Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Område Viby-Højbjerg søger 1 sosu-assisent til plejehjemmet Kongsgården i aftenvagt


Om jobbet
Vil du være vores faste kollega, der om aftenen sikrer beboerne på Kongsgården, at de får en faglig kvalitetsmæssig og omsorgsfuld pleje, så er det dig, vi har brug for. Vi søger en uddannet social- og sundhedsassistent, som har en god menneskelig forståelse til at imødegå beboere og pårørende samt kolleger, således at kvalitet, pleje og samarbejde går op i en højere enhed.

Den ledige stilling indebærer weekendvagt hver 2. uge, og som det ser ud lige nu – også hver mandag og tirsdag. Stillingen ønskes besat 1. marts 2018 eller snarest muligt. Du vil primært komme til at samarbejde tæt med dygtige og engagerede social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter. Nogle aftner er sygeplejerskerne også på vagt. I huset er ligeledes en fysio- og en ergoterapeut, og du vil skulle samarbejde med vores ernæringsassistenter, som dog ikke er fysisk til stede i aftentimerne.

Vi glæder os til at samarbejde med dig om, at være et trygt plejehjem for vores beboere og deres pårørende, hvor man føler sig imødekommet.

Kongsgården er et plejehjem med 60 boliger fordelt på 3 etager. Vi er i midt en god udvikling, hvor faglighed og et tæt samarbejde med beboeren og de pårørende er i højsæde. Du vil skulle være rundt i hele huset, da du er den eneste assistent, der er på arbejde i de fleste timer. Der er dog yderligere en assistent på arbejde 3 timer hver aften.

Der er i efteråret 2017 implementeret nyt journalsystem. Dokumentation er en vigtig del af at varetage plejen af husets beboere på faglig forsvarlig og kvalitetsmæssig vis. Alle beboere er tilknyttet et plejeforløb, hvilket sikrer at det er de rette kompetencer, der er i spil hos den enkelte.

Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tjenesten fortrinsvis at være i aftenvagt.


Din profil

  • Du er god til at skabe relation til både beboerne, deres pårørende og kollegerne
  • Du tør miste fodfæste i en stund for at genfinde det igen
  • Du kan lide at arbejde selvstændigt og lide at have ansvar for et konstruktivt samarbejde med beboerne og deres pårørende
  • Du har gode evner til at kommunikere, både skriftligt og mundtligt
  • Du vil være med til den fortsatte udvikling af vores plejehjem, således at det bliver ved med at være er et godt sted at bo og arbejde
  • Du kan lide at blive udfordret, og er interesseret i at videreudvikle dine faglige og personlige kompetencer
  • Du har evne og vilje til at arbejde smart i en ofte travl hverdag
  • Du har en god portion humor, en smittende latter og ben i næsen
 


Derfor skal du vælge os
  • Vi er et plejehjem i rivende udvikling. Hvis du vælger os, kan du få lov til at sætte dit præg på dette arbejde
  • Vi har fokus på fagligheden. Derfor vil du have mulighed for at blive udfordret på dine faglige og personlige kompetencer
  • Vi tilbyder en god introduktion, således at du hurtigt kan føle dig hjemme og blive i stand til selvstændigt at varetage opgaver omkring beboerne
  • Faglig sparring med dine assistent og sygeplejekolleger i huset ved fælles møder flere gange årligt
  • Tværfagligt samarbejde med social- og sundhedshjælpere, sygeplejersker og fysio- og ergoterapeut samt ernæringsassistenter
  • Huset er uddannelsessted for social-og sundhedsassistentelever og sygeplejestuderende

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes tiltrådt den 1. marts 2018 eller snarest.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst som sosu-assisent. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.


Hvis du vil vide mere
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Randi Henriksen på 51576972 eller på mail: ranhe@aarhus.dk.


Ansøgning
Klik på ”søg jobbet” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Ansøgningsfristen er 18. februar 2018.


Vi forventer at afvikle jobsamtaler den 22. februar 2018.


I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.


Om os
Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg (MSO) i Aarhus Kommune arbejder med omsorg for ældre og sundhed for alle borgere.

Hvis du vil vide mere om Sundhed og Omsorg, opfordrer vi dig til at gennemgå online mini-kurset Velkommen Ombord på Aarhus Kommunes Kursusportal. Kurset er lavet til nye medarbejdere og præsenterer dig for vores organisation, strategi og centrale temaer. Bliver du inviteret til samtale, forventer vi, at du som en del af din forberedelse har gennemført kurset. Kurset tager cirka en halv time. For at kunne tilmelde dig og gennemgå kurset skal du oprette dig som bruger af Kursusportalen med dit cpr-nummer. Du finder Kursusportalen på https://aak.plan2learn.dk/

Hvis du har problemer med at oprette dig, kan du hente hjælp i vejledningen http://www.sundhedogomsorg.dk/~/media/Subsites/Sundhed-og-Omsorg/Dokumenter/Vaerktoejer/Kursusportalen/Opret-dig-som-ny-bruger-paa-Kursusportalen---Borgeradgang.pdf

Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.




Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her