Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Online-redaktør til Kundekommunikation i den kommende Vurderingsstyrelse

Vil du være med til at genopbygge tilliden til de offentlige ejendomsvurderinger via effektive digitale løsninger og kundevenlig kommunikation?  
 
Vi søger en velskrivende online-redaktør, som kan være med at til udvikle og drive indholdet på vores nye hjemmeside og den portal, der bliver omdrejningspunktet for kommunikationen til boligejerne. 
 
Vurdering i SKAT skal etablere sig som en selvstændig styrelse pr. 1. juli 2018 som en del af SKATs strategiske indsats for at forbedre og forny de offentlige ejendomsvurderinger. Sammen med dygtige og erfarne folk, mander vi også op med mange nye sagsbehandlere, så vi sammen står klar til at tage et helt nyudviklet ejendomsvurderingssystem i brug - et system, som skal være den centrale motor i fremtidens ejendomsvurdering sammen med en ny ejendomsvurderingslov. 
 
Nyoprettet stilling med fokus på hele online-paletten - om stillingen:  
 
Du bliver organisatorisk placeret i et nyetableret kontor for Kundekommunikation, hvor du indgår i tæt samarbejde med kontorets øvrige medarbejdere – en god sammensætning af garvede og nye. Vi sidder i åbent kontorlandskab, deler viden og giver hinanden faglig sparring. Kontoret har en central rolle i den nye styrelse og har overordnet set til ansvar at sikre, at den eksterne kommunikation er med til at genopbygge tilliden til den offentlige ejendomsvurdering.  
 
Du får en bred kontaktflade, hvor du med input fra it-udviklere, jurister, vurderingsfaglige sagsbehandlere, kommunikationsmedarbejdere og andre faggrupper skal være med til at udvikle de digitale løsninger, herunder selvbetjeningsportal, hjemmeside og sociale medier. Herudover består dine opgaver af:  
 

  • skrive og redigere tekster til online medier samt udvikle vejledninger om de nye ejendomsvurderinger (f.eks. i form af infografik, videoer eller beregnere) 
  • løbende sikre en solid drift af digitale kanaler  
  • kvalitetssikring af indhold, så det bliver både fagligt korrekt og godt formidlet 
  • gennemføre webanalyser og brugerundersøgelser og på den baggrund videreudvikle de online kanaler 
 
 
En skarp pen og den digitale værktøjskasse i orden – om dig: 
 
Som person arbejder du struktureret og kan hurtigt danne dig et overblik over komplicerede sager med tungt fagligt indhold. Det er evner, du bruger til at formidle enkelt og forståeligt – hvor det skinner igennem, at du har en skarp pen og god forståelse for digital formidling. 
 
Du trives i et travlt og dynamisk miljø, og evner at planlægge, prioritere og realisere dine leverancer 
 
Har du lyst til at være med til at opbygge en ny styrelse, finder du det motiverende med en bred opgavepalette og vil du have kolleger, der brænder for sagen, så er Vurdering i SKAT det rette sted for dig.    
 
For at komme i betragtning forventer vi, at du fagligt:  
 
  • har en relevant kommunikationsfaglig uddannelse, fx som journalist, cand.comm./--merc.(kom) eller -It med kundefokus og god forståelse for digitale løsninger 
  • har ca. 2 års erfaring fra lignende stilling i en kommunikations- eller digitaliseringsafdeling. Måske du har arbejdet på bureau og derigennem har opnået erfaring med at udvikle og redigere indhold til digitale kanaler 
  • det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde professionelt med sociale medier og har kendskab til digitale brugerrejser, nudging, mv.  
 
Ansøgning og kontakt  
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ’søg stillingen’ senest den 18. februar 2018. Vi forventer at holde samtaler i uge 8 og 9. 
 
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Kundekommunikation, Stine Schmidt Raaholt på 30704766 eller stine.raaholt@skat.dk.   
 
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din arbejdsplads er placeret i Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.      
 
Forud for ansættelse indhentes straffeattest, og du kan forvente et testforløb efter 1. interview.  
 
Tiltrædelse er 1. maj – meget gerne før.   
 
Om Skatteministeriets koncern og Vurdering i SKAT  
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige.   
 
Ejendomsvurderingsområdet bliver fra den 1. juli 2018 placeret i en ny Vurderingsstyrelse, der forventes bemandet med ca. 600-650 medarbejdere. Vurderingsstyrelsens kerneopgave er, at sikre retvisende vurderinger af ejendomme og grunde i Danmark, samt sikre gennemskuelighed for boligejerne ved at begrunde og forklare vurderingerne. Geografisk er Vurderingsstyrelsen placeret i Roskilde, Maribo, Haderslev, Herning og Aalborg. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk   
 
Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753892Phoenix-b2388a1a12018-02-02T19:01:56.373Online-redaktør til Kundekommunikation i den kommende VurderingsstyrelseVil du være med til at genopbygge tilliden til de offentlige ejendomsvurderinger via effektive digitale løsninger og kundevenlig kommunikation?  
 
