Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

OK-Fonden Prinsesse Benedicte søger ansvarshavende aftenvagt.

På OK-Fonden Prinsesse Benedicte må vi konstatere at kompleksiteten hos vores beboere, som alle har en moderat til svar demenssygdom, er stigende. Vi har derfor besluttet at øge kvaliteten i vores aftenvagter og  ansætte en ansvarshavende aftenvagt i hvert vagt rul.
Det er en nyoprettet funktion og det betyder, at du kan være med til at forme funktionen hen ad vejen.


Som ansvarshavende i aftenvagt forventes blandt andet at du:

  • Har erfaring fra arbejdet med borgere med demens
  • Indgår i aftenvagtsnormeringen
  • indgår i tæt samarbejde med teamlederne og de forskellige kolleger i tværgående funktioner samt din makker i modsatte uge
  • har overblikket over hele huset i din vagt
  • kan træde til, hvis der opstår noget uforudset
  • vil påtage dig ansvar og er loyal
  • følger op på ledelses mæssige beslutninger
  • kan vejlede kollegerne i komplekse problemstillinger
  • er en god sparringspartner
  • har det overordnede medicinske ansvar

Vi kan tilbyde dig:
  • Et godt kollegialt fællesskab
  • Sparring med teamledere og kolleger i tværgående funktioner
  • En stilling, der kan være et "springbræt" til yderligere ledelse på sigt
  • OK-Fondens personale goder eks. sundhedsforsikring

Vagten er fordelt på 7 arbejdsdag og 7 fridage.

stillingen er ledig pr. 1. juni 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Hvis dette lyder interessant for sig, så send os en motiveret ansøgning.

Du er velkommen til at kontakte centerchef Helle Bagger tlf. 29 38 96 86 for yderligere oplysninger om stillingen.



 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009472Phoenix-796d010812019-04-17T22:00:06.067OK-Fonden Prinsesse Benedicte søger ansvarshavende aftenvagt.På OK-Fonden Prinsesse Benedicte må vi konstatere at kompleksiteten hos vores beboere, som alle har en moderat til svar demenssygdom, er stigende. Vi har derfor besluttet at øge kvaliteten i vores aftenvagter og  ansætte en ansvarshavende aftenvagt i hvert vagt rul.
Det er en nyoprettet funktion og det betyder, at du kan være med til at forme funktionen hen ad vejen.


Som ansvarshavende i aftenvagt forventes blandt andet at du:
  • Har erfaring fra arbejdet med borgere med demens
  • Indgår i aftenvagtsnormeringen
  • indgår i tæt samarbejde med teamlederne og de forskellige kolleger i tværgående funktioner samt din makker i modsatte uge
  • har overblikket over hele huset i din vagt
  • kan træde til, hvis der opstår noget uforudset
  • vil påtage dig ansvar og er loyal
  • følger op på ledelses mæssige beslutninger
  • kan vejlede kollegerne i komplekse problemstillinger
  • er en god sparringspartner
  • har det overordnede medicinske ansvar

Vi kan tilbyde dig:
  • Et godt kollegialt fællesskab
  • Sparring med teamledere og kolleger i tværgående funktioner
  • En stilling, der kan være et "springbræt" til yderligere ledelse på sigt
  • OK-Fondens personale goder eks. sundhedsforsikring

Vagten er fordelt på 7 arbejdsdag og 7 fridage.

stillingen er ledig pr. 1. juni 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Hvis dette lyder interessant for sig, så send os en motiveret ansøgning.

Du er velkommen til at kontakte centerchef Helle Bagger tlf. 29 38 96 86 for yderligere oplysninger om stillingen.



 

