Oldfrue weekend afløser

Er du ambitiøs, ansvarsbevidst, målrettet og ikke bange for udfordringer, så tror vi, at du er den rette til dette job, som oldfrue weekend med 16 medarbejdere, som der skal tages vare på hver dag.

Vi forventer du har indgående kendskab og erfaring med rengøring, gerne  fra hotel rengøring.

Du skal have ledelseserfaring og have et godt overblik og er som person detaljeorienteret, motiverende, har et højt energiniveau og arbejder resultatorienteret.

Du har forståelse og interesse for andre kulturer og værdsætter mangfoldighed.

Du skal kunne skrive og tale dansk, og kommunikere på engelsk.

 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024555Phoenix-f5ee17a512019-05-15T00:00:00Oldfrue weekend afløser

Er du ambitiøs, ansvarsbevidst, målrettet og ikke bange for udfordringer, så tror vi, at du er den rette til dette job, som oldfrue weekend med 16 medarbejdere, som der skal tages vare på hver dag.

Vi forventer du har indgående kendskab og erfaring med rengøring, gerne  fra hotel rengøring.

Du skal have ledelseserfaring og have et godt overblik og er som person detaljeorienteret, motiverende, har et højt energiniveau og arbejder resultatorienteret.

Du har forståelse og interesse for andre kulturer og værdsætter mangfoldighed.

Du skal kunne skrive og tale dansk, og kommunikere på engelsk.

 

 

Er du ambitiøs, ansvarsbevidst, målrettet og ikke bange for udfordringer, så tror vi, at du er den rette til dette job, som oldfrue weekend med 16 medarbejdere, som der skal tages vare på hver dag. Vi forventer du har indgående kendskab og erfaring med rengøring, gerne fra hotel rengøring. Du skal have ledelseserfaring og have et godt overblik og er som person detaljeorienteret, motiverende, har et højt energiniveau og arbejder resultatorienteret. Du har forståelse og interesse for andre kulturer og værdsætter mangfoldighed. Du skal kunne skrive og tale dansk, og kommunikere på engelsk.11jobnetf5ee17a5100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-05T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3521320MEP CLEANING ApS11Hovedvejen 412600GlostrupDKDanmark0danrenaps@gmail.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent755107JobNet4983840498384010006-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5ee17a5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5ee17a5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5ee17a5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5ee17a5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale512104Oldfrue7Håndværk & service361712260Ruth Petersendanrenaps@gmail.comDKDanmarkDKDanmark330043070Servicemedarbejder til Viceværtsservice i Kultur- og Fritidsforvaltningens ejendomsdriftsenhedBasic Viceværtsservice i Kultur- og Fritidsforvaltningens ejendomsdriftsenhed søger medarbejder til midlertidig ansættelse i 15-24 serviceteamet indtil den 31. december 2019. Vil du være med til at gøre København klar? Vi har brug for dig, der har lyst til at arbejde i et team med stor afveksling i det daglige arbejde, og hvor hver dag ikke er ens. Du kommer til at arbejde på forskudt tid. Stillingen er placeret i Ejendomsdrift og Service, der er en del af Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune. Du finder os på f.eks. idrætsanlæg, museer, biblioteker, kulturhuse og i svømmehaller, hvor vi har ansvaret for ejendomsdrift, vedligehold, rengøring og meget mere. Dine opgaver Sammen med dine kollegaer løser du opgaver som f.eks. Rundering på vores lokationer, registrering og udbedring af mangler Forefaldende reparationer og vedligehold af indvendige bygninger Tryghedsskabende runderinger Udkald fra borgere Dit arbejde består i at føre tilsyn med forvaltningens lokationer efter en fast plan såvel som efter udkald fra borgerne. Arbejdstiden vil ligge om aftenen på alle ugens syv dage fordelt efter en vagtplan. Det er en fordel, at have håndværksmæssige kvaliteter, samt kendskab til bestillerprogrammet Microbizz. Om dig Du skal kunne arbejde selvstændigt og være god til at skabe og vedligeholde relationer. Vi forestiller os også, at du er serviceminded til fingerspidserne og vil møde borgerne og dine kolleger med et smil på læben og en hjælpende hånd. Vær opmærksom på, at vi indhenter børneattester samt straffeattest på vores medarbejdere efter gældende regler. Vi tilbyder Du bliver en del af Danmarks største arbejdsplads og vil møde afvekslende opgaver, søde kolleger med forskellige baggrunde og mulighed for at sætte dit præg på dagligdagen. Vil du vide mere? Vil du gerne vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Rudy Petersen mandag den 17. juni eller mandag den 24. juni begge dage mellem 10 og 12 på 2361 2059. Yderligere information Vi tilbyder løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi ønsker stillingen besat senest den 1. august 2019. Søg via nedenstående link senest torsdag den 27 juni 2019 Kultur- og Fritidsforvaltningen I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