Vi søger en velskrivende online-redaktør, som kan være med at til udvikle og drive indholdet på vores nye hjemmeside og den portal, der bliver omdrejningspunktet for kommunikationen til boligejerne. 
 
Vurdering i SKAT skal etablere sig som en selvstændig styrelse pr. 1. juli 2018 som en del af SKATs strategiske indsats for at forbedre og forny de offentlige ejendomsvurderinger. Sammen med dygtige og erfarne folk, mander vi også op med mange nye sagsbehandlere, så vi sammen står klar til at tage et helt nyudviklet ejendomsvurderingssystem i brug - et system, som skal være den centrale motor i fremtidens ejendomsvurdering sammen med en ny ejendomsvurderingslov. 
 
Nyoprettet stilling med fokus på hele online-paletten - om stillingen:  
 
Du bliver organisatorisk placeret i et nyetableret kontor for Kundekommunikation, hvor du indgår i tæt samarbejde med kontorets øvrige medarbejdere – en god sammensætning af garvede og nye. Vi sidder i åbent kontorlandskab, deler viden og giver hinanden faglig sparring. Kontoret har en central rolle i den nye styrelse og har overordnet set til ansvar at sikre, at den eksterne kommunikation er med til at genopbygge tilliden til den offentlige ejendomsvurdering.  
 
Du får en bred kontaktflade, hvor du med input fra it-udviklere, jurister, vurderingsfaglige sagsbehandlere, kommunikationsmedarbejdere og andre faggrupper skal være med til at udvikle de digitale løsninger, herunder selvbetjeningsportal, hjemmeside og sociale medier. Herudover består dine opgaver af:  
 
  • skrive og redigere tekster til online medier samt udvikle vejledninger om de nye ejendomsvurderinger (f.eks. i form af infografik, videoer eller beregnere) 
  • løbende sikre en solid drift af digitale kanaler  
  • kvalitetssikring af indhold, så det bliver både fagligt korrekt og godt formidlet 
  • gennemføre webanalyser og brugerundersøgelser og på den baggrund videreudvikle de online kanaler 
 
 
En skarp pen og den digitale værktøjskasse i orden – om dig: 
 
Som person arbejder du struktureret og kan hurtigt danne dig et overblik over komplicerede sager med tungt fagligt indhold. Det er evner, du bruger til at formidle enkelt og forståeligt – hvor det skinner igennem, at du har en skarp pen og god forståelse for digital formidling. 
 
Du trives i et travlt og dynamisk miljø, og evner at planlægge, prioritere og realisere dine leverancer 
 
Har du lyst til at være med til at opbygge en ny styrelse, finder du det motiverende med en bred opgavepalette og vil du have kolleger, der brænder for sagen, så er Vurdering i SKAT det rette sted for dig.    
 
For at komme i betragtning forventer vi, at du fagligt:  
 
  • har en relevant kommunikationsfaglig uddannelse, fx som journalist, cand.comm./--merc.(kom) eller -It med kundefokus og god forståelse for digitale løsninger 
  • har ca. 2 års erfaring fra lignende stilling i en kommunikations- eller digitaliseringsafdeling. Måske du har arbejdet på bureau og derigennem har opnået erfaring med at udvikle og redigere indhold til digitale kanaler 
  • det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde professionelt med sociale medier og har kendskab til digitale brugerrejser, nudging, mv.  
 
Ansøgning og kontakt  
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ’søg stillingen’ senest den 18. februar 2018. Vi forventer at holde samtaler i uge 8 og 9. 
 
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Kundekommunikation, Stine Schmidt Raaholt på 30704766 eller stine.raaholt@skat.dk.   
 
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din arbejdsplads er placeret i Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.      
 
Forud for ansættelse indhentes straffeattest, og du kan forvente et testforløb efter 1. interview.  
 
Tiltrædelse er 1. maj – meget gerne før.   
 
Om Skatteministeriets koncern og Vurdering i SKAT  
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige.   
 
Ejendomsvurderingsområdet bliver fra den 1. juli 2018 placeret i en ny Vurderingsstyrelse, der forventes bemandet med ca. 600-650 medarbejdere. Vurderingsstyrelsens kerneopgave er, at sikre retvisende vurderinger af ejendomme og grunde i Danmark, samt sikre gennemskuelighed for boligejerne ved at begrunde og forklare vurderingerne. Geografisk er Vurderingsstyrelsen placeret i Roskilde, Maribo, Haderslev, Herning og Aalborg. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk   
 
Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.  
 
