Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Olisan.dk søger kollega til lager

                       
Webshop og fysisk butik i Harlev/Brabrand ved Aarhus - 20 timer stilling tidsrum 11-15.
Kunne du tænke dig at blive den nye lagermedarbejder og kollega? Hvilket i det daglige betyder, at du styrer strukturen på lageret fra udpakning af varemodtagelse til pakning af ordrer.
Vi oplever en stor interesse fra vores kunder, og har behov for en kollega, der har lyst til at være ansvarlig for vores lager og hvad det flow indebærer og en del af et dedikeret mindre team. Jobbet byder på udstrakt frihed og fleksibilitet, men også forventninger om engagement.

Ansvar og arbejdsområder:

  • Pluk af varer til ordrer.
  • Pakning af ordrer.
  • Varenmodtagelse - tjekke varerne - sætte på lager.
  • Sørge for at der er styr på emballage, gavepapir, kontorartikler. Sikre, at der er orden på lageret.
  • Blæksprut generelt i huset (opvask, rengøring på lageret).


Personlige karaktertræk:

  • Du er udadvendt, smilende og har godt humør.
  • Du trives i et dynamisk miljø, hvor du tager selvstændigt ansvar for dine opgaver.
  • Er pligtopfyldende.
  • Kan lide struktur og har god ordensans.
  • Åben for nye udfordringer.



Forventning til kompetencer:

  • Gerne lager, butik eller erfaring fra detailhandlen (ikke et must).
  • Grundighed og kvalitetsbevist.
  • Serviceminded.
  • Du er fortrolig med brug af computer.



Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor samarbejde, godt humør og energi er nøgleordene.
  • Muligheden for selvstændigt arbejde.


Yderligere oplysninger:?

Yderligere oplysninger fås ved at fremsende mail til Christina@olisan.dk
Ansøgning:?Send din ansøgning samt CV pr. mail til undertegnet, Mrk.: lagerstilling, att. Christina A. Lundius, Christina@olisan.dk.
Ansøgningerne vil blive behandlet løbende.

Om Olisan.dk:?

Olisan gik online 2005 med salg af kvalitetslegetøj til børn og åbnede fysiskbutik i 2011. Den fysiske butik ligger 13 km fra Aarhus C ved Brabrand/Harlev. Butik, webshops og lager er samlet i samme bygning og alle ordrer sendes fra dag til dag. Vi går meget op i god kundeservice og hurtigt levering.
Se mere på www.olisan.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047349Phoenix-327bec2312019-06-20T00:00:00Olisan.dk søger kollega til lager

                       
Webshop og fysisk butik i Harlev/Brabrand ved Aarhus - 20 timer stilling tidsrum 11-15.
Kunne du tænke dig at blive den nye lagermedarbejder og kollega? Hvilket i det daglige betyder, at du styrer strukturen på lageret fra udpakning af varemodtagelse til pakning af ordrer.
Vi oplever en stor interesse fra vores kunder, og har behov for en kollega, der har lyst til at være ansvarlig for vores lager og hvad det flow indebærer og en del af et dedikeret mindre team. Jobbet byder på udstrakt frihed og fleksibilitet, men også forventninger om engagement.

Ansvar og arbejdsområder:

  • Pluk af varer til ordrer.
  • Pakning af ordrer.
  • Varenmodtagelse - tjekke varerne - sætte på lager.
  • Sørge for at der er styr på emballage, gavepapir, kontorartikler. Sikre, at der er orden på lageret.
  • Blæksprut generelt i huset (opvask, rengøring på lageret).


Personlige karaktertræk:

  • Du er udadvendt, smilende og har godt humør.
  • Du trives i et dynamisk miljø, hvor du tager selvstændigt ansvar for dine opgaver.
  • Er pligtopfyldende.
  • Kan lide struktur og har god ordensans.
  • Åben for nye udfordringer.



Forventning til kompetencer:

  • Gerne lager, butik eller erfaring fra detailhandlen (ikke et must).
  • Grundighed og kvalitetsbevist.
  • Serviceminded.
  • Du er fortrolig med brug af computer.



Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor samarbejde, godt humør og energi er nøgleordene.
  • Muligheden for selvstændigt arbejde.


Yderligere oplysninger:?

