Operationel indkøber til try & hire stilling

For kunde i Kolding søger vi en operationel indkøber.

Der er tale om en try & hire stilling, hvor du i første omgang bliver ansat gennem os, og efter en aftalt periode overgår til fastansættelse.

Opstart hurtigst muligt.

Arbejdet er på 37 timer / uge, fordelt på ugens 5 hverdage.

Kan du sige ja til følgende:

  • Erfaring med operationelt indkøb, gerne fra produktionsvirksomhed
  • Erfaring med AX som IT system
  • Trives med et job som kræver stor grad af selvstændighed
  • Kan starte hurtigst muligt.

 

Såfremt du finder stillingen interessant, venligst søg stillingen via følgende link:

www.medarbejderne.axp.dk

 

Her uploader du dit CV og ansøgning under "Upload dokument"

 

Yderligere spørgsmål kan besvares af konsulent Betina Skytte på mail bsk@medarbejderne.dk, eller telefon 25 23 46 15.

 

 

 

 

 

 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016469Phoenix-a5b4f05112019-05-03T00:00:00Operationel indkøber til try & hire stilling

For kunde i Kolding søger vi en operationel indkøber.

Der er tale om en try & hire stilling, hvor du i første omgang bliver ansat gennem os, og efter en aftalt periode overgår til fastansættelse.

Opstart hurtigst muligt.

Arbejdet er på 37 timer / uge, fordelt på ugens 5 hverdage.

Kan du sige ja til følgende:

  • Erfaring med operationelt indkøb, gerne fra produktionsvirksomhed
  • Erfaring med AX som IT system
  • Trives med et job som kræver stor grad af selvstændighed
  • Kan starte hurtigst muligt.

 

Såfremt du finder stillingen interessant, venligst søg stillingen via følgende link:

www.medarbejderne.axp.dk

 

Her uploader du dit CV og ansøgning under "Upload dokument"

 

Yderligere spørgsmål kan besvares af konsulent Betina Skytte på mail bsk@medarbejderne.dk, eller telefon 25 23 46 15.

 

 

 

 

 

 

 

For kunde i Kolding søger vi en operationel indkøber. Der er tale om en try hire stilling, hvor du i første omgang bliver ansat gennem os, og efter en aftalt periode overgår til fastansættelse. Opstart hurtigst muligt. Arbejdet er på 37 timer uge, fordelt på ugens 5 hverdage. Kan du sige ja til følgende: Erfaring med operationelt indkøb, gerne fra produktionsvirksomhed Erfaring med AX som IT system Trives med et job som kræver stor grad af selvstændighed Kan starte hurtigst muligt. Såfremt du finder stillingen interessant, venligst søg stillingen via følgende link: www.medarbejderne.axp.dk Her uploader du dit CV og ansøgning under Upload dokument Yderligere spørgsmål kan besvares af konsulent Betina Skytte på mail bsk@medarbejderne.dk, eller telefon 25 23 46 15.11jobneta5b4f051100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-28T00:00:000000http://www.medarbejderne.axp.dk/0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejen3519534Medarbejderne ApS11Ådalen 13A6000KoldingDKDanmark0bsk@medarbejderne.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent753850JobNet4983065498306510003-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5b4f051https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5b4f051https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5b4f051&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a5b4f051&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik361672402Betinabsk@medarbejderne.dkDKDanmarkDKDanmark330027648Indkøber med Fjernøsten erfaringRobot Schou søger indkøber med Fjernøsten erfaring Schou er en international, dynamisk handelsvirksomhed med en mission om at blive den mest effektive indkøbs-, salgs- og logistikorganisation. Vi har en ny klart defineret og ambitiøs vækststrategi og søger derfor endnu en kompetent og engageret indkøber, som kan være med til at styrke vores team. Med reference til produktchefen, bliver du ansvarlig for sourcing, produktudvikling samt ordreopfølgning med fokus på altid at levere de rigtige produkter til de rigtige priser og den rigtige kvalitet. I indkøbsafdelingen har du mange forskellige opgaver, så det er vigtigt, at du bevarer overblikket og arbejder struktureret, så de enkelte opgaver bliver løst til tiden, mens du arbejder målrettet med de farver, trends og tendenser, som skifter hele tiden. Du får ansvaret for en række leverandører hovedsageligt placeret i Fjernøsten og må derfor påregne en rejseaktivitet på ca. 30-45 dage om året. Opgaver: Sourcing af produkter og leverandører til kategorien Messe og fabriksbesøg i Fjernøsten primært Kina Placering af indkøbsordrer og dertilhørende opfølgning og driftsstyring Forhandling af priser og rammeordrer Udarbejdelse og godkendelse af emballager i samarbejde med marketing afdelingen Produktsikkerhed og kvalitetskontrol af vareprøver Behandling af reklamationer Løbende disponering og lagerstyring Vi vægter samarbejdet på tværs af vores afdelinger og med vores leverandører højt. Derfor er det vigtigt for os, at du drives af at skabe og udvikle relationer, og at du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner. Derudover kan man sige om dig: Du er dygtig, ambitiøs og med stærke kompetencer indenfor indkøb og meget gerne inden for området Home and Kitchen Du har en kommerciel tankegang og du løser din opgave i værdikæden med en målrettet indsats for både indkøbsafdelingens og firmaets resultat. Du er flydende i dansk og engelsk, både i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du har erfaring med indkøb fra Kina Du er en holdspiller med positiv energi, der gør det behageligt at arbejde sammen med dig Dine muligheder Der er store forventninger til, at du bidrager til den fortsatte udvikling. Du får en afvekslende hverdag med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du kommer til at arbejde i en dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone og et tæt sammenhold. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø. Ansøgning Er du den vi leder efter, og ønsker du at tage del i Schous spændende udvikling, så send din ansøgning ved at klikke på Søg stillingen . Du er velkommen til at kontakte Susan Christensen på tlf. 88 91 80 00 for at høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Der afholdes samtaler løbende og stillingen ønskes besat senest 1. September. Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimentet er meget bredt og spænder over kategorierne Bolig Isenkram, Havemøbler, Have Grill, Auto Cykel samt Værktøj Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en betragtelig eksport til mange forskellige europæiske lande. Læs mere på www.schou.com

