Oplæg om SoMe og online marketing i KBH

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8659

Vi leder efter en ung og ambitiøs freelancer som kan holde et oplæg på en time der svarer på spørgsmålet: Hvordan ser en god SoMe-profil ud?

Oplægget må gerne komme ind på hvilke grundting der skal være til stede i god online marketing, og generelt bare dække helt basale ting omkring sociale medier og brugen af dem i online marketing. Det er altså på et meget basalt niveau.

Oplægget vil være en del af en workshop omkring sociale medier. Tilhørerne taler et meget basalt dansk, så undervisningen må gerne foregå på engelsk, og helst være så praktisk orienteret som muligt.

Du behøver ikke at have erfaring med at holde oplæg, så længe du har gåpåmod og er klar på en spændende aften hvor du kan dele ud af din viden til andre unge, netværke med de andre oplægsholdere og selv få erfaring med at holde et oplæg.

Arrangementet finder sted den 27. juni om aftenen cirka kl 19.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8659


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330037137Phoenix-dc98b0d212019-06-04T00:00:00Oplæg om SoMe og online marketing i KBH

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8659

Vi leder efter en ung og ambitiøs freelancer som kan holde et oplæg på en time der svarer på spørgsmålet: Hvordan ser en god SoMe-profil ud?

Oplægget må gerne komme ind på hvilke grundting der skal være til stede i god online marketing, og generelt bare dække helt basale ting omkring sociale medier og brugen af dem i online marketing. Det er altså på et meget basalt niveau.

Oplægget vil være en del af en workshop omkring sociale medier. Tilhørerne taler et meget basalt dansk, så undervisningen må gerne foregå på engelsk, og helst være så praktisk orienteret som muligt.

Du behøver ikke at have erfaring med at holde oplæg, så længe du har gåpåmod og er klar på en spændende aften hvor du kan dele ud af din viden til andre unge, netværke med de andre oplægsholdere og selv få erfaring med at holde et oplæg.

Arrangementet finder sted den 27. juni om aftenen cirka kl 19.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8659

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8659 Vi leder efter en ung og ambitiøs freelancer som kan holde et oplæg på en time der svarer på spørgsmålet: Hvordan ser en god SoMe-profil ud? Oplægget må gerne komme ind på hvilke grundting der skal være til stede i god online marketing, og generelt bare dække helt basale ting omkring sociale medier og brugen af dem i online marketing. Det er altså på et meget basalt niveau. Oplægget vil være en del af en workshop omkring sociale medier. Tilhørerne taler et meget basalt dansk, så undervisningen må gerne foregå på engelsk, og helst være så praktisk orienteret som muligt. Du behøver ikke at have erfaring med at holde oplæg, så længe du har gåpåmod og er klar på en spændende aften hvor du kan dele ud af din viden til andre unge, netværke med de andre oplægsholdere og selv få erfaring med at holde et oplæg. Arrangementet finder sted den 27. juni om aftenen cirka kl 19. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 865911jobnetdc98b0d2100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-29T00:00:000000https://use.worksome.dk/job/86590EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3541025Worksome ApS11Langelinie Allé 471300København KDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset772528JobNet4999429499942910004-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc98b0d2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc98b0d2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc98b0d2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc98b0d2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing362011022noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330055838Automation Marketing Manager søges!Robot Er du en ørn til automation marketing, og er du på udkig efter det næste skridt i din karriere? Så har du fundet det rette sted. Hos Traffic Lab ApS søger vi en skarp Automation Marketing Manager til at gøre vores kampagner endnu bedre, og udvide vores tilstedeværelse til flere markeder. Din uddannelse er underordnet, men det er din erfaring ikke. Vi har brug for en profil som vi kan sparre med og som fagligt har noget at byde ind med. Vi er et digitalt marketingbureau beliggende i København med speciale i affiliate marketing indenfor online gambling-branchen. Heriblandt er automation marketing blandt vores spidskompetencer. Vores automation marketing team er derfor travlt beskæftiget, og som vores nye Automation Marketing Manager, vil du derfor have rigeligt med opgaver at se til. Profilen vi søger er både nysgerrig og initiativrig, og så ser vi helst, at du har mere end 1 års erfaring indenfor automation marketing. I dagligdagen vil du indgå i tæt samarbejde med Traffic Labs andre afdelinger, når der skal koordineres kampagner og føres projekter til dørs. Vi forventer, at du hurtigt også vil komme til at præge dine egne opgaver ud fra dine styrker. Stillingens opgaver: Opsætte automatiserede flows Opsætte og udarbejde email-kampagner Udvikling af email marketing-strategier baseret på data Kampagne-optimering Koordinering af kampagner på tværs af afdelinger Dataanalyse Hvem er du? Du er id rig og kreativ af sind Du har mod på at bryde rammerne Du har tidligere erfaring med Marketing Automation Du har forståelse af HTML og CSS Du har flair for at skrive medrivende mail-tekster på engelsk Erfaring med Photoshop er et plus, men ikke et krav Din uddannelse er ikke afgørende - det er din personlighed der tæller. Om os Traffic Lab ApS har hovedsæde i hjertet af København, hvor vi fra vores kontor i Bredgade varetager det daglige arbejde. Vi adskiller sig os fra traditionelle marketingbureauer ved selv at beslutte hvilke projekter vi fokuserer på, og der er ingen eksterne kunder der dikterer vores hverdag. Det giver en frihed, som kan være en åbenbaring - især hvis man har tidligere bureauerfaring. Vi er en social flok af dygtige og positive medarbejdere der både kan arbejde sammen og individuelt. Arbejdsglæde og det sociale vægtes højt, og vi har blandt andet bordfodbold, månedlig fredagsbar og en velsmagende frokostordning. Med jævne mellemrum afholder vi fester og sociale aktiviteter, som medarbejdere frit kan deltage i. Er man mere interesseret i at dygtiggøre sig indenfor sit felt, hjælper Traffic Lab gerne en på vej, fx ved at deltage i fagrelevante kurser, messer, eller lignende. Vi håber du har lyst til at være en del af Team Traffic Lab! Se mere om os på www.trafficlab.dk Praktisk Stillingen er fuld tid, med start hurtigst muligt. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer. Vi indkalder løbende til samtaler. Kontaktinformation: Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kan du kontakte CMO Peter Gunni på peter@trafficlab.dk eller 60 68 12 12. Alle ansøgninger skal sendes pr. e-mail til applications@trafficlab.dk Skriv Automation Marketing Manager i emnefeltet.