Viceværtsservice i Kultur- og Fritidsforvaltningens ejendomsdriftsenhed søger medarbejder til midlertidig ansættelse i 15-24 serviceteamet indtil den 31. december 2019.

Vil du være med til at gøre København klar?

Vi har brug for dig, der har lyst til at arbejde i et team med stor afveksling i det daglige arbejde, og hvor hver dag ikke er ens. Du kommer til at arbejde på forskudt tid.

Stillingen er placeret i Ejendomsdrift og Service, der er en del af Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune. Du finder os på f.eks. idrætsanlæg, museer, biblioteker, kulturhuse og i svømmehaller, hvor vi har ansvaret for ejendomsdrift, vedligehold, rengøring og meget mere.

Dine opgaver

Sammen med dine kollegaer løser du opgaver som f.eks.

  • Rundering på vores lokationer, registrering og udbedring af mangler
  • Forefaldende reparationer og vedligehold af indvendige bygninger
  • Tryghedsskabende runderinger
  • Udkald fra borgere

Dit arbejde består i at føre tilsyn med forvaltningens lokationer efter en fast plan såvel som efter udkald fra borgerne. Arbejdstiden vil ligge om aftenen på alle ugens syv dage fordelt efter en vagtplan. Det er en fordel, at have håndværksmæssige kvaliteter, samt kendskab til bestillerprogrammet Microbizz.

Om dig
Du skal kunne arbejde selvstændigt og være god til at skabe og vedligeholde relationer. Vi forestiller os også, at du er serviceminded til fingerspidserne og vil møde borgerne og dine kolleger med et smil på læben og en hjælpende hånd.

Vær opmærksom på, at vi indhenter børneattester samt straffeattest på vores medarbejdere efter gældende regler.

Vi tilbyder
Du bliver en del af Danmarks største arbejdsplads og vil møde afvekslende opgaver, søde kolleger med forskellige baggrunde og mulighed for at sætte dit præg på dagligdagen.

Vil du vide mere?
Vil du gerne vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Rudy Petersen mandag den 17. juni eller mandag den 24. juni begge dage mellem 10 og 12 på 2361 2059.

Yderligere information
Vi tilbyder løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Vi ønsker stillingen besat senest den 1. august 2019.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 27 juni 2019

