Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Omsorgscenteret Enggården søger social- og sundhedsassistent, 30-37 timer/uge, primært i dagvagt

Brænder du for ældreplejen og vil du være med til at skabe faglig udvikling på vores omsorgscenter? Vil du være med til at give borgerne en god hverdag, og er du fagligt velfunderet? Så er dette måske jobbet til dig.

Enggården ligger i smukke omgivelser i Dragør, tæt på vand og skov, og med bus 350S lige til døren. Huset består af 99 plejeboliger, samt en afdeling med 18 midlertidige pladser. Vi har lige nu ledige stillinger i vores somatiske afdelinger.
er i en rivende udvikling, hvor vi ønsker at højne vores faglige kompetencer, således at vi også fremover kan leve op til de spændende opgaver, det nære sundhedsvæsen byder på. Vi går op i at have gode relationer på tværs i huset, se muligheder i stedet for begrænsninger og vi fokuserer i hverdagen på at have en anerkendende og tillidsfuld tilgang til hinanden.

Vi vægter nærvær og omsorg for vores beboere, faglig sparring og udvikling. Du skal være med til at skabe et miljø hvor vi taler om vores praksis, og sætter fokus på handlemuligheder og evaluering i det daglige, og hvor vi sammen udvikler os.
har jævnligt undervisning, kurser og projekter i huset. Blandt andet sondeundervisning, sanseintegrationsundervisning, KOL/astma undervisning, projekt omkring ’intelligente bleer’ og meget mere. Afdelingerne understøtter desuden i hverdagen faglig sparring og vi afholder afdelingsmøder, som giver plads til både læring og refleksion.

Vi mangler en glad kollega som vil være med til at skabe gode stunder for og med beboerne i en af vores somatiske plejeafdelinger. Afdelingen består af SOSU-assistenter og SOSU-hjælpere samt en faglig koordinator. Vi har tæt samarbejde med husets fysio- og ergoterapeuter samt demenskonsulenten i huset. Vi har et godt netværk med frivillige organisationer samt ressourcestærke pårørende, som vi vægter at skabe gode relationer til.

Vi lægger vægt på, at du

  • er uddannet SOSU-assistent
  • har lyst til at lære fra dig og samtidig ønsker at udvikle dig
  • vil være med til at skabe et godt miljø for vores beboere og vores arbejdsplads
  • bidrager til faglig refleksion i dagligdagen
  • evner at skabe gode relationer til vores beboere, pårørende og samarbejdspartnere.
Vi kan tilbyde
  • engagerede kolleger
  • godt kollegaskab hvor vi drager omsorg for hinanden
  • mulighed for faglig udvikling
  • god introduktion
  • lydhør og nærværende ledelse.
Vi arbejder hver 3. weekend (med to ekstra weekender på et år) og stillingen er primært i dagvagt, med behov for enkelte vagter ved sygdom og ferie.

Yderligere informationer
Er du interesseret i at høre mere, så kontakt Centerleder Ole Andersen på 53 73 03 80.
Løn
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist 
19. juli. Vi afholder løbende samtaler. Stillingen ønskes besat snarest efter aftale.
Ved ansøgning bedes du benytte kommunens rekrutteringssystem, som kan tilgås her.

 

Stillingsbetegnelse
SOSU-assistent

Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentligt

Virksomhedsoplysninger
Enggården

Tiltrædelse
1. august 2019

Ansøgningsfrist
19. juli 2019

Kontaktperson
Centerleder Ole Andersen på 53 73 03 80

Uddannelse
Social- og sundhedsassistentuddannelsen

Arbejdsområde
Ældre og Omsorg


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050110Phoenix-e1d2bff312019-06-28T02:00:19.197Omsorgscenteret Enggården søger social- og sundhedsassistent, 30-37 timer/uge, primært i dagvagtBrænder du for ældreplejen og vil du være med til at skabe faglig udvikling på vores omsorgscenter? Vil du være med til at give borgerne en god hverdag, og er du fagligt velfunderet? Så er dette måske jobbet til dig.

Enggården ligger i smukke omgivelser i Dragør, tæt på vand og skov, og med bus 350S lige til døren. Huset består af 99 plejeboliger, samt en afdeling med 18 midlertidige pladser. Vi har lige nu ledige stillinger i vores somatiske afdelinger.
er i en rivende udvikling, hvor vi ønsker at højne vores faglige kompetencer, således at vi også fremover kan leve op til de spændende opgaver, det nære sundhedsvæsen byder på. Vi går op i at have gode relationer på tværs i huset, se muligheder i stedet for begrænsninger og vi fokuserer i hverdagen på at have en anerkendende og tillidsfuld tilgang til hinanden.