2019-05-20T08:50:04.383 På OK-Fonden Prinsesse Benedicte må vi konstatere at kompleksiteten hos vores beboere, som alle har en moderat til svar demenssygdom, er stigende. Vi har derfor besluttet at øge kvaliteten i vores aftenvagter og ansætte en ansvarshavende aftenvagt i hvert vagt rul.Det er en nyoprettet funktion og det betyder, at du kan være med til at forme funktionen hen ad vejen.Som ansvarshavende i aftenvagt forventes blandt andet at du: Har erfaring fra arbejdet med borgere med demens Indgår i aftenvagtsnormeringen indgår i tæt samarbejde med teamlederne og de forskellige kolleger i tværgående funktioner samt din makker i modsatte uge har overblikket over hele huset i din vagt kan træde til, hvis der opstår noget uforudset vil påtage dig ansvar og er loyal følger op på ledelses mæssige beslutninger kan vejlede kollegerne i komplekse problemstillinger er en god sparringspartner har det overordnede medicinske ansvar Vi kan tilbyde dig: Et godt kollegialt fællesskab Sparring med teamledere og kolleger i tværgående funktioner En stilling, der kan være et springbræt til yderligere ledelse på sigt OK-Fondens personale goder eks. sundhedsforsikring Vagten er fordelt på 7 arbejdsdag og 7 fridage.stillingen er ledig pr. 1. juni 2019 eller hurtigst muligt derefter.Hvis dette lyder interessant for sig, så send os en motiveret ansøgning.Du er velkommen til at kontakte centerchef Helle Bagger tlf. 29 38 96 86 for yderligere oplysninger om stillingen.10Phoenix796d0108101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000010https://ok-fonden.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=861e69c9-ba8d-4f17-928d-349a34fa3b470EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3510797OK-Hjemmet Prinsesse Benedikte11Sankt Nikolaj Vej 4 - 61953Frederiksberg CDKDanmarkORS/796d0108_logo.jpegORS/Small/796d0108_logo.jpeg0
hba@ok-fonden.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent747534EmplyMedium pakken - 35 dage18a47a5a-e251-461e-860d-89c7ad1dfcbe_191400117-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=796d0108https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=796d0108https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=796d0108&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=796d0108&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/4.jpgEr du omsorgsfuld og empatisk? Hvis ja, er du den helt rette til et job som Social- og sundhedsassistent hos OK-Hjemmet Prinsesse Benedikte.12008001Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg361501780Helle Baggerhba@ok-fonden.dkDanmarkDanmark330062474Social- og sundhedsassistent med høj faglighed til OK-Fonden LotteBasic OK-Fonden Lotte, Et af Danmarks dejligste plejehjem. Vi søger en Social-og sundhedsassistent til dag, aften og nat fra 27 timer til 37 timer uge fra 1.oktober 2019 eller efter aftale. Livet skal leves hele livet På OK-Fonden Lotte har vi fokus på at understøtte værdighed hos den enkelte og lægger vægt på, at den pleje der ydes samt samspillet mellem personalet og beboerne altid tager udgangspunkt i beboernes egne ønsker, behov, ressourcer og livshistorie. Vi har høje ambitioner for den sygeplejefaglige udvikling og en personcentreret tilgang til vores beboere. Vi arbejder med rehabilitering og har herigennem beboerens livskvalitet i centrum. Vi lægger vægt på at skabe en hjemlig ramme, der danner rum for gode relationer og meningsfuldt samvær. På OK- Fonden Lotte er vi opmærksomme på, at vi er i en fortsat udviklingsproces, hvor vi lærer af de gode erfaringer vi gør os, bruger dialogen og den kollegiale feed-back til at blive bedre.OK-Fonden Lotte er et moderne plejecenter, som er fordelt på 3 afdelinger, med plads til 60 beboere. Vi har vores eget køkken og fysioterapi. Vi har vores egen tagterrasse, med udsigt over hele Frederiksberg.OK-Fonden Lotte er en selvejende institution der har drift overenskomst med Frederiksberg Kommune Du kan forvente: At vi har fokus på kerneopgaven, som er at sikre kvalitet og værdighed i beboernes liv Sygeplejefaglige opgaver og ansvar, herunder komplekse sygeplejeopgaver i samarbejde med sygeplejersken og andre samarbejdspartner Et stærkt mono- og tværfagligt samarbejde Tæt samarbejde med pårørende og frivillige En positiv og uformel personalegruppe, hvor samarbejde, humor og faglighed bliver vægtet højt Vi forventer at du: Er faglig stærk med stor sygeplejefaglig viden samt har interesse for at holde dig ajour med nødvendig viden Har viden og erfaring med tværfagligt samarbejde og koordination. Kan tage ansvar, er struktureret, og kan bidrage til at planlægge dit eget og andres arbejde Ser dig selv, som rollemodel der kan skabe gode rammer for vores beboere og pårørende. Er positiv og anerkendende i samarbejdsrelationer. Er god til at motivere og inspirere andre. Tør gå nye veje og afprøve nye tiltag. Vi tilbyder: En arbejdsplads med fokus på trivsel for medarbejdere og beboere En arbejdsplads med fokus på samarbejde, medbestemmelse, kvalitet og faglighedEt individuelt introduktionsprogram og tid afsat til oplæringMentorordning tilpasset til lige dig!Løbende kompetenceudvikling som er individuelt tilpassetEn arbejdsplads i udvikling Du får også HelbredsforsikringGratis parkering i kælderen under OK-Fonden LotteGratis træning, individuelt træningsprogram, udarbejdet af vores fysioterapeuterLøbende firmatilbud blandt andet Tivoli, Fitness og Hotel kæder OK-Fonden er en non-profit omsorgsorganisation, som arbejder for, at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet hele livet. Ønsket om den enkeltes selvbestemmelse og tryghed er omdrejningspunktet, uanset livssituation, alder og helbred.Vil du vide mere om OK-Fonden så kik og klik her OK-Fonden Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Katrine Sass, mobil 30 89 64 66. Send din ansøgning senest 12. september 2019Vi afholder løbende samtaler.OK-Fonden Lotte, Et af Danmarks dejligste plejehjem.
Vi søger en Social-og sundhedsassistent til dag, aften og nat fra 27 timer til 37 timer/uge – fra 1.oktober 2019 eller efter aftale.
 
