Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

OK-Fonden Prinsesse Benedicte søger ansvarshavende aftenvagt.

På OK-Fonden Prinsesse Benedicte må vi konstatere at kompleksiteten hos vores beboere, som alle har en moderat til svar demenssygdom, er stigende. Vi har derfor besluttet at øge kvaliteten i vores aftenvagter og  ansætte en ansvarshavende aftenvagt i hvert vagt rul.
Det er en nyoprettet funktion og det betyder, at du kan være med til at forme funktionen hen ad vejen.


Som ansvarshavende i aftenvagt forventes blandt andet at du:

  • Har erfaring fra arbejdet med borgere med demens
  • Indgår i aftenvagtsnormeringen
  • indgår i tæt samarbejde med teamlederne og de forskellige kolleger i tværgående funktioner samt din makker i modsatte uge
  • har overblikket over hele huset i din vagt
  • kan træde til, hvis der opstår noget uforudset
  • vil påtage dig ansvar og er loyal
  • følger op på ledelses mæssige beslutninger
  • kan vejlede kollegerne i komplekse problemstillinger
  • er en god sparringspartner
  • har det overordnede medicinske ansvar

Vi kan tilbyde dig:
  • Et godt kollegialt fællesskab
  • Sparring med teamledere og kolleger i tværgående funktioner
  • En stilling, der kan være et "springbræt" til yderligere ledelse på sigt
  • OK-Fondens personale goder eks. sundhedsforsikring

Vagten er fordelt på 7 arbejdsdag og 7 fridage.

stillingen er ledig pr. 1. juni 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Hvis dette lyder interessant for sig, så send os en motiveret ansøgning.

Du er velkommen til at kontakte centerchef Helle Bagger tlf. 29 38 96 86 for yderligere oplysninger om stillingen.



 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009476Phoenix-59eecc6412019-04-17T00:00:00OK-Fonden Prinsesse Benedicte søger ansvarshavende aftenvagt.På OK-Fonden Prinsesse Benedicte må vi konstatere at kompleksiteten hos vores beboere, som alle har en moderat til svar demenssygdom, er stigende. Vi har derfor besluttet at øge kvaliteten i vores aftenvagter og  ansætte en ansvarshavende aftenvagt i hvert vagt rul.
Det er en nyoprettet funktion og det betyder, at du kan være med til at forme funktionen hen ad vejen.


Som ansvarshavende i aftenvagt forventes blandt andet at du:
  • Har erfaring fra arbejdet med borgere med demens
  • Indgår i aftenvagtsnormeringen
  • indgår i tæt samarbejde med teamlederne og de forskellige kolleger i tværgående funktioner samt din makker i modsatte uge
  • har overblikket over hele huset i din vagt
  • kan træde til, hvis der opstår noget uforudset
  • vil påtage dig ansvar og er loyal
  • følger op på ledelses mæssige beslutninger
  • kan vejlede kollegerne i komplekse problemstillinger
  • er en god sparringspartner
  • har det overordnede medicinske ansvar

Vi kan tilbyde dig:
  • Et godt kollegialt fællesskab
  • Sparring med teamledere og kolleger i tværgående funktioner
  • En stilling, der kan være et "springbræt" til yderligere ledelse på sigt
  • OK-Fondens personale goder eks. sundhedsforsikring

Vagten er fordelt på 7 arbejdsdag og 7 fridage.

stillingen er ledig pr. 1. juni 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Hvis dette lyder interessant for sig, så send os en motiveret ansøgning.

Du er velkommen til at kontakte centerchef Helle Bagger tlf. 29 38 96 86 for yderligere oplysninger om stillingen.



 