Vi vægter nærvær og omsorg for vores beboere, faglig sparring og udvikling. Du skal være med til at skabe et miljø hvor vi taler om vores praksis, og sætter fokus på handlemuligheder og evaluering i det daglige, og hvor vi sammen udvikler os.
har jævnligt undervisning, kurser og projekter i huset. Blandt andet sondeundervisning, sanseintegrationsundervisning, KOL/astma undervisning, projekt omkring ’intelligente bleer’ og meget mere. Afdelingerne understøtter desuden i hverdagen faglig sparring og vi afholder afdelingsmøder, som giver plads til både læring og refleksion.

Vi mangler en glad kollega som vil være med til at skabe gode stunder for og med beboerne i en af vores somatiske plejeafdelinger. Afdelingen består af SOSU-assistenter og SOSU-hjælpere samt en faglig koordinator. Vi har tæt samarbejde med husets fysio- og ergoterapeuter samt demenskonsulenten i huset. Vi har et godt netværk med frivillige organisationer samt ressourcestærke pårørende, som vi vægter at skabe gode relationer til.

Vi lægger vægt på, at du
  • er uddannet SOSU-assistent
  • har lyst til at lære fra dig og samtidig ønsker at udvikle dig
  • vil være med til at skabe et godt miljø for vores beboere og vores arbejdsplads
  • bidrager til faglig refleksion i dagligdagen
  • evner at skabe gode relationer til vores beboere, pårørende og samarbejdspartnere.
Vi kan tilbyde
  • engagerede kolleger
  • godt kollegaskab hvor vi drager omsorg for hinanden
  • mulighed for faglig udvikling
  • god introduktion
  • lydhør og nærværende ledelse.
Vi arbejder hver 3. weekend (med to ekstra weekender på et år) og stillingen er primært i dagvagt, med behov for enkelte vagter ved sygdom og ferie.

Yderligere informationer
Er du interesseret i at høre mere, så kontakt Centerleder Ole Andersen på 53 73 03 80.
Løn
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist 
19. juli. Vi afholder løbende samtaler. Stillingen ønskes besat snarest efter aftale.
Ved ansøgning bedes du benytte kommunens rekrutteringssystem, som kan tilgås her.

 

