Online kundeservice medarbejder Sverige/Norge

Vi vækster på det nordiske marked og søger til nyoprettet stilling, dig der brænder for at arbejde med e-handel, oversættelse og yde en ekstra ordinær indsats på kundeservice.

Har du humor og er du en udadvendt teamplayer, hvor din gejst skinner hele vejen igennem telefonen?

Har du lyst til at blive en del af et ungt, energisk team som arbejder på tværs af arbejdsområder, hvor alle har en vigtig rolle for opnåelse af vores fælles mål. Vi lægger vægt på, at alle er en lige stor del af teamet og at vi ligeværdigt løfter i fællesskab?

 

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Oversættelse af produkttekster fra dansk til svensk og evt. norsk
  • Vedligehold af vores produktsortiment på web/økonomisystem.
  • Produktoprettelser
  • Kontakt med vores kunder og leverandører over telefon, mail og chat på svensk og norsk
  • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning heraf.

Dine kvalifikationer:

  • Du har erfaring med kundeservice, salg og tilbud fra tidligere jobs, gerne e-handel, men ikke en betingelse.
  • Produkt kendskab er en fordel.
  • Du arbejder hjemmevant i it-systemer.
  • Det er en fordel om du har kendskab til at arbejde med webshop.


Om dig:

  • Du er stærk på kommunikation og kommunikerer fejlfrit på skrift på svensk og gerne norsk.
  • Du arbejder struktureret og er rap på tastaturet.
  • Du er initiativrig og resultatorienteret og kan prioritere blandt mange bolde i luften.
  • Du er kvalitetsbevidst og har en høj ansvarsfølelse i forhold til, at opgaverne løses til tiden.
  • Du har en positiv indstilling "ingen opgaver er for store, ingen opgaver er for små"
  • Du er pålidelig og mødestabil.
  • Du kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, er beslutningsdygtig og ikke mindst arbejdsom.


Vi tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job, hvor du kommer omkring mange funktioner.
  • Fagligt vil det give mange muligheder for udvikling.
  • Dygtige engagerede kollegaer, som er med til at sætte baren højt.
  • En hverdag med humor og stor medindflydelse.
  • Løn- og pensionsordning der afspejler dine kvalifikationer og jobbeskrivelsen. 
     

Stillingen er på 28-37 timer, vi er fleksible efter dit behov.



Lyder ovenstående som noget for dig?

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at sende en mail til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk.

Send din ansøgning samt CV med vellignende foto og relevante karakterbeviser/udtalelser til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk mærket "Kundeservice medarbejder Sverige/Norge"

Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og vi afslutter rekrutteringen, når vi finder den rigtige profil.
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Opstart: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette

Vi glæder os til at høre fra dig!


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011503Phoenix-bf4e40ea12019-05-23T00:00:00Online kundeservice medarbejder Sverige/Norge

Vi vækster på det nordiske marked og søger til nyoprettet stilling, dig der brænder for at arbejde med e-handel, oversættelse og yde en ekstra ordinær indsats på kundeservice.

Har du humor og er du en udadvendt teamplayer, hvor din gejst skinner hele vejen igennem telefonen?

Har du lyst til at blive en del af et ungt, energisk team som arbejder på tværs af arbejdsområder, hvor alle har en vigtig rolle for opnåelse af vores fælles mål. Vi lægger vægt på, at alle er en lige stor del af teamet og at vi ligeværdigt løfter i fællesskab?

 

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Oversættelse af produkttekster fra dansk til svensk og evt. norsk
  • Vedligehold af vores produktsortiment på web/økonomisystem.
  • Produktoprettelser
  • Kontakt med vores kunder og leverandører over telefon, mail og chat på svensk og norsk
  • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning heraf.

Dine kvalifikationer:

  • Du har erfaring med kundeservice, salg og tilbud fra tidligere jobs, gerne e-handel, men ikke en betingelse.
  • Produkt kendskab er en fordel.
  • Du arbejder hjemmevant i it-systemer.
  • Det er en fordel om du har kendskab til at arbejde med webshop.


