Operative analytikere til Grænse Analyse Teamet, Udlændingekontrolafdeling Vest

Padborg, Syd- og Sønderjyllands Politi

Har du lyst til at gøre en forskel og være med til at bekæmpe kriminalitet?

Til Udlændingekontrolafdeling Vest (UKA Vest) søger Syd- og Sønderjyllands Politi to operative analytikere, der skal indgå i Grænse Analyse Teamet (GAT).

På vej til arbejde lytter du til nyhederne i radioen. Politiet har anholdt flere herboende udenlandske personer fra et organiseret kriminelt netværk. Du ved, at der er tale om herboende facilitatorer, der hjælper tilrejsende kriminelle grupper med at begå kriminalitet i Danmark. Senest var der tale om organiseret tyveri fra lastbiler i million klassen og de nu anholdte var i færd med at forberede modtagelsen af endnu en gruppe fra udlandet. Du har været tovholder på den bagved liggende analyse og de afgørende efterretninger, som har ført til anholdelserne.

UKA Vest søger to dygtige akademiske profiler til at styrke Grænse Analyse Teamet, der understøtter vores efterforskningsafdeling og operative afdeling inden for efterretnings- og analyseområdet.

Der søges en stærk metodisk profil med tyngde inden for anvendelse af statistik og håndtering af store datamængder og en stærk samfundsfaglig profil med tyngde inden for kommunikation og formidling samt med god visuel forståelse og politisk tække.

Vi forestiller os, at du har en relevant akademisk uddannelse, eksempelvis en kandidatuddannelse inden for datalogi, matematik eller lignende, eller en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse så som cand.merc. eller cand.scient.pol. Du kan være nyuddannet eller have et par års relevant erhvervserfaring gerne suppleret med en brændende nysgerrighed for samfundsmæssig forhold og med kendskab til aktuelle forhold - lokalt, nationalt og internationalt.

Vigtigst er det dog, at du har stærke analytiske kompetencer, overblik, kilde kritisk sans og evne til at håndtere store mængder kvantitative og kvalitative data med henblik på udarbejdelse af analyser, identificering af eventuelle mønstre og sammenhænge m.v..

Du bliver en del af et stærkt internationalt myndighedsfællesskab hvor også Bundespolizei, Landespolizei, Toldstyrelsen og tysk Zoll indgår. Det er derfor vigtigt, at du både har evne og lyst til at samarbejde med et bredt udsnit af mennesker, men også at du samtidig kan arbejde selvstændigt med tildelte opgaver. Det forventes, at du behersker engelsk i skrift og tale, ligesom kendskab til tysk vil være en fordel.

Grænse Analyse Teamets primære opgave er at levere patrulje-, kontrol- og efterforskningsoplæg samt operative analyser, der kan danne baggrund for konkrete operative tiltag, samt sekundært at levere strategiske analyser og bidrage til sådanne analyser, som understøtter både specifikke efterforskninger og operative indsatser i UKA Vest. Videre indsamles og systematiseres viden om bl.a. omrejsende kriminelle grupperinger.

Du vil

• løbende indsamle, bearbejde og analysere data og oplysninger om den grænseoverskridende kriminalitet, som skal danne grundlag for tilrettelæggelsen af de operative indsatser i grænseområdet.

• udarbejde operative analyser til understøttelse af ledelsen for det operative og taktiske personale.

• følge kriminalitetsudviklingen inden for UKA Vests opgaveportefølje og af egen drift støtte igangværende efterforskninger.

• medvirke til at opbygge, udbygge og fastholde et godt og professionelt arbejdsmiljø med fagligheden i højsædet.

• efter nærmere anvisning fra den faglige koordinator eller sektionslederen varetage sekundære arbejdsområder, for at sikre en fleksibel og robust opgavevaretagelse.


Der skal i forbindelse med stillingerne påregnes nogen uddannelsesaktivitet, ligesom der løbende vil forekomme rejseaktivitet indenlands og udenlands i forbindelse med deltagelse i møder, kurser, workshops, konferencer og seminarer.

Ansættelsesforhold
Du vil blive ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Dit arbejdssted bliver Syd- og Sønderjyllands Politi, Udlændingekontrolafdeling Vest med adresse Toldbodvej 8, 6330 Padborg.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Der afholdes samtaler i uge 38.

