Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Områdesekretær med flair for it

Er du selvstændig og god til at samarbejde på alle niveauer?

Som områdesekretær i Banedanmark bliver du en del af et dedikeret hold med over 200 kolleger i området Sikring. Vi arbejder døgnet rundt på at holde alle sikringstekniske anlægselementer i hele Danmark i topform. Dette kræver administrativ understøttelse. Hvis du er kendt for at have et skarpt blik for at se organisationens behov og en serviceminded tilgang til samarbejde og opgaver, så er du måske den områdesekretær, vi søger.

Områdesekretæren har en væsentlig opgave med at bære ledelsens budskaber ud i hele organisationen. Du kommer til at sidde med mange forskelligartede opgaver og skal være god til at samarbejde på tværs, da du får kolleger og samarbejdsrelationer i hele Danmark.

Prioritering, planlægning og opfølgning

Som områdesekretær er du god til at planlægge og prioritere din hverdag, samt varetage alle de administrative opgaver, der følger med. Herudover skal du have flair for it og varetage opgaver så som fakturering, håndtering af indkøbsrekvisitioner samt bistå områdets sektionschefer i koordinering af større events og aktiviteter. Der er mange tværgående opgaver og derfor er kommunikation en væsentlig parameter for at sikre koordinering, både internt mellem de respektive sektioner i området, samt eksternt i forhold til en lang række samarbejdspartnere. Du får reference til områdechefen for Sikring, og du vil have et tæt samarbejde med divisionens ledelsessekretariat. Du vil endvidere få ansvar for selvstændig udarbejdelse af præsentationsmateriale og beslutningsoplæg.

Eksempler på opgaver:

  • Udarbejde oplæg, skrive artikler og notater
  • Referent på ledermøder
  • Gennemføre og følge op på mindre tværgående projekter
  • Tilrettelægge kommunikation på Sikrings interne Sharepoint side
  • Udarbejde rapportering
  • Understøtte og hjælpe lederne med diverse it-systemer til f.eks. fakturering, bestillinger etc.
Din kontaktflade på tværs i området vil være stor og det er derfor afgørende, at du forstår vigtigheden af god formidling, kan tage selvstændige initiativer samt bidrage aktivt til den tværgående kommunikation i området. Som områdesekretær har du også til opgave at koordinere og forberede møder samt varetage diverse administrative opgaver. Du vil herudover ind i mellem skulle varetage koordinering af mødeaktiviteter og kalenderstyring for ledergruppen.

Glad for it og sans for kvalitet

Ideelt set har du en akademisk uddannelse – præcis hvilken retning er mindre vigtigt. Du kan også have en administrativ baggrund, hvor du har flere års erfaring i en administrativ funktion. Uanset baggrund ser vi gerne, at du har erfaring fra en offentlig institution og i det hele taget interesse for at arbejde i en politisk styret organisation.

Det er væsentligt, at du har erfaring med at skrive referater og kendskab til dataopsamling og rapportering. Herudover har du gode it-kundskaber - f.eks. er du god og hurtig til at sætte dig ind i nye it-systemer - og du har et solidt kendskab til MS Office-pakken. Brugerkendskab til SAP vil være en fordel, men er ikke et krav. Da en del kommunikation foregår på engelsk, er det afgørende at du mestrer engelsk i skrift og tale på et højt professionelt niveau.

Du tager selvstændigt ansvar for dine opgaver, du går op i kvalitet, og der er ikke en finger at sætte på din korrektur. Du er detaljeorienteret og skaber struktur omkring dig. Dit servicegen er i top, hvilket vil sige, at du altid er et skridt foran. Du styrer dine opgaver med en rutineret og rolig hånd, og overblik og orden er kendetegnende for din måde at arbejde på. Samtidig er det også vigtigt, at du kan jonglere med mange bolde på én gang, inklusiv de uforudsete, der kræver hurtig handling og køligt overblik.

Herudover må du gerne være positiv, udadvendt og åben i din kommunikation samt trives med en uformel tone, da du hver dag samarbejder med mange forskellige mennesker.