 
”Livet skal leves – hele livet”
På OK-Fonden Lotte har vi fokus på at understøtte værdighed hos den enkelte og lægger vægt på, at den pleje der ydes samt samspillet mellem personalet og beboerne altid tager udgangspunkt i beboernes egne ønsker, behov, ressourcer og livshistorie. Vi har høje ambitioner for den sygeplejefaglige udvikling og en personcentreret tilgang til vores beboere. Vi arbejder med rehabilitering og har herigennem beboerens livskvalitet i centrum. Vi lægger vægt på at skabe en hjemlig ramme, der danner rum for gode relationer og meningsfuldt samvær. 
På OK- Fonden Lotte er vi opmærksomme på, at vi er i en fortsat udviklingsproces, hvor vi lærer af de gode erfaringer vi gør os, bruger dialogen og den kollegiale feed-back til at blive bedre.
OK-Fonden Lotte er et moderne plejecenter, som er fordelt på 3 afdelinger, med plads til 60 beboere. Vi har vores eget køkken og fysioterapi. Vi har vores egen tagterrasse, med udsigt over hele Frederiksberg.
OK-Fonden Lotte er en selvejende institution der har drift overenskomst med Frederiksberg Kommune 
 
Du kan forvente:
 •At vi har fokus på kerneopgaven, som er at sikre kvalitet og værdighed i beboernes liv
•Sygeplejefaglige opgaver og ansvar, herunder komplekse sygeplejeopgaver i samarbejde med sygeplejersken og andre samarbejdspartner
•Et stærkt mono- og tværfagligt samarbejde
•Tæt samarbejde med pårørende og frivillige
•En positiv og uformel personalegruppe, hvor samarbejde, humor og faglighed bliver vægtet højt
 
Vi forventer at du:
•Er faglig stærk med stor sygeplejefaglig viden samt har interesse for at holde dig ajour med nødvendig viden
•Har viden og erfaring med tværfagligt samarbejde og koordination.
•Kan tage ansvar, er struktureret, og kan bidrage til at planlægge dit eget og andres arbejde
•Ser dig selv, som rollemodel der kan skabe gode rammer for vores beboere og pårørende.
•Er positiv og anerkendende i samarbejdsrelationer.
•Er god til at motivere og inspirere andre.
•Tør gå nye veje og afprøve nye tiltag.
 
Vi tilbyder:
 
En arbejdsplads med fokus på trivsel for medarbejdere og beboere 
En arbejdsplads med fokus på samarbejde, medbestemmelse, kvalitet og faglighed
Et individuelt introduktionsprogram og tid afsat til oplæring
Mentorordning tilpasset til lige dig!
Løbende kompetenceudvikling som er individuelt tilpasset
En arbejdsplads i udvikling
 
Du får også;
Helbredsforsikring
Gratis parkering i kælderen under OK-Fonden Lotte
Gratis træning, individuelt træningsprogram, udarbejdet af vores fysioterapeuter
Løbende firmatilbud blandt andet Tivoli, Fitness og Hotel kæder
 
OK-Fonden er en non-profit omsorgsorganisation, som arbejder for, at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet. 
Ønsket om den enkeltes selvbestemmelse og tryghed er omdrejningspunktet, uanset livssituation, alder og helbred.
Vil du vide mere om OK-Fonden – så kik og klik her OK-Fonden
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Katrine Sass, mobil 30 89 64 66.
 
Send din ansøgning senest 12. september 2019
Vi afholder løbende samtaler.
 