Schou søger indkøber med Fjernøsten erfaring

Schou er en international, dynamisk handelsvirksomhed med en mission om at blive den mest effektive indkøbs-, salgs- og logistikorganisation. Vi har en ny klart defineret og ambitiøs vækststrategi og søger derfor endnu en kompetent og engageret indkøber, som kan være med til at styrke vores team.

Med reference til produktchefen, bliver du ansvarlig for sourcing, produktudvikling samt ordreopfølgning med fokus på altid at levere de rigtige produkter til de rigtige priser og den rigtige kvalitet.

I indkøbsafdelingen har du mange forskellige opgaver, så det er vigtigt, at du bevarer overblikket og arbejder struktureret, så de enkelte opgaver bliver løst til tiden, mens du arbejder målrettet med de farver, trends og tendenser, som skifter hele tiden.

Du får ansvaret for en række leverandører hovedsageligt placeret i Fjernøsten og må derfor påregne en rejseaktivitet på ca. 30-45 dage om året.

Opgaver:

  • Sourcing af produkter og leverandører til kategorien
  • Messe og fabriksbesøg i Fjernøsten – primært Kina
  • Placering af indkøbsordrer og dertilhørende opfølgning og driftsstyring
  • Forhandling af priser og rammeordrer
  • Udarbejdelse og godkendelse af emballager i samarbejde med marketing afdelingen
  • Produktsikkerhed og kvalitetskontrol af vareprøver
  • Behandling af reklamationer
  • Løbende disponering og lagerstyring

Vi vægter samarbejdet på tværs af vores afdelinger og med vores leverandører højt. Derfor er det vigtigt for os, at du drives af at skabe og udvikle relationer, og at du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner.

Derudover kan man sige om dig:

  • Du er dygtig, ambitiøs og med stærke kompetencer indenfor indkøb og meget gerne inden for området Home and Kitchen
  • Du har en kommerciel tankegang og du løser din opgave i værdikæden med en målrettet indsats for både indkøbsafdelingens og firmaets resultat.
  • Du er flydende i dansk og engelsk, både i skrift og tale.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med indkøb fra Kina
  • Du er en holdspiller med positiv energi, der gør det behageligt at arbejde sammen med dig

Dine muligheder

Der er store forventninger til, at du bidrager til den fortsatte udvikling. Du får en afvekslende

hverdag med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du kommer til at arbejde i en

dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone og et tæt sammenhold. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø.

Ansøgning

Er du den vi leder efter, og ønsker du at tage del i Schous spændende udvikling, så send din ansøgning ved at klikke på ”Søg stillingen”. Du er velkommen til at kontakte Susan Christensen på tlf. 88 91 80 00 for at høre mere om stillingen.

Enhver henvendelse behandles fortroligt. Der afholdes samtaler løbende og stillingen ønskes besat senest 1. September.

Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimentet

er meget bredt og spænder over kategorierne Bolig & Isenkram, Havemøbler, Have &

Grill, Auto & Cykel samt Værktøj & Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige

lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2

lager. Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge,

Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en betragtelig eksport til mange