Yderligere oplysninger fås ved at fremsende mail til Christina@olisan.dk
Ansøgning:?Send din ansøgning samt CV pr. mail til undertegnet, Mrk.: lagerstilling, att. Christina A. Lundius, Christina@olisan.dk.
Ansøgningerne vil blive behandlet løbende.

Om Olisan.dk:?

Olisan gik online 2005 med salg af kvalitetslegetøj til børn og åbnede fysiskbutik i 2011. Den fysiske butik ligger 13 km fra Aarhus C ved Brabrand/Harlev. Butik, webshops og lager er samlet i samme bygning og alle ordrer sendes fra dag til dag. Vi går meget op i god kundeservice og hurtigt levering.
Se mere på www.olisan.dk

2019-07-19T15:52:29.273 Webshop og fysisk butik i Harlev Brabrand ved Aarhus - 20 timer stilling tidsrum 11-15.Kunne du tænke dig at blive den nye lagermedarbejder og kollega? Hvilket i det daglige betyder, at du styrer strukturen på lageret fra udpakning af varemodtagelse til pakning af ordrer.Vi oplever en stor interesse fra vores kunder, og har behov for en kollega, der har lyst til at være ansvarlig for vores lager og hvad det flow indebærer og en del af et dedikeret mindre team. Jobbet byder på udstrakt frihed og fleksibilitet, men også forventninger om engagement.Ansvar og arbejdsområder: Pluk af varer til ordrer. Pakning af ordrer. Varenmodtagelse - tjekke varerne - sætte på lager. Sørge for at der er styr på emballage, gavepapir, kontorartikler. Sikre, at der er orden på lageret. Blæksprut generelt i huset (opvask, rengøring på lageret). Personlige karaktertræk: Du er udadvendt, smilende og har godt humør. Du trives i et dynamisk miljø, hvor du tager selvstændigt ansvar for dine opgaver. Er pligtopfyldende. Kan lide struktur og har god ordensans. Åben for nye udfordringer. Forventning til kompetencer: Gerne lager, butik eller erfaring fra detailhandlen (ikke et must). Grundighed og kvalitetsbevist. Serviceminded. Du er fortrolig med brug af computer. Vi tilbyder: En arbejdsplads med et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor samarbejde, godt humør og energi er nøgleordene. Muligheden for selvstændigt arbejde. Yderligere oplysninger:?Yderligere oplysninger fås ved at fremsende mail til Christina@olisan.dkAnsøgning:?Send din ansøgning samt CV pr. mail til undertegnet, Mrk.: lagerstilling, att. Christina A. Lundius, Christina@olisan.dk. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende.Om Olisan.dk:?Olisan gik online 2005 med salg af kvalitetslegetøj til børn og åbnede fysiskbutik i 2011. Den fysiske butik ligger 13 km fra Aarhus C ved Brabrand Harlev. Butik, webshops og lager er samlet i samme bygning og alle ordrer sendes fra dag til dag. Vi går meget op i god kundeservice og hurtigt levering.Se mere på www.olisan.dk11jobnet327bec23100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3550792Olisan.dk I/S v/Christina Lundius og Klaus Lundius11Oddervej 1718270HøjbjergDKDanmark0christina@olisan.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent781891JobNet5008157500815710020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=327bec23https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=327bec23https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=327bec23&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=327bec23&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933015Lagermedarbejder28Industri362114482christina@olisan.dkchristina@olisan.dkDKDanmarkDKDanmark330050003Lagermedarbejder til fast aftenvagt ved Bedøvelse- og Operation, Sterillagrene, Aarhus UniversitetshospitalBasic Er du kvalitets- og ansvarsbevidst og har du flair for IT - så er du måske vores nye kollega!Pr. 1. september 2019 eller efter aftale, søger vi lagermedarbejdere med funktion i de decentrale instrument- og sterildepoter tilhørende Bedøvelse og Operation. Arbejdstid fra 15:00 til 23:00 og med arbejde hver tredje weekend. Stillingen er på 37 timer pr. uge.Du har selvfølgelig en positiv indstilling og kan bibringe yderligere til det gode arbejdsmiljø. Vi lægger også vægt på, at du har et stabilt fremmøde. Vi forventer, at den enkelte medarbejder kan tænke og arbejde selvstændigt samt være en god teamplayer.Vi lægger vægt på, at du er fleksibel mht. til opgaver. Du skal kunne bevare roen i pressede situationer, da organisationen er præget af travlhed, uforudsigelighed og løbende forandringer forbedringer. Du skal være kvalitets- og ansvarsbevidst.Kvalifikationer lagererfaring er et krav du har flair for IT og meget gerne kendskab til SAP du kan kommunikere på dansk i skrift og tale med kollegaer og samarbejdspartnere gerne kendskab til LEAN-Thinking Arbejdsopgaver håndtering af varemodtagelser fysisk og systemmæssigt udpakning opfyldning pluk og pak til operationsvogne brug af lagerautomater betjening af vognvasker håndtering af rørpost transportopgaver Aarhus Universitetshospitals tre instrument- og sterillagre forsyner operationsgangene med operationsudstyr og sterile varer. Instrument- og sterillagrene er døgnåbne alle ugens dage, og er bemandet med personale med erfaring i lagerstyring og logistik.Arbejdsgangene i sterillagrene understøttes af nye IT-systemer, som skal anvendes overalt på Aarhus Universitetshospital. Eksempelvis kan nævnes Brikvaresystem, Klinisk Logistik, RM-Steril og Opgavebestilling. Depoterne tilpasses og optimeres løbende i forhold til driften af operationsstuerne. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingssygeplejerske Peter Bliksted på 2370 6224.Ansøgningsfrist søndag den 21. juli 2019, samtaler afholdes løbende.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Er du kvalitets- og ansvarsbevidst og har du flair for IT - så er du måske vores nye kollega!