Om dig:

  • Du er stærk på kommunikation og kommunikerer fejlfrit på skrift på svensk og gerne norsk.
  • Du arbejder struktureret og er rap på tastaturet.
  • Du er initiativrig og resultatorienteret og kan prioritere blandt mange bolde i luften.
  • Du er kvalitetsbevidst og har en høj ansvarsfølelse i forhold til, at opgaverne løses til tiden.
  • Du har en positiv indstilling "ingen opgaver er for store, ingen opgaver er for små"
  • Du er pålidelig og mødestabil.
  • Du kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, er beslutningsdygtig og ikke mindst arbejdsom.


Vi tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job, hvor du kommer omkring mange funktioner.
  • Fagligt vil det give mange muligheder for udvikling.
  • Dygtige engagerede kollegaer, som er med til at sætte baren højt.
  • En hverdag med humor og stor medindflydelse.
  • Løn- og pensionsordning der afspejler dine kvalifikationer og jobbeskrivelsen. 
     

Stillingen er på 28-37 timer, vi er fleksible efter dit behov.



Lyder ovenstående som noget for dig?

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at sende en mail til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk.

Send din ansøgning samt CV med vellignende foto og relevante karakterbeviser/udtalelser til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk mærket "Kundeservice medarbejder Sverige/Norge"

Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og vi afslutter rekrutteringen, når vi finder den rigtige profil.
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Opstart: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi vækster på det nordiske marked og søger til nyoprettet stilling, dig der brænder for at arbejde med e-handel, oversættelse og yde en ekstra ordinær indsats på kundeservice. Har du humor og er du en udadvendt teamplayer, hvor din gejst skinner hele vejen igennem telefonen? Har du lyst til at blive en del af et ungt, energisk team som arbejder på tværs af arbejdsområder, hvor alle har en vigtig rolle for opnåelse af vores fælles mål. Vi lægger vægt på, at alle er en lige stor del af teamet og at vi ligeværdigt løfter i fællesskab? Dine primære arbejdsopgaver: Oversættelse af produkttekster fra dansk til svensk og evt. norsk Vedligehold af vores produktsortiment på web økonomisystem. Produktoprettelser Kontakt med vores kunder og leverandører over telefon, mail og chat på svensk og norsk Udarbejdelse af tilbud og opfølgning heraf. Dine kvalifikationer: Du har erfaring med kundeservice, salg og tilbud fra tidligere jobs, gerne e-handel, men ikke en betingelse. Produkt kendskab er en fordel. Du arbejder hjemmevant i it-systemer. Det er en fordel om du har kendskab til at arbejde med webshop. Om dig: Du er stærk på kommunikation og kommunikerer fejlfrit på skrift på svensk og gerne norsk. Du arbejder struktureret og er rap på tastaturet. Du er initiativrig og resultatorienteret og kan prioritere blandt mange bolde i luften. Du er kvalitetsbevidst og har en høj ansvarsfølelse i forhold til, at opgaverne løses til tiden. Du har en positiv indstilling ingen opgaver er for store, ingen opgaver er for små Du er pålidelig og mødestabil. Du kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, er beslutningsdygtig og ikke mindst arbejdsom. Vi tilbyder: Et spændende og alsidigt job, hvor du kommer omkring mange funktioner. Fagligt vil det give mange muligheder for udvikling. Dygtige engagerede kollegaer, som er med til at sætte baren højt. En hverdag med humor og stor medindflydelse. Løn- og pensionsordning der afspejler dine kvalifikationer og jobbeskrivelsen. Stillingen er på 28-37 timer, vi er fleksible efter dit behov. Lyder ovenstående som noget for dig? Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at sende en mail til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk. Send din ansøgning samt CV med vellignende foto og relevante karakterbeviser udtalelser til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk mærket Kundeservice medarbejder Sverige Norge Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og vi afslutter rekrutteringen, når vi finder den rigtige profil. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt Opstart: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette Vi glæder os til at høre fra dig!11jobnetbf4e40ea100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejenEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3513597BygMax A/S11Skodborg Vestergade 16630RøddingDKDanmark0se@bygmax.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent749164JobNet4978711497871110025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf4e40eahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf4e40eahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf4e40ea&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf4e40ea&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12009011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361567488Susanne Elgaardse@bygmax.dkDKDanmarkDKDanmark330018546Customer Service Specialist (Dutch Speaking), PART/FULL-TIMERobot Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce and Fashion? We are currently looking for an optimistic and dedicated team member, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level. Who we are BESTSELLER is one of Europe s largest fashion companies with a wide variety of brands, including VERO MODA, ONLY, SELECTED and JACK JONES. From Amsterdam, we support all BESTSELLER brands in growing and optimizing their E-commerce activities. You will be part of an open, dynamic and international environment, where every day brings new and interesting challenges. Our department the position Our customer service team is fundamental to the success of our business. Via phone, email and chat, they serve and support customers across Europe, in 10 different languages. They take pride in ensuring a seamless and quality focused process and constantly work to improve and create a better customer experience across all the BESTSELLER brands (JACK JONES, VERO MODA, ONLY and many more). As a Customer Service Specialist, you will be part of an energetic and international team. You will assist and help our E-commerce customers for the BENE markets and make sure they always receive first class treatment. Specific responsibilities Answer all kinds of inquiries from our customers, via chat, phone and email Work with your team to ensure customer happiness across all our brands Juggle 7 different information system to find answers for your customers Contribute to a positive and supportive team spirit In a positive manner engage with our brands and external partners, and represent the customer service team in a serious, professional and welcoming way Skills Experience Fluent in Dutch and English Fluency in other European language(s) is a plus Excellent communication and interpersonal skills Team player Interest in fashion and you are preferably an experienced online shopper We offer: Health insurance Pension Scheme 27 holidays and ability to purchase more flexible public holiday policy Daily lunch and breakfast, unlimited coffee tea and fruit Regular events with your colleagues Personal development track Discount on gym membership Ability to work abroad in our other offices (Netherlands or Denmark) Your profile At BESTSELLER people are the key and it is crucial that you thrive in our dynamic and international environment. As we emphasize on great teamwork, the right candidate will be loyal, helpful and enjoy being part of a strong and fun team where we are always ready to make an extra effort when needed. You have an optimistic mindset and manage to keep up the good spirit in a busy and sometimes unpredictable work environment and you are available for minimum of 20 hours per week. This position will be working in the customer service team for the BENE market in either Brande (Denmark) or Amsterdam office (Netherlands). Interested? We look forward to hearing from you! Please apply directly using the apply button below or via our website. In case you have any further questions about the role, you are welcome to contact Essi Lahti, Recruitment Specialist on phone 31208909537. About BESTSELLER E-commerce More than 15,000 people work at BESTSELLER worldwide. BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT, Y.A.S, ADPT. and more. Products are available online, in branded chain stores, in multi brand and department stores. For more information, visit http: www.bestseller.com. The multi brand company of BESTSELLER is selling through more than 3000 retail stores and globally through E-commerce. The entrepreneurial spirit back in 1975 is still very much alive, and that is why BESTSELLER recently decided to relocate its E-commerce headquarter in Amsterdam.

Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce and Fashion?  We are currently looking for an optimistic and dedicated team member, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level.  

Who we are 

BESTSELLER is one of Europe’s largest fashion companies with a wide variety of brands, including VERO MODA, ONLY, SELECTED and JACK & JONES. From Amsterdam, we support all BESTSELLER brands in growing and optimizing their E-commerce activities. You will be part of an open, dynamic and international environment, where every day brings new and interesting challenges.    

Our department & the position 

Our customer service team is fundamental to the success of our business.  Via phone, email and chat, they serve and support customers across Europe, in 10 different languages. They take pride in ensuring a seamless and quality focused process and constantly work to improve and create a better customer experience across all the BESTSELLER brands (JACK& JONES, VERO MODA, ONLY and many more).  

