Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Operations Manager til Sitel Denmark i København

I Sitel udfører vi kundeservice, support og salg på vegne af flere velkendte og markedsledende virksomheder. For at supplere kvaliteten af ??vores klients produkter leder vi efter en enestående driftschef, der er ivrig efter at arbejde i et serviceorienteret miljø, og kan styre en kontaktcenterdrift med kundeservice og teknisk support via telefon, e-mail og chat.

Du er en selvsikker og synlig leder, der kan motivere, være modstandsdygtig og entusiastisk for at opnå succes med at levere vores klients definitioner af ekspertise. Gennem performance management vil du uddanne, coache og være en inspirerende leder af teamledere for at sikre at vi når målsætninger og mål, som er sat sammen med vores klienter.

Det vil være en stor fordel, hvis du har en lang erfaring fra call center-virksomheden, og at du har en stor forståelse for udfordringerne med hensyn til ledelse, klienthåndtering og KPI-rapportering. 

Den ideelle kandidat

  • Har erfaring med driftsledelse - ideelt set i outsourcing-sammenhæng.
  • Kan arbejde selvstændigt, organisere sin sid effektivt og kan motivere sig selv.
  • Inspirerer mennesker, fortolker visioner og oversætter dem til den daglige arbejdsgang.
  • Opnår fremragende service, overvågning af organisatoriske målinger og foretager gennemgang af resultater, der rapporteres til vores klient.
  • Fremmer en kultur for åben og ærlig kommunikation og et miljø, der opmuntrer holdånd.
  • Arbejder med nøgleprocesser inden for Six Sigma, COPC eller lignende.

Fortrinsvis en bachelorgrad og / eller betydelig relateret BPO-brancheerfaring. Demonstrer god BPO-ledelseserfaring, ideelt set fra kontaktcenter eller kundeservicesektor. Du er god til at analysere processer, vedtage ændringer og tænke operationelt for at nå forretningsmæssige mål. Du er vant til at tage vanskelige eller følsomme beslutninger, når du har afvejet al information og hørt de relevante kontakter. Det er normalt for dig at administrere større grupper af mennesker. Dit danske sprog er på et meget højt niveau, og du har fremragende verbale og skriftlige kommunikationsevner på engelsk.

Vi arbejder ofte med korte frister, så det er vigtigt, at du er struktureret, rolig og har et godt overblik, selv i stressende situationer. Du nyder et hurtigt arbejdsmiljø og er den type person, der ser udfordringer i stedet for problemer.

Om Sitel Denmark

Blandt fordelene ved at arbejde med os er sundhedsforsikring, en pensionsordning, en dejlig, åben arbejdsstation og et godt socialt miljø. Sitel har en atmosfære af glæde, tempo og ambitioner, og vi har ofte sociale begivenheder, konkurrencer og andre sjove aktiviteter for at give hverdagen en zing. Vi tager os af dig, dine fremskridt og sørger for, at du har de rette betingelser for at levere de bedste resultater. Og vi forventer efterfølgende, at du gør nøjagtigt det - give det dit bedste på alle tidspunkter.

Ansøgning

Vi ser efter at udfylde stillingen så hurtigt som muligt og vil invitere de bedste kandidater til samtaler i den nærmeste fremtid. Søg gennem linket her på siden. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330152774Phoenix-1ea4d32112020-01-09T00:00:00Operations Manager til Sitel Denmark i København

I Sitel udfører vi kundeservice, support og salg på vegne af flere velkendte og markedsledende virksomheder. For at supplere kvaliteten af ??vores klients produkter leder vi efter en enestående driftschef, der er ivrig efter at arbejde i et serviceorienteret miljø, og kan styre en kontaktcenterdrift med kundeservice og teknisk support via telefon, e-mail og chat.

Du er en selvsikker og synlig leder, der kan motivere, være modstandsdygtig og entusiastisk for at opnå succes med at levere vores klients definitioner af ekspertise. Gennem performance management vil du uddanne, coache og være en inspirerende leder af teamledere for at sikre at vi når målsætninger og mål, som er sat sammen med vores klienter.

Det vil være en stor fordel, hvis du har en lang erfaring fra call center-virksomheden, og at du har en stor forståelse for udfordringerne med hensyn til ledelse, klienthåndtering og KPI-rapportering. 

