Online Sales Support - bolig & livsstil

Brænder du for at arbejde med salg og support til online retail? Er du stærk på ordrebehandling, datahåndtering og kundeservice? Så kan det være dig, vi søger til Bloomingvilles Online Team.

Om jobbet
Som Online Sales Support får du et vigtigt salgssupport ansvar i forhold til onlinekunderne på alle markeder. Du indgår, som en del af online salgssupportteamet, og skal bidrage til, at alle supportopgaver på virksomhedens onlinekunder løses rettidigt. Der er et stærkt teamwork i afdelingen, og der overlappes med opgaver efter behov, så kunderne altid oplever den gode kundeservice. Du kommer til at arbejde med high perfomance kunder, hvor forventningerne er høje, og der er fart på udviklingen. Du skal primært arbejde med ordrebehandling, leveringsplanlægning og datahåndtering i Excel og PIM. Din kundekontakt er primært e-mailbaseret, og du får brug for at arbejde med Excel lister og arbejde i både interne og eksterne ERP systemer/portaler.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Ordrebehandling i interne systemer
  • Ordre- og logistik behandling i kundernes egne portaler
  • Struktureret leveringsplanlægning
  • Kundeservice online og pr. telefon
  • Servicere kunder med information i Excel
  • Arbejde med produktdata fra internt PIM system
  • Sikre at kunder er opdaterede på kampagner, priser, kollektioner, tiltag osv.
  • Reklamationsbehandling
  • Onboarding og integration af nye online Key Accounts

Du får arbejdsplads på kontoret i Ikast og får reference til Online Sales Manager.

Om dig
Du har erfaring med kundeservice og meget gerne med salg til større online kunder. Er din erfaring fra mode- og livsstilsbranchen, er det en fordel. Din erfaring kan være skabt på grundlag af en handelsmæssig uddannelse. Du trives med at arbejde med kunder i et miljø, hvor udviklingen går stærk. Du skal have lyst til at sidde i et salgsteam, hvor samarbejdet med kunderne ofte er baseret på tekniske løsninger, som kræver, at du nemt tilegner dig ny teknisk viden om platforme og integrationer mellem virksomheden og kunden. En struktureret og detaljeret tilgang til dit arbejde er vigtig, så du får afsluttet dine opgaver i god kvalitet. Da du er hurtigt opfattende og har et godt overblik, betyder det, at du arbejder effektivt og kan arbejde med mange opgaver uden at miste overblikket. Du er en god koordinator, der præcist ved, hvad du skal lave hvornår, og hvad næste opgave er. På den måde opleves du som selvstændig og ansvarsfuld. Du kommer til at arbejde i et team, der måler succes på teambasis, og derfor er det også vigtigt, at du er positiv og god til at samarbejde.

Det vil være en stor fordel, at du interesserer dig for design og indretning samt motiveres af at arbejde i en virksomhed, der arbejder med livsstilsprodukter, der skaber glæde. Du er godt kommunikerende på som minimum dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt. Erfaring med Navision vil være en fordel, ligesom du skal have flair for Excel.

Virksomheden
Bloomingville A/S er en ambitiøs international virksomhed, der designer, udvikler, markedsfører og sælger kollektioner inden for boliginteriør og møbler. Virksomheden er placeret i Ikast, og beskæftiger omkring 70 medarbejdere, og har desuden ca. 65 agenter og distributører fordelt ud over det meste af verden. Virksomheden markedsfører i øjeblikket 4 brands; Bloomingville, Bloomingville MINI, Creative Collection og ILLUME x Bloomingville. Bloomingville A/S eksporterer mere end 90 % af omsætningen.

Ansøgning
Rekrutteringen til stillingen foregår i samarbejde med PRO&CO. Upload din ansøgning allerede i dag til PRO&CO via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne behandles løbende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicemedarbejder til webshop i udvikling - Speedline og Cykelshoppen

SPEEDLINE A/S

Skanderborg
Løft standarden for kundeservice i scooter- og cykelbranchen med os! Brænder du for god kundeservice og eCommerce i rivende udvikling? Så er du måske vores nye kollega ved Speedline og Cykelshoppen. Vi søger en imødekommende person til vores kundese...
Indrykket:5. januar 2021

Bogsprutte

Ecoteck A/S

Hobro
Elsker du tal og administrative opgaver? Kundekontakt og salgsarbejde?Kan du give kunderne en forrygende service og styre ordreflowet fra start til slut? Trives du med at arbejde på egen hånd, og kan du tage de nødvendige beslutninger, når ledelsen ...
Indrykket:5. januar 2021

Finnish-speaking employee for Customer Support

RANDSTAD A/S

Aarhus V
For our customer located in Silkeborg, Randstad is looking for a Finnish-speaking employee for Customer Support. You will get an important role in the team supporting their business in Finland. The position is project-based and will last for 3 month...
Indrykket:18. januar 2021

BAUHAUS Vejle søger deltidssælger til trælast

Bauhaus

Vejle
Smilende, kundeorienteret og faglig dygtig? Passer det på dig? Så er det dig vi har brug for som deltidssælger i BAUHAUS . I BAUHAUS har kunden altid første prioritet, og din primære opgave som deltids sælger bliver derfor at vejlede og servicere vo...
Indrykket:19. januar 2021

Kundeservicemedarbejder søges til 30 timers stilling

BLITE A/S

Vejle Øst
Vi søger en medarbejder med flair for kundeservice og administrative opgaver i forbindelse med webshop. Vi søger en kollega til en nyoprettet stilling på 30 timer til et team af dedikerede medarbejdere på vores kontor i Vejle, så hvis du brænder du ...
Indrykket:20. januar 2021

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicemedarbejder til webshop i udvikling - Speedline og Cykelshoppen

SPEEDLINE A/S

Skanderborg
Løft standarden for kundeservice i scooter- og cykelbranchen med os! Brænder du for god kundeservice og eCommerce i rivende udvikling? Så er du måske vores nye kollega ved Speedline og Cykelshoppen. Vi søger en imødekommende person til vores kundese...
Indrykket:5. januar 2021

Bogsprutte

Ecoteck A/S

Hobro
Elsker du tal og administrative opgaver? Kundekontakt og salgsarbejde?Kan du give kunderne en forrygende service og styre ordreflowet fra start til slut? Trives du med at arbejde på egen hånd, og kan du tage de nødvendige beslutninger, når ledelsen ...
Indrykket:5. januar 2021

Finnish-speaking employee for Customer Support

RANDSTAD A/S

Aarhus V
For our customer located in Silkeborg, Randstad is looking for a Finnish-speaking employee for Customer Support. You will get an important role in the team supporting their business in Finland. The position is project-based and will last for 3 month...
Indrykket:18. januar 2021

BAUHAUS Vejle søger deltidssælger til trælast

Bauhaus

Vejle
Smilende, kundeorienteret og faglig dygtig? Passer det på dig? Så er det dig vi har brug for som deltidssælger i BAUHAUS . I BAUHAUS har kunden altid første prioritet, og din primære opgave som deltids sælger bliver derfor at vejlede og servicere vo...
Indrykket:19. januar 2021

Kundeservicemedarbejder søges til 30 timers stilling

BLITE A/S

Vejle Øst
Vi søger en medarbejder med flair for kundeservice og administrative opgaver i forbindelse med webshop. Vi søger en kollega til en nyoprettet stilling på 30 timer til et team af dedikerede medarbejdere på vores kontor i Vejle, så hvis du brænder du ...
Indrykket:20. januar 2021