Du vil inden samtalen modtage en caseopgave, som du skal løse og medbringe til samtalen.

Stillingerne er til besættelse den 1. november 2019.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Politikommissær, fg. Michael Brink på tlf. 40 32 56 13 – alternativt til Politiinspektør Brian Fussing på tlf. 41 38 21 98.

Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Ansøgningsfrist: 22. august 2019

 

Syd- og Sønderjyllands Politi
Syd- og Sønderjyllands Politi er – målt på geografi – blandt landets største politikredse og dækker Esbjerg, Haderslev, Sønderborg, Tønder, Varde, Vejen, Aabenraa og Fanø kommuner.
De daglige politimæssige opgaver er præget af, at der både er storbymiljø, gamle købstæder, landsbyer, omfattende naturområder, landbrug, strande og grænsen til Tyskland.

Der er godt 900 ansatte i politikredsen, der servicerer de 443.000 borgere i området. Langt hovedparten er politifolk, lige som der også er administrative medarbejdere, jurister samt andre akademikere.

Vi søger medarbejdere, der ønsker at være en del af et hold, hvor vi har et stort fokus på at yde politiarbejde, sagsbehandling og service af høj kvalitet – alt sammen for at sikre borgerne tryghed.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051171Phoenix-f9ee516112019-06-30T00:00:00Operative analytikere til Grænse Analyse Teamet, Udlændingekontrolafdeling Vest

Padborg, Syd- og Sønderjyllands Politi

Har du lyst til at gøre en forskel og være med til at bekæmpe kriminalitet?

Til Udlændingekontrolafdeling Vest (UKA Vest) søger Syd- og Sønderjyllands Politi to operative analytikere, der skal indgå i Grænse Analyse Teamet (GAT).

På vej til arbejde lytter du til nyhederne i radioen. Politiet har anholdt flere herboende udenlandske personer fra et organiseret kriminelt netværk. Du ved, at der er tale om herboende facilitatorer, der hjælper tilrejsende kriminelle grupper med at begå kriminalitet i Danmark. Senest var der tale om organiseret tyveri fra lastbiler i million klassen og de nu anholdte var i færd med at forberede modtagelsen af endnu en gruppe fra udlandet. Du har været tovholder på den bagved liggende analyse og de afgørende efterretninger, som har ført til anholdelserne.

UKA Vest søger to dygtige akademiske profiler til at styrke Grænse Analyse Teamet, der understøtter vores efterforskningsafdeling og operative afdeling inden for efterretnings- og analyseområdet.

Der søges en stærk metodisk profil med tyngde inden for anvendelse af statistik og håndtering af store datamængder og en stærk samfundsfaglig profil med tyngde inden for kommunikation og formidling samt med god visuel forståelse og politisk tække.

Vi forestiller os, at du har en relevant akademisk uddannelse, eksempelvis en kandidatuddannelse inden for datalogi, matematik eller lignende, eller en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse så som cand.merc. eller cand.scient.pol. Du kan være nyuddannet eller have et par års relevant erhvervserfaring gerne suppleret med en brændende nysgerrighed for samfundsmæssig forhold og med kendskab til aktuelle forhold - lokalt, nationalt og internationalt.

Vigtigst er det dog, at du har stærke analytiske kompetencer, overblik, kilde kritisk sans og evne til at håndtere store mængder kvantitative og kvalitative data med henblik på udarbejdelse af analyser, identificering af eventuelle mønstre og sammenhænge m.v..

Du bliver en del af et stærkt internationalt myndighedsfællesskab hvor også Bundespolizei, Landespolizei, Toldstyrelsen og tysk Zoll indgår. Det er derfor vigtigt, at du både har evne og lyst til at samarbejde med et bredt udsnit af mennesker, men også at du samtidig kan arbejde selvstændigt med tildelte opgaver. Det forventes, at du behersker engelsk i skrift og tale, ligesom kendskab til tysk vil være en fordel.

Grænse Analyse Teamets primære opgave er at levere patrulje-, kontrol- og efterforskningsoplæg samt operative analyser, der kan danne baggrund for konkrete operative tiltag, samt sekundært at levere strategiske analyser og bidrage til sådanne analyser, som understøtter både specifikke efterforskninger og operative indsatser i UKA Vest. Videre indsamles og systematiseres viden om bl.a. omrejsende kriminelle grupperinger.