Er du en ørn til automation marketing, og er du på udkig efter det næste skridt i din karriere? Så har du fundet det rette sted.

Hos Traffic Lab ApS søger vi en skarp Automation Marketing Manager til at gøre vores kampagner endnu bedre, og udvide vores tilstedeværelse til flere markeder. 

Din uddannelse er underordnet, men det er din erfaring ikke. Vi har brug for en profil som vi kan sparre med og som fagligt har noget at byde ind med.

Vi er et digitalt marketingbureau beliggende i København med speciale i affiliate marketing indenfor online gambling-branchen. Heriblandt er automation marketing blandt vores spidskompetencer. Vores automation marketing team er derfor travlt beskæftiget, og som vores nye Automation Marketing Manager, vil du derfor have rigeligt med opgaver at se til.

Profilen vi søger er både nysgerrig og initiativrig, og så ser vi helst, at du har mere end 1 års erfaring indenfor automation marketing.

I dagligdagen vil du indgå i tæt samarbejde med Traffic Labs andre afdelinger, når der skal koordineres kampagner og føres projekter til dørs. Vi forventer, at du hurtigt også vil komme til at præge dine egne opgaver ud fra dine styrker.

Stillingens opgaver:

  • Opsætte automatiserede flows
  • Opsætte og udarbejde email-kampagner
  • Udvikling af email marketing-strategier baseret på data
  • Kampagne-optimering
  • Koordinering af kampagner på tværs af afdelinger
  • Dataanalyse

Hvem er du?

  • Du er idérig og kreativ af sind
  • Du har mod på at bryde rammerne
  • Du har tidligere erfaring med Marketing Automation
  • Du har forståelse af HTML og CSS
  • Du har flair for at skrive medrivende mail-tekster på engelsk
  • Erfaring med Photoshop er et plus, men ikke et krav
  • Din uddannelse er ikke afgørende - det er din personlighed der tæller.

Om os

Traffic Lab ApS har hovedsæde i hjertet af København, hvor vi fra vores kontor i Bredgade varetager det daglige arbejde. Vi adskiller sig os fra traditionelle marketingbureauer ved selv at beslutte hvilke projekter vi fokuserer på, og der er ingen eksterne kunder der dikterer vores hverdag. Det giver en frihed, som kan være en åbenbaring - især hvis man har tidligere bureauerfaring. 