Den ideelle kandidat

  • Har erfaring med driftsledelse - ideelt set i outsourcing-sammenhæng.
  • Kan arbejde selvstændigt, organisere sin sid effektivt og kan motivere sig selv.
  • Inspirerer mennesker, fortolker visioner og oversætter dem til den daglige arbejdsgang.
  • Opnår fremragende service, overvågning af organisatoriske målinger og foretager gennemgang af resultater, der rapporteres til vores klient.
  • Fremmer en kultur for åben og ærlig kommunikation og et miljø, der opmuntrer holdånd.
  • Arbejder med nøgleprocesser inden for Six Sigma, COPC eller lignende.

Fortrinsvis en bachelorgrad og / eller betydelig relateret BPO-brancheerfaring. Demonstrer god BPO-ledelseserfaring, ideelt set fra kontaktcenter eller kundeservicesektor. Du er god til at analysere processer, vedtage ændringer og tænke operationelt for at nå forretningsmæssige mål. Du er vant til at tage vanskelige eller følsomme beslutninger, når du har afvejet al information og hørt de relevante kontakter. Det er normalt for dig at administrere større grupper af mennesker. Dit danske sprog er på et meget højt niveau, og du har fremragende verbale og skriftlige kommunikationsevner på engelsk.

Vi arbejder ofte med korte frister, så det er vigtigt, at du er struktureret, rolig og har et godt overblik, selv i stressende situationer. Du nyder et hurtigt arbejdsmiljø og er den type person, der ser udfordringer i stedet for problemer.

Om Sitel Denmark

Blandt fordelene ved at arbejde med os er sundhedsforsikring, en pensionsordning, en dejlig, åben arbejdsstation og et godt socialt miljø. Sitel har en atmosfære af glæde, tempo og ambitioner, og vi har ofte sociale begivenheder, konkurrencer og andre sjove aktiviteter for at give hverdagen en zing. Vi tager os af dig, dine fremskridt og sørger for, at du har de rette betingelser for at levere de bedste resultater. Og vi forventer efterfølgende, at du gør nøjagtigt det - give det dit bedste på alle tidspunkter.

Ansøgning

Vi ser efter at udfylde stillingen så hurtigt som muligt og vil invitere de bedste kandidater til samtaler i den nærmeste fremtid. Søg gennem linket her på siden. 