Du vil

• løbende indsamle, bearbejde og analysere data og oplysninger om den grænseoverskridende kriminalitet, som skal danne grundlag for tilrettelæggelsen af de operative indsatser i grænseområdet.

• udarbejde operative analyser til understøttelse af ledelsen for det operative og taktiske personale.

• følge kriminalitetsudviklingen inden for UKA Vests opgaveportefølje og af egen drift støtte igangværende efterforskninger.

• medvirke til at opbygge, udbygge og fastholde et godt og professionelt arbejdsmiljø med fagligheden i højsædet.

• efter nærmere anvisning fra den faglige koordinator eller sektionslederen varetage sekundære arbejdsområder, for at sikre en fleksibel og robust opgavevaretagelse.


Der skal i forbindelse med stillingerne påregnes nogen uddannelsesaktivitet, ligesom der løbende vil forekomme rejseaktivitet indenlands og udenlands i forbindelse med deltagelse i møder, kurser, workshops, konferencer og seminarer.

Ansættelsesforhold
Du vil blive ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Dit arbejdssted bliver Syd- og Sønderjyllands Politi, Udlændingekontrolafdeling Vest med adresse Toldbodvej 8, 6330 Padborg.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Der afholdes samtaler i uge 38.

Du vil inden samtalen modtage en caseopgave, som du skal løse og medbringe til samtalen.

Stillingerne er til besættelse den 1. november 2019.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Politikommissær, fg. Michael Brink på tlf. 40 32 56 13 – alternativt til Politiinspektør Brian Fussing på tlf. 41 38 21 98.

Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Ansøgningsfrist: 22. august 2019

 

Syd- og Sønderjyllands Politi
Syd- og Sønderjyllands Politi er – målt på geografi – blandt landets største politikredse og dækker Esbjerg, Haderslev, Sønderborg, Tønder, Varde, Vejen, Aabenraa og Fanø kommuner.
De daglige politimæssige opgaver er præget af, at der både er storbymiljø, gamle købstæder, landsbyer, omfattende naturområder, landbrug, strande og grænsen til Tyskland.

Der er godt 900 ansatte i politikredsen, der servicerer de 443.000 borgere i området. Langt hovedparten er politifolk, lige som der også er administrative medarbejdere, jurister samt andre akademikere.

Vi søger medarbejdere, der ønsker at være en del af et hold, hvor vi har et stort fokus på at yde politiarbejde, sagsbehandling og service af høj kvalitet – alt sammen for at sikre borgerne tryghed.