Pr. 1. september 2019 eller efter aftale, søger vi lagermedarbejdere med funktion i de decentrale instrument- og sterildepoter tilhørende Bedøvelse og Operation. 

Arbejdstid fra 15:00 til 23:00 og med arbejde hver tredje weekend. Stillingen er på 37 timer 
pr. uge.

Du har selvfølgelig en positiv indstilling og kan bibringe yderligere til det gode arbejdsmiljø. Vi lægger også vægt på, at du har et stabilt fremmøde. Vi forventer, at den enkelte medarbejder kan tænke og arbejde selvstændigt samt være en god teamplayer.

Vi lægger vægt på, at du er fleksibel mht. til opgaver. Du skal kunne bevare roen i pressede situationer, da organisationen er præget af travlhed, uforudsigelighed og løbende forandringer/forbedringer. Du skal være kvalitets- og ansvarsbevidst.

Kvalifikationer
  • lagererfaring er et krav
  • du har flair for IT og meget gerne kendskab til SAP
  • du kan kommunikere på dansk i skrift og tale med kollegaer og samarbejdspartnere
  • gerne kendskab til LEAN-Thinking

Arbejdsopgaver
  • håndtering af varemodtagelser fysisk og systemmæssigt
  • udpakning
  • opfyldning
  • pluk og pak til operationsvogne
  • brug af lagerautomater
  • betjening af vognvasker
  • håndtering af rørpost
  • transportopgaver

Aarhus Universitetshospitals tre instrument- og sterillagre forsyner operationsgangene med operationsudstyr og sterile varer. Instrument- og sterillagrene er døgnåbne alle ugens dage, og er bemandet med personale med erfaring i lagerstyring og logistik.

Arbejdsgangene i sterillagrene understøttes af nye IT-systemer, som skal anvendes overalt på Aarhus Universitetshospital. Eksempelvis kan nævnes Brikvaresystem, Klinisk Logistik, RM-Steril og Opgavebestilling. Depoterne tilpasses og optimeres løbende i forhold til driften af operationsstuerne. 

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingssygeplejerske Peter Bliksted på 2370 6224.