Løn

Hvis du er akademiker ansættes du i forhold til A/C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Såfremt du har en administrativ baggrund er ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat samt protokollat for kontorfunktionærer ansat i Banedanmark. Afhængig af kvalifikationer og erfaring udgør basislønnen for Hovedstad mellem kr. 309.650,00 årligt og kr. 25.804,17 månedligt (løngruppe 2, sats 2) og kr. 342.690,00 kr. årligt og 28.557,50 månedligt (løngruppe 3, sats 2). Hertil kommer pension. Der er evt. mulighed for at forhandle tillæg.

Ansøgning og kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Christian Munksgaard. Send gerne din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgningerne løbende. For at søge stillingen klikker du på linket "Søg stillingen" og følger instruktionerne.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330058670Phoenix-0a81810e12019-07-11T00:00:00Områdesekretær med flair for itEr du selvstændig og god til at samarbejde på alle niveauer?

Som områdesekretær i Banedanmark bliver du en del af et dedikeret hold med over 200 kolleger i området Sikring. Vi arbejder døgnet rundt på at holde alle sikringstekniske anlægselementer i hele Danmark i topform. Dette kræver administrativ understøttelse. Hvis du er kendt for at have et skarpt blik for at se organisationens behov og en serviceminded tilgang til samarbejde og opgaver, så er du måske den områdesekretær, vi søger.

Områdesekretæren har en væsentlig opgave med at bære ledelsens budskaber ud i hele organisationen. Du kommer til at sidde med mange forskelligartede opgaver og skal være god til at samarbejde på tværs, da du får kolleger og samarbejdsrelationer i hele Danmark.

Prioritering, planlægning og opfølgning

Som områdesekretær er du god til at planlægge og prioritere din hverdag, samt varetage alle de administrative opgaver, der følger med. Herudover skal du have flair for it og varetage opgaver så som fakturering, håndtering af indkøbsrekvisitioner samt bistå områdets sektionschefer i koordinering af større events og aktiviteter. Der er mange tværgående opgaver og derfor er kommunikation en væsentlig parameter for at sikre koordinering, både internt mellem de respektive sektioner i området, samt eksternt i forhold til en lang række samarbejdspartnere. Du får reference til områdechefen for Sikring, og du vil have et tæt samarbejde med divisionens ledelsessekretariat. Du vil endvidere få ansvar for selvstændig udarbejdelse af præsentationsmateriale og beslutningsoplæg.

Eksempler på opgaver:

  • Udarbejde oplæg, skrive artikler og notater
  • Referent på ledermøder
  • Gennemføre og følge op på mindre tværgående projekter
  • Tilrettelægge kommunikation på Sikrings interne Sharepoint side
  • Udarbejde rapportering
  • Understøtte og hjælpe lederne med diverse it-systemer til f.eks. fakturering, bestillinger etc.
Din kontaktflade på tværs i området vil være stor og det er derfor afgørende, at du forstår vigtigheden af god formidling, kan tage selvstændige initiativer samt bidrage aktivt til den tværgående kommunikation i området. Som områdesekretær har du også til opgave at koordinere og forberede møder samt varetage diverse administrative opgaver. Du vil herudover ind i mellem skulle varetage koordinering af mødeaktiviteter og kalenderstyring for ledergruppen.

Glad for it og sans for kvalitet

Ideelt set har du en akademisk uddannelse – præcis hvilken retning er mindre vigtigt. Du kan også have en administrativ baggrund, hvor du har flere års erfaring i en administrativ funktion. Uanset baggrund ser vi gerne, at du har erfaring fra en offentlig institution og i det hele taget interesse for at arbejde i en politisk styret organisation.

Det er væsentligt, at du har erfaring med at skrive referater og kendskab til dataopsamling og rapportering. Herudover har du gode it-kundskaber - f.eks. er du god og hurtig til at sætte dig ind i nye it-systemer - og du har et solidt kendskab til MS Office-pakken. Brugerkendskab til SAP vil være en fordel, men er ikke et krav. Da en del kommunikation foregår på engelsk, er det afgørende at du mestrer engelsk i skrift og tale på et højt professionelt niveau.

Du tager selvstændigt ansvar for dine opgaver, du går op i kvalitet, og der er ikke en finger at sætte på din korrektur. Du er detaljeorienteret og skaber struktur omkring dig. Dit servicegen er i top, hvilket vil sige, at du altid er et skridt foran. Du styrer dine opgaver med en rutineret og rolig hånd, og overblik og orden er kendetegnende for din måde at arbejde på. Samtidig er det også vigtigt, at du kan jonglere med mange bolde på én gang, inklusiv de uforudsete, der kræver hurtig handling og køligt overblik.