Padborg, Syd- og Sønderjyllands Politi Har du lyst til at gøre en forskel og være med til at bekæmpe kriminalitet?Til Udlændingekontrolafdeling Vest (UKA Vest) søger Syd- og Sønderjyllands Politi to operative analytikere, der skal indgå i Grænse Analyse Teamet (GAT).På vej til arbejde lytter du til nyhederne i radioen. Politiet har anholdt flere herboende udenlandske personer fra et organiseret kriminelt netværk. Du ved, at der er tale om herboende facilitatorer, der hjælper tilrejsende kriminelle grupper med at begå kriminalitet i Danmark. Senest var der tale om organiseret tyveri fra lastbiler i million klassen og de nu anholdte var i færd med at forberede modtagelsen af endnu en gruppe fra udlandet. Du har været tovholder på den bagved liggende analyse og de afgørende efterretninger, som har ført til anholdelserne.UKA Vest søger to dygtige akademiske profiler til at styrke Grænse Analyse Teamet, der understøtter vores efterforskningsafdeling og operative afdeling inden for efterretnings- og analyseområdet.Der søges en stærk metodisk profil med tyngde inden for anvendelse af statistik og håndtering af store datamængder og en stærk samfundsfaglig profil med tyngde inden for kommunikation og formidling samt med god visuel forståelse og politisk tække.Vi forestiller os, at du har en relevant akademisk uddannelse, eksempelvis en kandidatuddannelse inden for datalogi, matematik eller lignende, eller en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse så som cand.merc. eller cand.scient.pol. Du kan være nyuddannet eller have et par års relevant erhvervserfaring gerne suppleret med en brændende nysgerrighed for samfundsmæssig forhold og med kendskab til aktuelle forhold - lokalt, nationalt og internationalt.Vigtigst er det dog, at du har stærke analytiske kompetencer, overblik, kilde kritisk sans og evne til at håndtere store mængder kvantitative og kvalitative data med henblik på udarbejdelse af analyser, identificering af eventuelle mønstre og sammenhænge m.v.. Du bliver en del af et stærkt internationalt myndighedsfællesskab hvor også Bundespolizei, Landespolizei, Toldstyrelsen og tysk Zoll indgår. Det er derfor vigtigt, at du både har evne og lyst til at samarbejde med et bredt udsnit af mennesker, men også at du samtidig kan arbejde selvstændigt med tildelte opgaver. Det forventes, at du behersker engelsk i skrift og tale, ligesom kendskab til tysk vil være en fordel.Grænse Analyse Teamets primære opgave er at levere patrulje-, kontrol- og efterforskningsoplæg samt operative analyser, der kan danne baggrund for konkrete operative tiltag, samt sekundært at levere strategiske analyser og bidrage til sådanne analyser, som understøtter både specifikke efterforskninger og operative indsatser i UKA Vest. Videre indsamles og systematiseres viden om bl.a. omrejsende kriminelle grupperinger.Du vil løbende indsamle, bearbejde og analysere data og oplysninger om den grænseoverskridende kriminalitet, som skal danne grundlag for tilrettelæggelsen af de operative indsatser i grænseområdet. udarbejde operative analyser til understøttelse af ledelsen for det operative og taktiske personale. følge kriminalitetsudviklingen inden for UKA Vests opgaveportefølje og af egen drift støtte igangværende efterforskninger. medvirke til at opbygge, udbygge og fastholde et godt og professionelt arbejdsmiljø med fagligheden i højsædet. efter nærmere anvisning fra den faglige koordinator eller sektionslederen varetage sekundære arbejdsområder, for at sikre en fleksibel og robust opgavevaretagelse.Der skal i forbindelse med stillingerne påregnes nogen uddannelsesaktivitet, ligesom der løbende vil forekomme rejseaktivitet indenlands og udenlands i forbindelse med deltagelse i møder, kurser, workshops, konferencer og seminarer. AnsættelsesforholdDu vil blive ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.Dit arbejdssted bliver Syd- og Sønderjyllands Politi, Udlændingekontrolafdeling Vest med adresse Toldbodvej 8, 6330 Padborg.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.Der afholdes samtaler i uge 38.Du vil inden samtalen modtage en caseopgave, som du skal løse og medbringe til samtalen. Stillingerne er til besættelse den 1. november 2019. KontaktHvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Politikommissær, fg. Michael Brink på tlf. 40 32 56 13 alternativt til Politiinspektør Brian Fussing på tlf. 41 38 21 98.Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Ansøgningsfrist: 22. august 2019 Syd- og Sønderjyllands PolitiSyd- og Sønderjyllands Politi er målt på geografi blandt landets største politikredse og dækker Esbjerg, Haderslev, Sønderborg, Tønder, Varde, Vejen, Aabenraa og Fanø kommuner.De daglige politimæssige opgaver er præget af, at der både er storbymiljø, gamle købstæder, landsbyer, omfattende naturområder, landbrug, strande og grænsen til Tyskland.Der er godt 900 ansatte i politikredsen, der servicerer de 443.000 borgere i området. Langt hovedparten er politifolk, lige som der også er administrative medarbejdere, jurister samt andre akademikere.Vi søger medarbejdere, der ønsker at være en del af et hold, hvor vi har et stort fokus på at yde politiarbejde, sagsbehandling og service af høj kvalitet alt sammen for at sikre borgerne tryghed.11jobnetf9ee5161100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-22T00:00:000000https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/jobbeskrivelse?jobId=SSJ058190EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3554517Syd- og Sønderjyllands Politi, Udlændingekontrolafdelingen11Toldbodvej 86330PadborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784889JobNet5010984501098410027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9ee5161https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9ee5161https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9ee5161&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9ee5161&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgEr du struktureret? Hos Syd- og Sønderjyllands Politi, Udlændingekontrolafdelingen søger vi en dygtig Akademisk medarbejder, der udviser selvstændighed.12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration362154381noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330056193Vil du være ekspert på betalingsrettigheder og har du en baggrund som jurist, økonom eller agronom?Robot Har du lyst til at arbejde med betalingsrettigheder? Vil du være med til at sikre, at landmændene får deres tilskud til tiden og en effektiv sagsbehandling? Så har vi et indholdsrigt job i Augustenborg, hvor du får lov til at beskæftige dig med opgaver, der har stor betydning for samfundet. Rådgivning og regler Du bliver en del af Team Stab og Faglig Support i enheden Arealtilskud, hvor du i samarbejde med kolleger har følgende arbejdsopgaver: rådgive sagsbehandlerne omkring regler og konkrete vurderinger af vanskelige sager generelle opgaver vedr. kommunikation, breve og it-udvikling samarbejde med regelenheder i København om udvikling af set-up for betalingsrettigheder Betalingsrettigheder er et kompliceret område, der har stor betydning for vores kunder. Du skal derfor være med til at sikre en fortsat udvikling af området, så kunderne og sagsbehandlingen kan opnå forbedringer. Betalingsrettigheder håndteres i et it-system, hvor der ofte er brug for at du tager stilling til hvordan forskellige it-udfordringer skal håndteres. Fagligt højt niveau, gode samarbejdsevner og it-kompetencer Du har en kandidatuddannelse som fx jurist, økonom, agronom eller lignende og gerne erfaring fra anden offentlig myndighed, landbrugsrådgivning eller lignende. Du er skarp og kan gennemskue endog meget komplekse problemstillinger, har rigtig gode it-kompetencer og gode kommunikationsevner. Du forstår at samarbejde med kolleger fra mange forskellige områder, tager initiativ, holder kursen, har overblikket og bevarer roen, selv i en travl og omskiftelig hverdag. Du har energien og modet til at udfordre og stille spørgsmål, så vi hele tiden forbedrer os. Team Stab og Faglig support en del af enheden Arealtilskud I enheden Arealtilskud er vi ca. 130 handlekraftige og effektive medarbejdere, der administrerer tilskudsordninger og udbetalinger for mere end 6 mia. kr. om året til omkring 40.000 landmænd. Vi modtager digitale ansøgninger, og det meste af sagsbehandlingen foregår også digitalt. Vi udvikler løbende systemer og sagsgange, som kan effektivisere og forenkle de komplekse processer, så de bliver lettere for alle. Vi stiller store krav til vores medarbejdere om høj faglighed og god kundebetjening, for vi er bevidste om, at vi løser en vigtig opgave i samfundet. Ansættelsesvilkår Du vil blive ansat som fuldmægtig i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Augustenborg Slot 3, 6440 Augustenborg. Ansættelse sker pr. 1. oktober 2019. Kontakt Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Lene Sørensen (tlf. 93597316) i uge 28 eller teamleder Kathrine M. Steffensen (tlf. 31996921) i ugerne 30 og 31. Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk. Ansøgning Søg stillingen ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på søg stilling ) senest søndag den 4. august 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i Augustenborg i uge 33.Har du lyst til at arbejde med betalingsrettigheder? Vil du være med til at sikre, at landmændene får deres tilskud til tiden og en effektiv sagsbehandling? Så har vi et indholdsrigt job i Augustenborg, hvor du får lov til at beskæftige dig med opgaver, der har stor betydning for samfundet.