Ansøgningsfrist søndag den 21. juli 2019, samtaler afholdes løbende.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/b0c20cbb_logo.gifBedøvelse og OperationAarhus N2019-06-27T16:02:01.2332019-07-21T00:00:00
330050000Lagermedarbejder til fast nattevagt ved Bedøvelse- og operation, Sterillagrene AUHBasic Er du kvalitets- og ansvarsbevidst og har du flair for IT - så er du måske vores nye kollega!Pr. 1. september 2019 eller efter aftale, søger vi lagermedarbejdere med funktion i de decentrale instrument- og sterildepoter tilhørende Bedøvelse og Operation. Arbejdstiden vil være fra 23:00-07:00 og med arbejde hver anden weekend. Stillingerne har en ugentlig arbejdstid på 28 eller 32 timer. Du har selvfølgelig en positiv indstilling og kan bibringe yderligere til det gode arbejdsmiljø. Vi lægger også vægt på, at du har et stabilt fremmøde. Vi forventer, at den enkelte medarbejder kan tænke og arbejde selvstændigt samt være en god teamplayer.Vi lægger vægt på, at du er fleksibel mht. til opgaver. Du skal kunne bevare roen i pressede situationer, da organisationen er præget af travlhed, uforudsigelighed og løbende forandringer forbedringer. Du skal være kvalitets- og ansvarsbevidst.Kvalifikationer lagererfaring er et krav du har flair for IT og meget gerne kendskab til SAP du kan kommunikere på dansk i skrift og tale med kollegaer og samarbejdspartnere gerne kendskab til LEAN-Thinking Arbejdsopgaver håndtering af varemodtagelser fysisk og systemmæssigt udpakning opfyldning pluk og pak til operationsvogne brug af lagerautomater brug af lagerautomater transportopgaver ???????Aarhus Universitetshospitals tre instrument- og sterillagre forsyner operationsgangene med operationsudstyr og sterile varer. Instrument- og sterillagrene er døgnåbne alle ugens dage, og er bemandet med personale med erfaring i lagerstyring og logistik.Arbejdsgangene i sterillagrene understøttes af nye IT-systemer, som skal anvendes overalt på Aarhus Universitetshospital. Eksempelvis kan nævnes Brikvaresystem, Klinisk Logistik, RM-Steril og Opgavebestilling. Depoterne tilpasses og optimeres løbende i forhold til driften af operationsstuerne. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingssygeplejerske Peter Bliksted på 2370 6224.Ansøgningsfrist søndag den 21. juli 2019, samtaler afholdes løbende.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
Er du kvalitets- og ansvarsbevidst og har du flair for IT - så er du måske vores nye kollega!

Pr. 1. september 2019 eller efter aftale, søger vi lagermedarbejdere med funktion i de decentrale instrument- og sterildepoter tilhørende Bedøvelse og Operation. 

Arbejdstiden vil være fra 23:00-07:00 og med arbejde hver anden weekend. Stillingerne har en ugentlig arbejdstid på 28 eller 32 timer. 

Du har selvfølgelig en positiv indstilling og kan bibringe yderligere til det gode arbejdsmiljø. Vi lægger også vægt på, at du har et stabilt fremmøde. Vi forventer, at den enkelte medarbejder kan tænke og arbejde selvstændigt samt være en god teamplayer.

Vi lægger vægt på, at du er fleksibel mht. til opgaver. Du skal kunne bevare roen i pressede situationer, da organisationen er præget af travlhed, uforudsigelighed og løbende forandringer/forbedringer. Du skal være kvalitets- og ansvarsbevidst.

Kvalifikationer
  • lagererfaring er et krav
  • du har flair for IT og meget gerne kendskab til SAP
  • du kan kommunikere på dansk i skrift og tale med kollegaer og samarbejdspartnere
  • gerne kendskab til LEAN-Thinking

Arbejdsopgaver
  • håndtering af varemodtagelser fysisk og systemmæssigt
  • udpakning
  • opfyldning
  • pluk og pak til operationsvogne
  • brug af lagerautomater
  • brug af lagerautomater
  • transportopgaver
???????
Aarhus Universitetshospitals tre instrument- og sterillagre forsyner operationsgangene med operationsudstyr og sterile varer. Instrument- og sterillagrene er døgnåbne alle ugens dage, og er bemandet med personale med erfaring i lagerstyring og logistik.

Arbejdsgangene i sterillagrene understøttes af nye IT-systemer, som skal anvendes overalt på Aarhus Universitetshospital. Eksempelvis kan nævnes Brikvaresystem, Klinisk Logistik, RM-Steril og Opgavebestilling. Depoterne tilpasses og optimeres løbende i forhold til driften af operationsstuerne. 

