Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Opbygningskoordinator til vare- og lastbiler i Odense

Har du en baggrund som mekaniker eller maskinsnedker hos en opbygger? Og noget administrativ erfaring? Vil du gerne arbejde med engagerede kolleger i et humørfyldt miljø? I et job, hvor det handler om at levere kvalitet til tiden?

Så vil vi gerne høre fra dig; Vi søger en opbygningskoordinator til vores kunde i Odense – en virksomhed med et socialt arbejdsmiljø, hvor du får kolleger, som hjælper dig med at vokse med opgaverne.

Supportere og koordinere opbygningen:
I dette job arbejder du med fokus på ansvar og tilfredsstillelsen i at levere kvalitet til tiden.

Som opbygningskoordinator supporterer og koordinerer du opbygningen af alle virksomhedens vare- og lastbiler i hele Danmark. Du sikrer, at pris, kvalitet og leveringssikkerheden er i orden. Du bliver et vigtigt omdrejningspunkt i salgsprocessen og får en bred kontaktflade både internt og med samarbejdspartnere inden for opbygning.

I et uformelt og humørfyldt arbejdsmiljø:
Du bliver en del af et socialt og humørfyldt arbejdsmiljø, hvor der hersker en uformel og direkte omgangstone. Kompetente kollegaer hjælper dig med at vokse med opgaverne. Du får en travl hverdag, hvor du arbejder selvstændigt.

Solid viden og erfaring fra branchen:
Du har en solid viden og erfaring fra branchen, evt. som maskinsnedker hos en opbygger, eller også er du uddannet mekaniker samt har noget administrativ erfaring og har flair for it.

Det er vigtigt, at du er vant til at håndtere mange sager i forskellige sammenhænge.
Du vil desuden trække på din udadvendte og servicemindede tilgang til opgaveløsning.

Kvalifikationer:

  • Du er fx maskinsnedker hos en opbygger, eller uddannet mekaniker med administrativ erfaring
  • Du har erfaring med Office-pakken
  • Du har gerne erfaring med Axapta, DMR, ISIS – men det er ikke et krav
  • Du er flydende i dansk – og kan engelsk – i tale og skrift
Personlige egenskaber:
  • Du arbejder struktureret, selvstændigt og med et højt energiniveau
  • Du har udpræget logisk sans og overblik over mange sideløbende opgaver
  • Du er kvalitets- og ansvarsbevist
  • Du bidrager til teamet med højt humør og har en udadvendt tilgang til kolleger og samarbejdspartnere

Virksomheden tilbyder:
En god løn, der matcher dine kvalifikationer samt pensionsordning og også firmabilsordning. Du får del i diverse personalegoder som adgang til kantine, personalearrangementer, m.m.

Hvis du vil videre:
Ansættelsesstart er snarest muligt. Send os derfor din ansøgning og dit CV (gerne i Word-format) via linket herunder, snarest muligt.

http://centrum-personale.dk/ledige-stillinger/oevrige-stillinger/ledig-stilling/?refid=3337-03317

Har du spørgsmål, kan du kontakte chefkonsulent Tina Løwenstein Noesgaard på telefon: 33 24 40 80.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her