Rådgivning og regler
Du bliver en del af Team Stab og Faglig Support i enheden Arealtilskud, hvor du i samarbejde med kolleger har følgende arbejdsopgaver:

  • rådgive sagsbehandlerne omkring regler og konkrete vurderinger af vanskelige sager
  • generelle opgaver vedr. kommunikation, breve og it-udvikling
  • samarbejde med regelenheder i København om udvikling af set-up for betalingsrettigheder
Betalingsrettigheder er et kompliceret område, der har stor betydning for vores kunder. Du skal derfor være med til at sikre en fortsat udvikling af området, så kunderne og sagsbehandlingen kan opnå forbedringer. Betalingsrettigheder håndteres i et it-system, hvor der ofte er brug for at du tager stilling til hvordan forskellige it-udfordringer skal håndteres.

Fagligt højt niveau, gode samarbejdsevner og it-kompetencer
Du har en kandidatuddannelse som fx jurist, økonom, agronom eller lignende og gerne erfaring fra anden offentlig myndighed, landbrugsrådgivning eller lignende. Du er skarp og kan gennemskue endog meget komplekse problemstillinger, har rigtig gode it-kompetencer og gode kommunikationsevner.

Du forstår at samarbejde med kolleger fra mange forskellige områder, tager initiativ, holder kursen, har overblikket og bevarer roen, selv i en travl og omskiftelig hverdag. Du har energien og modet til at udfordre og stille spørgsmål, så vi hele tiden forbedrer os.

Team Stab og Faglig support en del af enheden Arealtilskud
I enheden Arealtilskud er vi ca. 130 handlekraftige og effektive medarbejdere, der administrerer tilskudsordninger og udbetalinger for mere end 6 mia. kr. om året til omkring 40.000 landmænd. Vi modtager digitale ansøgninger, og det meste af sagsbehandlingen foregår også digitalt. Vi udvikler løbende systemer og sagsgange, som kan effektivisere og forenkle de komplekse processer, så de bliver lettere for alle. Vi stiller store krav til vores medarbejdere om høj faglighed og god kundebetjening, for vi er bevidste om, at vi løser en vigtig opgave i samfundet.

Ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat som fuldmægtig i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Augustenborg Slot 3, 6440 Augustenborg.

Ansættelse sker pr. 1. oktober 2019.

Kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Lene Sørensen (tlf. 93597316) i uge 28 eller teamleder Kathrine M. Steffensen (tlf. 31996921) i ugerne 30 og 31.

Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk.

Ansøgning
Søg stillingen ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på ”søg stilling”) senest søndag den 4. august 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i Augustenborg i uge 33.



LandbrugsstyrelsenAugustenborg2019-07-08T00:00:002019-08-04T00:00:00
330053745Ambitiøs medarbejder til Databeskyttelse og informationssikkerhed - DISRobot Er du faglig stærk inden for databeskyttelse og informationssikkerhed? Så er det måske dig vi skal have med om bord i Kriminalforsorgen Syddanmark. Kriminalforsorgen har igangsat et ambitiøst program for databeskyttelse og informationssikkerhed og skal derfor styrke indsatsen på området. Derfor søger vi til vores områdekontor i Kolding en skarp profil inden for databeskyttelses- og informationssikkerhed (DIS-medarbejder) som led i at Kriminalforsorgen på landsplan ønsker at ansætte én DIS-medarbejder til hvert af vore områdekontorer i henholdsvis Hobro, Kolding, Ringsted og København. I hvert område ligger en række institutioner, herunder de enkelte fængsler, arrester, tilsynskontorer (KiF), udrejsecentre og pensioner. Om stillingen Stillingerne som DIS-medarbejdere er nyoprettede, og du vil få mulighed for at præge egne arbejdsopgaver og sætte et væsentligt aftryk i kriminalforsorgens koncern. Til vores områdekontor i Kolding søger vi en DIS-medarbejder. Medarbejderen refererer til en DIS-leder på områdekontoret, og sammen arbejder de tæt sammen med den centrale enhed for Databeskyttelse og Informationssikkerhed i direktoratet i København. Derudover vil du komme til at arbejde sammen med databeskyttelses- og informationssikkerhedskoordinatorer, som skal udpeges for hver matrikel, samt områdets ledere. For at sikre, at den decentrale og centrale indsats går hånd i hånd vil der også være et tæt samarbejde med en fast kontaktperson (DIS-partner) i direktoratets enhed for Databeskyttelse og Informationssikkerhed. Dine opgaver Som DIS-medarbejder får du den vigtige opgave at drive databeskyttelses- og informationssikkerhedsarbejdet i området. Med udgangspunkt i behandlingen af oplysninger på områdets matrikler, har du den praktiske opgave med at drive databeskyttelses- og informationssikkerhedsarbejdet i overensstemmelse med politikker, retningslinjer, vejledninger mv. fra kriminalforsorgens enhed for Databeskyttelse og Informationssikkerhed. Formidling og udmøntning af politikker samt udarbejdelse af områdespecifikke politikker og retningslinjer efter behov. Håndtering af informationssikkerhedshændelser og brud. Behandlingsformål og hjemmel, leverandørstyring og databehandleraftaler. Sikre overblik og eksekvering, så vi hurtigt og målrettet arbejder med gældende regelsæt og løbende leverer i forhold til aftalte handleplaner. Det er dig, der i første instans afgør, om områdets konkrete praksis i forhold til behandling af personoplysninger og informationssikkerhed er compliant med vores politikker, retningslinjer og gældende databeskyttelseslovgivning, og dit arbejde tager udgangspunkt i den behandling af oplysninger, som sker på områdets matrikler. Dine kvalifikationer Du skal selvstændigt være i stand til at vurdere compliance og iværksætte nødvendige initiativer i tæt samspil med ledelsen i det respektive område. Du har god indsigt i og erfaring både med informationssikkerhed og databeskyttelse. Du har specialiseret dig og har dokumenteret erfaring inden for ét af områderne. Du har en akademisk baggrund og kan eksempelvis være jurist med god teknisk indsigt eller anden akademiker med fornøden indsigt i databeskyttelse og informationssikkerhed. Derudover leder vi efter dig, som Er ansvarsbevidst, besidder gode samarbejdsevner og tager initiativ. Gennem erfaring ved hvad der skal til, når du skal have fingrene i forretningen . Har erfaring med at arbejde projektorienteret, evner løbende at prioritere det mest nødvendige og er hurtig til at ændre fokus, når det er nødvendigt. Arbejder analytisk og struktureret. Er problemknuser og hurtigt evner at forstå en kompleks forretning, et komplekst IT-landskab og komplekse problemstillinger. Har personlig gennemslagskraft med en skarp pen, som evner at formidle målrettet i både skrift og tale, hvor du har modtageren i centrum. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomsten mellem Finansministeriet og AC for akademikere i staten. Der er mulighed for forhandling af eventuelt tillæg afhængig af erfaring og kvalifikationer. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentlig og ønskes besat snarest muligt. Ansættelsesområdet er Kriminalforsorgen. Tjenestestedet er beliggende Domhusgade 24, 6000 Kolding. Ansøgning Stillingen søges elektronisk via knappen Søg stillingen . Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest den 15. august 2019. Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Vi forventer at afholde samtaler i uge 34-35. Hvis du indkaldes til samtale, så skal du til samtalen medbringe billedidentifikation f.eks. pas eller kørekort. Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge. Yderligere oplysninger Hvis du har brug for yderligere oplysninger om kriminalforsorgen i Syddanmark, kan du kontakte områdedirektør for Syddanmark Anne Marie Heckscher på telefon 7255 4130. Hvis du har brug for yderligere oplysninger om databeskyttelse og informationssikkerhed i kriminalforsorgen, kan du kontakte fagchef Klaus Wind på telefon 2989 8882 fra Direktoratet for Kriminalforsorgen.Er du faglig stærk inden for databeskyttelse og informationssikkerhed?

