidder en relevant IT uddannelse

• Er serviceminded og initiativrig

• Du behersker dansk og engelsk på professionelt niveau

Du har kompetencer og teknisk erfaring indenfor to eller flere af nedenstående

Konfiguration og implementering af SharePoint Online

• Groups

• Intune

• Praktisk brug af OneDrive for Business

• Flow

• Implementering af Power BI

• PowerApps

• Optimering af Office

• Implementering af Azure AD og -Sync

• Skype for Business

• PowerShell

Yderligere oplysninger

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Tommy Thy Wadsbach på 50 84 82 60 eller Ulrik Krogh Nielsen på 22 70 22 94 eller på mail job@nogw.dk, stillingens ref. nr. NW-1755

Send din ansøgning med CV til job@nogw.dk med mærket NW-1755


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her