forskellige europæiske lande. Læs mere på www.schou.com

SCHOU COMPANY A/SKolding2019-05-20T00:00:002019-07-15T00:00:00
330006796VIKING søger GLOBAL SOURCING EXECUTIVERobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger hurtigst muligt en erfaren strategisk indkøber til vores Global Sourcing afdeling, som har det overordnede ansvar for: udvælgelse af produkter, komponenter og ydelser forhandling af pris- og rammeaftaler udarbejdelse af risikovurderinger valg af leverandører samt efterfølgende evaluering og udvikling af samarbejde. VIKING hæver konstant barren for sikkerhed, og din arbejdsindsats kan redde liv, da du får en vigtig rolle i at sikre kvaliteten af vores udstyr og løsninger. Stillingen åbner muligheder for både faglig og personlig udvikling. Med reference til vores Global Sourcing Manager bliver du en del af et velfungerende team på 10 topmotiverede, kompetente og initiativrige kollegaer - 7 på adressen i Esbjerg og 3 på andre VIKING lokationer rundt omkring i verden. Primære opgaver Du får selvstændigt ansvar for en portefølje af direkte og indirekte leverandører og deltager i indkøbsprojekter. Dine primære opgaver vil være: Indkøbsansvar for strategiske samarbejdspartnere Lede projekter og Strategic Supplier Development (SRM) Forhandle kontrakter Source nye varer og serviceydelser Udvælge nye leverandører Løbende dialog og sparring med andre strategiske indkøbere samt koordinering med en række interne og eksterne interessenter Sikre at produkterne lever op til gældende krav (dokumentation og kvalitet) Følge op på og optimere afdelingens mål og metoder Årligt skal der forventes 25 - 40 rejsedage globalt. Din profil Fagligt er du en stærk indkøber og kommunikator - innovativ, selvkørende og hurtig til at sætte dig ind i komplekse områder og aftaler. Du kan arbejde på alle niveauer i en organisation - også strategisk - og er lidt af en power person . Erfaring fra en tilsvarende stilling - gerne som strategisk indkøber En kommerciel uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau En baggrund fra projektledelse projektindkøb indirekte indkøb er en fordel Vant til at kommunikere med samarbejdspartnere - også internationalt Erfaring med ERP-systemer - vi anvender SAP Geografisk gerne bopæl i Esbjerg-området. Alternativt er du vant til kørsel til fra job Vi er en global virksomhed og det forventes derfor, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt. Har du kendskab til andre sprog er det en fordel, men ikke et krav. Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekutteringskonsulent Kent Fredslund Pedersen fra PersonaleBørsen på mobil 45 2877 0070. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger hurtigst muligt en erfaren strategisk indkøber til vores Global Sourcing afdeling, som har det overordnede ansvar for: udvælgelse af produkter, komponenter og ydelser; forhandling af pris- og rammeaftaler; udarbejdelse af risikovurderinger; valg af leverandører samt efterfølgende evaluering og udvikling af samarbejde.

VIKING hæver konstant barren for sikkerhed, og din arbejdsindsats kan redde liv, da du får en vigtig rolle i at sikre kvaliteten af vores udstyr og løsninger. Stillingen åbner muligheder for både faglig og personlig udvikling.

Med reference til vores Global Sourcing Manager bliver du en del af et velfungerende team på 10 topmotiverede, kompetente og initiativrige kollegaer - 7 på adressen i Esbjerg og 3 på andre VIKING lokationer rundt omkring i verden.

Primære opgaver

  • Du får selvstændigt ansvar for en portefølje af direkte og indirekte leverandører og deltager i indkøbsprojekter. Dine primære opgaver vil være:
  • Indkøbsansvar for strategiske samarbejdspartnere
  • Lede projekter og Strategic Supplier Development (SRM)
  • Forhandle kontrakter
  • Source nye varer og serviceydelser
  • Udvælge nye leverandører
  • Løbende dialog og sparring med andre strategiske indkøbere samt koordinering med en række interne og eksterne interessenter
  • Sikre at produkterne lever op til gældende krav (dokumentation og kvalitet)
  • Følge op på og optimere afdelingens mål og metoder

Årligt skal der forventes 25 - 40 rejsedage globalt.

Din profil
Fagligt er du en stærk indkøber og kommunikator - innovativ, selvkørende og hurtig til at sætte dig ind i komplekse områder og aftaler. Du kan arbejde på alle niveauer i en organisation - også strategisk - og er lidt af en ”power person”.

  • Erfaring fra en tilsvarende stilling - gerne som strategisk indkøber
  • En kommerciel uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau
  • En baggrund fra projektledelse/projektindkøb/indirekte indkøb er en fordel
  • Vant til at kommunikere med samarbejdspartnere - også internationalt
  • Erfaring med ERP-systemer - vi anvender SAP
  • Geografisk gerne bopæl i Esbjerg-området. Alternativt er du vant til kørsel til/fra job

Vi er en global virksomhed og det forventes derfor, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt. Har du kendskab til andre sprog er det en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse snarest muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekutteringskonsulent Kent Fredslund Pedersen fra PersonaleBørsen på mobil +45 2877 0070.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-04-12T00:00:002019-06-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Indkøber med Fjernøsten erfaring

SCHOU COMPANY A/S

Kolding
Schou søger indkøber med Fjernøsten erfaring Schou er en international, dynamisk handelsvirksomhed med en mission om at blive den mest effektive indkøbs-, salgs- og logistikorganisation. Vi har en ny klart defineret og ambitiøs vækststrategi og søge...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

VIKING søger GLOBAL SOURCING EXECUTIVE

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:7. juni 2019