2019-05-20T18:52:15.960 På OK-Fonden Prinsesse Benedicte må vi konstatere at kompleksiteten hos vores beboere, som alle har en moderat til svar demenssygdom, er stigende. Vi har derfor besluttet at øge kvaliteten i vores aftenvagter og ansætte en ansvarshavende aftenvagt i hvert vagt rul. Det er en nyoprettet funktion og det betyder, at du kan være med til at forme funktionen hen ad vejen. Som ansvarshavende i aftenvagt forventes blandt andet at du:Har erfaring fra arbejdet med borgere med demensIndgår i aftenvagtsnormeringenindgår i tæt samarbejde med teamlederne og de forskellige kolleger i tværgående funktioner samt din makker i modsatte ugehar overblikket over hele huset i din vagtkan træde til, hvis der opstår noget uforudsetvil påtage dig ansvar og er loyalfølger op på ledelses mæssige beslutningerkan vejlede kollegerne i komplekse problemstillingerer en god sparringspartnerhar det overordnede medicinske ansvar Vi kan tilbyde dig:Et godt kollegialt fællesskabSparring med teamledere og kolleger i tværgående funktionerEn stilling, der kan være et springbræt til yderligere ledelse på sigtOK-Fondens personale goder eks. sundhedsforsikring Vagten er fordelt på 7 arbejdsdag og 7 fridage. stillingen er ledig pr. 1. juni 2019 eller hurtigst muligt derefter. Hvis dette lyder interessant for sig, så send os en motiveret ansøgning. Du er velkommen til at kontakte centerchef Helle Bagger tlf. 29 38 96 86 for yderligere oplysninger om stillingen.11jobnet59eecc64100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://ok-fonden.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=4cd382a2-59e4-4960-8aaa-9d459a0c57310EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3510803OK-Fonden11Sankt Nikolaj Vej 4 - 61953Frederiksberg CDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent747542JobNet4977219497721910017-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59eecc64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=59eecc64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59eecc64&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59eecc64&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgHos OK-Fonden søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg361502563Hellenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330019522Teamleder til hjemmepleje - KøbenhavnRobot Vi søger en dygtig social- og sundhedsassistent, der kan rådgive medarbejderne, kommunikere med borgerne og koordinere de daglige ændringer i planlægningen. Service og kvalitet Vores stabile drift vedligeholder du i den daglige finplanlægning via kommunikation med borgere og medarbejdere. Du har kontakten til samarbejdspartnere og deltager i opstarts- og kvalitetsbesøg. Personaleansvarlig Som personaleansvarlig følger du op på sygdom og medarbejdertilfredshed via trivselssamtaler og støtter og vejleder ift. planlægningen og sikrer opfølgning på mål for borgeren. Din person og baggrund Vi søger en positiv og kommunikativ person, der kan være tydelig og præcis. Har du erfaring som gruppe- eller teamleder eller lignende stilling, så er det dig vi leder efter. Uddannet social- og sundhedsassistent Erfaring med planlægning af køreruter Godt overblik og kan koordinere Vant til at uddelegere og følge op på opgaverne Er handlingsorienteret og har en klar og tydelig kommunikation Kan motivere medarbejdere Ansættelsesvilkår Ansættelseskontrakt forhandles med baggrund i uddannelse og erfaring. Mere information Har du spørgsmål eller ønsker du arbejdstider og opgaverne yderligere beskrevet, så er du velkommen til at kontakte Mads Henriksen på 42 48 40 42 eller mlh@carematch.dk. Ansøgninger vurderes og samtaler afholdes løbende.

Vi søger en dygtig social- og sundhedsassistent, der kan rådgive medarbejderne, kommunikere med borgerne og koordinere de daglige ændringer i planlægningen.

Service og kvalitet

Vores stabile drift vedligeholder du i den daglige finplanlægning via kommunikation med borgere og medarbejdere.

Du har kontakten til samarbejdspartnere og deltager i opstarts- og kvalitetsbesøg.

Personaleansvarlig

Som personaleansvarlig følger du op på sygdom og medarbejdertilfredshed via trivselssamtaler og støtter og vejleder ift. planlægningen og sikrer opfølgning på mål for borgeren.

Din person og baggrund

Vi søger en positiv og kommunikativ person, der kan være tydelig og præcis. Har du erfaring som gruppe- eller teamleder eller lignende stilling, så er det dig vi leder efter.

  • Uddannet social- og sundhedsassistent
  • Erfaring med planlægning af køreruter
  • Godt overblik og kan koordinere
  • Vant til at uddelegere og følge op på opgaverne
  • Er handlingsorienteret og har en klar og tydelig kommunikation
  • Kan motivere medarbejdere

Ansættelsesvilkår

Ansættelseskontrakt forhandles med baggrund i uddannelse og erfaring.

Mere information

Har du spørgsmål eller ønsker du arbejdstider og opgaverne yderligere beskrevet, så er du velkommen til at kontakte Mads Henriksen på 42 48 40 42 eller mlh@carematch.dk.