Stillingsbetegnelse
SOSU-assistent

Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentligt

Virksomhedsoplysninger
Enggården

Tiltrædelse
1. august 2019

Ansøgningsfrist
19. juli 2019

Kontaktperson
Centerleder Ole Andersen på 53 73 03 80

Uddannelse
Social- og sundhedsassistentuddannelsen

Arbejdsområde
Ældre og Omsorg

2019-07-19T02:00:20.673 Brænder du for ældreplejen og vil du være med til at skabe faglig udvikling på vores omsorgscenter? Vil du være med til at give borgerne en god hverdag, og er du fagligt velfunderet? Så er dette måske jobbet til dig. Enggården ligger i smukke omgivelser i Dragør, tæt på vand og skov, og med bus 350S lige til døren. Huset består af 99 plejeboliger, samt en afdeling med 18 midlertidige pladser. Vi har lige nu ledige stillinger i vores somatiske afdelinger. er i en rivende udvikling, hvor vi ønsker at højne vores faglige kompetencer, således at vi også fremover kan leve op til de spændende opgaver, det nære sundhedsvæsen byder på. Vi går op i at have gode relationer på tværs i huset, se muligheder i stedet for begrænsninger og vi fokuserer i hverdagen på at have en anerkendende og tillidsfuld tilgang til hinanden. Vi vægter nærvær og omsorg for vores beboere, faglig sparring og udvikling. Du skal være med til at skabe et miljø hvor vi taler om vores praksis, og sætter fokus på handlemuligheder og evaluering i det daglige, og hvor vi sammen udvikler os. har jævnligt undervisning, kurser og projekter i huset. Blandt andet sondeundervisning, sanseintegrationsundervisning, KOL astma undervisning, projekt omkring intelligente bleer og meget mere. Afdelingerne understøtter desuden i hverdagen faglig sparring og vi afholder afdelingsmøder, som giver plads til både læring og refleksion. Vi mangler en glad kollega som vil være med til at skabe gode stunder for og med beboerne i en af vores somatiske plejeafdelinger. Afdelingen består af SOSU-assistenter og SOSU-hjælpere samt en faglig koordinator. Vi har tæt samarbejde med husets fysio- og ergoterapeuter samt demenskonsulenten i huset. Vi har et godt netværk med frivillige organisationer samt ressourcestærke pårørende, som vi vægter at skabe gode relationer til. Vi lægger vægt på, at duer uddannet SOSU-assistenthar lyst til at lære fra dig og samtidig ønsker at udvikle digvil være med til at skabe et godt miljø for vores beboere og vores arbejdspladsbidrager til faglig refleksion i dagligdagenevner at skabe gode relationer til vores beboere, pårørende og samarbejdspartnere.Vi kan tilbydeengagerede kollegergodt kollegaskab hvor vi drager omsorg for hinandenmulighed for faglig udviklinggod introduktionlydhør og nærværende ledelse.Vi arbejder hver 3. weekend (med to ekstra weekender på et år) og stillingen er primært i dagvagt, med behov for enkelte vagter ved sygdom og ferie. Yderligere informationer Er du interesseret i at høre mere, så kontakt Centerleder Ole Andersen på 53 73 03 80.LønLøn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ansøgningsfrist 19. juli. Vi afholder løbende samtaler. Stillingen ønskes besat snarest efter aftale. Ved ansøgning bedes du benytte kommunens rekrutteringssystem, som kan tilgås her. Stillingsbetegnelse SOSU-assistent Ansættelsesforhold Stillingen er på 37 timer ugentligt Virksomhedsoplysninger Enggården Tiltrædelse 1. august 2019 Ansøgningsfrist 19. juli 2019 Kontaktperson Centerleder Ole Andersen på 53 73 03 80 Uddannelse Social- og sundhedsassistentuddannelsen Arbejdsområde Ældre og Omsorg10Phoenixe1d2bff3101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-18T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1424&ERId=361130EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnDragør3553477Dragør Kommune11Kirkevej 7, st.2791DragørDKDanmarkORS/e1d2bff3_logo.jpegORS/Small/e1d2bff3_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent785105DragoerKommuneMedium5582300127-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1d2bff3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1d2bff3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1d2bff3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1d2bff3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgEr du god til at arbejde med mennesker, og ønsker du at gøre en forskel? Hos Dragør Kommune er du måske netop den, vi mangler. 12007991Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed362148105indirac@dragoer.dkDanmarkDanmark330051866Dragør Kommunes Hjemmepleje søger social- og sundhedsassistent til disponentstilling med udekørende funktionBasic Kan du lide at koordinere? Sikre rette mand på rette sted ? Skabe sammenhæng i opgaverne? Så er denne stilling noget for dig! Du vil blive en del af et team på tre kollegaer, hvoraf der altid er to der sidder og disponerer. Det betyder, at I skiftevis vil være ude i plejen og dermed lære borgerne at kende, således disponering optimeres og kvaliteten af planlægningen sikres. Vi er fordelt på 2 dag grupper Team Nord og Team Syd, hvor der er ansat social og sundhedshjælpere samt social og sundhedsassistenter, som varetager indsatser fra SEL og SUL. Disponeringsopgavens primære funktionVaretagelse pasning af hjemmeplejens telefonDisponering af ruter til medarbejderne, hvor geografisk placering er i fokus og hvor kontinuitet for borgerne er prioriteret.Disponering af SUL indsatserne i tæt samarbejde med sygeplejersker og sosu-assistenterne.Medansvarlig for at taste og ajourfører Opus vagtplan.Deltage i tværfaglige møder. Vi tilbyderEn veltilrettelagt introduktion med mentorordning.Alle er samlet på samme etage, hvilket betyder at samarbejde og sparring er nemt tilgængeligt.En fast arbejdsplan, hvor der er plads til gensidig fleksibilitet. Stillingen er 37 t u. Mødetid er skemalagt i tidsrummet kl. 06:30-15:00 med weekendvagt hver 4. weekend.Engagerede og kompetente kollegaer med tæt sparring og god humor.Høj trivsel, hvor vi hjælper hinanden.En synlig og tydelig ledelse.En attraktiv arbejdsplads, hvor vi dagligt har vores færden i en smuk grøn og historisk kommune. Vi søger en social- og sundhedsassistent somHar erfaring fra primærsektor.Er god til it og kan forstå at omsætte praksis til it.Fordel at have kendskab til EOJ Cura og CuraPlan.Gerne erfaring med disponering.Gode samarbejdsevner og kan bevare overblik og træffe beslutninger i en kompleks hverdag.Gode kommunikative evner Det praktiske Løn i henhold til overenskomst og principperne for ny løn . Arbejdssted: Wiedergården 2, 1 sal, 2791 Dragør. Ansøgningsfrist den 12. august 2019, kl. 12.00. Ansættelsessamtaler holdes i uge 34. Tiltrædelsesdato 1. oktober 2019. Kontaktperson: Områdeleder June Rosendahl Christiansen telefon 32 89 15 46 eller mail: junec@dragoer.dk Send din ansøgning med oplysning om uddannelser og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem https: www.dragoer.dk vores-kommune job-i-dragoer-kommune soeg-job Stillingsbetegnelse Social- og Sundhedsassistent Ansættelsesforhold Stillingen er på 37 timer ugentlig Virksomhedsoplysninger Wiedergården Tiltrædelse 1. oktober 2019 Ansøgningsfrist 12. august 2019 Kontaktperson Områdeleder June Rosendahl Christiansen telefon 32 89 15 46 eller mail: junec@dragoer.dk Uddannelse Social- og Sundhedsassistent Arbejdsområde Sundhed og OmsorgKan du lide at koordinere?
Sikre ”rette mand på rette sted”?
Skabe sammenhæng i opgaverne?
Så er denne stilling noget for dig!