ORS/Small/016a6499_logo.jpegOK-Huset LotteFrederiksberg2019-07-22T09:00:01.1402019-08-26T00:00:00
330068832Social- og sundhedsassistenter i dagvagt til Huset WilliamBasic Vi er her for vores beboere og har et stort ønske om, at vores beboere er glade for og tilfredse med at bo hos os. Deres selvbestemmelse, trivsel og velvære er i fokus hos os alle. To af vores assistenter er i gang eller skal i gang med sygeplejestudiet, så derfor søger plejehjemmet Huset William to social- og sundhedsassistenter til dagvagt 32 timer om ugen pr. 1. september 2019 eller efter aftale. Den ene stilling er til afdeling stuen 1.sal, og den anden stilling er til afdeling 2. og 3. sal. Om Huset William Huset William er opført i fire etager. Det er fantastisk lækkert, nyt og dejligt og ligger på Vigerslev Allé, 2500 Valby. Etagerne har henholdsvis 11 beboere i stuen og 15 beboere på de øvrige etager. Vi har igennem de sidste år arbejdet meget med faglig udvikling og er kommet langt i denne rejse. Vi har dog fortsat områder, hvor vi kan blive bedre, og vi håber, at du har lyst til at blive en del af denne udvikling sammen med et erfarent personale. Københavns Kommune arbejder ud fra tillid til, at du selv kan vurdere og bruge din faglighed i mødet med beboeren. Vi kan tilbyde et job, hvor du arbejder tæt og tværfagligt sammen med dine kolleger i huset får mulighed for at bruge og udvikle dine faglige og personlige kompetencer kan give inspiration til kollegerne med din viden om og erfaring med at arbejde ud fra personcentreret omsorg har mulighed for at sætte dit præg på hverdagens arbejde arbejder sammen med en mangfoldig personalegruppe bliver del af en arbejdsplads, der vægter, at vores værdier lever i hverdagen bliver del af en organisation, der arbejder med at skabe en ny kultur i vores nye hus Vi forventer, at du har en stærk faglig profil og har erfaring med pleje og behandling af ældre beboere evner at gøre brug af din faglige kunnen i det direkte samarbejde med beboeren og dennes pårørende ved og handler ud fra, at tværfaglighed er en forudsætning for at understøtte et godt hverdagsliv for de, der bor i en plejebolig har nært kendskab til og erfaring med at arbejde ud fra Tom Kitwoods ideer om personcentreret omsorg, og at du evner at samarbejde med folk med demens på en inkluderende og respektfuld måde har fokus på et godt hverdagsliv for beboere, pårørende og ansatte i Huset William som person er initiativrig, og at dit arbejde er præget af overblik og stabilitet har erfaring med kvalificeret skriftlig dokumentation i elektronisk journal arbejder ud fra sammenhæng i døgnets 24 timer Plejehjemmet er røgfrit, så vi ryger ikke i arbejdstiden. Mere information Du kan søge yderligere oplysninger om stillingerne hos afdelingsleder Karina Andersen (stuen 1. sal) på 2618 0605. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 20. august 2019

Vi er her for vores beboere og har et stort ønske om, at vores beboere er glade for og tilfredse med at bo hos os. Deres selvbestemmelse, trivsel og velvære er i fokus hos os alle.

To af vores assistenter er i gang eller skal i gang med sygeplejestudiet, så derfor søger plejehjemmet Huset William to social- og sundhedsassistenter til dagvagt 32 timer om ugen pr. 1. september 2019 eller efter aftale.

Den ene stilling er til afdeling stuen/1.sal, og den anden stilling er til afdeling 2. og 3. sal.

Om Huset William
Huset William er opført i fire etager. Det er fantastisk lækkert, nyt og dejligt og ligger på Vigerslev Allé, 2500 Valby. Etagerne har henholdsvis 11 beboere i stuen og 15 beboere på de øvrige etager.

Vi har igennem de sidste år arbejdet meget med faglig udvikling og er kommet langt i denne rejse. Vi har dog fortsat områder, hvor vi kan blive bedre, og vi håber, at du har lyst til at blive en del af denne udvikling sammen med et erfarent personale.

Københavns Kommune arbejder ud fra tillid til, at du selv kan vurdere og bruge din faglighed i mødet med beboeren.

Vi kan tilbyde et job, hvor du

  • arbejder tæt og tværfagligt sammen med dine kolleger i huset
  • får mulighed for at bruge og udvikle dine faglige og personlige kompetencer
  • kan give inspiration til kollegerne med din viden om og erfaring med at arbejde ud fra personcentreret omsorg
  • har mulighed for at sætte dit præg på hverdagens arbejde
  • arbejder sammen med en mangfoldig personalegruppe
  • bliver del af en arbejdsplads, der vægter, at vores værdier lever i hverdagen
  • bliver del af en organisation, der arbejder med at skabe en ny kultur i vores nye hus

Vi forventer, at du

  • har en stærk faglig profil og har erfaring med pleje og behandling af ældre beboere
  • evner at gøre brug af din faglige kunnen i det direkte samarbejde med beboeren og dennes pårørende
  • ved og handler ud fra, at tværfaglighed er en forudsætning for at understøtte et godt hverdagsliv for de, der bor i en plejebolig
  • har nært kendskab til og erfaring med at arbejde ud fra Tom Kitwoods ideer om personcentreret omsorg, og at du evner at samarbejde med folk med demens på en inkluderende og respektfuld måde
  • har fokus på et godt hverdagsliv for beboere, pårørende og ansatte i Huset William
  • som person er initiativrig, og at dit arbejde er præget af overblik og stabilitet
  • har erfaring med kvalificeret skriftlig dokumentation i elektronisk journal
  • arbejder ud fra sammenhæng i døgnets 24 timer

Plejehjemmet er røgfrit, så vi ryger ikke i arbejdstiden.

