Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Opgavekoordinator til Byens Fysik i Teknik-og Miljøforvaltningen

Teknik- og Miljøforvaltningen, Byens Fysik CVK har ansvaret for at vedligeholde og udbygge kommunens veje og cykelstier til glæde for byens borgere og trafikanter. Vi har brug for en ny kollega – er det dig?

København er inde i en stærk udvikling som international metropol. I Byens Fysik har vi i disse år travlt med at genoprette veje og skabe de fysiske rammer for det gode byliv. Derfor søger vi en opgavekoordinator til vores entreprenørenhed Vejvedligehold Mindre, der vedligeholder og udfører anlægsarbejder inden for vejområdet.

Enheden CVK Mindre Vejvedligehold
Mindre Vejvedligehold varetager opbrydning, vedligehold og udskiftning af rendestensbrønde, mindre asfaltopgaver, afmærkning, afspærring og brolægningsopgaver i tæt samarbejde med enheden Større Vejvedligehold, der udfører fræserarbejde, asfaltudlægning og anlægsopgaver. I praksis betyder det, at en lang række opgaver går på tværs af enhederne.

Du skaber overblik og kan samarbejde med alle
Som opgavekoordinator er du ansvarlig for detailplanlægningen og uddelegering af de arbejder, vi udfører. Det er desuden dit ansvar, at de udførende folk er ordentligt instrueret i opgaverne og ved, hvad der forventes i forhold til tid og kvalitet.

I centeret er der desuden en overordnet planlægningsenhed, som varetager den overordnede planlægning og kommunikation. Som opgavekoordinator er du en vigtig brik i forhold til den daglige kommunikation enhederne imellem, og ikke mindst skal du sikre at den nødvendige kontrol og tilbagemelding, i forhold til de opgaver enheden varetager.

Du er engageret i muligheder, mennesker og maskiner
Som opgavekoordinator skaber du klare rammer for opgaveløsningen. Du har fokus på folkenes motivation og trivsel ved at være tilgængelig, levere løbende sparring, afklaring og feedback. Du skal være god til at kommunikere med forskellige faggrupper, og du evner at bidrage til et effektivt samarbejde på tværs af centrets enheder.

Vi forventer, at du har erfaring med anlæg eller drift inden for vejområdet, og går op i at levere god kvalitet til tiden. Det vil ligeledes være en fordel, hvis du har et godt kendskab til sikkerhed og arbejdsmiljø.

Desuden lægger vi vægt på, at du er klar på at skulle begå dig i en politisk styret organisation, kommunikerer åbent, direkte og inddragende og ikke mindst, at du er omstillingsparat, kan holde mange bolde i luften og har energi og godt humør!

Vi tilbyder
Du får et spændende og udfordrende job i en stor og dynamisk organisation. I dagligdagen vil du indgå i et team med to andre opgavekoordinatorer i enheden. Du refererer til enhedschefen.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt. Det er muligt at fordele arbejdstiden på en fire dages arbejdsuge. Der vil kunne forekomme weekend- og natarbejde, men primært dagarbejde. Om vinteren vil det evt. være muligt at indgå i kommunens vinterberedskab.

Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor stemningen er præget af en uformel og løsningsorienteret omgangstone, hvor der er også er rum til det sociale i en travl hverdag.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst, afhængig af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Tiltrædelse snarest muligt.

Er du blevet nysgerrig?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Bo Roepstorff på 2715 8784.

Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 22. september 2019

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr. 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Partner- og Salgssupport

Euro Accident Denmark

København S
- i krydsfeltet mellem salg og administration Euro Accident er inde i en spændende udvikling med flot fremgang. Vi har brug for dygtige medarbejdere med lyst til at arbejde i en virksomhed præget af omsorg, handlekraft og nytænkning, og som deler vo...
Indrykket:18. maj 2020

danbolig Valby søger nyuddannet sagskoordinator

danbolig - Holm & Hauberg

Valby
danbolig Valby søger nyuddannet sagskoordinator. Vi forventer, at vores kommende kollega har kendskab til sagsbehandling hos ejendomsmægler. Hvis du stadig er i lære hos en ejendomsmægler, men mangler udfordringer i hverdagen, er du også meget velko...
Indrykket:11. maj 2020

Projekt mindU søger ny frivilligkoordinator i Aalborg til afholdelse af workshops om mental trivsel for unge (studiejob)

Foreningen Det Sociale Netværk

København K
Det Sociale Netværk søger en selvstændig studerende til stillingen som frivilligkoordinator i Aalborg Stift til projekt mindU, der er et tilbud til præster, som ønsker at arbejde med mental trivsel blandt deres konfirmander. Som koordinator har du k...
Indrykket:21. maj 2020

Projekt mindU søger ny frivilligkoordinator i Esbjerg til afholdelse af workshops om mental trivsel for unge (studiejob)

Foreningen Det Sociale Netværk

København K
Det Sociale Netværk søger en selvstændig studerende til stillingen som frivilligkoordinator i Ribe Stift til projekt mindU, der er et tilbud til præster, som ønsker at arbejde med mental trivsel blandt deres konfirmander. Som koordinator har du kont...
Indrykket:21. maj 2020

Faglig koordinator

Tårnby Kommune

Kastrup
Vi søger 2 nye faglige koordinatorer som skal medvirke til at koordinere og understøtte den faglige udvikling. Den ene faglige koordinator vil skulle dække områderne A-dagpenge, Integration, jobparate kontanthjælpsmodtagere og fleksjobs berettigede ...
Indrykket:21. maj 2020