Herudover må du gerne være positiv, udadvendt og åben i din kommunikation samt trives med en uformel tone, da du hver dag samarbejder med mange forskellige mennesker.

Løn

Hvis du er akademiker ansættes du i forhold til A/C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Såfremt du har en administrativ baggrund er ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat samt protokollat for kontorfunktionærer ansat i Banedanmark. Afhængig af kvalifikationer og erfaring udgør basislønnen for Hovedstad mellem kr. 309.650,00 årligt og kr. 25.804,17 månedligt (løngruppe 2, sats 2) og kr. 342.690,00 kr. årligt og 28.557,50 månedligt (løngruppe 3, sats 2). Hertil kommer pension. Der er evt. mulighed for at forhandle tillæg.

Ansøgning og kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Christian Munksgaard. Send gerne din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgningerne løbende. For at søge stillingen klikker du på linket "Søg stillingen" og følger instruktionerne.

2019-08-02T00:52:14.783 Er du selvstændig og god til at samarbejde på alle niveauer? Som områdesekretær i Banedanmark bliver du en del af et dedikeret hold med over 200 kolleger i området Sikring. Vi arbejder døgnet rundt på at holde alle sikringstekniske anlægselementer i hele Danmark i topform. Dette kræver administrativ understøttelse. Hvis du er kendt for at have et skarpt blik for at se organisationens behov og en serviceminded tilgang til samarbejde og opgaver, så er du måske den områdesekretær, vi søger. Områdesekretæren har en væsentlig opgave med at bære ledelsens budskaber ud i hele organisationen. Du kommer til at sidde med mange forskelligartede opgaver og skal være god til at samarbejde på tværs, da du får kolleger og samarbejdsrelationer i hele Danmark. Prioritering, planlægning og opfølgning Som områdesekretær er du god til at planlægge og prioritere din hverdag, samt varetage alle de administrative opgaver, der følger med. Herudover skal du have flair for it og varetage opgaver så som fakturering, håndtering af indkøbsrekvisitioner samt bistå områdets sektionschefer i koordinering af større events og aktiviteter. Der er mange tværgående opgaver og derfor er kommunikation en væsentlig parameter for at sikre koordinering, både internt mellem de respektive sektioner i området, samt eksternt i forhold til en lang række samarbejdspartnere. Du får reference til områdechefen for Sikring, og du vil have et tæt samarbejde med divisionens ledelsessekretariat. Du vil endvidere få ansvar for selvstændig udarbejdelse af præsentationsmateriale og beslutningsoplæg. Eksempler på opgaver: Udarbejde oplæg, skrive artikler og notater Referent på ledermøder Gennemføre og følge op på mindre tværgående projekter Tilrettelægge kommunikation på Sikrings interne Sharepoint side Udarbejde rapportering Understøtte og hjælpe lederne med diverse it-systemer til f.eks. fakturering, bestillinger etc. Din kontaktflade på tværs i området vil være stor og det er derfor afgørende, at du forstår vigtigheden af god formidling, kan tage selvstændige initiativer samt bidrage aktivt til den tværgående kommunikation i området. Som områdesekretær har du også til opgave at koordinere og forberede møder samt varetage diverse administrative opgaver. Du vil herudover ind i mellem skulle varetage koordinering af mødeaktiviteter og kalenderstyring for ledergruppen. Glad for it og sans for kvalitet Ideelt set har du en akademisk uddannelse præcis hvilken retning er mindre vigtigt. Du kan også have en administrativ baggrund, hvor du har flere års erfaring i en administrativ funktion. Uanset baggrund ser vi gerne, at du har erfaring fra en offentlig institution og i det hele taget interesse for at arbejde i en politisk styret organisation. Det er væsentligt, at du har erfaring med at skrive referater og kendskab til dataopsamling og rapportering. Herudover har du gode it-kundskaber - f.eks. er du god og hurtig til at sætte dig ind i nye it-systemer - og du har et solidt kendskab til MS Office-pakken. Brugerkendskab til SAP vil være en fordel, men er ikke et krav. Da en del kommunikation foregår på engelsk, er det afgørende at du mestrer engelsk i skrift og tale på et højt professionelt niveau. Du tager selvstændigt ansvar for dine opgaver, du går op i kvalitet, og der er ikke en finger at sætte på din korrektur. Du er detaljeorienteret og skaber struktur omkring dig. Dit servicegen er i top, hvilket vil sige, at du altid er et skridt foran. Du styrer dine opgaver med en rutineret og rolig hånd, og overblik og orden er kendetegnende for din måde at arbejde på. Samtidig er det også vigtigt, at du kan jonglere med mange bolde på én gang, inklusiv de uforudsete, der kræver hurtig handling og køligt overblik. Herudover må du gerne være positiv, udadvendt og åben i din kommunikation samt trives med en uformel tone, da du hver dag samarbejder med mange forskellige mennesker. Løn Hvis du er akademiker ansættes du i forhold til A C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Såfremt du har en administrativ baggrund er ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat samt protokollat for kontorfunktionærer ansat i Banedanmark. Afhængig af kvalifikationer og erfaring udgør basislønnen for Hovedstad mellem kr. 309.650,00 årligt og kr. 25.804,17 månedligt (løngruppe 2, sats 2) og kr. 342.690,00 kr. årligt og 28.557,50 månedligt (løngruppe 3, sats 2). Hertil kommer pension. Der er evt. mulighed for at forhandle tillæg. Ansøgning og kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Christian Munksgaard. Send gerne din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgningerne løbende. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.11jobnet0a81810e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=189902&DepartmentId=22060&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3561366Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 4311Amerika Plads 152100København ØDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent792717JobNet5018193501819310011-07-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a81810ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a81810ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a81810e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a81810e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgEr Kontor og administration noget for dig? Søg jobbet som Direktionssekretær i dag.12007991Dansk3Læse/ tale343104Direktionssekretær5Kontor og administration362191080noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330076007Sekretær for forsvarsministeren (genopslag)Robot Er du en ansvarlig og erfaren forkontorsekretær med gode samarbejdsevner, et godt overblik i pressede situationer og klar til at tage hånd om stort som småt? Så er du måske den, vi søger som sekretær for forsvarsministeren.Om os Forsvarsministeriets Minister- og ledelsessekretariat består af Ministersekretariatet, Ledelsessekretariatet samt Presse- og Kommunikationsenheden. Tilsammen varetager vi betjeningen af forsvarsministeren, departementets øverste ledelse, ministeriets pressehåndtering samt den interne og eksterne kommunikation. Du kommer til at arbejde i Ministersekretariatet, der er præget af et uformelt og professionelt arbejdsmiljø. Vi har stort fokus på samarbejde, god kemi og ansvarsfølelse. Det er en helt afgørende forudsætning for Ministersekretariatets opgaveløsning, at der i høj grad er tale om en holdindsats. Sammen skaber og sikrer vi de rigtige rammer om forsvarsministerens dagligdag.Om stillingen Som sekretær er din primære opgave i tæt samarbejde med den anden forkontorsekretær at støtte forsvarsministeren i dennes daglige virke, herunder med en række praktiske forhold. Det omfatter blandt andet kalenderstyring, mødeopdækning og afrydning, modtagelse af indgående samtaler og personlige invitationer, samt registrering og arkivering af post. Herudover vil du have et ansvar for Ministersekretariatets rejsestyring, kontering af regninger samt mange andre opgaver. Stillingen stiller store krav til fleksibilitet, da arbejdstiderne kan være omskiftelige.Om dig Du er kontorfuldmægtig eller har erfaring fra en lignende sekretærstilling, gerne med mindst 3-5 års erfaring fra det offentlige og gerne i et departement. Du skal kunne arbejde selvstændigt, være detaljeorienteret og kunne håndtere en række aktiviteter på samme tid. Samtidig skal du forstå betydningen af at være en del af et hold, der er afhængig af hinandens indsats. Du skal være fleksibel, serviceminded og kunne bevare det gode humør i et til tider hektisk miljø. Det er en fordel, hvis du har tidligere erfaring med ministerbetjeningsopgaven og indsigt i arbejdet i ministerierne på tværs af Slotsholmen. Du skal kunne formulere dig ubesværet i skrift og tale på dansk og engelsk. Du skal have et godt kendskab til Microsoft Office pakken og gerne kendskab til SAP og ESDH-systemet Captia.Ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning som kontorfuldmægtig sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er placeret i løngruppe 3, sats 1, hovedstad. Der er til stillingen tillige knyttet et funktionsbestemt tillæg. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg i forbindelse med ansættelsen. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet. KONTAKT OG ANSØGNING Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kim Rosner Pedersen, souschef i Minister- og ledelsessekretariatet på tlf. 61 87 18 51. Hvis du har spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Louise Klingenberg Nielsen på tlf. 72 81 91 21. Ansøgningsfristen er den 3. september 2019. Samtaler forventes afholdt løbende. Du kan søge stillingen via nedenstående link. Stillingen er ledig til besættelse fra 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale. Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.Er du en ansvarlig og erfaren forkontorsekretær med gode samarbejdsevner, et godt overblik i pressede situationer og klar til at tage hånd om stort som småt? Så er du måske den, vi søger som sekretær for forsvarsministeren.