Ansøgninger vurderes og samtaler afholdes løbende.

CareMatch ApSKøbenhavn K2019-05-08T00:00:002019-05-31T00:00:00
330012541Social- og sundhedsassistenter til VikarkorpsetBasic Vil du have frihed til at selv at ønske arbejdstid? Så er du måske vores nye kollega. Sundheds- og Omsorgforvaltningens Vikarkorps har travlt og søger derfor social- og sundhedsassistenter til dag-, aften- og nattevagter. Dit arbejdssted vil være i hjemmeplejen og plejehjemmene i Københavns Kommune. Du er freelanceansat og har friheden til selv at ønske arbejdstid via rådighedskemaer. Vi søger dagvagter i tidsrummet kl. 7.00-17.00 vikarer, der ønsker at arbejde i dagtimerne både hverdage og weekender til plejehjem og hjemmepleje aftenvagter i tidsrummet kl. 13.00-24.00 vikarer (med og uden kørekort ), der ønsker at arbejde i hjemmeplejen nattevagter i tidsrummet kl. 21.00-8.00 Vi lægger vægt på, at du kan udføre en høj faglig kvalitet i pleje-, omsorg- og sygeplejeopgaver har medicinkursus (gerne udvidet) kan udvise stabilitet og fleksibilitet har en positiv tilgang til dit arbejde og er omstillingsparat, når det gælder ændringer i dagligdagen har minimum to års erfaring inden for ældreområdet efter endt uddannelse Tiltrædelse snarest muligt. Har dette vakt din interesse, så send os en ansøgning med alle relevante dokumenter. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Anette Just på 3035 3011. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 26. maj 2019
Vil du have frihed til at selv at ønske arbejdstid? Så er du måske vores nye kollega.
 
Sundheds- og Omsorgforvaltningens Vikarkorps har travlt og søger derfor social- og sundhedsassistenter til dag-, aften- og nattevagter.
 
Dit arbejdssted vil være i hjemmeplejen og plejehjemmene i Københavns Kommune. Du er freelanceansat og har friheden til selv at ønske arbejdstid via rådighedskemaer.   
 
Vi søger
  • dagvagter i tidsrummet kl. 7.00-17.00   
  • vikarer, der ønsker at arbejde i dagtimerne både hverdage og weekender til plejehjem og hjemmepleje  
  • aftenvagter i tidsrummet kl. 13.00-24.00  
  • vikarer (med og uden kørekort ), der ønsker at arbejde i hjemmeplejen  
  • nattevagter i tidsrummet kl. 21.00-8.00   
Vi lægger vægt på, at du  
  • kan udføre en høj faglig kvalitet i pleje-, omsorg- og sygeplejeopgaver   
  • har medicinkursus (gerne udvidet)  
  • kan udvise stabilitet og fleksibilitet  
  • har en positiv tilgang til dit arbejde og er omstillingsparat, når det gælder ændringer i dagligdagen  
  • har minimum to års erfaring inden for ældreområdet efter endt uddannelse  
Tiltrædelse snarest muligt.
 
Har dette vakt din interesse, så send os en ansøgning med alle relevante dokumenter.   
 
Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Anette Just på 3035 3011.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 26. maj 2019
 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngVikarkorpsKøbenhavn N2019-04-26T17:00:59.3502019-05-26T00:00:00
330014522Social- og sundhedsassistentelever til Københavns KommuneBasic Brænder du også for at arbejde med mennesker, omsorg og pleje, og vil du gennemføre din uddannelse til social- og sundhedsassistent på Danmarks største arbejdsplads? Så søg en stilling som social- og sundhedsassistentelev hos Københavns Kommune. Om uddannelsen Når du er under uddannelse som social- og sundhedsassistent, veksler du mellem praktikophold og teoretisk undervisning på SOPU, København. På praktikpladserne i Københavns Kommune bliver du modtaget af dygtige og kvalificerede praktikvejledere, som hjælper dig igennem praktikperioderne. Du får feedback på dit arbejde og har mulighed for selv at påvirke din uddannelse. Når du er færdiguddannet, har du gode job- og karrieremuligheder som social- og sundhedsassistent i Københavns Kommune. Se mere om at være social- og sundhedsassistentelev i Københavns Kommune på https: www.youtube.com watch?v uHNB5PIlvec&feature youtu.be Som elev skal du have lyst til at arbejde med pleje og omsorg tage ansvar og bruge tid og energi på din uddannelse tage initiativ og være dialogsøgende se løsninger og være fleksibel være god til at lytte, samarbejde og håndtere konflikter have forståelse for pligter, der følger med en elevansættelse, fx have et stabilt fremmøde kunne cykle sikkert i trafikken og generelt have en god fysik være dansk statsborger eller have en opholds- og arbejdstilladelse have bestået grundforløb 2 rettet mod social- og sundhedsassistentuddannelsen eller være uddannet social- og sundhedshjælper Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold samt mulighed for voksenelevløn i henhold til overenskomst indgået med FOA. Efter prøvetiden har du adgang til Københavns Kommunes medarbejderfordele: https: medarbejder.kk.dk artikel medarbejderfordele Uddannelsesstart 12. august 2019 18. november 2019 Hvis du er uddannet social- og sundhedshjælper er uddannelsesstart 5. august 2019 28. oktober 2019 17. februar 2020 Skriv i din ansøgning, hvornår du ønsker at begynde på uddannelsen. Husk at vedhæfte motiveret ansøgning CV grundforløbsbevis eller din uddannelsesplan eller social- og sundhedshjælperbevis eller dokumentation for, hvad du har bestået på sygeplejerskeuddannelsen Vi har 303 elevpladser om året og afholder løbende samtaler. Du kan forvente et svar og evt. en invitation til samtale senest en måned efter, at du har sendt din ansøgning. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Grunduddannelse København på 3530 3935. Hjemmeside www.uddannelse.kk.dk Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019
Brænder du også for at arbejde med mennesker, omsorg og pleje, og vil du gennemføre din uddannelse til social- og sundhedsassistent på Danmarks største arbejdsplads? Så søg en stilling som social- og sundhedsassistentelev hos Københavns Kommune.  
 
Om uddannelsen  
Når du er under uddannelse som social- og sundhedsassistent, veksler du mellem praktikophold og teoretisk undervisning på SOPU, København.  
 
På praktikpladserne i Københavns Kommune bliver du modtaget af dygtige og kvalificerede praktikvejledere, som hjælper dig igennem praktikperioderne. Du får feedback på dit arbejde og har mulighed for selv at påvirke din uddannelse.  
 
Når du er færdiguddannet, har du gode job- og karrieremuligheder som social- og sundhedsassistent i Københavns Kommune.  
 
Se mere om at være social- og sundhedsassistentelev i Københavns Kommune på https://www.youtube.com/watch?v=uHNB5PIlvec&feature=youtu.be
 
Som elev skal du  
  • have lyst til at arbejde med pleje og omsorg  
  • tage ansvar og bruge tid og energi på din uddannelse  
  • tage initiativ og være dialogsøgende  
  • se løsninger og være fleksibel  
  • være god til at lytte, samarbejde og håndtere konflikter  
  • have forståelse for pligter, der følger med en elevansættelse, fx have et stabilt fremmøde  
  • kunne cykle sikkert i trafikken og generelt have en god fysik  
  • være dansk statsborger eller have en opholds- og arbejdstilladelse  
  • have bestået grundforløb 2 rettet mod social- og sundhedsassistentuddannelsen eller være uddannet social- og sundhedshjælper  
Ansættelsesforhold  
Løn- og ansættelsesforhold samt mulighed for voksenelevløn i henhold til overenskomst indgået med FOA. Efter prøvetiden har du adgang til Københavns Kommunes medarbejderfordele: https://medarbejder.kk.dk/artikel/medarbejderfordele
 
Uddannelsesstart  
  • 12. august 2019  
  • 18. november 2019 
Hvis du er uddannet social- og sundhedshjælper er uddannelsesstart  
  • 5. august 2019  
  • 28. oktober 2019  
  • 17. februar 2020  
Skriv i din ansøgning, hvornår du ønsker at begynde på uddannelsen.  
 
Husk at vedhæfte  
  • motiveret ansøgning  
  • CV  
  • grundforløbsbevis  
  • eller din uddannelsesplan  
  • eller social- og sundhedshjælperbevis  
  • eller dokumentation for, hvad du har bestået på sygeplejerskeuddannelsen  
Vi har 303 elevpladser om året og afholder løbende samtaler.  
 