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKFF Ejendomsdrift og ServiceKøbenhavn V2019-06-13T17:00:11.3272019-06-27T00:00:00
330038835Servicemedarbejder til Område Amager i Børne- og Ungdomsforvaltningen - barselsvikariatBasic Da vores servicemedarbejder skal på barselsorlov, søger vi til den tværfaglige og administrative støttefunktion på Område Amager en selvstændig barselsvikar 30 timer ugentligt fra den 1. august 2019 og ca. et år frem. Opgaver Som servicemedarbejder vil du løse en mængde forskellige opgaver af praktisk og lettere administrativ karakter: Klargøring til møder såsom bestilling og produktion af mødeforplejning samt opdækning og afrydning Lettere rengøring samt oprydning af forvaltningens køkkener Service af vores kaffeautomater (påfyldning og rensning) Modtage og fordele varer, der er bestilt til området Lettere kontorarbejde såsom posthåndtering Bestilling og indkøb af varer gennem kommunens indkøbs- og regnskabssystem, Kvantum Lettere praktisk arbejde og oprydning i vores lokaler og kopi printrum Kompetencer Vi kræver ingen særlig uddannelsesbaggrund, men har brug for en servicemedarbejder med følgende kompetencer: Serviceminded Effektiv Initiativrig og finder selv opgaver at løse i stille perioder Mødestabil Grundlæggende PC-færdigheder Trives med afvekslende opgaver og arbejdsdage Dansk i tale og skrift Det vil være en fordel, hvis du kan lave og har erfaring med lettere madlavning såsom sandwich eller lette måltider til nogle af vores møder. Ansættelse Der er tale om et barselsvikariat på 30 timer ugentligt på hverdage, hvor mødetiden enkelte dage kan være før kl. 8.00. Ansættelse sker pr. 1. august 2019. Løn og pension i henhold til gældende overenskomst med den aftaleberettigede organisation. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Helle Jensen på 3366 7400. Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019

Da vores servicemedarbejder skal på barselsorlov, søger vi til den tværfaglige og administrative støttefunktion på Område Amager en selvstændig barselsvikar 30 timer ugentligt fra den 1. august 2019 og ca. et år frem.

Opgaver
Som servicemedarbejder vil du løse en mængde forskellige opgaver af praktisk og lettere administrativ karakter:

  • Klargøring til møder såsom bestilling og produktion af mødeforplejning samt opdækning og afrydning
  • Lettere rengøring samt oprydning af forvaltningens køkkener
  • Service af vores kaffeautomater (påfyldning og rensning)
  • Modtage og fordele varer, der er bestilt til området
  • Lettere kontorarbejde såsom posthåndtering
  • Bestilling og indkøb af varer gennem kommunens indkøbs- og regnskabssystem, Kvantum
  • Lettere praktisk arbejde og oprydning i vores lokaler og kopi/printrum

Kompetencer
Vi kræver ingen særlig uddannelsesbaggrund, men har brug for en servicemedarbejder med følgende kompetencer:

  • Serviceminded
  • Effektiv
  • Initiativrig og finder selv opgaver at løse i stille perioder
  • Mødestabil
  • Grundlæggende PC-færdigheder
  • Trives med afvekslende opgaver og arbejdsdage
  • Dansk i tale og skrift

Det vil være en fordel, hvis du kan lave og har erfaring med lettere madlavning såsom sandwich eller lette måltider til nogle af vores møder.

Ansættelse
Der er tale om et barselsvikariat på 30 timer ugentligt på hverdage, hvor mødetiden enkelte dage kan være før kl. 8.00.
Ansættelse sker pr. 1. august 2019.

Løn og pension i henhold til gældende overenskomst med den aftaleberettigede organisation.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Helle Jensen på 3366 7400.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngOmråde AmagerKøbenhavn S2019-06-06T15:01:59.1632019-06-20T00:00:00
330037498Housekeeper / part time student job, weekendsRobot Dear applicants, If you are living in Copenhagen or surrounding areas and are looking for part time work, mostly during weekends, then you just might be the person we are looking for ?? Skovshoved Hotel is a small and cozy hotel located in the fishing village of Skovshoved (Gentofte municipality), just 7 km or 20 minutes North of Copenhagen. We have 22 rooms, restaurant, bar and meeting conference facilities. • Your main tasks may include: cleaning the restaurant, common areas, hotel rooms, staff areas, bathrooms, hotel entrance, lounge and terrace handling the various linen depots and keeping things in order • You: must speak fluent English previous experience in hotel housekeeping not mandatory, although greatly appreciated and prioritized are a team player Our team at the hotel can be described as positive, quality conscious, attentive to details, communicative, loyal to the guests and to our colleagues, with a sense of order (and humor ??). We are always looking to improve the quality of our service and professional conduct. Amidst all of this we like to keep an easy going and light hearted attitude even in pressure situations. So, if you share in these qualities and are looking for an environment in which to further develop them, this is what we are offering: • Part-time contract (with minimum hour guarantee) • Daytime work hours (early morning as well) • Easy access (bus stop right in front of the hotel) If we have caught your interest, please send an E-mail with your application, resume and any references you may have to our housekeeping manager Alexandru Popa (alp@skovshovedhotel.com). Application deadline: 25.06.2019 Date of employment: As soon as possible * If you have not received a reply from us within 14 days after your application, it means the position has been filled. Contact: Employer: Alexandru C. Popa, Housekeeping Manager Skovshoved Hotel, Strandvejen 267, 2920 Charlottenlund E-mail: alp@skovshovedhotel.com