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingssygeplejerske Peter Bliksted på 2370 6224.

Ansøgningsfrist søndag den 21. juli 2019, samtaler afholdes løbende.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/95a95367_logo.gifBedøvelse og OperationAarhus N2019-06-27T16:01:54.0472019-07-21T00:00:00
330033221Frisk lagermedarbejder søges til rengøringsfirma 20 timer pr ugeRobot Vi søger en glad og frisk lagermedarbejder med truckcertifikat, samt gode pc kundskaber. Du kan lide at have mange bolde i luften, og du har en meget stærk ordenssans, evt har du kendskab til rengøringsmidler og deres anvendelser. Du har god erfaring i lagerhåndtering og styring fra lignede job. Du skal dagligt kunne håndtere dæk, varermodtagelse, indkomne varerbestilling, dagligt pakke varer bestilt via vores system, samt udleveringer af diverse maskiner og tekniske redskaber til 13 forskellige services som vi tilbyder. Dette styres via ipad samt pc. I vintereperioden skal du være klar til at indgå i et team med tidlig morgen snebekæmpelse samt året rundt indgå i konstruktions arbejde hvis vi mangler en medarbejder i pressede situationer. Jobbet er alsidigt og spændende med gode kollegaer og du kunne blive kaldt ud til ekstra rengørings opgaver samt vinduespoleringer og haveservice, hvis vi mangler en medarbejder i driften og der er plads til det i dagens program. Du vil evt. blive oplært i disse færdigheder. Du skal være med til selvstændigt at pakke kopiere mapper til opstarter og du vil blive oplært i rengørings teknikker samt produkter således at du råde og vejlede de der bestiller. Samt udlevere datablade og andre sikkerhedsmæssige ting der skal forefindes på vores pladser der er placeret i hele danmark. Du skal kunne lide at have travlt og du kan arbejde selvstændigt. Du kan kunne tale skrive og forstå engelsk på et højt plan. Evt kan du prisforhandle med leverandører og få bedst mulige pris for produkter samt følge et løbende bugdet, og finde gode besparelser. Vi ser frem til at byde rette vedkommende velkomme hos Palmgren Erhvervsrengøring

Vi søger en glad og frisk lagermedarbejder med truckcertifikat, samt gode pc kundskaber.

Du kan lide at have mange bolde i luften, og du har en meget stærk ordenssans, evt har du kendskab til rengøringsmidler og deres anvendelser.

Du har god erfaring i lagerhåndtering og styring fra lignede job.

Du skal dagligt kunne håndtere dæk, varermodtagelse, indkomne varerbestilling, dagligt pakke varer bestilt via vores system, samt udleveringer af diverse maskiner og tekniske redskaber til 13 forskellige services som vi tilbyder.

Dette styres via ipad samt pc.

I vintereperioden skal du være klar til at indgå i et team med tidlig morgen snebekæmpelse samt året rundt indgå i konstruktions arbejde hvis vi mangler en medarbejder i pressede situationer.

Jobbet er alsidigt og spændende med gode kollegaer og du kunne blive kaldt ud til ekstra rengørings opgaver samt vinduespoleringer og haveservice, hvis vi mangler en medarbejder i driften og der er plads til det i dagens program.

Du vil evt. blive oplært i disse færdigheder.

Du skal være med til selvstændigt at pakke kopiere mapper til opstarter og du vil blive oplært i rengørings teknikker samt produkter således at du råde og vejlede de der bestiller.

Samt udlevere datablade og andre sikkerhedsmæssige ting der skal forefindes på vores pladser der er placeret i hele danmark.

Du skal kunne lide at have travlt og du kan arbejde selvstændigt.

Du kan kunne tale skrive og forstå engelsk på et højt plan.

Evt kan du prisforhandle med leverandører og få bedst mulige pris for produkter samt følge et løbende bugdet, og finde gode besparelser.