Du kan forvente et svar og evt. en invitation til samtale senest en måned efter, at du har sendt din ansøgning.  
 
Yderligere oplysninger  
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Grunduddannelse København på 3530 3935. Hjemmeside www.uddannelse.kk.dk
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019  
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngGrunduddannelse KøbenhavnKøbenhavn N2019-05-01T02:00:01.6772019-05-31T00:00:00
330018708Social- og sundhedsassistent i aftenvagt til LanggadehusBasic Genopslag Langgadehus Plejecenter er hjem for 72 borgere i alderen 56-99 år. Vi lægger stor vægt på at skabe et hjem og en hverdag fuld af livskvalitet med udgangspunkt i den enkeltes behov. Vores værdier i hverdagen er Vi er imødekommende Vi er der for hinanden Vi tager ansvar Vi er nytænkende et hus i bevægelse. Vi søger en kollega, som gerne har erfaring som social- og sundhedsassistent, men det er ikke et krav, da vi tilbyder grundig introduktion, og du vil være sammen med erfarne kollegaer er en habil IT-bruger og har erfaring med at dokumentere, samt behersker dansk i såvel tale som skrift kan reflektere over egen praksis og tilegne sig viden kan arbejde i et team ud fra husets værdier og tage medansvar for helheden, således at man påvirker hinanden positivt og udnytter hinandens kompetencer optimalt er i besiddelse af overblik og rummelighed til professionelt at have kontakt til beboere og pårørende, og som kan justere arbejdet efter beboernes behov med hensyn til tid, sted og fleksibilitet kan arbejde tværfagligt, rehabiliterende og omsorgsfuldt Vi tilbyder En ambitiøs arbejdsplads i forandring, hvor målet er øget livskvalitet for borgerne, arbejdsglæde for medarbejderne og høj faglig kvalitet Et plejecenter, som har implementeret velfærdsteknologi i stort omfang Engagerede kollegaer Træning i arbejdstiden og røgfri arbejdsdag Kurser og efteruddannelse Langgadehus stod færdigbygget i 2011 og er en del af visionen for lokalområdet, hvor et tidligere industriareal er omdannet til en ny levende bydel, hvor mennesker i alle aldre bor, handler, arbejder, går i skole og dyrker deres fritidsinteresser. Langgadehus Plejeboliger er en selvejende institution med stærke arbejdertraditioner, egen bestyrelse og driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Se mere på www.langgadehus.dk. Ansættelsesvilkår Vi ønsker stillingen besat snarest muligt eller efter aftale. Stillingen er på 28 timer om ugen med arbejde i 5-2 rul, både med faste arbejdsdage onsdag-torsdag og hver anden weekend i lige uger. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge overenskomst. Yderligere information Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Hanne Flintrup på 8256 4911 eller forstander Barbara Lisemose på 2049 1989 for at høre nærmere om stillingen eller for at få en rundvisning på Langgadehus. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV, uddannelsesbevis og autorisations-id. Dette er stillingen du bare skal søge, og vi glæder os til at høre fra dig. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 10. juni 2019 Vi afholder samtaler den 13. juni 2019.
Genopslag 
Langgadehus Plejecenter er hjem for 72 borgere i alderen 56-99 år. Vi lægger stor vægt på at skabe et hjem og en hverdag fuld af livskvalitet med udgangspunkt i den enkeltes behov.  
 
Vores værdier i hverdagen er 
  • Vi er imødekommende  
  • Vi er der for hinanden  
  • Vi tager ansvar  
Vi er nytænkende – et hus i bevægelse.  
 