Mere information
Du kan søge yderligere oplysninger om stillingerne hos afdelingsleder Karina Andersen (stuen/ 1. sal) på 2618 0605.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 20. august 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHuset WilliamValby2019-08-06T14:02:23.6602019-08-20T00:00:00
330070249Social og Sundhedsassistent til nattevagt på Socialpsykiatrisk bostedBasic Erfaren social og Sundhedsassistent søges til 7 7 nattevagt på social psykiatrisk bosted.Ansættelse fra den 1. oktober 2019.Vores målgruppe er 30-70 år: På Thea bor voksne mennesker med psykiatriske problemstillinger og diagnoser, det kan være i form af skizofreni lignende lidelser, angstlidelser, personlighedsforstyrrelser mm. Flere af beboerne kan have svært ved at begå sig i sociale sammenhænge og har en tendens til at isolere sig. De kan dertil have et let forbrug af rusmidler og have behov for støtte, for ikke at komme ud i et misbrug af et eller flere rusmidler. Flere af borgerne er udover de psykiatriske problemstillinger desuden karakteriseret ved at have et stort behov for psykosomatisk omsorg af pædagogisk og eller sundhedsfaglig karakter.Vi har 2 vågne nattevagter som har til opgave at tilbyde støtte med henblik på at beboerne får så rolig en nat som muligt ,samt får startet og afsluttet dagen bedst muligt for den enkelte. Der er ligeledes praktiske og sundhedsfaglige opgaver der skal løses om natten. Der kan blandt andet være medicin opgaver der skal løses og der klargøres til næste dag.Derudover evt. tøjvask hvis der er akut behov samt andre lettere rengøringsopgaver der skal løses for at få døgnet til at hænge sammen.Erfaren social og Sundhedsassistent søges til 7/7 nattevagt på social psykiatrisk bosted.
Ansættelse fra den 1. oktober 2019.
Vores målgruppe er 30-70 år: På Thea bor voksne mennesker med psykiatriske problemstillinger og diagnoser, det kan være i form af skizofreni lignende lidelser, angstlidelser, personlighedsforstyrrelser mm. Flere af beboerne kan have svært ved at begå sig i sociale sammenhænge og har en tendens til at isolere sig. De kan dertil have et let forbrug af rusmidler og have behov for støtte, for ikke at komme ud i et misbrug af et eller flere rusmidler. Flere af borgerne er udover de psykiatriske problemstillinger desuden karakteriseret ved at have et stort behov for psykosomatisk omsorg af pædagogisk og/eller sundhedsfaglig karakter.
Vi har 2 vågne nattevagter som har til opgave at tilbyde støtte med henblik på at beboerne får så rolig en nat som muligt ,samt får startet og afsluttet dagen bedst muligt for den enkelte. Der er ligeledes praktiske og sundhedsfaglige opgaver der skal løses om natten. Der kan blandt andet være medicin opgaver der skal løses og der klargøres til næste dag.
Derudover evt. tøjvask hvis der er akut behov samt andre lettere rengøringsopgaver der skal løses for at få døgnet til at hænge sammen.
 