Du vil blive en del af et team på tre kollegaer, hvoraf der altid er to der sidder og disponerer. Det betyder, at I skiftevis vil være ude i plejen og dermed lære borgerne at kende, således disponering optimeres og kvaliteten af planlægningen sikres.

Vi er fordelt på 2 dag grupper Team Nord og Team Syd, hvor der er ansat social og sundhedshjælpere samt social og sundhedsassistenter, som varetager indsatser fra SEL og SUL.

Disponeringsopgavens primære funktion
  • Varetagelse pasning af hjemmeplejens telefon
  • Disponering af ruter til medarbejderne, hvor geografisk placering er i fokus og hvor kontinuitet for borgerne er prioriteret.
  • Disponering af SUL indsatserne i tæt samarbejde med sygeplejersker og sosu-assistenterne.
  • Medansvarlig for at taste og ajourfører Opus vagtplan.
  • Deltage i tværfaglige møder.

Vi tilbyder
  • En veltilrettelagt introduktion med mentorordning.
  • Alle er samlet på samme etage, hvilket betyder at samarbejde og sparring er nemt tilgængeligt.
  • En fast arbejdsplan, hvor der er plads til gensidig fleksibilitet. Stillingen er 37 t/u. Mødetid er skemalagt i tidsrummet kl. 06:30-15:00 med weekendvagt hver 4. weekend.
  • Engagerede og kompetente kollegaer med tæt sparring og god humor.
  • Høj trivsel, hvor vi hjælper hinanden.
  • En synlig og tydelig ledelse.
  • En attraktiv arbejdsplads, hvor vi dagligt har vores færden i en smuk grøn og historisk kommune.

Vi søger en social- og sundhedsassistent som
  • Har erfaring fra primærsektor.
  • Er god til it og kan forstå at omsætte praksis til it.
  • Fordel at have kendskab til EOJ Cura og CuraPlan.
  • Gerne erfaring med disponering.
  • Gode samarbejdsevner og kan bevare overblik og træffe beslutninger i en kompleks hverdag.
  • Gode kommunikative evner

Det praktiske
Løn i henhold til overenskomst og principperne for ”ny løn”.

Arbejdssted: Wiedergården 2, 1 sal, 2791 Dragør.

Ansøgningsfrist den 12. august 2019, kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler holdes i uge 34.

Tiltrædelsesdato 1. oktober 2019.

Kontaktperson: Områdeleder June Rosendahl Christiansen telefon 32 89 15 46 eller mail: junec@dragoer.dk

Send din ansøgning
med oplysning om uddannelser og tidligere beskæftigelse via kommunens rekrutteringssystem https://www.dragoer.dk/vores-kommune/job-i-dragoer-kommune/soeg-job/

Stillingsbetegnelse
Social- og Sundhedsassistent

Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentlig

Virksomhedsoplysninger
Wiedergården

Tiltrædelse
1. oktober 2019

Ansøgningsfrist
12. august 2019

Kontaktperson
Områdeleder June Rosendahl Christiansen telefon 32 89 15 46 eller mail: junec@dragoer.dk

Uddannelse
Social- og Sundhedsassistent

Arbejdsområde
Sundhed og Omsorg

ORS/Small/4e22c103_logo.jpegDragør KommuneDragør2019-07-01T15:01:08.6102019-08-05T00:00:00
330044655Social og sundhedsassistent søges til speciallægepraksis i hudsygdommeProfile Social og sundhedsassistent søges til speciallægepraksis i hudsygdomme. Hudklinikken Trianglen er en travl praksis, hvor der ses og behandles alle slags hudsygdomme hos både børn og voksne. Vi er 2-3 hudlæger, foruden lægesekretær, sosu-assistent og flere medicinstuderende. I behandlerteamet varetager vi opgaver som allergitest, eksemkontrol, photodynamisk terapi, vortebehandling og sårbehandling. Af forkontorsopgaver kan nævnes tidsbestilling, ankomstregistrering og kontrol af henvisninger. Vi vægter samarbejde højt på tværs af kompetencer og uddannelser og fælles frokostpause prioriteres hver dag. Vi søger en ny kollega med baggrund som sosu-assistent, der er veluddannet og har energi og lyst til at indgå i behandlerteamet og deltage i forkontorsopgaverne. Det vil være en fordel at have dermatologisk erfaring, men er du lærenem og er nysgerrig på et nyt speciale, vil du blive grundig oplært. Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019 og med ugentligt timetal på ca. 28 timer fordelt på mandag til torsdag. Løn i henhold til aftale med PLA. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Se mere på vores ansøgersite: https: hudklinikken-trianglen.brandero.comSocial og sundhedsassistent søges til speciallægepraksis i hudsygdomme.