As a Customer Service Specialist, you will be part of an energetic and international team. You will assist and help our E-commerce customers for the BENE markets and make sure they always receive first class treatment.  

Specific responsibilities 

  • Answer all kinds of inquiries from our customers, via chat, phone and email  
  • Work with your team to ensure customer happiness across all our brands   
  • Juggle 7 different information system to find answers for your customers   
  • Contribute to a positive and supportive team spirit  
  • In a positive manner engage with our brands and external partners, and represent the customer service team in a serious, professional and welcoming way  

 Skills & Experience 

  • Fluent in Dutch and English  
  • Fluency in other European language(s) is a plus
  • Excellent communication and interpersonal skills 
  • Team player
  • Interest in fashion and you are preferably an experienced online shopper  

We offer: 

  • Health insurance
  • Pension Scheme
  • 27 holidays and ability to purchase more + flexible public holiday policy
  • Daily lunch and breakfast, unlimited coffee/tea and fruit
  • Regular events with your colleagues
  • Personal development track
  • Discount on gym membership
  • Ability to work abroad in our other offices (Netherlands or Denmark)

Your profile   

At BESTSELLER people are the key and it is crucial that you thrive in our dynamic and international environment. As we emphasize on great teamwork, the right candidate will be loyal, helpful and enjoy being part of a strong and fun team where we are always ready to make an extra effort when needed. You have an optimistic mindset and manage to keep up the good spirit in a busy and sometimes unpredictable work environment and you are available for minimum of 20 hours per week.   

This position will be working in the customer service team for the BENE market in either Brande (Denmark) or Amsterdam office (Netherlands).  

Interested?  

We look forward to hearing from you! Please apply directly using the apply button below or via our website. In case you have any further questions about the role, you are welcome to contact Essi Lahti, Recruitment Specialist on phone +31208909537.   

About BESTSELLER E-commerce  

More than 15,000 people work at BESTSELLER worldwide.   

BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK & JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT, Y.A.S, ADPT. and more. Products are available online, in branded chain stores, in multi brand and department stores. For more information, visit http://www.bestseller.com. The multi brand company of BESTSELLER is selling through more than 3000 retail stores and globally through E-commerce. The entrepreneurial spirit back in 1975 is still very much alive, and that is why BESTSELLER recently decided to relocate its E-commerce headquarter in Amsterdam. 

BESTSELLER A/SBrande2019-05-07T00:00:002019-06-28T00:00:00
330002034Servicemedarbejder med flair for kundeservice og materiel-udlejningRobot Til vores afdeling i Esbjerg søger vi en erfaren og stabil servicemedarbejder med flair for god kundeservice og gerne kendskab til materiel-udlejning. Din primære opgave er personlig eller telefonisk kundeekspedition. Som person er du udadvendt, god til at arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine handlinger. Det er vigtigt, at du er struktureret, men også fleksibel til at møde en dag der ofte bringer nye spændende udfordringer. Det er bestemt en fordel med erfaring fra lignende virksomhed eller branche. Personlige egenskaber og faglig baggrund: Du tilgår dagen positivt og med et godt humør Du ser muligheder frem for begrænsninger Du har truckcertifikat og gerne lastbilkørekort Du har gode IT-kundskaber generelt Du er serviceminded, ansvarsbevidst og fleksibel Du har en relevant faglig baggrund Vi tilbyder: A.L. Del-Pin A S tilbyder en spændende og udfordrende stilling i et uformelt miljø. Sundhedsordning, pension og løn svarende til dine kvalifikationer. Ansøgning: Du er velkommen til at kontakte Niels-Henrik Hedegaard tlf. 40189899 for yderligere oplysninger om jobbet. En kort ansøgning med relevante bilag bedes sendt til NH@delpin.dk. Ansættelse vil være hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

 

Til vores afdeling i Esbjerg søger vi en erfaren og stabil servicemedarbejder med flair for god kundeservice og gerne kendskab til materiel-udlejning.