Vi er en social flok af dygtige og positive medarbejdere der både kan arbejde sammen og individuelt. Arbejdsglæde og det sociale vægtes højt, og vi har blandt andet bordfodbold, månedlig fredagsbar og en velsmagende frokostordning. Med jævne mellemrum afholder vi fester og sociale aktiviteter, som medarbejdere frit kan deltage i.

Er man mere interesseret i at dygtiggøre sig indenfor sit felt, hjælper Traffic Lab gerne en på vej, fx ved at deltage i fagrelevante kurser, messer, eller lignende.

Vi håber du har lyst til at være en del af Team Traffic Lab! 

Se mere om os på www.trafficlab.dk

Praktisk

Stillingen er fuld tid, med start hurtigst muligt. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer. Vi indkalder løbende til samtaler. 

Kontaktinformation:
Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kan du kontakte CMO Peter Gunni på peter@trafficlab.dk eller 60 68 12 12.

Alle ansøgninger skal sendes pr. e-mail til applications@trafficlab.dk

Skriv "Automation Marketing Manager" i emnefeltet.

TRAFFIC LAB ApSKøbenhavn K2019-07-06T00:00:002019-08-04T00:00:00
330054830Business Apartments - rental and administration - CopenhagenRobot Sommersted CPH er et lille firma med fokus på at tilbyde midlertidig bopæl i København. Fuldt møbleret og lige til at starte op i.Dit ansvar er at optimere udlejning af disse bopæle og hjælpe din nye gæst godt i gang i det midlertidige hjem.Forretningen er veldrevet og omsætningen stabil, så du får god mulighed for at komme godt i gang med stillingen og videreudvikle forretningen derfra i samarbejde med Administration og Service. Du har ansvaret for optimal belægning indtjening på vore lejligheder. Det indebærer, at du er god til sælge og til at skaffe og dyrke kontakter. At du har sans for at udvikle produktet (midlertidig t hjem i København), service, indretning etc. Vi har et væsentligt, uopdyrket potentiale, som du får ansvar for at udvikle.Du skal kunne holde en del bolde i luften på samme tid, så det er nødvendigt, at du er systematisk og god til at planlægge. Daglige arbejde er at markedsføre Sommersted CPH overfor firmaer, optimere tilstedeværelse på udlejningsportaler, dialog med personer og firmaer, der henvender sig med behov for midlertidig bopæl, afslutte aftaler og sikre nye gæsts indflytning i lejlighed. Engelsk: Det meste foregår på engelsk. Du skal derfor være rimelig i engelsk. Ansøgning fra ikke-dansk talende forudsætter flydende engelsk. EDB: Almindelig brug af pc Office er forudsætning, og du skal kunne blive ekspert i brug af platforme som fx Airbnb og andre kanaler til markedsføring. Indsigt i SoME og muligheder for optimering af website en fordel. Men om ikke andet kan det læres. Kørekort: Kontor er på Hørhusvej, og øvrige adresser er på cykelafstand. Men kørekort er en klar fordel. Deltids: Stilling er i første omgang deltids, men firmaets planer om udvidelse giver mulighed for fuldtids, hvis det er dit ønske. Ledelse: En vis ledelseserfaring vil være en fordel, da stilling indebærer ledelse af assistenter i forbindelse med diverse opgaver. Tiltrædelse: Snarest muligt. Planlagt ferie kan du fint fastholde. Business Apartments - rental and administration - CopenhagenSommersted CPH is a small company with focus on offering temporary residence in Copenhagen. Fully furnished and easy to start up in.Your responsibility is to optimize rental of these residences and help your new guest get started in the temporary home.The business is well run and revenue stable, so you get a good opportunity to get started well in the position and further develop the company from there together with administration and service. You are responsible for optimal occupancy earnings on our apartments. This means that you are good at selling and establishing and nursing contacts. That you have an eye for developing the product (temporary home in Copenhagen), service, interior design etc. We have a significant, undiscovered potential, that you will have the responsibility to develop.You must be able to keep a number of issues in the air at the same time, so you need to be systematic and good at planning. Daily work is to market Sommersted CPH to companies, optimize presence on rental portals, dialogue with people and companies that are in need of temporary residence, finish agreements and secure new guest s move into apartment. English: Most are done in English. You must therefore be good in English. Application from non-Danish speaking requires fluent English. IT: General use of PC Office is a prerequisite, and you must be able to become an expert in the use of platforms such as Airbnb and other channels for marketing. Insight into SoME and website optimization is an advantage. But if nothing else, it can be learned. Driving license: Office is at Hørhusvej, and other addresses are at bicycle distance. But driving license is a clear advantage. Part-time: Position is initially part-time, but the company s plans for growth allow for full-time if it is your wish. Management: A certain management experience will be an advantage as position involves management of assistants in connection with various tasks. Start: As soon as possible. Planned holiday you can finely maintain.