Hudklinikken Trianglen er en travl praksis, hvor der ses og behandles alle slags hudsygdomme hos både børn og voksne. Vi er 2-3 hudlæger, foruden lægesekretær, sosu-assistent og flere medicinstuderende. I behandlerteamet varetager vi opgaver som allergitest, eksemkontrol, photodynamisk terapi, vortebehandling og sårbehandling. Af forkontorsopgaver kan nævnes tidsbestilling, ankomstregistrering og kontrol af henvisninger. Vi vægter samarbejde højt på tværs af kompetencer og uddannelser og fælles frokostpause prioriteres hver dag.

Vi søger en ny kollega med baggrund som sosu-assistent, der er veluddannet og har energi og lyst til at indgå i behandlerteamet og deltage i forkontorsopgaverne. Det vil være en fordel at have dermatologisk erfaring, men er du lærenem og er nysgerrig på et nyt speciale, vil du blive grundig oplært.

Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019 og med ugentligt timetal på ca. 28 timer fordelt på mandag til torsdag. Løn i henhold til aftale med PLA.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". 




Se mere på vores ansøgersite: https://hudklinikken-trianglen.brandero.com

ORS/Small/8b37adba_logo.pngHudklinikken Trianglen v/Ane Ahm PetersenKøbenhavn Ø2019-06-17T16:03:57.0502019-07-31T00:00:00
330040872Social- og sundhedsassistent til velfungerende plejecenter på Vestegnen, hver 3. weekend- dagvagtRobot CareMatch søger for kunde Du skal med udgangspunkt i din erfaring tage medansvar for overblikket og fagligheden i plejen af 12 beboere på afdelingen. Stillingen er i dagvagt med arbejde hver 3. weekend. Dine opgaver Vi har tiltagende komplekse borgere og du skal strukturere handleplaner, sikre dokumentation i CURA og håndtere medicin, lægekontakt og lægebesøg med stuegang. Du deltager i plejen, men det vigtigste er overblikket. Typisk er social- og sundhedshjælperne kontaktperson for beboerne, så du har ansvar for overblikket på observationerne, dokumentationen og for det faglige fokus på f.eks. hygiejne, demens, vægt og væske, som I gennemgår på ugentlige møder med afdelingslederen. God introduktion Vi tilbyder en stor introduktionspakke på op til en måned, sidemandsoplæring og vejledning fra leder og kolleger fra egen og andre afdelinger. Det er vigtigt for os, at du bliver klædt på til opgaven. Din faglige og personlige profil Vi søger en kollega, der kan sætte sig ind i beboernes situation med en medmenneskelig tilgang, en anerkendende dialog og bidrage til fokus på kerneopgaven og arbejdsfællesskabet. Autoriseret social- og sundhedsassistent Har overblik og kan koordinere plejeforløb Kan arbejde løsningsorienteret Er imødekommende Har kendskab til elektronisk dokumentation Plejecentret Vi er et stort plejecenter, men afdelingen består af i alt 24 beboere. Du samarbejder til dagligt med en social- og sundhedsassistentkollega og der er typisk 5 hjælpere på arbejde til beboerne. Alle er hjælpsomme og imødekommende kolleger. Vi er meget aktive socialt sammen på afdelingen og trives godt sammen. På trods af mange aktuelle barsler i afdelingen, så har vi et lavt sygefravær. Vi arbejder aktivt med vores værdibaserede personalepolitik og har fokus på nærvær frem for fravær. Vi arbejder ud fra Leve- Bo miljø modellen og dokumenterer i CURA. Yderligere oplysninger Plejecentret samarbejder med CareMatch om denne ansættelse. Hvis du har spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Mads Henriksen på 42 48 40 42 eller mlh@carematch.dk. Stillingen er på 32-35 timer ugentlig i dagvagt med 3. weekend. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst.

CareMatch søger for kunde

Du skal med udgangspunkt i din erfaring tage medansvar for overblikket og fagligheden i plejen af 12 beboere på afdelingen. Stillingen er i dagvagt med arbejde hver 3. weekend.

Dine opgaver

Vi har tiltagende komplekse borgere og du skal strukturere handleplaner, sikre dokumentation i CURA og håndtere medicin, lægekontakt og lægebesøg med stuegang. Du deltager i plejen, men det vigtigste er overblikket.

Typisk er social- og sundhedshjælperne kontaktperson for beboerne, så du har ansvar for overblikket på observationerne, dokumentationen og for det faglige fokus på f.eks. hygiejne, demens, vægt og væske, som I gennemgår på ugentlige møder med afdelingslederen.

God introduktion

Vi tilbyder en stor introduktionspakke på op til en måned, sidemandsoplæring og vejledning fra leder og kolleger fra egen og andre afdelinger. Det er vigtigt for os, at du bliver klædt på til opgaven.

