Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Online kundeservice medarbejder Sverige/Norge

Vi vækster på det nordiske marked og søger til nyoprettet stilling, dig der brænder for at arbejde med e-handel, oversættelse og yde en ekstra ordinær indsats på kundeservice.

Har du humor og er du en udadvendt teamplayer, hvor din gejst skinner hele vejen igennem telefonen?

Har du lyst til at blive en del af et ungt, energisk team som arbejder på tværs af arbejdsområder, hvor alle har en vigtig rolle for opnåelse af vores fælles mål. Vi lægger vægt på, at alle er en lige stor del af teamet og at vi ligeværdigt løfter i fællesskab?

 

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Oversættelse af produkttekster fra dansk til svensk og evt. norsk
  • Vedligehold af vores produktsortiment på web/økonomisystem.
  • Produktoprettelser
  • Kontakt med vores kunder og leverandører over telefon, mail og chat på svensk og norsk
  • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning heraf.

Dine kvalifikationer:

  • Du har erfaring med kundeservice, salg og tilbud fra tidligere jobs, gerne e-handel, men ikke en betingelse.
  • Produkt kendskab er en fordel.
  • Du arbejder hjemmevant i it-systemer.
  • Det er en fordel om du har kendskab til at arbejde med webshop.


Om dig:

  • Du er stærk på kommunikation og kommunikerer fejlfrit på skrift på svensk og gerne norsk.
  • Du arbejder struktureret og er rap på tastaturet.
  • Du er initiativrig og resultatorienteret og kan prioritere blandt mange bolde i luften.
  • Du er kvalitetsbevidst og har en høj ansvarsfølelse i forhold til, at opgaverne løses til tiden.
  • Du har en positiv indstilling "ingen opgaver er for store, ingen opgaver er for små"
  • Du er pålidelig og mødestabil.
  • Du kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, er beslutningsdygtig og ikke mindst arbejdsom.


Vi tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job, hvor du kommer omkring mange funktioner.
  • Fagligt vil det give mange muligheder for udvikling.
  • Dygtige engagerede kollegaer, som er med til at sætte baren højt.
  • En hverdag med humor og stor medindflydelse.
  • Løn- og pensionsordning der afspejler dine kvalifikationer og jobbeskrivelsen. 
     

Stillingen er på 28-37 timer, vi er fleksible efter dit behov.



Lyder ovenstående som noget for dig?

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at sende en mail til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk.

Send din ansøgning samt CV med vellignende foto og relevante karakterbeviser/udtalelser til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk mærket "Kundeservice medarbejder Sverige/Norge"

Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og vi afslutter rekrutteringen, når vi finder den rigtige profil.
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Opstart: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette

Vi glæder os til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011503Phoenix-bf4e40ea12019-05-23T00:00:00Online kundeservice medarbejder Sverige/Norge

Vi vækster på det nordiske marked og søger til nyoprettet stilling, dig der brænder for at arbejde med e-handel, oversættelse og yde en ekstra ordinær indsats på kundeservice.

Har du humor og er du en udadvendt teamplayer, hvor din gejst skinner hele vejen igennem telefonen?

Har du lyst til at blive en del af et ungt, energisk team som arbejder på tværs af arbejdsområder, hvor alle har en vigtig rolle for opnåelse af vores fælles mål. Vi lægger vægt på, at alle er en lige stor del af teamet og at vi ligeværdigt løfter i fællesskab?

 

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Oversættelse af produkttekster fra dansk til svensk og evt. norsk
  • Vedligehold af vores produktsortiment på web/økonomisystem.
  • Produktoprettelser
  • Kontakt med vores kunder og leverandører over telefon, mail og chat på svensk og norsk
  • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning heraf.

Dine kvalifikationer:

  • Du har erfaring med kundeservice, salg og tilbud fra tidligere jobs, gerne e-handel, men ikke en betingelse.
  • Produkt kendskab er en fordel.
  • Du arbejder hjemmevant i it-systemer.
  • Det er en fordel om du har kendskab til at arbejde med webshop.