Vi ser frem til at byde rette vedkommende velkomme hos Palmgren Erhvervsrengøring

 

 

PALMGREN ERHVERVSRENGØRING ApSRisskov2019-07-16T00:00:002019-07-23T00:00:00
330051102LagermedarbejderRobot Inco CC Aarhus A S, Tilst Vi søger med lys og lygte efter vores næste kollega! Har du et godt overblik og forestår du at levere varen? Så er det måske lige dig, vi står og mangler. Morgenfrisk kraftkarl Du skal stå tidligt op for at følge med os. Derfor er det vigtigt, at du kan komme ud af fjerene, på det rigtige ben og ofte før en hvis herre har fået sko på. Har du dertil en god fysik og ser du løsninger i stedet for problemer? Så vil du befinde dig, som en fisk i vandet her hos os. Vi hjælper kunderne og tager ansvar for driften Derfor bliver din fornemmeste opgave at levere den rigtige vare, i den rigtige mængde, til rette tid og sted hver gang. Således vores kunder oplever en ensartet kvalitet. Du bidrager aktivt til, at inco Aarhus betegnes som kundernes samarbejdspartner, ved i høj grad at tilbyde en individuel og fleksibel service, der er branchens førende. Sammen arbejder vi med mange typer opgaver i løbet af dagen. Du har kontakt med stort set alle i varehuset, da der er et bredt samarbejde omkring kunder og produkter. Dine primære arbejdsopgaver: Pluk og pakning af varer, herunder sikre et fornuftigt valg af alternative varer ved manko. Lagerekspedition og lagerarbejde Være opmærksom på, at de plukkede varer har den rigtige kvalitetsstandard og dermed er salgsbare (holdbarhed og emballage). Vareudbringning Bliv en del af Inco Aarhus Du bliver en del af et 7000 kvm stort engrossupermarked med 11.000 forskellige varenumre. Vi tilbyder et dybt og bredt udvalg indenfor: Kød pålæg, fisk, ost køl, frugt grønt, frost, kolonial, specialiteter, vin spiritus, emballage rengøring og isenkram. Vi er knap 60 medarbejdere og benytter leverandører fra hele verden, hvilket betyder, at vi kan skaffe alle typer varer inden for 48 timer. Stillingen er på 37 timer, og du får en fast løn med tillæg ved overarbejde. Samt mulighed for bonus. Weekendarbejde forekommer ca. hver 4. weekend. Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV hurtigst muligt til job@incoarh.dk og skriv venligst Lagermedarbejder i emnefeltet. Du kan også læse mere om os her: www.inco.dk. Kørekort til personbil er påkrævet. Truckcertifikat er en fordel. Vi ser frem til at høre fra dig.

Inco CC Aarhus A/S, Tilst

Vi søger med lys og lygte efter vores næste kollega! Har du et godt overblik og forestår du at levere varen? Så er det måske lige dig, vi står og mangler.

Morgenfrisk kraftkarl

Du skal stå tidligt op for at følge med os. Derfor er det vigtigt, at du kan komme ud af fjerene, på det rigtige ben og ofte før en hvis herre har fået sko på. Har du dertil en god fysik og ser du løsninger i stedet for problemer? Så vil du befinde dig, som en fisk i vandet her hos os.

Vi hjælper kunderne og tager ansvar for driften

Derfor bliver din fornemmeste opgave at levere den rigtige vare, i den rigtige mængde, til rette tid og sted hver gang. Således vores kunder oplever en ensartet kvalitet. Du bidrager aktivt til, at inco Aarhus betegnes som kundernes samarbejdspartner, ved i høj grad at tilbyde en individuel og fleksibel service, der er branchens førende.

Sammen arbejder vi med mange typer opgaver i løbet af dagen. Du har kontakt med stort set alle i varehuset, da der er et bredt samarbejde omkring kunder og produkter.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Pluk og pakning af varer, herunder sikre et fornuftigt valg af alternative varer ved manko.
  • Lagerekspedition og lagerarbejde
  • Være opmærksom på, at de plukkede varer har den rigtige kvalitetsstandard og dermed er salgsbare (holdbarhed og emballage).
  • Vareudbringning

Bliv en del af Inco Aarhus

Du bliver en del af et 7000 kvm stort engrossupermarked med 11.000 forskellige varenumre. Vi tilbyder et dybt og bredt udvalg indenfor: Kød & pålæg, fisk, ost & køl, frugt & grønt, frost, kolonial, specialiteter, vin & spiritus, emballage & rengøring og isenkram. Vi er knap 60 medarbejdere og benytter leverandører fra hele verden, hvilket betyder, at vi kan skaffe alle typer varer inden for 48 timer.