Din faglige og personlige profil

Vi søger en kollega, der kan sætte sig ind i beboernes situation med en medmenneskelig tilgang, en anerkendende dialog og bidrage til fokus på kerneopgaven og arbejdsfællesskabet.

  • Autoriseret social- og sundhedsassistent
  • Har overblik og kan koordinere plejeforløb
  • Kan arbejde løsningsorienteret
  • Er imødekommende
  • Har kendskab til elektronisk dokumentation

Plejecentret

Vi er et stort plejecenter, men afdelingen består af i alt 24 beboere. Du samarbejder til dagligt med en social- og sundhedsassistentkollega og der er typisk 5 hjælpere på arbejde til beboerne.

Alle er hjælpsomme og imødekommende kolleger. Vi er meget aktive socialt sammen på afdelingen og trives godt sammen. På trods af mange aktuelle barsler i afdelingen, så har vi et lavt sygefravær.

Vi arbejder aktivt med vores værdibaserede personalepolitik og har fokus på nærvær frem for fravær. Vi arbejder ud fra Leve- Bo miljø modellen og dokumenterer i CURA.

Yderligere oplysninger

Plejecentret samarbejder med CareMatch om denne ansættelse. Hvis du har spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Mads Henriksen på 42 48 40 42 eller mlh@carematch.dk.

Stillingen er på 32-35 timer ugentlig i dagvagt med 3. weekend. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst.

CareMatch ApSHvidovre2019-06-11T00:00:002019-07-28T00:00:00
330051059Afløsere med og uden ansvarshavende funktionRobot Afløsere med og uden ansvarshavende funktion Har du lyst til støtte de ældre i hverdagen Dybenskærhave er hjem for 72 beboere. Her bliver der lagt vægt på at skabe et hjem og en hverdag fuld af livskvalitet og i tæt samarbejde med pårørende. Musik og dans bevægelse er i noget der bliver prioriteret højt. Her skal man ikke være bange for at bryde ud i sang eller finde sine laksko eller vandrestøvler frem. Der arbejdes med en høj faglig kvalitet i opgaveløsningen på tværs af fag og kulturen er præget af, at alle bidrag er lige vigtige til at sikre beboerne kan leve deres liv. Her er stor imødekommenhed Her er vi der for hinanden Her tages ansvar Her tænkes der nyt- et hus i bevægelse Vi søger Sosu-assistenter Plejehjemsassistenter Sygeplejersker der kan varetage ansvarshavende funktion aften og nat. Medarbejdere til afløsning både dag, aften og nat Weekendafløsere i fast rul hver anden eller hver tredje weekend. Tilkaldevikarer, hvor man ikke har faste timer men tilkaldes ved behov til både dag-, aften- og natarbejde Vi søger medarbejdere, som Har en sundhedsfaglig uddannelse Sosu-hjælper og Sosu-assistent og har erfaring fra ældreplejen Behersker dansk i såvel tale som skrift og kan dokumentere i elektronisk journal, vi bruger Cura Kan reflektere over egen praksis og tilegne sig viden Er stabile og fagligt engagerede Kan arbejde i teams ud fra husets værdier og værdsætter at arbejde med ældre borgere Vil du vide mere er du velkommen til at kontakt Afd. leder Connie Hjorth cnh@hvidovre.dk telefon 36344130 Afd. leder Dorthe Hochheim Tødt tdt@hvidovre.dk telefon 36344150 Afd. leder Jane Huusfeldt huv@hvidovre.dk telefon 36344170 Vi ansætter løbende og kalder løbende til samtale, så skynd dig at sende os din ansøgningAfløsere med og uden ansvarshavende funktion



Har du lyst til støtte de ældre i hverdagen



Dybenskærhave er hjem for 72 beboere. Her bliver der lagt vægt på at skabe et hjem og en hverdag fuld af livskvalitet og i tæt samarbejde med pårørende.

Musik og dans/bevægelse er i noget der bliver prioriteret højt. Her skal man ikke være bange for at bryde ud i sang eller finde sine laksko eller vandrestøvler frem.



Der arbejdes med en høj faglig kvalitet i opgaveløsningen på tværs af fag og kulturen er præget af, at alle bidrag er lige vigtige til at sikre beboerne kan leve deres liv.

Her er stor imødekommenhed

Her er vi der for hinanden

Her tages ansvar

Her tænkes der nyt- et hus i bevægelse

Vi søger

Sosu-assistenter / Plejehjemsassistenter / Sygeplejersker der kan varetage ansvarshavende funktion aften og nat.

Medarbejdere til afløsning både dag, aften og nat

Weekendafløsere i fast rul hver anden eller hver tredje weekend.