Om dig:

  • Du er stærk på kommunikation og kommunikerer fejlfrit på skrift på svensk og gerne norsk.
  • Du arbejder struktureret og er rap på tastaturet.
  • Du er initiativrig og resultatorienteret og kan prioritere blandt mange bolde i luften.
  • Du er kvalitetsbevidst og har en høj ansvarsfølelse i forhold til, at opgaverne løses til tiden.
  • Du har en positiv indstilling "ingen opgaver er for store, ingen opgaver er for små"
  • Du er pålidelig og mødestabil.
  • Du kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, er beslutningsdygtig og ikke mindst arbejdsom.


Vi tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job, hvor du kommer omkring mange funktioner.
  • Fagligt vil det give mange muligheder for udvikling.
  • Dygtige engagerede kollegaer, som er med til at sætte baren højt.
  • En hverdag med humor og stor medindflydelse.
  • Løn- og pensionsordning der afspejler dine kvalifikationer og jobbeskrivelsen. 
     

Stillingen er på 28-37 timer, vi er fleksible efter dit behov.



Lyder ovenstående som noget for dig?

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at sende en mail til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk.

Send din ansøgning samt CV med vellignende foto og relevante karakterbeviser/udtalelser til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk mærket "Kundeservice medarbejder Sverige/Norge"

Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og vi afslutter rekrutteringen, når vi finder den rigtige profil.
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Opstart: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette

Vi glæder os til at høre fra dig!

2019-06-25T00:51:28.980 Vi vækster på det nordiske marked og søger til nyoprettet stilling, dig der brænder for at arbejde med e-handel, oversættelse og yde en ekstra ordinær indsats på kundeservice. Har du humor og er du en udadvendt teamplayer, hvor din gejst skinner hele vejen igennem telefonen? Har du lyst til at blive en del af et ungt, energisk team som arbejder på tværs af arbejdsområder, hvor alle har en vigtig rolle for opnåelse af vores fælles mål. Vi lægger vægt på, at alle er en lige stor del af teamet og at vi ligeværdigt løfter i fællesskab? Dine primære arbejdsopgaver: Oversættelse af produkttekster fra dansk til svensk og evt. norsk Vedligehold af vores produktsortiment på web økonomisystem. Produktoprettelser Kontakt med vores kunder og leverandører over telefon, mail og chat på svensk og norsk Udarbejdelse af tilbud og opfølgning heraf. Dine kvalifikationer: Du har erfaring med kundeservice, salg og tilbud fra tidligere jobs, gerne e-handel, men ikke en betingelse. Produkt kendskab er en fordel. Du arbejder hjemmevant i it-systemer. Det er en fordel om du har kendskab til at arbejde med webshop. Om dig: Du er stærk på kommunikation og kommunikerer fejlfrit på skrift på svensk og gerne norsk. Du arbejder struktureret og er rap på tastaturet. Du er initiativrig og resultatorienteret og kan prioritere blandt mange bolde i luften. Du er kvalitetsbevidst og har en høj ansvarsfølelse i forhold til, at opgaverne løses til tiden. Du har en positiv indstilling ingen opgaver er for store, ingen opgaver er for små Du er pålidelig og mødestabil. Du kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, er beslutningsdygtig og ikke mindst arbejdsom. Vi tilbyder: Et spændende og alsidigt job, hvor du kommer omkring mange funktioner. Fagligt vil det give mange muligheder for udvikling. Dygtige engagerede kollegaer, som er med til at sætte baren højt. En hverdag med humor og stor medindflydelse. Løn- og pensionsordning der afspejler dine kvalifikationer og jobbeskrivelsen. Stillingen er på 28-37 timer, vi er fleksible efter dit behov. Lyder ovenstående som noget for dig? Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at sende en mail til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk. Send din ansøgning samt CV med vellignende foto og relevante karakterbeviser udtalelser til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk mærket Kundeservice medarbejder Sverige Norge Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og vi afslutter rekrutteringen, når vi finder den rigtige profil. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt Opstart: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette Vi glæder os til at høre fra dig!11jobnetbf4e40ea100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-24T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejenEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3513597BygMax A/S11Skodborg Vestergade 16630RøddingDKDanmark0se@bygmax.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent749164JobNet4978711497871110025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf4e40eahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf4e40eahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf4e40ea&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf4e40ea&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361567488Susanne Elgaardse@bygmax.dkDKDanmarkDKDanmark330067465Studiejob som brander i HaderslevRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SHaderslev2019-08-02T00:00:002019-09-27T00:00:00
330067462Studiejob som brander i KoldingRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SKolding2019-08-02T00:00:002019-09-27T00:00:00
330057532Training Management Services (TMS) CoordinatorRobot Are you passionate about excellent customer service? An exciting opportunity to join the dynamic team in Esbjerg! We offer The opportunity to be a key player in a growing and established business with an enviable global reputation. Based in Esbjerg, as our new colleague in our TMS department you will provide first class service to our clients, playing a key role in enhancing the quality of the services offered. You will be the point of contact for inbound enquiries, providing accurate course information, booking delegates onto courses and supporting our sales department in optimizing seat utilizations. You will become part of an engaged team who take pride in Customer Service. Key responsibilities • Act as the face of our company, embodying our Core Values and principles in how we do business • Proactively support our clients with a full spectrum of training related administrative tasks such as: o Monitoring and managing training compliance o Securing seats and booking courses o Handling of joining instructions o Identifying and communicating with suitable vendors o Delivery and update of certificates within relevant systems o Processing of vendor invoices o Producing reports relating to training spend overview • Effectively handle inbound enquiries through channels such as email, phone, mails. • Coordinating with key stakeholders to provide course information and follow up • Process orders and payments • Proactively maximize seat utilization We are looking for You are outgoing and enthusiastic with a robust character. You will be highly driven, able to work independently whilst still being able to fit within a small team. You enjoy working in a very fast paced office environment. A commercial focus and a customer centric view with a priority to quality customer service is also important. You are proficient in English and are able to communicate clearly and confidently, both verbally and written and be proficient in the use of MS Outlook, MS Office products and similar computer based software. Previous experience in a similar role would be highly advantageous but not essential as full training will be provided.