ORS/Small/1adc8536_logo.jpegBostedet TheaFrederiksberg C2019-08-08T17:01:03.9802019-08-25T00:00:00
330070265Nysgerrige og kompetente social- og sundhedsassistenter til det nye Center for Demens - Lindehusene BBasic Har du erfaring fra arbejde med mennesker med demenssygdom, eller vil du gerne opnå den erfaring? Vi kan give dig et tværfagligt miljø med mulighed for læring og udfordringer. Vi er et nyt demenscenter med store visioner og dybe demensfaglige rødder. Vi har speciale i tidlig indsats, personcentreret omsorg og rehabilitering samt yngre borgere med demens. Vi lægger vægt på faglig sparring og supervision, og du får en daglig tværfaglig kontaktflade, og skal deltage i tværfaglige konferencer. Vi har et godt arbejdsfællesskab med gode kolleger og højt til loftet. Vi er i konstant udvikling, og der vil derfor dukke nye og spændende opgaver og viden op. Vi tilbyder kurser i demenssygdomme og andre relevante kurser, både som samlet enhed, men også efter individuelle ønsker. Hvem er du, og hvad skal du lave? Som social- og sundhedsassistent er du både en del af den daglige opgaveløsning ud fra et helhedsorienteret perspektiv, indgår i den daglige pleje og er kontaktperson for egne beboere. Du skal være med til at udføre opgaver indenfor behandling, pleje og omsorg for beboerne. Vi forventer derfor, at du både er fagligt dygtig og optaget af den nære sygepleje, og også kan bruge dig selv menneskeligt og fagligt, og ikke er bange for at indgå i tætte relationer. Du skal kunne arbejde med den sundhedsfaglige opgave i den ene hånd og den socialpædagogiske i den anden. Du bidrager til arbejdsfællesskabet ved at arbejde både selvstændigt og sammen med andre med åbenhed og respekt. Derudover ønsker vi os, at vores nye kolleger har autorisation som social- og sundhedsassistenter er nysgerrige og åbne for at se mennesket bag sygdommen er gode til sundhedsfaglig dokumentation Det praktiske Center for Demens Lindehusene har til huse i nyistandsatte bygninger i den grønne oase, De Gamles By på Indre Nørrebro. Vi omfatter to plejeafdelinger, et aktivitetscenter som dagtilbud og et center til træning og rådgivning. I afdelingen Lindehusene B bor 32 meget forskellige mennesker, som har en svær grad af demenssygdom til fælles. Vi er delt op på tre etager, hvor der hver dag møder fire dagvagter, to aftenvagter og en nattevagt ind pr. etage. Afdelingens medarbejdere er social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker, og vi har et bredt og godt samarbejde med demensvidenspersoner, ergoterapeuter, tværgående sygeplejersker og service- og administrative medarbejdere. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingerne er på 32 timer om ugen med weekendvagt hver tredje weekend. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. oktober 2019 eller snarest muligt. Mere information Da vi desværre ikke kan henvise til en hjemmeside endnu, er du mere end velkommen til at kontakte os. Ring til afdelingsleder Trine Svendsen på 2710 9133 eller teamkoordinator Lisbeth Kjelstrup på 2710 2138. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 22. august 2019 Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 35.

Har du erfaring fra arbejde med mennesker med demenssygdom, eller vil du gerne opnå den erfaring? Vi kan give dig et tværfagligt miljø med mulighed for læring og udfordringer.

Vi er et nyt demenscenter med store visioner og dybe demensfaglige rødder. Vi har speciale i tidlig indsats, personcentreret omsorg og rehabilitering samt yngre borgere med demens.

Vi lægger vægt på faglig sparring og supervision, og du får en daglig tværfaglig kontaktflade, og skal deltage i tværfaglige konferencer. Vi har et godt arbejdsfællesskab med gode kolleger og højt til loftet.

Vi er i konstant udvikling, og der vil derfor dukke nye og spændende opgaver og viden op. Vi tilbyder kurser i demenssygdomme og andre relevante kurser, både som samlet enhed, men også efter individuelle ønsker.

Hvem er du, og hvad skal du lave?
Som social- og sundhedsassistent er du både en del af den daglige opgaveløsning ud fra et helhedsorienteret perspektiv, indgår i den daglige pleje og er kontaktperson for egne beboere. Du skal være med til at udføre opgaver indenfor behandling, pleje og omsorg for beboerne.

Vi forventer derfor, at du både er fagligt dygtig og optaget af den nære sygepleje, og også kan bruge dig selv menneskeligt og fagligt, og ikke er bange for at indgå i tætte relationer. Du skal kunne arbejde med den sundhedsfaglige opgave i den ene hånd og den socialpædagogiske i den anden. Du bidrager til arbejdsfællesskabet ved at arbejde både selvstændigt og sammen med andre med åbenhed og respekt.

Derudover ønsker vi os, at vores nye kolleger

  • har autorisation som social- og sundhedsassistenter
  • er nysgerrige og åbne for at se mennesket bag sygdommen
  • er gode til sundhedsfaglig dokumentation

Det praktiske
Center for Demens – Lindehusene har til huse i nyistandsatte bygninger i den grønne oase, De Gamles By på Indre Nørrebro. Vi omfatter to plejeafdelinger, et aktivitetscenter som dagtilbud og et center til træning og rådgivning. I afdelingen Lindehusene B bor 32 meget forskellige mennesker, som har en svær grad af demenssygdom til fælles. Vi er delt op på tre etager, hvor der hver dag møder fire dagvagter, to aftenvagter og en nattevagt ind pr. etage.

Afdelingens medarbejdere er social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker, og vi har et bredt og godt samarbejde med demensvidenspersoner, ergoterapeuter, tværgående sygeplejersker og service- og administrative medarbejdere.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er på 32 timer om ugen med weekendvagt hver tredje weekend.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. oktober 2019 eller snarest muligt.

Mere information
Da vi desværre ikke kan henvise til en hjemmeside endnu, er du mere end velkommen til at kontakte os. Ring til afdelingsleder Trine Svendsen på 2710 9133 eller teamkoordinator Lisbeth Kjelstrup på 2710 2138.

Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 22. august 2019
Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 35.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Demens - LindehuseneKøbenhavn N2019-08-08T17:02:07.3402019-08-22T00:00:00
330071378Social- og sundhedsassistenter/-hjælpere til Solgaven ValbyBasic Vil du være med til at opbygge et fagligt, unikt og helt nyt plejecenter for ældre borgere med synshandicap? Solgaven Valby åbnede dørene i maj 2019 som et moderne plejecenter med tilknyttet aktivitetstilbud. Vi har brug for fagligt dygtige medarbejdere, der i samarbejde med kolleger og ledere kan understøtte vores værdier og ambitioner om faglighed og stabil drift. Vi er ved at finde vores ben efter flytningen til et nyt hus og har brug for nye medarbejdere til at etablere vores drift i nye omgivelser. Målet for Solgaven Valby er at understøtte blinde og svagsynedes selvstændighed og selvhjulpenhed, skabe de bedste vilkår for følelsen af hjemlighed og dermed sikre rammer om fællesskaber og sociale relationer. Du vil skulle løse omsorgs- og sygeplejefaglige opgaver ud fra rehabiliterende principper. Vi har fokus på høj faglig kvalitet i omsorgen og sygeplejen til de svagtseende og blinde beboere ligesom der er fokus på, at beboerne får muligheder for at leve det liv, som de selv ønsker at leve og giver mening for dem. Der er mange aktiviteter dag og aften med beboerne, og vi lægger stor vægt på, at beboerne får nogle dejlige måltider, oplevelser og individuelle støtte efter eget behov og ønske. Du får fagligt kompetente og engagerede kolleger, samt mulighed for at erhverve erfaring, udvikling og uddannelse indenfor specialet, men selvfølgelig også på andre sygeplejefaglige områder. Plejehjemmene Solgavehjemmet og Solterrasserne er flyttet sammen i maj måned på et helt nyt plejehjem Solgaven Valby, beliggende på Følager (tæt på Ny Ellebjerg Station) med 93 plejeboliger og 25 ældreboliger samt et stort aktivitetscenter. Vi søger i aftenvagt Social- og sundhedsassistent og social- og sundhedshjælper 28 t uge. Det er muligt at arbejde weekend lige eller ulige uge, mandag-tirsdag eller onsdag-torsdag afhængig af hvad du ønsker. Skriv ønsket i din ansøgning. Vi søger på afd. C Social- og sundhedsassistent til at arbejde i dagvagt med arbejde hver 3. weekend, 32-37 t uge. Vi kan tilbyde en arbejdsplads med Stort engagement i samarbejdet med vores aktive og åndsfriske beboere med synshandicap God stemning og imødekommenhed Fokus på høj faglig kvalitet Mulighed for at få indflydelse på og være medskaber af en helt ny arbejdsplads Introduktion til specialet med undervisning af mobilityinstruktør (undervisningen vil være i dagtimer) Vi forventer, at du Er uddannet social- og sundhedsassistent eller hjælper Kan tage initiativ, er imødekommende og en god kollega Har lyst til at drage omsorg og yde sygepleje til vore blinde og svagsynede beboere Kan arbejde selvstændigt, har overblik og er fagligt velfunderet Har respekt for og engagement i samarbejdet med ældre mennesker På grund af vores blinde og svagtseende beboere, kan tale og forstå dansk Alle stillinger er med start pr. 1. oktober eller før, efter aftale. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Angående stillingerne i aftenvagt er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Pia Günther på 2762 9269. Har du spørgsmål til stillingen som assistent i afd. C, kan du kontakte afdelingsleder Ann Halberg på 2762 9263. Har du lyst til at være med til denne spændende og unikke opgave? Så send en ansøgning til os. Søg via nedenstående link senest mandag den 26. august 2019

Vil du være med til at opbygge et fagligt, unikt og helt nyt plejecenter for ældre borgere med synshandicap?

Solgaven Valby åbnede dørene i maj 2019 som et moderne plejecenter med tilknyttet aktivitetstilbud. Vi har brug for fagligt dygtige medarbejdere, der i samarbejde med kolleger og ledere kan understøtte vores værdier og ambitioner om faglighed og stabil drift. Vi er ved at finde vores ben efter flytningen til et nyt hus og har brug for nye medarbejdere til at etablere vores drift i nye omgivelser.

Målet for Solgaven Valby er at understøtte blinde og svagsynedes selvstændighed og selvhjulpenhed, skabe de bedste vilkår for følelsen af hjemlighed og dermed sikre rammer om fællesskaber og sociale relationer.