Tilkaldevikarer, hvor man ikke har faste timer men tilkaldes ved behov til både dag-, aften- og natarbejde

Vi søger medarbejdere, som

Har en sundhedsfaglig uddannelse Sosu-hjælper og Sosu-assistent og har erfaring fra ældreplejen

Behersker dansk i såvel tale som skrift og kan dokumentere i elektronisk journal, vi bruger Cura

Kan reflektere over egen praksis og tilegne sig viden

Er stabile og fagligt engagerede

Kan arbejde i teams ud fra husets værdier og værdsætter at arbejde med ældre borgere

Vil du vide mere er du velkommen til at kontakt Afd. leder Connie Hjorth cnh@hvidovre.dk / telefon 36344130 Afd. leder Dorthe Hochheim Tødt tdt@hvidovre.dk / telefon 36344150 Afd. leder Jane Huusfeldt huv@hvidovre.dk / telefon 36344170

Vi ansætter løbende og kalder løbende til samtale, så skynd dig at sende os din ansøgning






Plejecenter DybenskærhaveHvidovre2019-06-30T00:00:002019-08-05T00:00:00
330052564Social- og sundhedsassistenter til RigshospitaletRobot Fødegangen i Obstetrisk Klinik, Juliane Marie Centret, søger faste nattevagter (28t uge) til 7-7 eller 5 2 og blandede vagter i treholdsskift (28-32 t uge). Er du social og sundhedsassistent og trives godt med nattevagter, så har vi brug for dig. Vi tilbyder nattevagtsstillinger på vores energiske fødegang, samt stillinger med 3-holdsskift. For begge typer er der arbejde hver anden weekend. Obstetrisk Klinik Rigshospitalet varetager 25 af Region Hovedstadens fødsler, hvilket svarer til ca. 5.500 fødsler om året. Udover ukomplicerede fødsler, varetager vi behandling, rådgivning, pleje og fødselsbetjening af en række højtspecialiserede funktioner, herunder diabetes, hjertesygdom, immuniserede samt ekstremt præterme fødsler, vi har samtidig fokus på at bevare den normale fødsel. Fødegangen har afdelingsjordemoder i alle vagter. Vi prioriterer det sammenhængende forløb for kvinderne og deres familier højt og ser graviditet, fødsel og barsel som en helhed. Afdelingen har forsknings- og uddannelsesmæssige forpligtigelser og ikke mindst stor interesse. Fødeafdelingen er organisatorisk opdelt i en føde- og akutmodtagelse, igangsættelsesafsnit, fødestuer samt svangreafsnit. Vi har et tæt samarbejde med Neonatalklinikken. Vi kan tilbyde en arbejdsplads med fokus på tværfagligt samarbejde, stor patienttilfredshed og høje ambitioner. Du skal kunne klare at være en del af en hektisk situation, som fødsler til tider kan være og arbejde i et højt tempo. Det er vigtigt, at du som assistent er medansvarlig for at afdelingen, og fødestuen er præsentabel og parat. Du er en del af et team omkring fødslen og skal deltage som aktør i akutte situationer på fødestuen. Du vil blive oplært i håndtering af akutte situationer. Arbejdsopgaver og ansvarsområde Du assisterer jordemoderen lægen ved alle fødsler, både ved de komplicerede og ukomplicerede fødsler Du varetager meget praktisk arbejde med opfyldning, bestilling af varer, oprydning og klargøring af fødestuer samt fælles arealer Du udfører mindre IT-opgaver, håndtering af blodprøver og andre opgaver i forbindelse med forskning Vi forventer, at du: er stabil og fleksibel er en god kollega og er meget servicemindet vil være en del af en kultur, hvor alle bidrager til at skabe en god arbejdsplads er omstillingsparat i en travl hverdag er dygtig, engageret og systematisk har kendskab til og kan benytte IT er indstillet på en tværfaglig opgaveløsning gerne har hospitalserfaring Vi sætter den gode tone og det gode kollegaskab højt. Løn- og ansættelsesforhold ifølge gældende overenskomst. Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås hos vicechefjordemoder Pia Huusfeldt tlf. 3545 8570, mail piash@rh.dk. Ansøgningsfrist: 23. juli 2019 kl. 12:00. Samtaler forventes afholdt i uge 31. Søg stillingerne via linket. Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger. Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads. Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.Fødegangen i Obstetrisk Klinik, Juliane Marie Centret, søger faste nattevagter (28t/ uge) til 7-7 eller 5+2 og blandede vagter i treholdsskift (28-32 t/uge).

Er du social og sundhedsassistent og trives godt med nattevagter, så har vi brug for dig.

Vi tilbyder nattevagtsstillinger på vores energiske fødegang, samt stillinger med 3-holdsskift. For begge typer er der arbejde hver anden weekend.