Stillingen er på 37 timer, og du får en fast løn med tillæg ved overarbejde. Samt mulighed for bonus. Weekendarbejde forekommer ca. hver 4. weekend.

Lyder det som noget for dig?

Så send din ansøgning samt CV hurtigst muligt til job@incoarh.dk og skriv venligst ”Lagermedarbejder” i emnefeltet. Du kan også læse mere om os her: www.inco.dk.

Kørekort til personbil er påkrævet. Truckcertifikat er en fordel.

Vi ser frem til at høre fra dig.

INCO CC AARHUS A/STilst2019-06-30T00:00:002019-07-31T00:00:00
330056854LagermedarbejderRobot Ambiente søger en lagermedarbejder med truckcertifikat, ordenssans og godt overblik Om jobbetDu får en travl hverdag, hvor du i samarbejde med dine kollegaer skal arbejde med varemodtagelse, ordrebehandling, pakning, forsendelse af varer samt lagerstyring, hvilket inkluderer systematisering, organisering og oprydning af lageret. Det er ikke et klassisk lagerjob med håndskannerpluk på hurtigløber fra et uforanderligt lager. Vi pakker byggematerialer og inventar til kundespecifikke messestande og butikker samt shop-in-shop inventar og det stiller helt andre krav. Eksempelvis indebærer arbejdet en del løft, emballering af unikaemner og lysten til at prøve kræfter med opgaver som ikke er 100 defineret alt sammen på et lager, hvor lagerbeholdningen forandres uge for uge. Af og til vil du bistå dine kollegaer i snedkerværkstedet eller smedjen med mindre produktionsopgaver i forbindelse med igangværende projekter. Arbejdet er i perioder meget afvekslende, og i andre perioder ensformigt. Kvalifikationer Du kan arbejde struktureret, selvstændigt og har naturlig ordenssans Du bevarer overblikket og overholder dine deadlines Du er stabil og kan tage ansvar og ejerskab for dine opgaver Du har hænderne skruet rigtigt på og er i stand til at tænke ud af boksen for at løse nye udfordringer Du har truckcertifikat og almindeligt kørekort Du taler og forstår dansk Det er et plus, hvis du kan begå dig på engelsk og eller tysk, da vi har en del internationale chauffører. Du tilbydesEn fast fuldtidsstilling i en kreativ og vækstende virksomhed med en bred vifte af arbejdsopgaver. Du bliver en del af et uformelt og åbent arbejdsmiljø med kollegaer inden for flere forskellige fagområder. Arbejdstid fra 8-16, mandag-fredag. Om Ambiente A SAmbiente har siden 1999 skabt innovative messe-, butiks- og interiørkoncepter for en lang række danske og internationale virksomheder. Vi udvikler kreative id er og koncepter for vores kunder, som vi realiserer med afsæt i vores brede erfaring og en høj håndværksmæssig kunnen. Årligt gennemfører vi omkring 450 kundespecifikke projekter i 18 forskellige lande. Læs mere om virksomheden på www.ambiente.dk. Din ansøgning sendes til Kristine Curting på kcu@ambiente.dk senest 15. august. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Kristine Curting på tlf. 3158 7902. Tiltrædelse snarest muligt. Bemærk at arbejdssted er Skanderborg (Ambiente flytter i nyt domicil 1 9-2019).

Ambiente søger en lagermedarbejder med truckcertifikat, ordenssans og godt overblik

Om jobbet
Du får en travl hverdag, hvor du i samarbejde med dine kollegaer skal arbejde med varemodtagelse, ordrebehandling, pakning, forsendelse af varer samt lagerstyring, hvilket inkluderer systematisering, organisering og oprydning af lageret. Det er ikke et klassisk lagerjob med håndskannerpluk på hurtigløber fra et uforanderligt lager. Vi pakker byggematerialer og inventar til kundespecifikke messestande og butikker samt shop-in-shop inventar og det stiller helt andre krav. Eksempelvis indebærer arbejdet en del løft, emballering af unikaemner og lysten til at prøve kræfter med opgaver som ikke er 100% defineret – alt sammen på et lager, hvor lagerbeholdningen forandres uge for uge. Af og til vil du bistå dine kollegaer i snedkerværkstedet eller smedjen med mindre produktionsopgaver i forbindelse med igangværende projekter. Arbejdet er i perioder meget afvekslende, og i andre perioder ensformigt.