Sommersted CPH er et lille firma med fokus på at tilbyde midlertidig bopæl i København. Fuldt møbleret og lige til at starte op i.
Dit ansvar er at optimere udlejning af disse bopæle og hjælpe din nye gæst godt i gang i det midlertidige hjem.
Forretningen er veldrevet og omsætningen stabil, så du får god mulighed for at komme godt i gang med stillingen og videreudvikle forretningen derfra i samarbejde med Administration og Service.

Du har ansvaret for optimal belægning / indtjening på vore lejligheder. Det indebærer, at du er god til sælge og til at skaffe og dyrke kontakter. At du har sans for at udvikle produktet (midlertidig t hjem i København), service, indretning etc. Vi har et væsentligt, uopdyrket potentiale, som du får ansvar for at udvikle.
Du skal kunne holde en del bolde i luften på samme tid, så det er nødvendigt, at du er systematisk og god til at planlægge.

Daglige arbejde er at markedsføre Sommersted CPH overfor firmaer, optimere tilstedeværelse på udlejningsportaler, dialog med personer og firmaer, der henvender sig med behov for midlertidig bopæl, afslutte aftaler og sikre nye gæsts indflytning i lejlighed.

Engelsk: Det meste foregår på engelsk. Du skal derfor være rimelig i engelsk. Ansøgning fra ikke-dansk talende forudsætter flydende engelsk.

EDB: Almindelig brug af pc / Office er forudsætning, og du skal kunne blive ekspert i brug af platforme som fx Airbnb og andre kanaler til markedsføring. Indsigt i SoME og muligheder for optimering af website en fordel. Men om ikke andet kan det læres.

Kørekort: Kontor er på Hørhusvej, og øvrige adresser er på cykelafstand. Men kørekort er en klar fordel.

Deltids: Stilling er i første omgang deltids, men firmaets planer om udvidelse giver mulighed for fuldtids, hvis det er dit ønske.

Ledelse: En vis ledelseserfaring vil være en fordel, da stilling indebærer ledelse af assistenter i forbindelse med diverse opgaver.

Tiltrædelse: Snarest muligt. Planlagt ferie kan du fint fastholde.

 

Business Apartments - rental and administration - Copenhagen
Sommersted CPH is a small company with focus on offering temporary residence in Copenhagen. Fully furnished and easy to start up in.
Your responsibility is to optimize rental of these residences and help your new guest get started in the temporary home.
The business is well run and revenue stable, so you get a good opportunity to get started well in the position and further develop the company from there together with administration and service.

You are responsible for optimal occupancy / earnings on our apartments. This means that you are good at selling and establishing and nursing contacts. That you have an eye for developing the product (temporary home in Copenhagen), service, interior design etc. We have a significant, undiscovered potential, that you will have the responsibility to develop.
You must be able to keep a number of issues in the air at the same time, so you need to be systematic and good at planning.

Daily work is to market Sommersted CPH to companies, optimize presence on rental portals, dialogue with people and companies that are in need of temporary residence, finish agreements and secure new guest's move into apartment.

English: Most are done in English. You must therefore be good in English. Application from non-Danish speaking requires fluent English.

IT: General use of PC / Office is a prerequisite, and you must be able to become an expert in the use of platforms such as Airbnb and other channels for marketing. Insight into SoME and website optimization is an advantage. But if nothing else, it can be learned.

Driving license: Office is at Hørhusvej, and other addresses are at bicycle distance. But driving license is a clear advantage.

Part-time: Position is initially part-time, but the company's plans for growth allow for full-time if it is your wish.

Management: A certain management experience will be an advantage as position involves management of assistants in connection with various tasks.

Start: As soon as possible. Planned holiday you can finely maintain.