Din primære opgave er personlig eller telefonisk kundeekspedition.

Som person er du udadvendt, god til at arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine handlinger. Det er vigtigt, at du er struktureret, men også fleksibel til at møde en dag der ofte bringer nye spændende udfordringer. Det er bestemt en fordel med erfaring fra lignende virksomhed eller branche.

Personlige egenskaber og faglig baggrund:

  • • Du tilgår dagen positivt og med et godt humør
  • • Du ser muligheder frem for begrænsninger
  • • Du har truckcertifikat og gerne lastbilkørekort
  • • Du har gode IT-kundskaber generelt
  • • Du er serviceminded, ansvarsbevidst og fleksibel
  • • Du har en relevant faglig baggrund

Vi tilbyder:

A.L. Del-Pin A/S tilbyder en spændende og udfordrende stilling i et uformelt miljø. Sundhedsordning, pension og løn svarende til dine kvalifikationer.

Ansøgning:

Du er velkommen til at kontakte Niels-Henrik Hedegaard tlf. 40189899 for yderligere oplysninger om jobbet.

En kort ansøgning med relevante bilag bedes sendt til NH@delpin.dk.

Ansættelse vil være hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

A. L. DEL PIN A/SEsbjerg N2019-04-05T00:00:002019-05-31T00:00:00
330028600Reception kombi-stilling / BarselsvikariatRobot Vi søger en erfaren service- og receptionsmedarbejder til en Kombi-stilling i Esbjerg Spa Wellness Svømmestadion Danmark. Vi forventer at du: har et højt serviceniveau og er fleksibel. er engageret og selvstændig, med et godt overblik. er smilende, præsentabel og imødekommende. er salgsminded og god til kundekontakt. kan anvende en PC. Opgaver: receptionsopgaver (kundebetjening, telefonbesvarelse, salg m.m.). vært værtinde i wellnessafdelingen. gennemføre mindre wellnessbehandling. Vi tilbyder: en afvekslende hverdag med gode kolleger, godt humør og skiftende arbejdstider (også aften og weekend). jobbet er på ca. 32 timer og i perioder med højt aktivitetsniveau, kan der blive tale om et højere timeantal. Tiltrædelse senest 1. juli Løn efter kvalifikation Spørgsmål vedr. stillingen rettes til lean@sepe.dk Ansøgning sendes til hr@sepe.dk senest den 31. maj 2019. (Samtaler vil blive afholdt løbende)

Vi søger en erfaren service- og receptionsmedarbejder til en Kombi-stilling i Esbjerg Spa & Wellness / Svømmestadion Danmark.

  • Vi forventer at du:
  • har et højt serviceniveau og er fleksibel.
  • er engageret og selvstændig, med et godt overblik.
  • er smilende, præsentabel og imødekommende.
  • er salgsminded og god til kundekontakt.
  • kan anvende en PC.

Opgaver:

  • receptionsopgaver (kundebetjening, telefonbesvarelse, salg m.m.).
  • vært/værtinde i wellnessafdelingen.
  • gennemføre mindre wellnessbehandling.

Vi tilbyder:

  • en afvekslende hverdag med gode kolleger, godt humør og skiftende arbejdstider (også aften og weekend).
  • jobbet er på ca. 32 timer og i perioder med højt aktivitetsniveau, kan der blive tale om et højere timeantal.