Vi søger en kollega, som  
  • gerne har erfaring som social- og sundhedsassistent, men det er ikke et krav, da vi tilbyder grundig introduktion, og du vil være sammen med erfarne kollegaer  
  • er en habil IT-bruger og har erfaring med at dokumentere, samt behersker dansk i såvel tale som skrift  
  • kan reflektere over egen praksis og tilegne sig viden  
  • kan arbejde i et team ud fra husets værdier og tage medansvar for helheden, således at man påvirker hinanden positivt og udnytter hinandens kompetencer optimalt  
  • er i besiddelse af overblik og rummelighed til professionelt at have kontakt til beboere og pårørende, og som kan justere arbejdet efter beboernes behov med hensyn til tid, sted og fleksibilitet  
  • kan arbejde tværfagligt, rehabiliterende og omsorgsfuldt  
Vi tilbyder  
  • En ambitiøs arbejdsplads i forandring, hvor målet er øget livskvalitet for borgerne, arbejdsglæde for medarbejderne og høj faglig kvalitet  
  • Et plejecenter, som har implementeret velfærdsteknologi i stort omfang  
  • Engagerede kollegaer  
  • Træning i arbejdstiden og røgfri arbejdsdag  
  • Kurser og efteruddannelse 
Langgadehus stod færdigbygget i 2011 og er en del af visionen for lokalområdet, hvor et tidligere industriareal er omdannet til en ny levende bydel, hvor mennesker i alle aldre bor, handler, arbejder, går i skole og dyrker deres fritidsinteresser.
 
Langgadehus Plejeboliger er en selvejende institution med stærke arbejdertraditioner, egen bestyrelse og driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Se mere på www.langgadehus.dk.
   
Ansættelsesvilkår
Vi ønsker stillingen besat snarest muligt eller efter aftale.
Stillingen er på 28 timer om ugen med arbejde i 5-2 rul, både med faste arbejdsdage onsdag-torsdag og hver anden weekend i lige uger.  
Løn- og ansættelsesvilkår ifølge overenskomst.
 
Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Hanne Flintrup på 8256 4911 eller forstander Barbara Lisemose på 2049 1989 for at høre nærmere om stillingen eller for at få en rundvisning på Langgadehus.
 
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV, uddannelsesbevis og autorisations-id.  
  
Dette er stillingen du bare skal søge, og vi glæder os til at høre fra dig.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 10. juni 2019
Vi afholder samtaler den 13. juni 2019.
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngLanggadehusValby2019-05-07T14:00:53.1002019-06-10T00:00:00
330018711Verdens bedste social- og sundhedsassistent til Aktivitetscenter MidtpunktetBasic Elsker du at arbejde med ældre mennesker og deres særlige behov? Kan du krydse faggrænser uden at miste din faglige sikkerhed? Har du en engels tålmodighed og en racerkørers drive? Så er du måske vores nye kollega. Aktivitetscentret Midtpunktet søger en ny kollega, der brænder for aktiviteter og har flair for struktur og stærke sygeplejefaglige kompetencer. Et hus med stærk faglighed og hvor verden godt må være skæv I Midtpunktet er vores vigtigste mål, at alle vores medlemmer føler sig velkomne og som en del af fællesskabet. Som medarbejdere er vi bærende for den stemning, imødekommenhed og hjælpsomhed, som medlemmerne oplever. Derfor lægger vi lige så meget vægt på din personlighed og dine personlige kompetencer, som dine faglige kvalifikationer. Vi leder efter en kollega, som bidrager med positiv energi og er imødekommende, engageret og social af natur. Vi arbejder med begrebet aktivitetsfaglighed som et fagligt hus, hvor vi ser ergoterapi som et vedligeholdende fundament, pædagogik og gruppedynamik som de bærende vægge og 1:1-relationen som toppen af konstruktionen. Det kan være en fordel, at du har erfaring med aktiviteter, stimuli-tilpasning og aktivitetsopbygning, men det er ikke et krav. Vi har, som de eneste i Københavns Kommune, en gruppe borgere med plejebehov på niveau med et plejehjem, og vi tilbyder bad til vores medlemmer. Det stiller krav til, at vi har sygeplejefaglige kompetencer i vores gruppe, så vi kan imødekomme deres behov. Vores nye kollega er… … synlig og teamorienteret, og du formår at formidle din viden til kolleger, pårørende og øvrige samarbejdspartnere på en forståelig, empatisk og berigende måde. Du har flair for struktur og dokumentation, men du får ikke din energi ved at sidde med administrative opgaver eller foran en computer. Vores primære opgave er at være sammen med vores medlemmer i hverdagen ikke på kontoret. Sammen med de øvrige assistenter i gruppen vil du have ansvar for medicin, dokumentation, sonde og andre opgaver af specifik sygeplejefaglig karakter dog primært på de 2-3 dage, du er i plejen. Nogle af dine værdier er, at du tænker helhed, kan tage ansvar og er selvigangsættende arbejder selvstændig, men i samspil med det øvrige team er iderig og tør tænke nyt og ud af den faglige boks Kvadratisk, praktisk Midtpunktet! Vi har et fast aktivitetsprogram, som opdateres efter årstider, medlemmernes ønsker, og som tilrettelægges i forskellige målrettede grupper og åbne aktiviteter. Derudover står vi også for at planlægge, koordinere, og sammen med resten af huset, at afvikle kulturelle traditioner og arrangementer som Distortion, Sankt Hans, Bluesfestival, høst- og forårsfester, fastelavn mv. De daglige opgaver er delt op, så alle medarbejdere, uanset uddannelse, har 2-3 ugentlige dage med ansvar for plejeopgaver, dokumentation, telefoner og administrative og praktiske opgaver (ADL-dage). De øvrige dage har du ansvar for aktiviteter og socialt nærvær med beboerne. Dokumentation og handleplaner er en del af hverdagen. Du skal derfor kunne tale og skrive dansk på højt niveau, kunne IT på solidt brugerniveau og må gerne have erfaring med vores journalsystem CURA. Stillingen er på 32 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt i 2019. Du arbejder primært i dagvagt, men skal forvente aftenvagter ved fester og lignende hen over hele året evt. også i enkelte weekender. Midtpunktet ligger på Plejecentret Sølund i hjertet af København. Sølund er et af Københavns Kommunes profilplejehjem med speciale i musik. Ved ansættelse forpligter du dig dermed til at arbejde med musikken i hverdagen. Vi er et aktivitetscenter, der skaber en indholdsrig og meningsfuld hverdag for 18 hjemmeboende borgere og 150 beboere på Sølund. Mere information Har du spørgsmål, kan du kontakte afdelingsleder Rikke Jensen 2484 8651. Du kan også se mere om os på Sølunds hjemmeside https: soelund.kk.dk eller vores facebookside https: www.facebook.com Plejecentretsoelund . Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 26. maj 2019 Ansættelsessamtaler foregår tirsdag den 28. maj 2019.
Elsker du at arbejde med ældre mennesker og deres særlige behov?  
Kan du krydse faggrænser uden at miste din faglige sikkerhed?  
Har du en engels tålmodighed og en racerkørers drive?  
 