PROJEKTSELSKABET SOMMERSTEDGADE ApSKøbenhavn S2019-07-05T00:00:002019-07-30T00:00:00
330060928Paid Search Consultant med Google Ads erfaring fra bureauRobot Vildt! Du har nu taget det første skridt mod din nye stilling i Dept på Christianshavn. Klar til at tage det næste ? Paid Search Consultant prøv engang at sige det højt for dig selv. Det lyder da meget godt, ikke? Stillingen er dog mere ligetil, end navnet måske antyder. I virkeligheden betyder det bare n, der blander data, analyse, strategi og forretningsforståelse sammen i den helt rigtige ratio til målbare resultater! For er der noget, vi elsker, så er det målbare resultater og helst de gode af slagsen. Vi er nemlig (nogen af os, bevares) en flok talnørder, og vi nyder det digitale univers af data og tracking. Men vi har brug for en mere på holdet. Vi ser PPC annoncering som en af de vigtigste discipliner til at skabe online succes for vores kunder annoncørerne. PPC dækker over flere spændende områder, med Paid Search SEA som det primære felt, men er også dækkende for de mere upper funnel kanaler som Paid Social, Display- og YouTube-annoncering. Paid Search er vores kernekompetence og -forretningsområde, men vi har brug dig til at blive endnu stærkere. Som PPC Consultant hos Dept vil du opleve at der er højt til loftet og kort til kaffemaskinen, så længe dine vilde og innovative påfund bliver tøjlet af de føromtalte cold numbers. Der er en kæmpe gevinst at hente for virksomheder (og forbrugere), der målretter og laver velovervejede strategier for Paid Search kampagner og deslige. Derfor skal du selvfølgelig have evner inden for strategisk planlægning, god forretningsforståelse og ønsket om at opnå mærkbare resultater inden for PPC-annoncering stating the obvious here. Du bør selvfølgelig på forhånd være bekendt med termer som CPC, CTR, CPA og ROAS, og når du hører om platforme som Google Ads, Analytics, Merchant Center, Facebook Ads Manager og Bing Ads, så begynder det helt at snurre i fingerspidserne. Hvis du så oven i købet er villig til at svømme over Øresund eller gå til Slagelse for at komme i mål med et projekt Ja, så fortjener du at høre lidt om alt det lækre vi kan tilbyde som fx muligheden for at arbejde fra andre europæiske Dept-kontorer, de venskabelige og kompetente kollegaer og den fleksible arbejdsplanlægning (du kan sågar arbejde hjemmefra). Eller hvad med årlige julefrokoster, sommerfester og Dept Festival i Holland? Vi nyder at mødes uden for arbejdstiden i både faglige og knap så faglige sammenhænge, dyste i bordfodboldturneringer og generelt skabe et hyggeligt og dynamisk arbejdsmiljø det skal du selvfølgelig også tage med i overvejelserne. Tilbage til dine arbejdsopgaver du kommer altså til at arbejde med et af de mest spændende felter indenfor digital marketing og du vil indgå i et team af mere end 10 skarpe PPC eksperter. I samarbejde med vores Directors, Leads og andre konsulenter skal du udvikle og implementere Paid Search- og andre PPC-strategier for en række af vores internationale kunder, der spænder over en lang række industrier som ecommerce, fashion, travel og software blandt mange flere. Du bliver ansvarlig for den daglige kontakt med kunderne og skal i samarbejde med de relevante kolleger: 1) Optimere kanalernes strategiske retning og udvikling 2) Udføre daglige performance-forbedringer 3) Rådgive om innovative optimeringer4) Lave pålidelige performance-rapporter. DIG Du har gerne 1-2 års erfaring med Google Ads herunder udbygning af Paid Search-kampagner, -strategier og -roadmaps Erfaring med Google Analytics, Bing Ads, Facebook Ads og LinkedIn Ads er en fordel men ikke et krav Er vant til at arbejde resultatorienteret Har ønske om og mod på at lære mere om PPC annoncering herunder særligt Paid Search Er flydende på dansk og engelsk Er vant til at arbejde med Excel Google Sheets Har en Master i Business eller et andet analytisk område Føler dig hjemme inden for online marketing, annoncering og teknologi VI TILBYDER Muligheden for at arbejde i et af Europas fedeste (data-drevne, analytiske og forretningsorienterede) bureauer At du kan slå tøjlerne sammen med pionerer inden for digital marketing Mulighed for at arbejde med store internationale kunder som Jysk, Hunkem ller og Samsung En lækker, sund og varieret frokost En masse sjove begivenheder som fredagsbarer med tema, firmafester osv. En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med flere balkoner ud mod Christianshavn Kanal Opstigning fra metroens undergrund og BUM så har du din arbejdsplads inden for 50 skridt Din løn vil blive baseret ud fra erfaring og kompetencer. HVEM ER VI? Hej, vi er Dept et internationalt, digitalt bureau med over 1300 erfarne tænkere skabere. Et bureau, der forener kreativitet, teknologi og data. Vi genopfinder og accelererer din digitale virkelighed ved at skabe oplevelser, som brugerne vil have, og som virksomheder har brug for. www.deptagency.comSÅDAN SØGER DU Hvis du vil med ombord hos QuantAds, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen . Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse ønskes 1. september 2019. Vi glæder os til at høre fra dig!