2020-02-17T18:51:07.970 I Sitel udfører vi kundeservice, support og salg på vegne af flere velkendte og markedsledende virksomheder. For at supplere kvaliteten af ??vores klients produkter leder vi efter en enestående driftschef, der er ivrig efter at arbejde i et serviceorienteret miljø, og kan styre en kontaktcenterdrift med kundeservice og teknisk support via telefon, e-mail og chat. Du er en selvsikker og synlig leder, der kan motivere, være modstandsdygtig og entusiastisk for at opnå succes med at levere vores klients definitioner af ekspertise. Gennem performance management vil du uddanne, coache og være en inspirerende leder af teamledere for at sikre at vi når målsætninger og mål, som er sat sammen med vores klienter. Det vil være en stor fordel, hvis du har en lang erfaring fra call center-virksomheden, og at du har en stor forståelse for udfordringerne med hensyn til ledelse, klienthåndtering og KPI-rapportering. Den ideelle kandidat Har erfaring med driftsledelse - ideelt set i outsourcing-sammenhæng. Kan arbejde selvstændigt, organisere sin sid effektivt og kan motivere sig selv. Inspirerer mennesker, fortolker visioner og oversætter dem til den daglige arbejdsgang. Opnår fremragende service, overvågning af organisatoriske målinger og foretager gennemgang af resultater, der rapporteres til vores klient. Fremmer en kultur for åben og ærlig kommunikation og et miljø, der opmuntrer holdånd. Arbejder med nøgleprocesser inden for Six Sigma, COPC eller lignende. Fortrinsvis en bachelorgrad og eller betydelig relateret BPO-brancheerfaring. Demonstrer god BPO-ledelseserfaring, ideelt set fra kontaktcenter eller kundeservicesektor. Du er god til at analysere processer, vedtage ændringer og tænke operationelt for at nå forretningsmæssige mål. Du er vant til at tage vanskelige eller følsomme beslutninger, når du har afvejet al information og hørt de relevante kontakter. Det er normalt for dig at administrere større grupper af mennesker. Dit danske sprog er på et meget højt niveau, og du har fremragende verbale og skriftlige kommunikationsevner på engelsk. Vi arbejder ofte med korte frister, så det er vigtigt, at du er struktureret, rolig og har et godt overblik, selv i stressende situationer. Du nyder et hurtigt arbejdsmiljø og er den type person, der ser udfordringer i stedet for problemer. Om Sitel Denmark Blandt fordelene ved at arbejde med os er sundhedsforsikring, en pensionsordning, en dejlig, åben arbejdsstation og et godt socialt miljø. Sitel har en atmosfære af glæde, tempo og ambitioner, og vi har ofte sociale begivenheder, konkurrencer og andre sjove aktiviteter for at give hverdagen en zing. Vi tager os af dig, dine fremskridt og sørger for, at du har de rette betingelser for at levere de bedste resultater. Og vi forventer efterfølgende, at du gør nøjagtigt det - give det dit bedste på alle tidspunkter. Ansøgning Vi ser efter at udfylde stillingen så hurtigt som muligt og vil invitere de bedste kandidater til samtaler i den nærmeste fremtid. Søg gennem linket her på siden.11Jobnet1ea4d321100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-04T00:00:000000https://career4.successfactors.com/sfcareer/jobreqcareer?jobId=92769&company=SitelPROD&username=0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3688658SITEL DENMARK ApS11Sluseholmen 2, 3.2450København SVDKDanmark0
careers.denmark@sitel.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000881865JobNet5096835509683510009-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ea4d321https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ea4d321https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ea4d321&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1ea4d321&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgOperations Manager til Sitel Denmark i København12008001Dansk3Læse/ tale122222Produktionschef6Ledelse363893319Natashacareers.denmark@sitel.comDKDanmarkDKDanmark330182932Operations Manager til Sitel Denmark i KøbenhavnRobot I Sitel udfører vi kundeservice, support og salg på vegne af flere velkendte og markedsledende virksomheder. For at supplere kvaliteten af ??vores klients produkter leder vi efter en enestående driftschef, der er ivrig efter at arbejde i et serviceorienteret miljø, og kan styre en kontaktcenterdrift med kundeservice og teknisk support via telefon, e-mail og chat. Du er en selvsikker og synlig leder, der kan motivere, være modstandsdygtig og entusiastisk for at opnå succes med at levere vores klients definitioner af ekspertise. Gennem performance management vil du uddanne, coache og være en inspirerende leder af teamledere for at sikre at vi når målsætninger og mål, som er sat sammen med vores klienter. Det vil være en stor fordel, hvis du har en lang erfaring fra call center-virksomheden, og at du har en stor forståelse for udfordringerne med hensyn til ledelse, klienthåndtering og KPI-rapportering. Den ideelle kandidat Har erfaring med driftsledelse - ideelt set i outsourcing-sammenhæng. Kan arbejde selvstændigt, organisere sin sid effektivt og kan motivere sig selv. Inspirerer mennesker, fortolker visioner og oversætter dem til den daglige arbejdsgang. Opnår fremragende service, overvågning af organisatoriske målinger og foretager gennemgang af resultater, der rapporteres til vores klient. Fremmer en kultur for åben og ærlig kommunikation og et miljø, der opmuntrer holdånd. Arbejder med nøgleprocesser inden for Six Sigma, COPC eller lignende. Fortrinsvis en bachelorgrad og eller betydelig relateret BPO-brancheerfaring. Demonstrer god BPO-ledelseserfaring, ideelt set fra kontaktcenter eller kundeservicesektor. Du er god til at analysere processer, vedtage ændringer og tænke operationelt for at nå forretningsmæssige mål. Du er vant til at tage vanskelige eller følsomme beslutninger, når du har afvejet al information og hørt de relevante kontakter. Det er normalt for dig at administrere større grupper af mennesker. Dit danske sprog er på et meget højt niveau, og du har fremragende verbale og skriftlige kommunikationsevner på engelsk. Vi arbejder ofte med korte frister, så det er vigtigt, at du er struktureret, rolig og har et godt overblik, selv i stressende situationer. Du nyder et hurtigt arbejdsmiljø og er den type person, der ser udfordringer i stedet for problemer. Om Sitel Denmark Blandt fordelene ved at arbejde med os er sundhedsforsikring, en pensionsordning, en dejlig, åben arbejdsstation og et godt socialt miljø. Sitel har en atmosfære af glæde, tempo og ambitioner, og vi har ofte sociale begivenheder, konkurrencer og andre sjove aktiviteter for at give hverdagen en zing. Vi tager os af dig, dine fremskridt og sørger for, at du har de rette betingelser for at levere de bedste resultater. Og vi forventer efterfølgende, at du gør nøjagtigt det - give det dit bedste på alle tidspunkter. Ansøgning Vi ser efter at udfylde stillingen så hurtigt som muligt og vil invitere de bedste kandidater til samtaler i den nærmeste fremtid. Søg gennem linket her på siden.