2018-02-19T01:03:57.933 Vil du være med til at genopbygge tilliden til de offentlige ejendomsvurderinger via effektive digitale løsninger og kundevenlig kommunikation? Vi søger en velskrivende online-redaktør, som kan være med at til udvikle og drive indholdet på vores nye hjemmeside og den portal, der bliver omdrejningspunktet for kommunikationen til boligejerne. Vurdering i SKAT skal etablere sig som en selvstændig styrelse pr. 1. juli 2018 som en del af SKATs strategiske indsats for at forbedre og forny de offentlige ejendomsvurderinger. Sammen med dygtige og erfarne folk, mander vi også op med mange nye sagsbehandlere, så vi sammen står klar til at tage et helt nyudviklet ejendomsvurderingssystem i brug - et system, som skal være den centrale motor i fremtidens ejendomsvurdering sammen med en ny ejendomsvurderingslov. Nyoprettet stilling med fokus på hele online-paletten - om stillingen: Du bliver organisatorisk placeret i et nyetableret kontor for Kundekommunikation, hvor du indgår i tæt samarbejde med kontorets øvrige medarbejdere en god sammensætning af garvede og nye. Vi sidder i åbent kontorlandskab, deler viden og giver hinanden faglig sparring. Kontoret har en central rolle i den nye styrelse og har overordnet set til ansvar at sikre, at den eksterne kommunikation er med til at genopbygge tilliden til den offentlige ejendomsvurdering. Du får en bred kontaktflade, hvor du med input fra it-udviklere, jurister, vurderingsfaglige sagsbehandlere, kommunikationsmedarbejdere og andre faggrupper skal være med til at udvikle de digitale løsninger, herunder selvbetjeningsportal, hjemmeside og sociale medier. Herudover består dine opgaver af: skrive og redigere tekster til online medier samt udvikle vejledninger om de nye ejendomsvurderinger (f.eks. i form af infografik, videoer eller beregnere) løbende sikre en solid drift af digitale kanaler kvalitetssikring af indhold, så det bliver både fagligt korrekt og godt formidlet gennemføre webanalyser og brugerundersøgelser og på den baggrund videreudvikle de online kanaler En skarp pen og den digitale værktøjskasse i orden om dig: Som person arbejder du struktureret og kan hurtigt danne dig et overblik over komplicerede sager med tungt fagligt indhold. Det er evner, du bruger til at formidle enkelt og forståeligt hvor det skinner igennem, at du har en skarp pen og god forståelse for digital formidling. Du trives i et travlt og dynamisk miljø, og evner at planlægge, prioritere og realisere dine leverancer Har du lyst til at være med til at opbygge en ny styrelse, finder du det motiverende med en bred opgavepalette og vil du have kolleger, der brænder for sagen, så er Vurdering i SKAT det rette sted for dig. For at komme i betragtning forventer vi, at du fagligt: har en relevant kommunikationsfaglig uddannelse, fx som journalist, cand.comm. --merc.(kom) eller -It med kundefokus og god forståelse for digitale løsninger har ca. 2 års erfaring fra lignende stilling i en kommunikations- eller digitaliseringsafdeling. Måske du har arbejdet på bureau og derigennem har opnået erfaring med at udvikle og redigere indhold til digitale kanaler det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde professionelt med sociale medier og har kendskab til digitale brugerrejser, nudging, mv. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket søg stillingen senest den 18. februar 2018. Vi forventer at holde samtaler i uge 8 og 9. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Kundekommunikation, Stine Schmidt Raaholt på 30704766 eller stine.raaholt@skat.dk. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din arbejdsplads er placeret i Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde. Forud for ansættelse indhentes straffeattest, og du kan forvente et testforløb efter 1. interview. Tiltrædelse er 1. maj meget gerne før. Om Skatteministeriets koncern og Vurdering i SKAT Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Ejendomsvurderingsområdet bliver fra den 1. juli 2018 placeret i en ny Vurderingsstyrelse, der forventes bemandet med ca. 600-650 medarbejdere. Vurderingsstyrelsens kerneopgave er, at sikre retvisende vurderinger af ejendomme og grunde i Danmark, samt sikre gennemskuelighed for boligejerne ved at begrunde og forklare vurderingerne. Geografisk er Vurderingsstyrelsen placeret i Roskilde, Maribo, Haderslev, Herning og Aalborg. Du kan læse mere herom på http: www.fra1til7.dk Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnetb2388a1a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110480&DepartmentId=8592&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3098235SKAT11Ny Østergade 114000RoskildeDKDanmark155.6384130012.09218710
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent519993JobNet47606031000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2388a1ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2388a1ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2388a1a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2388a1a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgSom Kommunikationsmedarbejder hos SKAT bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008221Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg352729762importimport_b2388a1aDKDanmarkDKDanmarkda-DK