Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Områdeleder til Plejeboligenheden, Pleje & Omsorg - Område1

Brænder du for at gøre en forskel, og er du en motiverende leder med stor lyst til at være med i arbejdet og udviklingen af Skive Kommunes tilbud til voksne og ældre, der har behov for at bo på et kommunalt plejecenter - så læs videre.

Vi søger en leder som er parat til de udfordringer, der følger med en ny organisation. Vi ændrede vores struktur pr. 1.1.2017 og er nået dertil, hvor vi arbejder med at hensigten med den nye organisation, kommer til at danne mening for både borgere og medarbejdere.

Plejeboligenheden med 18 plejecentre spredt i hele kommunen, er opdelt i 4 områder. Alle områder arbejder med lederteams tænkningen.

Område 1 har 6 plejecentre – 2 leder, og her søger vi en lederkollega mere, således man som leder bliver kontaktleder for hver to centre. Desuden er der en drift med teamkoordinatorer, administration, centersygeplejersker og en engageret medarbejdergruppe på hvert eneste plejecenter.
Læs evt. mere på http://www.plejeogomsorgskive.dk

Som områdeleder i Plejeboligenheden bliver dine kerneopgaver at

  • have ansvaret for den daglige drift- herunder medarbejderrekruttering, budgetansvar samt ressourcemæssige og faglige prioriteringer
  • sikre dialog, samarbejde og fleksibilitet i forhold til at få opgaverne løst
  • skabe et godt og tæt samarbejde med beboernes familier
  • skabe en god arbejdsplads, hvor faglighed og arbejdsmiljø understøtter beboernes gode hverdagsliv og medarbejdernes gode arbejdsliv
  • skabe de gode samarbejdsrelationer
  • sikre en tværfaglig tilgang omkring borgerindsatsen
  • profilere plejecentrene i diverse sammenhænge
  • deltage aktivt og innovativt i udvikling af området, dvs. også på det strategiske felt gennem en mere langsigtet plan.

For at indfri vores forventninger vil vi lægge vægt på at du
  • tager ansvar for udvikling af medarbejdernes kompetencer i forhold til de opgaver, der skal løses
  • sikrer beboerne får de ydelser, de har behov for og ret til efter såvel Serviceloven som Sundhedsloven.
  • har en personlighed, der både fremstår med et glad og vindende væsen og samtidig en anerkendende og respektfuld tilgang til dine medmennesker
  • er bevidst om dine personlige kompetencer – når vi efterspørger kreativ, nytænkende personlighed med både hjerte og hjerne på en gang
  • understøtter og udfordre ind i det rehabiliterende arbejde i dagligdagen
  • har en sundhedsfaglig ballast, der gør, at du kan lede flere fagligheder og være den nødvendige sparringspartner for de lokale teamkoordinatorer og centersygeplejersker.

Vores forventninger til dig som leder: I Social – og arbejdsmarkedsforvaltningen skal du kunne fungere som leder af medarbejdere, hvilket betyder, at du skal kunne bifalde det ledelsesmæssige koncept, der foreligger på dette niveau (Leadership Pipeline).
Vi forventer, du har en diplomuddannelse i ledelse eller en tilsvarende lederuddannelse.

Ansættelse den 1. april 2018 eller efter aftale.
Ansøgningsfrist tirsdag den 20. februar 2018
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 27. februar 2018

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte leder af Plejeboligenheden Marianne Frost på mobil: 2034 3002, eller Pleje & Vistationschef Elsebeth Hummelgaard på mobil: 2034 3060.

Løn og ansættelsesvilkår: Sker efter gældende overenskomst mellem Kommunen og den forhandlingsberettidigede organisation.

Forud for ansættelse skal der foreligge en straffeattest og der indhentes reference.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her