Kvalifikationer

  • Du kan arbejde struktureret, selvstændigt og har naturlig ordenssans
  • Du bevarer overblikket og overholder dine deadlines
  • Du er stabil og kan tage ansvar og ejerskab for dine opgaver
  • Du har hænderne skruet rigtigt på og er i stand til at tænke ud af boksen for at løse nye udfordringer
  • Du har truckcertifikat og almindeligt kørekort
  • Du taler og forstår dansk
  • Det er et plus, hvis du kan begå dig på engelsk og/eller tysk, da vi har en del internationale chauffører.

Du tilbydes
En fast fuldtidsstilling i en kreativ og vækstende virksomhed med en bred vifte af arbejdsopgaver. Du bliver en del af et uformelt og åbent arbejdsmiljø med kollegaer inden for flere forskellige fagområder. Arbejdstid fra 8-16, mandag-fredag.


Om Ambiente A/S
Ambiente har siden 1999 skabt innovative messe-, butiks- og interiørkoncepter for en lang række danske og internationale virksomheder. Vi udvikler kreative idéer og koncepter for vores kunder, som vi realiserer med afsæt i vores brede erfaring og en høj håndværksmæssig kunnen. Årligt gennemfører vi omkring 450 kundespecifikke projekter i 18 forskellige lande. Læs mere om virksomheden på www.ambiente.dk.

Din ansøgning sendes til Kristine Curting på kcu@ambiente.dk senest 15. august. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Kristine Curting på tlf. 3158 7902. Tiltrædelse snarest muligt. Bemærk at arbejdssted er Skanderborg (Ambiente flytter i nyt domicil 1/9-2019).

AMBIENTE A/SSkanderborg2019-07-09T00:00:002019-08-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lagermedarbejder til fast aftenvagt ved Bedøvelse- og Operation, Sterillagrene, Aarhus Universitetshospital

Bedøvelse og Operation

Aarhus N
Er du kvalitets- og ansvarsbevidst og har du flair for IT - så er du måske vores nye kollega!Pr. 1. september 2019 eller efter aftale, søger vi lagermedarbejdere med funktion i de decentrale instrument- og sterildepoter tilhørende Bedøvelse og Opera...
Indrykket:27. juni 2019
Udløbsdato:21. juli 2019

Lagermedarbejder til fast nattevagt ved Bedøvelse- og operation, Sterillagrene AUH

Bedøvelse og Operation

Aarhus N
Er du kvalitets- og ansvarsbevidst og har du flair for IT - så er du måske vores nye kollega!Pr. 1. september 2019 eller efter aftale, søger vi lagermedarbejdere med funktion i de decentrale instrument- og sterildepoter tilhørende Bedøvelse og Opera...
Indrykket:27. juni 2019
Udløbsdato:21. juli 2019

Frisk lagermedarbejder søges til rengøringsfirma 20 timer pr uge

PALMGREN ERHVERVSRENGØRING ApS

Risskov
Vi søger en glad og frisk lagermedarbejder med truckcertifikat, samt gode pc kundskaber. Du kan lide at have mange bolde i luften, og du har en meget stærk ordenssans, evt har du kendskab til rengøringsmidler og deres anvendelser. Du har god erfarin...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Lagermedarbejder

INCO CC AARHUS A/S

Tilst
Inco CC Aarhus A S, Tilst Vi søger med lys og lygte efter vores næste kollega! Har du et godt overblik og forestår du at levere varen? Så er det måske lige dig, vi står og mangler. Morgenfrisk kraftkarl Du skal stå tidligt op for at følge med os. De...
Indrykket:30. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Lagermedarbejder

AMBIENTE A/S

Skanderborg
Ambiente søger en lagermedarbejder med truckcertifikat, ordenssans og godt overblik Om jobbetDu får en travl hverdag, hvor du i samarbejde med dine kollegaer skal arbejde med varemodtagelse, ordrebehandling, pakning, forsendelse af varer samt lagers...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019