Så er du måske vores nye kollega.
 
Aktivitetscentret Midtpunktet søger en ny kollega, der brænder for aktiviteter og har flair for struktur og stærke sygeplejefaglige kompetencer.  
 
Et hus med stærk faglighed og hvor verden godt må være skæv  
I Midtpunktet er vores vigtigste mål, at alle vores medlemmer føler sig velkomne og som en del af fællesskabet. Som medarbejdere er vi bærende for den stemning, imødekommenhed og hjælpsomhed, som medlemmerne oplever. Derfor lægger vi lige så meget vægt på din personlighed og dine personlige kompetencer, som dine faglige kvalifikationer. Vi leder efter en kollega, som bidrager med positiv energi og er imødekommende, engageret og social af natur.  
 
Vi arbejder med begrebet aktivitetsfaglighed som et fagligt hus, hvor vi ser ergoterapi som et vedligeholdende fundament, pædagogik og gruppedynamik som de bærende vægge og 1:1-relationen som toppen af konstruktionen. Det kan være en fordel, at du har erfaring med aktiviteter, stimuli-tilpasning og aktivitetsopbygning, men det er ikke et krav.  
 
Vi har, som de eneste i Københavns Kommune, en gruppe borgere med plejebehov på niveau med et plejehjem, og vi tilbyder bad til vores medlemmer. Det stiller krav til, at vi har sygeplejefaglige kompetencer i vores gruppe, så vi kan imødekomme deres behov.  
 
Vores nye kollega er…  
… synlig og teamorienteret, og du formår at formidle din viden til kolleger, pårørende og øvrige samarbejdspartnere på en forståelig, empatisk og berigende måde. Du har flair for struktur og dokumentation, men du får ikke din energi ved at sidde med administrative opgaver eller foran en computer. Vores primære opgave er at være sammen med vores medlemmer i hverdagen – ikke på kontoret. Sammen med de øvrige assistenter i gruppen vil du have ansvar for medicin, dokumentation, sonde og andre opgaver af specifik sygeplejefaglig karakter – dog primært på de 2-3 dage, du er i plejen.  
 