Tiltrædelse senest 1. juli

Løn efter kvalifikation

Spørgsmål vedr. stillingen rettes til lean@sepe.dk

Ansøgning sendes til hr@sepe.dk senest den 31. maj 2019. (Samtaler vil blive afholdt løbende)

SVØMMESTADION DANMARKEsbjerg2019-05-21T00:00:002019-05-31T00:00:00
330030722Customer Service Specialist (German Speaking)Robot Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce, fashion and providing the best possible customer experience? We are currently looking for an optimistic and dedicated Customer Service Specialist, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level. Who we are BESTSELLER is one of Europe s largest fashion companies with a wide variety of brands, including VERO MODA, ONLY, SELECTED and JACK JONES. From Amsterdam, we support all BESTSELLER brands in growing and optimizing their E-commerce activities. You will be part of an open, dynamic and international environment, where every day brings new and interesting challenges. Our team of 200 colleagues from over 40 countries work to create exciting fashion experiences whenever, wherever. We have high standards and expectations for our team and are always looking for passionate and business-oriented people. We are very proud of our culture and international environment where we care for each other, while always pushing to grow and get better at what we do. Our department the position Our customer service team is fundamental to the success of our business. Via phone, email and chat, they serve and support customers across Europe, in 10 different languages. They take pride in ensuring a seamless and quality focused process and constantly work to improve and create a better customer experience across all the BESTSELLER brands (JACK JONES, VERO MODA, ONLY and many more). As a Customer Service Specialist, you will be part of an energetic and international team. You will assist and help our E-commerce customers for the German speaking customers and make sure they always receive first class treatment. Specific responsibilities Answer all kinds of inquiries from our customers, via chat, phone and email Work with your team to ensure customer happiness across all our brands Juggle 7 different information system to find answers for your customers Contribute to a positive and supportive team spirit In a positive manner engage with our brands and external partners, and represent the customer service team in a serious, professional and welcoming way Skills Experience Fluent in German and English Excellent communication and interpersonal skills Preferably experience with customer service and or sales Interest in fashion and you are preferably an experienced online shopper Your profile At BESTSELLER people are the key and it is crucial that you thrive in our dynamic and international environment. As we emphasize on great teamwork, the right candidate will be loyal, helpful and enjoy being part of a strong and fun team where we are always ready to make an extra effort when needed. You have an optimistic mindset and manage to keep up the good spirit in a busy and sometimes unpredictable work environment and you are available for full-time. This position will be working in the customer service team for the German speaking market in our Brande office in Denmark. Why work for us? Besides being a challenging and inspiring place to work, we value a good work atmosphere and equally offer good benefits. To this extent, you can think off an excellent daily lunch made by a professional cook, a fit for less plan and regular Friday events with colleagues. Last but not least, we have employees from all over the world and encourage international candidates to apply. Interested? We look forward to hearing from you! Please apply directly using the apply button below or via our website. In case you have any further questions about the role, you are welcome to contact Essi Lahti, Recruitment Specialist on phone 31208909537. About BESTSELLER E-commerce More than 15,000 people work at BESTSELLER worldwide. BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT, Y.A.S, ADPT. and more. Products are available online, in branded chain stores, in multi brand and department stores. For more information, visit http: www.bestseller.com. The multi brand company of BESTSELLER is selling through more than 3000 retail stores and globally through E-commerce. The entrepreneurial spirit back in 1975 is still very much alive, and that is why BESTSELLER recently decided to relocate its E-commerce headquarter in Amsterdam.

Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce, fashion and providing the best possible customer experience?  We are currently looking for an optimistic and dedicated Customer Service Specialist, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level. 
 

Who we are  

BESTSELLER is one of Europe’s largest fashion companies with a wide variety of brands, including VERO MODA, ONLY, SELECTED and JACK & JONES. From Amsterdam, we support all BESTSELLER brands in growing and optimizing their E-commerce activities. You will be part of an open, dynamic and international environment, where every day brings new and interesting challenges.    

Our team of 200+ colleagues from over 40 countries work to create exciting fashion experiences – whenever, wherever. We have high standards and expectations for our team and are always looking for passionate and business-oriented people. We are very proud of our culture and international environment where we care for each other, while always pushing to grow and get better at what we do.    

Our department & the position  

Our customer service team is fundamental to the success of our business.  Via phone, email and chat, they serve and support customers across Europe, in 10 different languages. They take pride in ensuring a seamless and quality focused process and constantly work to improve and create a better customer experience across all the BESTSELLER brands (JACK& JONES, VERO MODA, ONLY and many more).  