Du vil skulle løse omsorgs- og sygeplejefaglige opgaver ud fra rehabiliterende principper. Vi har fokus på høj faglig kvalitet i omsorgen og sygeplejen til de svagtseende og blinde beboere – ligesom der er fokus på, at beboerne får muligheder for at leve det liv, som de selv ønsker at leve og giver mening for dem. Der er mange aktiviteter dag og aften med beboerne, og vi lægger stor vægt på, at beboerne får nogle dejlige måltider, oplevelser og individuelle støtte efter eget behov og ønske. Du får fagligt kompetente og engagerede kolleger, samt mulighed for at erhverve erfaring, udvikling og uddannelse indenfor specialet, men selvfølgelig også på andre sygeplejefaglige områder. Plejehjemmene Solgavehjemmet og Solterrasserne er flyttet sammen i maj måned på et helt nyt plejehjem Solgaven Valby, beliggende på Følager (tæt på Ny Ellebjerg Station) med 93 plejeboliger og 25 ældreboliger samt et stort aktivitetscenter.

Vi søger i aftenvagt
Social- og sundhedsassistent og social- og sundhedshjælper 28 t/uge. Det er muligt at arbejde weekend lige eller ulige uge, mandag-tirsdag eller onsdag-torsdag afhængig af hvad du ønsker. Skriv ønsket i din ansøgning.

Vi søger på afd. C
Social- og sundhedsassistent til at arbejde i dagvagt med arbejde hver 3. weekend, 32-37 t/uge.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads med

  • Stort engagement i samarbejdet med vores aktive og åndsfriske beboere med synshandicap
  • God stemning og imødekommenhed
  • Fokus på høj faglig kvalitet
  • Mulighed for at få indflydelse på og være medskaber af en helt ny arbejdsplads
  • Introduktion til specialet med undervisning af mobilityinstruktør (undervisningen vil være i dagtimer)

Vi forventer, at du

  • Er uddannet social- og sundhedsassistent eller hjælper
  • Kan tage initiativ, er imødekommende og en god kollega
  • Har lyst til at drage omsorg og yde sygepleje til vore blinde og svagsynede beboere
  • Kan arbejde selvstændigt, har overblik og er fagligt velfunderet
  • Har respekt for og engagement i samarbejdet med ældre mennesker
  • På grund af vores blinde og svagtseende beboere, kan tale og forstå dansk

Alle stillinger er med start pr. 1. oktober eller før, efter aftale.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Angående stillingerne i aftenvagt er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Pia Günther på 2762 9269.

Har du spørgsmål til stillingen som assistent i afd. C, kan du kontakte afdelingsleder Ann Halberg på 2762 9263.

Har du lyst til at være med til denne spændende og unikke opgave? Så send en ansøgning til os.

Søg via nedenstående link senest mandag den 26. august 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSolgaven Valby Afdeling CValby2019-08-12T14:02:50.6902019-08-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent med høj faglighed til OK-Fonden Lotte

OK-Huset Lotte

Frederiksberg
OK-Fonden Lotte, Et af Danmarks dejligste plejehjem. Vi søger en Social-og sundhedsassistent til dag, aften og nat fra 27 timer til 37 timer uge fra 1.oktober 2019 eller efter aftale. Livet skal leves hele livet På OK-Fonden Lotte har vi fokus på at...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Social- og sundhedsassistenter i dagvagt til Huset William

Huset William

Valby
Vi er her for vores beboere og har et stort ønske om, at vores beboere er glade for og tilfredse med at bo hos os. Deres selvbestemmelse, trivsel og velvære er i fokus hos os alle. To af vores assistenter er i gang eller skal i gang med sygeplejestu...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:20. august 2019

Social og Sundhedsassistent til nattevagt på Socialpsykiatrisk bosted

Bostedet Thea

Frederiksberg C
Erfaren social og Sundhedsassistent søges til 7 7 nattevagt på social psykiatrisk bosted.Ansættelse fra den 1. oktober 2019.Vores målgruppe er 30-70 år: På Thea bor voksne mennesker med psykiatriske problemstillinger og diagnoser, det kan være i for...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019

Nysgerrige og kompetente social- og sundhedsassistenter til det nye Center for Demens - Lindehusene B

Center for Demens - Lindehusene

København N
Har du erfaring fra arbejde med mennesker med demenssygdom, eller vil du gerne opnå den erfaring? Vi kan give dig et tværfagligt miljø med mulighed for læring og udfordringer. Vi er et nyt demenscenter med store visioner og dybe demensfaglige rødder...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:22. august 2019

Social- og sundhedsassistenter/-hjælpere til Solgaven Valby

Solgaven Valby Afdeling C

Valby
Vil du være med til at opbygge et fagligt, unikt og helt nyt plejecenter for ældre borgere med synshandicap? Solgaven Valby åbnede dørene i maj 2019 som et moderne plejecenter med tilknyttet aktivitetstilbud. Vi har brug for fagligt dygtige medarbej...
Indrykket:12. august 2019
Udløbsdato:26. august 2019