Nogle af dine værdier er, at du
  • tænker helhed, kan tage ansvar og er selvigangsættende  
  • arbejder selvstændig, men i samspil med det øvrige team  
  • er iderig og tør tænke nyt og ud af den faglige boks  
Kvadratisk, praktisk – Midtpunktet!  
Vi har et fast aktivitetsprogram, som opdateres efter årstider, medlemmernes ønsker, og som tilrettelægges i forskellige målrettede grupper og åbne aktiviteter. Derudover står vi også for at planlægge, koordinere, og sammen med resten af huset, at afvikle kulturelle traditioner og arrangementer som Distortion, Sankt Hans, Bluesfestival, høst- og forårsfester, fastelavn mv. De daglige opgaver er delt op, så alle medarbejdere, uanset uddannelse, har 2-3 ugentlige dage med ansvar for plejeopgaver, dokumentation, telefoner og administrative og praktiske opgaver (ADL-dage). De øvrige dage har du ansvar for aktiviteter og socialt nærvær med beboerne.  
 
Dokumentation og handleplaner er en del af hverdagen. Du skal derfor kunne tale og skrive dansk på højt niveau, kunne IT på solidt brugerniveau og må gerne have erfaring med vores journalsystem CURA. 
 
Stillingen er på 32 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt i 2019. Du arbejder primært i dagvagt, men skal forvente aftenvagter ved fester og lignende hen over hele året – evt. også i enkelte weekender.  
 
Midtpunktet ligger på Plejecentret Sølund i hjertet af København.  
Sølund er et af Københavns Kommunes profilplejehjem med speciale i musik. Ved ansættelse forpligter du dig dermed til at arbejde med musikken i hverdagen. Vi er et aktivitetscenter, der skaber en indholdsrig og meningsfuld hverdag for 18 hjemmeboende borgere og 150 beboere på Sølund.  
 
Mere information
Har du spørgsmål, kan du kontakte afdelingsleder Rikke Jensen 2484 8651.  
 
Du kan også se mere om os på Sølunds hjemmeside https://soelund.kk.dk/ eller vores facebookside https://www.facebook.com/Plejecentretsoelund/.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 26. maj 2019
Ansættelsessamtaler foregår tirsdag den 28. maj 2019. 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngAktivitetscenter MidtpunktetKøbenhavn N2019-05-07T14:01:05.9272019-05-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til hjemmepleje - København

CareMatch ApS

København K
Vi søger en dygtig social- og sundhedsassistent, der kan rådgive medarbejderne, kommunikere med borgerne og koordinere de daglige ændringer i planlægningen. Service og kvalitet Vores stabile drift vedligeholder du i den daglige finplanlægning via ko...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Social- og sundhedsassistenter til Vikarkorpset

Vikarkorps

København N
Vil du have frihed til at selv at ønske arbejdstid? Så er du måske vores nye kollega. Sundheds- og Omsorgforvaltningens Vikarkorps har travlt og søger derfor social- og sundhedsassistenter til dag-, aften- og nattevagter. Dit arbejdssted vil være i ...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Social- og sundhedsassistentelever til Københavns Kommune

Grunduddannelse København

København N
Brænder du også for at arbejde med mennesker, omsorg og pleje, og vil du gennemføre din uddannelse til social- og sundhedsassistent på Danmarks største arbejdsplads? Så søg en stilling som social- og sundhedsassistentelev hos Københavns Kommune. Om ...
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Social- og sundhedsassistent i aftenvagt til Langgadehus

Langgadehus

Valby
Genopslag Langgadehus Plejecenter er hjem for 72 borgere i alderen 56-99 år. Vi lægger stor vægt på at skabe et hjem og en hverdag fuld af livskvalitet med udgangspunkt i den enkeltes behov. Vores værdier i hverdagen er Vi er imødekommende Vi er der...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Verdens bedste social- og sundhedsassistent til Aktivitetscenter Midtpunktet

Aktivitetscenter Midtpunktet

København N
Elsker du at arbejde med ældre mennesker og deres særlige behov? Kan du krydse faggrænser uden at miste din faglige sikkerhed? Har du en engels tålmodighed og en racerkørers drive? Så er du måske vores nye kollega. Aktivitetscentret Midtpunktet søge...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019