Så er det måske dig vi skal have med om bord i Kriminalforsorgen Syddanmark.



Kriminalforsorgen har igangsat et ambitiøst program for databeskyttelse og informationssikkerhed og skal derfor styrke indsatsen på området. Derfor søger vi til vores områdekontor i Kolding en skarp profil inden for databeskyttelses- og informationssikkerhed (DIS-medarbejder) – som led i at Kriminalforsorgen på landsplan ønsker at ansætte én DIS-medarbejder til hvert af vore områdekontorer i henholdsvis Hobro, Kolding, Ringsted og København. I hvert område ligger en række institutioner, herunder de enkelte fængsler, arrester, tilsynskontorer (KiF), udrejsecentre og pensioner.



Om stillingen

Stillingerne som DIS-medarbejdere er nyoprettede, og du vil få mulighed for at præge egne arbejdsopgaver og sætte et væsentligt aftryk i kriminalforsorgens koncern.



Til vores områdekontor i Kolding søger vi en DIS-medarbejder. Medarbejderen refererer til en DIS-leder på områdekontoret, og sammen arbejder de tæt sammen med den centrale enhed for Databeskyttelse og Informationssikkerhed i direktoratet i København. Derudover vil du komme til at arbejde sammen med databeskyttelses- og informationssikkerhedskoordinatorer, som skal udpeges for hver matrikel, samt områdets ledere. For at sikre, at den decentrale og centrale indsats går hånd i hånd vil der også være et tæt samarbejde med en fast kontaktperson (DIS-partner) i direktoratets enhed for Databeskyttelse og Informationssikkerhed.