I Sitel udfører vi kundeservice, support og salg på vegne af flere velkendte og markedsledende virksomheder. For at supplere kvaliteten af ??vores klients produkter leder vi efter en enestående driftschef, der er ivrig efter at arbejde i et serviceorienteret miljø, og kan styre en kontaktcenterdrift med kundeservice og teknisk support via telefon, e-mail og chat.

Du er en selvsikker og synlig leder, der kan motivere, være modstandsdygtig og entusiastisk for at opnå succes med at levere vores klients definitioner af ekspertise. Gennem performance management vil du uddanne, coache og være en inspirerende leder af teamledere for at sikre at vi når målsætninger og mål, som er sat sammen med vores klienter.

Det vil være en stor fordel, hvis du har en lang erfaring fra call center-virksomheden, og at du har en stor forståelse for udfordringerne med hensyn til ledelse, klienthåndtering og KPI-rapportering. 

Den ideelle kandidat

  • Har erfaring med driftsledelse - ideelt set i outsourcing-sammenhæng.
  • Kan arbejde selvstændigt, organisere sin sid effektivt og kan motivere sig selv.
  • Inspirerer mennesker, fortolker visioner og oversætter dem til den daglige arbejdsgang.
  • Opnår fremragende service, overvågning af organisatoriske målinger og foretager gennemgang af resultater, der rapporteres til vores klient.
  • Fremmer en kultur for åben og ærlig kommunikation og et miljø, der opmuntrer holdånd.
  • Arbejder med nøgleprocesser inden for Six Sigma, COPC eller lignende.

Fortrinsvis en bachelorgrad og / eller betydelig relateret BPO-brancheerfaring. Demonstrer god BPO-ledelseserfaring, ideelt set fra kontaktcenter eller kundeservicesektor. Du er god til at analysere processer, vedtage ændringer og tænke operationelt for at nå forretningsmæssige mål. Du er vant til at tage vanskelige eller følsomme beslutninger, når du har afvejet al information og hørt de relevante kontakter. Det er normalt for dig at administrere større grupper af mennesker. Dit danske sprog er på et meget højt niveau, og du har fremragende verbale og skriftlige kommunikationsevner på engelsk.

Vi arbejder ofte med korte frister, så det er vigtigt, at du er struktureret, rolig og har et godt overblik, selv i stressende situationer. Du nyder et hurtigt arbejdsmiljø og er den type person, der ser udfordringer i stedet for problemer.

Om Sitel Denmark

Blandt fordelene ved at arbejde med os er sundhedsforsikring, en pensionsordning, en dejlig, åben arbejdsstation og et godt socialt miljø. Sitel har en atmosfære af glæde, tempo og ambitioner, og vi har ofte sociale begivenheder, konkurrencer og andre sjove aktiviteter for at give hverdagen en zing. Vi tager os af dig, dine fremskridt og sørger for, at du har de rette betingelser for at levere de bedste resultater. Og vi forventer efterfølgende, at du gør nøjagtigt det - give det dit bedste på alle tidspunkter.

Ansøgning

Vi ser efter at udfylde stillingen så hurtigt som muligt og vil invitere de bedste kandidater til samtaler i den nærmeste fremtid. Søg gennem linket her på siden. 

SITEL DENMARK ApSKøbenhavn SV2020-02-18T00:00:002020-03-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Operations Manager til Sitel Denmark i København

SITEL DENMARK ApS

København SV
I Sitel udfører vi kundeservice, support og salg på vegne af flere velkendte og markedsledende virksomheder. For at supplere kvaliteten af ??vores klients produkter leder vi efter en enestående driftschef, der er ivrig efter at arbejde i et serviceo...
Indrykket:18. februar 2020