Dear applicants,

If you are living in Copenhagen or surrounding areas and are looking for part time work, mostly during weekends, then you just might be the person we are looking for ??

Skovshoved Hotel is a small and cozy hotel located in the fishing village of Skovshoved (Gentofte municipality), just 7 km or 20 minutes North of Copenhagen.

We have 22 rooms, restaurant, bar and meeting / conference facilities.


• Your main tasks may include:

  • cleaning the restaurant, common areas, hotel rooms, staff areas, bathrooms, hotel entrance, lounge and terrace
  • handling the various linen depots and keeping things in order

• You:

  • must speak fluent English
  • previous experience in hotel housekeeping not mandatory, although greatly appreciated and prioritized
  • are a team player;

Our team at the hotel can be described as positive, quality conscious, attentive to details, communicative, loyal to the guests and to our colleagues, with a sense of order (and humor ??). We are always looking to improve the quality of our service and professional conduct. Amidst all of this we like to keep an easy going and light hearted attitude even in pressure situations.

So, if you share in these qualities and are looking for an environment in which to further develop them, this is what we are offering:
• Part-time contract (with minimum hour guarantee);
• Daytime work hours (early morning as well);
• Easy access (bus stop right in front of the hotel);

If we have caught your interest, please send an E-mail with your application, resume and any references you may have to our housekeeping manager Alexandru Popa (alp@skovshovedhotel.com).

Application deadline: 25.06.2019
Date of employment: As soon as possible
* If you have not received a reply from us within 14 days after your application, it means the position has been filled.

Contact:

Employer:
Alexandru C. Popa, Housekeeping Manager

Skovshoved Hotel, Strandvejen 267, 2920 Charlottenlund
E-mail: alp@skovshovedhotel.com 

Restaurant Skovshoved HotelCharlottenlund2019-06-04T00:00:002019-06-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicemedarbejder til Viceværtsservice i Kultur- og Fritidsforvaltningens ejendomsdriftsenhed

KFF Ejendomsdrift og Service

København V
Viceværtsservice i Kultur- og Fritidsforvaltningens ejendomsdriftsenhed søger medarbejder til midlertidig ansættelse i 15-24 serviceteamet indtil den 31. december 2019. Vil du være med til at gøre København klar? Vi har brug for dig, der har lyst ti...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Servicemedarbejder til Område Amager i Børne- og Ungdomsforvaltningen - barselsvikariat

Område Amager

København S
Da vores servicemedarbejder skal på barselsorlov, søger vi til den tværfaglige og administrative støttefunktion på Område Amager en selvstændig barselsvikar 30 timer ugentligt fra den 1. august 2019 og ca. et år frem. Opgaver Som servicemedarbejder ...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Housekeeper / part time student job, weekends

Restaurant Skovshoved Hotel

Charlottenlund
Dear applicants, If you are living in Copenhagen or surrounding areas and are looking for part time work, mostly during weekends, then you just might be the person we are looking for ?? Skovshoved Hotel is a small and cozy hotel located in the fishi...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019