Dine opgaver

  • Som DIS-medarbejder får du den vigtige opgave at drive databeskyttelses- og informationssikkerhedsarbejdet i området.
  • Med udgangspunkt i behandlingen af oplysninger på områdets matrikler, har du den praktiske opgave med at drive databeskyttelses- og informationssikkerhedsarbejdet i overensstemmelse med politikker, retningslinjer, vejledninger mv. fra kriminalforsorgens enhed for Databeskyttelse og Informationssikkerhed.
  • Formidling og udmøntning af politikker samt udarbejdelse af områdespecifikke politikker og retningslinjer efter behov.
  • Håndtering af informationssikkerhedshændelser og –brud.
  • Behandlingsformål og –hjemmel, leverandørstyring og databehandleraftaler.
  • Sikre overblik og eksekvering, så vi hurtigt og målrettet arbejder med gældende regelsæt og løbende leverer i forhold til aftalte handleplaner.


Det er dig, der i første instans afgør, om områdets konkrete praksis i forhold til behandling af personoplysninger og informationssikkerhed er compliant med vores politikker, retningslinjer og gældende databeskyttelseslovgivning, og dit arbejde tager udgangspunkt i den behandling af oplysninger, som sker på områdets matrikler.



Dine kvalifikationer

  • Du skal selvstændigt være i stand til at vurdere compliance og iværksætte nødvendige initiativer i tæt samspil med ledelsen i det respektive område.
  • Du har god indsigt i og erfaring både med informationssikkerhed og databeskyttelse.
  • Du har specialiseret dig og har dokumenteret erfaring inden for ét af områderne.
  • Du har en akademisk baggrund og kan eksempelvis være jurist med god teknisk indsigt eller anden akademiker med fornøden indsigt i databeskyttelse og informationssikkerhed.


Derudover leder vi efter dig, som



  • Er ansvarsbevidst, besidder gode samarbejdsevner og tager initiativ.
  • Gennem erfaring ved hvad der skal til, når du skal have ”fingrene i forretningen”.
  • Har erfaring med at arbejde projektorienteret, evner løbende at prioritere det mest nødvendige og er hurtig til at ændre fokus, når det er nødvendigt.
  • Arbejder analytisk og struktureret.
  • Er problemknuser og hurtigt evner at forstå en kompleks forretning, et komplekst IT-landskab og komplekse problemstillinger.
  • Har personlig gennemslagskraft med en skarp pen, som evner at formidle målrettet i både skrift og tale, hvor du har modtageren i centrum.


Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomsten mellem Finansministeriet og AC for akademikere i staten. Der er mulighed for forhandling af eventuelt tillæg afhængig af erfaring og kvalifikationer.



Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentlig og ønskes besat snarest muligt.



Ansættelsesområdet er Kriminalforsorgen. Tjenestestedet er beliggende Domhusgade 24, 6000 Kolding.



Ansøgning

Stillingen søges elektronisk via knappen ”Søg stillingen”.



Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest den 15. august 2019.



Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister.



Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.



Vi forventer at afholde samtaler i uge 34-35. Hvis du indkaldes til samtale, så skal du til samtalen medbringe billedidentifikation f.eks. pas eller kørekort.



Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.



Yderligere oplysninger

Hvis du har brug for yderligere oplysninger om kriminalforsorgen i Syddanmark, kan du kontakte områdedirektør for Syddanmark Anne Marie Heckscher på telefon 7255 4130. Hvis du har brug for yderligere oplysninger om databeskyttelse og informationssikkerhed i kriminalforsorgen, kan du kontakte fagchef Klaus Wind på telefon 2989 8882 fra Direktoratet for Kriminalforsorgen.



Områdekontor KoldingKolding2019-07-03T00:00:002019-08-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vil du være ekspert på betalingsrettigheder og har du en baggrund som jurist, økonom eller agronom?

Landbrugsstyrelsen

Augustenborg
Har du lyst til at arbejde med betalingsrettigheder? Vil du være med til at sikre, at landmændene får deres tilskud til tiden og en effektiv sagsbehandling? Så har vi et indholdsrigt job i Augustenborg, hvor du får lov til at beskæftige dig med opga...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Ambitiøs medarbejder til Databeskyttelse og informationssikkerhed - DIS

Områdekontor Kolding

Kolding
Er du faglig stærk inden for databeskyttelse og informationssikkerhed? Så er det måske dig vi skal have med om bord i Kriminalforsorgen Syddanmark. Kriminalforsorgen har igangsat et ambitiøst program for databeskyttelse og informationssikkerhed og s...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019