Operation/Planning Officer

Til international helikoptervirksomhed

Vi søger en Operation/Planning Officer, der i samarbejde vores Ground Operation & Security Manager kan styre vagtplanlægningen for vores piloter. Ud over vagtplanlægning, skal du være med til at optimere rapporteringen til vores kunder, servicere piloter og ledelse med relevante data samt øvrige forefaldende opgaver.

Det er meningen at vores nye Operation/Planning Officer også skal indgå i OP vagten ved, f.eks. ferie, sygdom osv. Du skal derfor være indstillet på i perioder også at arbejde aften og weekend.

Du vil få et tæt samarbejde med pilotgruppen, ledelsen, kunder samt øvrige samarbejdspartnere.

Vi har brug for et frisk pust fra en glad og udadvendt medarbejder, som kan arbejde under pres og stadig levere ”varen”.

Som Operation/Planning Officer vil du indgå i et team på 5 medarbejdere, hvor de primære ansvarsområder vil blive:

  • Vagtplanlægning
  • Udvikle og optimere systemer
  • Samle og formidle data til resten af virksomheden
  • Rapportering og databehandling
  • Være det daglige bindeled mellem vore kunder, samarbejdspartnere og vores egen organisation
  • Vedligeholdelse af pilotdragter
  • Planlægning og koordinering af helikopteroperationer
  • Forberedelse og afvikling af helikopterafgange
  • Indgå i OP vagten efter behov
  • Adhoc opgaver 

Om dig:

Kendskab til flybranchen er en fordel, men ikke et krav.

Vi forventer derimod af dig, at du:

  • Er skarp til at planlægge, er struktureret og detaljeorienteret 
  • Du arbejder godt under pres, selv med til tider for korte deadlines
  • Du er fleksibel og fungerer godt med store temposkift i arbejdet
  • Du er glad og udadvendt af natur
  • Du er i udpræget grad en holdspiller og fungerer godt i et team
  • Du har gode kommunikationsevner
  • Du leverer altid et robust produkt og forstår, hvad kunden ønsker
  • Du kan kommunikere på engelsk og dansk i både skrift og tale
  • Har interesse for IT og ser mulighederne i de systemer du arbejder med
  • Du har erfaring med operationel arbejde eller planlægning
  • Du har arbejdet med rapportering og databehandling

 

Vi tilbyder:

En spændende og udfordrende fuldtidsstilling i en international virksomhed. Du bliver en del af en professionel og dynamisk organisation præget af højt tempo. Arbejdstiderne ligger som hovedregel fra mandag til fredag, aften- og weekendarbejde kan forekomme.

 

Ansøgning:

Lyder jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning. Send CV og ansøgning til janestausholm@nhv.be.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Ground Operations & Security Manager Gitte Eriksen – tlf. 76 12 16 04.

 

Kan du se dig selv hos os?

Så glæder vi os til at modtage din ansøgning snarest muligt og senest den 26. april kl. 12:00.

Tiltrædelse hurtigst muligt, dog senest den 1. juli 2018

 

NHV A/S indgår som en del af den belgiske helikopterkoncern NHV. NHV koncernen er specialiseret i helikopter flyvninger, både offshore og onshore i store dele af Europa og Vestafrika. Der er i alt 550 medarbejdere i koncernen, der dagligt opererer og vedligeholder en samlet flåde på 65 helikoptere.

NHV A/S udfører operationer for kunder, der har stor fokus på service, pålidelighed, fleksibilitet og transportsikkerhed, hvorfor disse områder får maksimal opmærksomhed fra selskabets dedikerede medarbejdere.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Studieadministrativ medarbejder

Studieadministration

Esbjerg
Vi søger en studieadministrativ medarbejder til at indgå i vores team af studieadministrative medarbejdere på vores campus i Aabenraa. Hovedvægten af arbejdsopgaverne vil i øjeblikket være i relation til vores pædagoguddannelse. Om jobbet Som studie...
Indrykket:5. april 2018
Udløbsdato:20. april 2018

Administrativ medarbejder til vikariat i Fødevarestyrelsen, Veterinær Syd. Tidsbegrænset stilling til 31. december 2018, Vejen

Fødevarestyrelsen

Vejen
Vi søger snarest muligt en medarbejder til selvstændigt job med fokus på opgaver inden for eksportområdet, herunder kontrol af returlogbøger, kontrol af baggrundserklæringer og andre kontoropgaver i afdelingen. Om dig • Du er kontoruddannet og har e...
Indrykket:20. april 2018
Udløbsdato:4. maj 2018

Kontorassistent til tidsbegrænset stilling

NOVASOL-dansommer Fanø

Fanø
NOVASOL dansommer søger en serviceminded Kontorassistent til en tidsbegrænset stilling på Fanø Vil du være en del af en international virksomhed i vækst? Til NOVASOLs Servicekontor på Fanø søger vi en serviceminded kollega til at indgå i den daglige...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Wanted: TRAINEE for our Global Service department

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg
Join a global leader - and help build a safer world Come work for a company that makes a difference VIKING Life-Saving Equipment A S leads its field and our mission is clear: We are committed to protecting and saving lives all over the world. We do ...
Indrykket:5. april 2018
Udløbsdato:31. maj 2018

Museumsvært til Frøslevlejrens Museum

Nationalmuseet

Aabenraa
Nationalmuseets søger en medarbejder som museumsvært i Frøslevlejrens Museum ved Padborg. Museet tilbyder et spændende miljø med mange gæster og et arbejde, der fordrer selvstændighed, og som rummer mulighed for personlige udfordringer. Arbejdstiden...
Indrykket:9. april 2018
Udløbsdato:23. april 2018