As a Customer Service Specialist, you will be part of an energetic and international team. You will assist and help our E-commerce customers for the German speaking customers and make sure they always receive first class treatment.  

Specific responsibilities 

  • Answer all kinds of inquiries from our customers, via chat, phone and email  
  • Work with your team to ensure customer happiness across all our brands   
  • Juggle 7 different information system to find answers for your customers   
  • Contribute to a positive and supportive team spirit  
  • In a positive manner engage with our brands and external partners, and represent the customer service team in a serious, professional and welcoming way  

 Skills & Experience 

  • Fluent in German and English  
  • Excellent communication and interpersonal skills  
  • Preferably experience with customer service and/or sales  
  • Interest in fashion and you are preferably an experienced online shopper  

 Your profile   

At BESTSELLER people are the key and it is crucial that you thrive in our dynamic and international environment. As we emphasize on great teamwork, the right candidate will be loyal, helpful and enjoy being part of a strong and fun team where we are always ready to make an extra effort when needed. You have an optimistic mindset and manage to keep up the good spirit in a busy and sometimes unpredictable work environment and you are available for full-time.   

This position will be working in the customer service team for the German speaking market in our Brande office in Denmark.  

Why work for us?  

Besides being a challenging and inspiring place to work, we value a good work atmosphere and equally offer good benefits. To this extent, you can think off an excellent daily lunch made by a professional cook, a ‘fit for less’ plan and regular Friday events with colleagues. Last but not least, we have employees from all over the world and encourage international candidates to apply.    

Interested?  

We look forward to hearing from you! Please apply directly using the apply button below or via our website. In case you have any further questions about the role, you are welcome to contact Essi Lahti, Recruitment Specialist on phone +31208909537.   

About BESTSELLER E-commerce  

More than 15,000 people work at BESTSELLER worldwide.   

BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK & JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT, Y.A.S, ADPT. and more. Products are available online, in branded chain stores, in multi brand and department stores. For more information, visit http://www.bestseller.com. The multi brand company of BESTSELLER is selling through more than 3000 retail stores and globally through E-commerce. The entrepreneurial spirit back in 1975 is still very much alive, and that is why BESTSELLER recently decided to relocate its E-commerce headquarter in Amsterdam.  

BESTSELLER A/SBrande2019-05-23T00:00:002019-07-18T00:00:00
330030325Er du vores nye Brander til vores brandcrew i Glostrup?Robot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg pa° tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg pa° tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SGlostrup2019-05-23T00:00:002019-07-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Customer Service Specialist (Dutch Speaking), PART/FULL-TIME

BESTSELLER A/S

Brande
Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce and Fashion? We are currently looking for an optimistic and dedicated team member, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level. Who we are BESTSELLER is one...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Servicemedarbejder med flair for kundeservice og materiel-udlejning

A. L. DEL PIN A/S

Esbjerg N
Til vores afdeling i Esbjerg søger vi en erfaren og stabil servicemedarbejder med flair for god kundeservice og gerne kendskab til materiel-udlejning. Din primære opgave er personlig eller telefonisk kundeekspedition. Som person er du udadvendt, god...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Reception kombi-stilling / Barselsvikariat

SVØMMESTADION DANMARK

Esbjerg
Vi søger en erfaren service- og receptionsmedarbejder til en Kombi-stilling i Esbjerg Spa Wellness Svømmestadion Danmark. Vi forventer at du: har et højt serviceniveau og er fleksibel. er engageret og selvstændig, med et godt overblik. er smilende, ...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Customer Service Specialist (German Speaking)

BESTSELLER A/S

Brande
Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce, fashion and providing the best possible customer experience? We are currently looking for an optimistic and dedicated Customer Service Specialist, who wants to bring our E-commerce cu...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

Er du vores nye Brander til vores brandcrew i Glostrup?

RELATIONMEDIA A/S

Glostrup
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:18. juli 2019