Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Online produktspecialist

Kan du sætte dig i kundens sted, og præsentere varerne på en enkel og forståelig måde? Er du vild med e-handel, og vil du være en del af en af Danmarks dygtigste e-handelsvirksomheder? Så har vi måske jobbet til dig!

Om stillingen

Sammen med produktcheferne får du ansvaret for at udvikle vores store produktsortiment og eksekvere planlagte kampagner. Du vil desuden fungere som bindeled mellem salgsafdelingen og leverandører i forbindelse med kundeforespørgsler.  

Dine opgaver vil være af administrativ karakter og indebærer:

  • Oprettelse af varer og stamdata
  • Opdatering af sortiment og produktbilleder
  • Skrive kunderelevante og SEO-optimerede varetekster
  • Indtastning af kampagner
  • Forbedring af hjemmesidens opbygning
  • Samarbejde med salgsafdelingen og leverandører i forbindelse med kundeforespørgsler


Hvem er du?

Som person trives du godt med rutine- og basisopgaver, og hjælper altid holdet med at løse de vigtigste opgaver - også selvom de ikke lige stod på din liste.

Vi ser desuden gerne, at du:

  • Har online flair og forståelse for godt købmandskab
  • Har et grundlæggende kendskab til Microsoft Excel
  • Er hurtig til at lære nye IT-systemer at kende
  • Er beslutningsdygtig, energisk, arbejdsom og har et godt humør
  • Er velformuleret på dansk og engelsk i skrift og tale
  • Arbejder effektivt og er hurtig på tasterne


Din tilgang til jobbet kan være mange. Det vigtigste er, at du besidder de relevante kompetencer, og har lysten til, og mod på, nye udfordringer. En stor del af din arbejdsdag vil foregå foran skærmen. Det er derfor vigtigt, at du har flair for, og kan lide, at arbejde på en computer. Du kan være nyuddannet fra f.eks. handelshøjskolen, eller have erfaring fra en lignende stilling.

Dine personlige egenskaber er også vigtige. Vi forventer, at:

  • Du er struktureret, detaljeorienteret og tålmodig. Du er glad for orden og struktur i din hverdag. Du har øje for detaljen og forstår vigtigheden af data, for at processerne kan fungere optimalt.
  • Du er systematisk, nøjagtig og reflekterende. Du er effektiv og pålidelig, når du skal oprette, og opdatere, varer på hjemmesiden. Du forholder dig til varerne og præsenterer dem, så kunderne får en god oplevelse og forståelse af det store sortiment.  
  • Du er afstemt, imødekommende og fredelig. Du er bindeled mellem vores leverandører og salgsafdelingen og sætter en ære i at vores kunder hurtigt svar og hjælp. Du er hjælpsom og god til at samarbejde på tværs af afdelinger og roller.


Vi tilbyder
Lomax kan bl.a. tilbyde en fælles bonusordning, 5 feriefridage pr. år, Lomax’ mere end 35.000 varer til attraktive personalepriser, sundhedsforsikring, pensionsordning hos Velliv, betalt frugt- og massageordning, et stort udvalg af gratis kursus- og uddannelsesmuligheder via branchemedlemskab og mulighed for at få op til 30.000 kr. til andre uddannelser via en legatfond.

Ved opstart vil du gennemgå et grundigt introduktionsforløb til organisationen. Her kommer du rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for alle afdelinger.

Du får ansvar og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende job blandt mere end 140 engagerede kolleger i Frederikssund. Det betyder meget for os, at du udvikler dig i jobbet. Og hvis du har brug for at videreudvikle dine kompetencer gennem efteruddannelse og kurser, støtter vi meget gerne op om dette.

Vi lægger stor vægt på et uformelt, sjovt og lærerigt arbejdsmiljø med mulighed for at få indflydelse. Men vi forventer, at du løbende holder dig orienteret om den udvikling, der sker inden for dit område.

Praktiske detaljer
Der er tale om to faste stillinger på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider, som vi ønsker besat hurtigst muligt. Du kommer til at arbejde på vores hovedkontor i Frederikssund.

Kunne du tænke dig at være en del af Lomax-holdet, så send din ansøgning og dit CV i PDF-format via linket "Søg jobbet". Upload også gerne eksamensbeviser, udtalelser og referencer etc. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte vores CPO, Rasmus Andersen, på telefon 20 88 86 68 eller HR Koordinator, Nicolai Sand, på telefon 41 20 98 04. Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvem er vi?
Lomax har eksisteret siden 1962 og har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Lomax er i dag Danmarks største online totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken, catering & rengøring og har et stærkt voksende varesortiment med mere end 35.000 varenumre.

Vi er i dag mere end 160 medarbejdere lokaliseret i Skanderborg, Odense, Helsingborg/Sverige og Frederikssund (HQ) og har i mange år haft høj vækst. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.

Du kan se mere om Lomax på www.lomax.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.