Obstetrisk Klinik

Rigshospitalet varetager 25 % af Region Hovedstadens fødsler, hvilket svarer til ca. 5.500 fødsler om året. Udover ukomplicerede fødsler, varetager vi behandling, rådgivning, pleje og fødselsbetjening af en række højtspecialiserede funktioner, herunder diabetes, hjertesygdom, immuniserede samt ekstremt præterme fødsler, vi har samtidig fokus på at bevare den normale fødsel. Fødegangen har afdelingsjordemoder i alle vagter.

Vi prioriterer det sammenhængende forløb for kvinderne og deres familier højt og ser graviditet, fødsel og barsel som en helhed. Afdelingen har forsknings- og uddannelsesmæssige forpligtigelser og ikke mindst stor interesse.

Fødeafdelingen er organisatorisk opdelt i en føde- og akutmodtagelse, igangsættelsesafsnit, fødestuer samt svangreafsnit. Vi har et tæt samarbejde med Neonatalklinikken.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads med fokus på tværfagligt samarbejde, stor patienttilfredshed og høje ambitioner.

Du skal kunne klare at være en del af en hektisk situation, som fødsler til tider kan være og arbejde i et højt tempo.

Det er vigtigt, at du som assistent er medansvarlig for at afdelingen, og fødestuen er præsentabel og parat. Du er en del af et team omkring fødslen og skal deltage som aktør i akutte situationer på fødestuen. Du vil blive oplært i håndtering af akutte situationer.

Arbejdsopgaver og ansvarsområde

  • Du assisterer jordemoderen/lægen ved alle fødsler, både ved de komplicerede og ukomplicerede fødsler
  • Du varetager meget praktisk arbejde med opfyldning, bestilling af varer, oprydning og klargøring af fødestuer samt fælles arealer
  • Du udfører mindre IT-opgaver, håndtering af blodprøver og andre opgaver i forbindelse med forskning


Vi forventer, at du:

  • er stabil og fleksibel
  • er en god kollega og er meget servicemindet
  • vil være en del af en kultur, hvor alle bidrager til at skabe en god arbejdsplads
  • er omstillingsparat i en travl hverdag
  • er dygtig, engageret og systematisk
  • har kendskab til og kan benytte IT
  • er indstillet på en tværfaglig opgaveløsning
  • gerne har hospitalserfaring
Vi sætter den gode tone og det gode kollegaskab højt.

Løn- og ansættelsesforhold ifølge gældende overenskomst.



Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås hos vicechefjordemoder Pia Huusfeldt tlf. 3545 8570, mail piash@rh.dk.

Ansøgningsfrist: 23. juli 2019 kl. 12:00.

Samtaler forventes afholdt i uge 31.



Søg stillingerne via linket.



Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.



Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.



Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.



RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-07-02T00:00:002019-07-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dragør Kommunes Hjemmepleje søger social- og sundhedsassistent til disponentstilling med udekørende funktion

Dragør Kommune

Dragør
Kan du lide at koordinere? Sikre rette mand på rette sted ? Skabe sammenhæng i opgaverne? Så er denne stilling noget for dig! Du vil blive en del af et team på tre kollegaer, hvoraf der altid er to der sidder og disponerer. Det betyder, at I skiftev...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Social og sundhedsassistent søges til speciallægepraksis i hudsygdomme

Hudklinikken Trianglen v/Ane Ahm Petersen

København Ø
Social og sundhedsassistent søges til speciallægepraksis i hudsygdomme. Hudklinikken Trianglen er en travl praksis, hvor der ses og behandles alle slags hudsygdomme hos både børn og voksne. Vi er 2-3 hudlæger, foruden lægesekretær, sosu-assistent og...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Social- og sundhedsassistent til velfungerende plejecenter på Vestegnen, hver 3. weekend- dagvagt

CareMatch ApS

Hvidovre
CareMatch søger for kunde Du skal med udgangspunkt i din erfaring tage medansvar for overblikket og fagligheden i plejen af 12 beboere på afdelingen. Stillingen er i dagvagt med arbejde hver 3. weekend. Dine opgaver Vi har tiltagende komplekse borge...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:28. juli 2019

Afløsere med og uden ansvarshavende funktion

Plejecenter Dybenskærhave

Hvidovre
Afløsere med og uden ansvarshavende funktion Har du lyst til støtte de ældre i hverdagen Dybenskærhave er hjem for 72 beboere. Her bliver der lagt vægt på at skabe et hjem og en hverdag fuld af livskvalitet og i tæt samarbejde med pårørende. Musik o...
Indrykket:30. juni 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Social- og sundhedsassistenter til Rigshospitalet

Rigshospitalet

København Ø
Fødegangen i Obstetrisk Klinik, Juliane Marie Centret, søger faste nattevagter (28t uge) til 7-7 eller 5 2 og blandede vagter i treholdsskift (28-32 t uge). Er du social og sundhedsassistent og trives godt med nattevagter, så har vi brug for dig. Vi...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:23. juli 2019