Vildt! Du har nu taget det første skridt mod din nye stilling i Dept på Christianshavn. Klar til at tage det næste…?

Paid Search Consultant – prøv engang at sige det højt for dig selv. Det lyder da meget godt, ikke? Stillingen er dog mere ligetil, end navnet måske antyder. I virkeligheden betyder det bare én, der blander data, analyse, strategi og forretningsforståelse sammen i den helt rigtige ratio til… målbare resultater!

For er der noget, vi elsker, så er det målbare resultater – og helst de gode af slagsen. Vi er nemlig (nogen af os, bevares) en flok talnørder, og vi nyder det digitale univers af data og tracking. Men vi har brug for en mere på holdet. 

Vi ser PPC annoncering som en af de vigtigste discipliner til at skabe online succes for vores kunder – annoncørerne. PPC dækker over flere spændende områder, med Paid Search/SEA som det primære felt, men er også dækkende for de mere upper funnel kanaler som Paid Social, Display- og YouTube-annoncering. Paid Search er vores kernekompetence og -forretningsområde, men vi har brug dig til at blive endnu stærkere. Som PPC Consultant hos Dept vil du opleve at der er højt til loftet og kort til kaffemaskinen, så længe dine vilde og innovative påfund bliver tøjlet af de føromtalte… cold numbers.

Der er en kæmpe gevinst at hente for virksomheder (og forbrugere), der målretter og laver velovervejede strategier for Paid Search kampagner og deslige. Derfor skal du selvfølgelig have evner inden for strategisk planlægning, god forretningsforståelse og ønsket om at opnå mærkbare resultater inden for PPC-annoncering – stating the obvious here.

Du bør selvfølgelig på forhånd være bekendt med termer som CPC, CTR, CPA og ROAS, og når du hører om platforme som Google Ads, Analytics, Merchant Center, Facebook Ads Manager og Bing Ads, så begynder det helt at snurre i fingerspidserne. Hvis du så oven i købet er villig til at svømme over Øresund eller gå til Slagelse for at komme i mål med et projekt…

Ja, så fortjener du at høre lidt om alt det lækre vi kan tilbyde – som fx muligheden for at arbejde fra andre europæiske Dept-kontorer, de venskabelige og kompetente kollegaer og den fleksible arbejdsplanlægning (du kan sågar arbejde hjemmefra). Eller hvad med årlige julefrokoster, sommerfester og Dept Festival i Holland?

Vi nyder at mødes uden for arbejdstiden i både faglige og knap så faglige sammenhænge, dyste i bordfodboldturneringer og generelt skabe et hyggeligt og dynamisk arbejdsmiljø – det skal du selvfølgelig også tage med i overvejelserne.

Tilbage til dine arbejdsopgaver – du kommer altså til at arbejde med et af de mest spændende felter indenfor digital marketing og du vil indgå i et team af mere end 10 skarpe PPC eksperter. I samarbejde med vores Directors, Leads og andre konsulenter skal du udvikle og implementere Paid Search- og andre PPC-strategier for en række af vores internationale kunder, der spænder over en lang række industrier som ecommerce, fashion, travel og software blandt mange flere.

Du bliver ansvarlig for den daglige kontakt med kunderne og skal i samarbejde med de relevante kolleger: 
1) Optimere kanalernes strategiske retning og udvikling 
2) Udføre daglige performance-forbedringer 
3) Rådgive om innovative optimeringer
4) Lave pålidelige performance-rapporter.