Om os

Forsvarsministeriets Minister- og ledelsessekretariat består af Ministersekretariatet, Ledelsessekretariatet samt Presse- og Kommunikationsenheden. Tilsammen varetager vi betjeningen af forsvarsministeren, departementets øverste ledelse, ministeriets pressehåndtering samt den interne og eksterne kommunikation.

Du kommer til at arbejde i Ministersekretariatet, der er præget af et uformelt og professionelt arbejdsmiljø. Vi har stort fokus på samarbejde, god kemi og ansvarsfølelse. Det er en helt afgørende forudsætning for Ministersekretariatets opgaveløsning, at der i høj grad er tale om en holdindsats. Sammen skaber og sikrer vi de rigtige rammer om forsvarsministerens dagligdag.

Om stillingen

Som sekretær er din primære opgave – i tæt samarbejde med den anden forkontorsekretær – at støtte forsvarsministeren i dennes daglige virke, herunder med en række praktiske forhold. Det omfatter blandt andet kalenderstyring, mødeopdækning og –afrydning, modtagelse af indgående samtaler og personlige invitationer, samt registrering og arkivering af post. Herudover vil du have et ansvar for Ministersekretariatets rejsestyring, kontering af regninger samt mange andre opgaver.

Stillingen stiller store krav til fleksibilitet, da arbejdstiderne kan være omskiftelige.

Om dig

Du er kontorfuldmægtig eller har erfaring fra en lignende sekretærstilling, gerne med mindst 3-5 års erfaring fra det offentlige og gerne i et departement. Du skal kunne arbejde selvstændigt, være detaljeorienteret og kunne håndtere en række aktiviteter på samme tid. Samtidig skal du forstå betydningen af at være en del af et hold, der er afhængig af hinandens indsats. Du skal være fleksibel, serviceminded og kunne bevare det gode humør i et til tider hektisk miljø. Det er en fordel, hvis du har tidligere erfaring med ministerbetjeningsopgaven og indsigt i arbejdet i ministerierne på tværs af Slotsholmen.

Du skal kunne formulere dig ubesværet i skrift og tale på dansk og engelsk. Du skal have et godt
kendskab til Microsoft Office pakken og gerne kendskab til SAP og ESDH-systemet Captia.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning som kontorfuldmægtig sker i henhold til den enhver tid gældende
organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid
gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det
Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er placeret i løngruppe 3, sats 1,
hovedstad. Der er til stillingen tillige knyttet et funktionsbestemt tillæg. Alt efter dine kvalifikationer og
kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg i forbindelse med ansættelsen. Hertil kommer en
arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kim Rosner Pedersen, souschef i
Minister- og ledelsessekretariatet på tlf. 61 87 18 51. Hvis du har spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår,
kan du kontakte HR-konsulent Louise Klingenberg Nielsen på tlf. 72 81 91 21.

Ansøgningsfristen er den 3. september 2019. Samtaler forventes afholdt løbende. Du kan søge stillingen via nedenstående link. Stillingen er ledig til besættelse fra 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte
relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det
omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge
stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.
Forsvarsministeriet, DepartementetKøbenhavn K2019-08-20T00:00:002019-09-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sekretær for forsvarsministeren (genopslag)

Forsvarsministeriet, Departementet

København K
Er du en ansvarlig og erfaren forkontorsekretær med gode samarbejdsevner, et godt overblik i pressede situationer og klar til at tage hånd om stort som småt? Så er du måske den, vi søger som sekretær for forsvarsministeren.Om os Forsvarsministeriets...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:3. september 2019