Are you passionate about excellent customer service? An exciting opportunity to join the dynamic team in Esbjerg!

We offer

The opportunity to be a key player in a growing and established business with an enviable global reputation. Based in Esbjerg, as our new colleague in our TMS department you will provide first class service to our clients, playing a key role in enhancing the quality of the services offered. You will be the point of contact for inbound enquiries, providing accurate course information, booking delegates onto courses and supporting our sales department in optimizing seat utilizations. You will become part of an engaged team who take pride in Customer Service.

Key responsibilities

• Act as the face of our company, embodying our Core Values and principles in how we do business
• Proactively support our clients with a full spectrum of training related administrative tasks such as:
o Monitoring and managing training compliance
o Securing seats and booking courses
o Handling of joining instructions
o Identifying and communicating with suitable vendors
o Delivery and update of certificates within relevant systems
o Processing of vendor invoices
o Producing reports relating to training spend overview
• Effectively handle inbound enquiries through channels such as email, phone, mails.
• Coordinating with key stakeholders to provide course information and follow up
• Process orders and payments
• Proactively maximize seat utilization

We are looking for

You are outgoing and enthusiastic with a robust character. You will be highly driven, able to work independently whilst still being able to fit within a small team. You enjoy working in a very fast paced office environment. A commercial focus and a customer centric view with a priority to quality customer service is also important. You are proficient in English and are able to communicate clearly and confidently, both verbally and written and be proficient in the use of MS Outlook, MS Office products and similar computer based software. Previous experience in a similar role would be highly advantageous but not essential as full training will be provided.

Maersk Training Esbjerg A/SEsbjerg Ø2019-07-10T00:00:002019-09-02T00:00:00
330067602Studiejob som brander i RibeRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SRibe2019-08-02T00:00:002019-09-27T00:00:00
330067601Studiejob som brander i EsbjergRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SEsbjerg2019-08-02T00:00:002019-09-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiejob som brander i Haderslev

RELATIONMEDIA A/S

Haderslev
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Studiejob som brander i Kolding

RELATIONMEDIA A/S

Kolding
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Training Management Services (TMS) Coordinator

Maersk Training Esbjerg A/S

Esbjerg Ø
Are you passionate about excellent customer service? An exciting opportunity to join the dynamic team in Esbjerg! We offer The opportunity to be a key player in a growing and established business with an enviable global reputation. Based in Esbjerg,...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:2. september 2019

Studiejob som brander i Ribe

RELATIONMEDIA A/S

Ribe
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Studiejob som brander i Esbjerg

RELATIONMEDIA A/S

Esbjerg
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:27. september 2019