DIG

  • Du har gerne 1-2 års erfaring med Google Ads herunder udbygning af Paid Search-kampagner, -strategier og -roadmaps
  • Erfaring med Google Analytics, Bing Ads, Facebook Ads og LinkedIn Ads er en fordel men ikke et krav
  • Er vant til at arbejde resultatorienteret
  • Har ønske om og mod på at lære mere om PPC annoncering herunder særligt Paid Search
  • Er flydende på dansk og engelsk
  • Er vant til at arbejde med Excel/Google Sheets
  • Har en Master i Business eller et andet analytisk område
  • Føler dig hjemme inden for online marketing, annoncering og teknologi

VI TILBYDER

  • Muligheden for at arbejde i et af Europas fedeste (data-drevne, analytiske og forretningsorienterede) bureauer
  • At du kan slå tøjlerne sammen med pionerer inden for digital marketing
  • Mulighed for at arbejde med store internationale kunder som Jysk, Hunkemöller og Samsung
  • En lækker, sund og varieret frokost
  • En masse sjove begivenheder som fredagsbarer med tema, firmafester osv.
  • En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med flere balkoner ud mod Christianshavn Kanal
  • Opstigning fra metroens undergrund og BUM – så har du din arbejdsplads inden for 50 skridt

Din løn vil blive baseret ud fra erfaring og kompetencer. 

HVEM ER VI?

Hej, vi er Dept – et internationalt, digitalt bureau med over 1300 erfarne tænkere & skabere. Et bureau, der forener kreativitet, teknologi og data. Vi genopfinder og accelererer din digitale virkelighed ved at skabe oplevelser, som brugerne vil have, og som virksomheder har brug for. www.deptagency.com

SÅDAN SØGER DU

Hvis du vil med ombord hos QuantAds, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen . Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse ønskes 1. september 2019.

Vi glæder os til at høre fra dig!

EasySearch ApSKøbenhavn K2019-07-17T00:00:002019-08-31T00:00:00
330058911MarketingmedarbejderRobot Marketing Manager til Muuto Muuto søger en erfaren og eksekveringsstærk Marketing Manager, som med god strategisk forståelse kan være med til at forstærke og øge virksomhedens globale markedsposition og drive væksten af brandet i wholesale-kanalen. OBS! Til denne stilling søges ikke via nedenstående link men direkte til Jesper Christiansen fra Holm Marcher som varetager rekrutteringsprocessen. Om Muuto Grundlagt i 2006 er Muuto allerede nu vokset til at blive én af de førende globale spillere indenfor moderne skandinavisk design. Allerede kort efter grundlæggelsen gjorde virksomheden sig gældende på både den nationale og internationale designscene, og de er i dag kendt for at skabe nytænkende og moderne skandinavisk design indenfor møbler, belysning og interiør. I 2017 blev Muuto solgt til det amerikanske designfirma Knoll og Muuto er i dag en global spiller med en to-cifret vækst på både top og bundlinje. De ca. 170 medarbejdere er alle med til at drive en sund forretning, hvor samspillet mellem førende designere og passionerede og kreative design- og produktudviklere søger at udfolde Muuto s design-DNA. Netop nyskabning, ærlighed og enkelthed karakteriserer Muuto s ånd og gør sig gældende i både navn og produkter. Navnet Muuto kommer fra det finske ord for det nye perspektiv og det er dette nye syn på sagerne, som Muuto byder ind med i designverdenen, hvor de hver dag arbejder målrettet for at skrive nye og spændende kapitler i den stolte skandinaviske designtradition. De er i dag bannerførere for nyt nordisk design og er til stede hos mere end 1500 forhandlere i mere end 50 lande og fortsætter med at præge den skandinaviske designhistorie. Stillingen Som Marketing Manager for Muuto vil du få en unik mulighed for at blive en del af Muuto s rejse, hvor du med stor selvstændighed, en stærk analytisk sans og en stor eksekveringsevne vil få tildelt globalt ansvar at drive væksten af deres brand i wholesale-kanalen sammen med kollegaerne i salg. Dette vil ske med afsæt i opbygningen af en stærk marketing toolbox: Du vil få ansvaret for lancering af nye produkter samt aktivering af bestsellere. Du vil skulle bygge planerne for de 3 årlige salgsrunder, der sikrer et godt salg ind til virksomhedens forhandlere og salg ud af butik. Dette indbefatter alt fra indsalgsmateriale, opbygning af USP s, monitorering af konkurrentsituation, positionering, produkttræning, POS materiale og in-store løsninger Du vil få ansvaret for at planlægge og eksekvere årsplan -hjul for wholesale markedet. Dette betyder planlægning og eksekvering af aktiviteter og kampagner med retail partners på de vigtigste markeder Din opgave er at sikre kendskab og præference for Muuto brandet i wholesale kanalen, og det betyder bl.a. ansvar for wholesale kommunikation, ex nyhedsbreve og input til content planer Muuto er i gang med at udvikle en ny B2B platform. Det bliver bl.a. din opgave at lave en plan for hvordan den understøtte hele wholesale kunderejsen, herunder arbejde med den relevante segmentering af partnere. Målet er at udvikle et decideret brand ambassador program Der lægges i stillingen vægt på, at du har en udpræget analytisk sans, således at du baseret på facts kan give input til både design samt sortimentsoptimering af eksisterende og nye produkter Som Muuto s nye Marketing Manager for wholesale kanalen vil din dagligdag være præget af en ambitiøs, resultatorienteret og sympatisk kultur i hjertet af København, hvor engagement, innovation og målrettethed er hovedværdier. Med ansvar for en marketingkoordinator vil du blive en del af et marketingteam på 17 personer og referere direkte til Muuto s marketingdirektør. Din profil Den ideelle kandidat har en cand.merc. eller lignende i bagagen, kommer med minimum fem års erfaring fra en tilsvarende stilling og har skabt resultater inden for marketing- og brandaktivering. Du er en erfaren marketingspecialist, der evner at udvikle, koordinere og eksekvere stærke marketinginitiativer gennem samarbejde med globale medarbejdere og samarbejdspartnere og tillige har flair for den digitale del af marketingdisciplinen. Du er velbevandret indenfor både B2B og B2C, og det ses som et plus, hvis du samtidig har kendskab til - og erfaring fra retail, livsstil, design og eller møbelindustrien og tidligere har arbejdet med at bygge globale brands. Som person er du proaktiv og handlekraftig og kommer med et godt drive, som gør dig i stand til at komme i mål flytte ting, selv når presset er højt og vejen mod målet er hård. Du evner at jonglere med flere bolde på én og samme tid, har et udpræget projektledergen og er ikke bange for at gribe stafetten og bane vejen for både dig selv og andre, når mål og resultater skal nås. Du sætter baren højt, og du besidder en god balance mellem strategisk og kommerciel forståelse, hvorfor du forstår at prioritere korrekt og samtidig eksekvere. Samtidig er du en udpræget teamplayer, som sætter samarbejde højt på dagsordenen og tillige evner at kommunikere på engelsk, skriftligt såvel som mundtligt, til et internationalt publikum. Du er en dynamisk problemløser, som evner at se tingene fra flere vinkler og ved, at det betaler sig at lytte til andres idéer og nye initiativer, for at nå helt nye højder. Interesseret? Hvis du ønsker at ansøge om denne stilling bedes du kontakte Jesper Christiansen på jc@holmmarcher.dk eller mobil: 45 2020 3736 for yderligere information om ansøgelsesprocessen. Til denne stilling frabeder vi ansøgninger via SØG STILLINGEN knappen nedenfor.

Marketing Manager til Muuto

Muuto søger en erfaren og eksekveringsstærk Marketing Manager, som med god strategisk forståelse kan være med til at forstærke og øge virksomhedens globale markedsposition og drive væksten af brandet i wholesale-kanalen.

OBS! Til denne stilling søges ikke via nedenstående link men direkte til Jesper Christiansen fra Holm Marcher som varetager rekrutteringsprocessen."

 

Om Muuto

Grundlagt i 2006 er Muuto allerede nu vokset til at blive én af de førende globale spillere indenfor moderne skandinavisk design. Allerede kort efter grundlæggelsen gjorde virksomheden sig gældende på både den nationale og internationale designscene, og de er i dag kendt for at skabe nytænkende og moderne skandinavisk design indenfor møbler, belysning og interiør. I 2017 blev Muuto solgt til det amerikanske designfirma Knoll og Muuto er i dag en global spiller med en to-cifret vækst på både top og bundlinje. De ca. 170 medarbejdere er alle med til at drive en sund forretning, hvor samspillet mellem førende designere og passionerede og kreative design- og produktudviklere søger at udfolde Muuto’s design-DNA.

 

Netop nyskabning, ærlighed og enkelthed karakteriserer Muuto’s ånd og gør sig gældende i både navn og produkter. Navnet Muuto kommer fra det finske ord for "det nye perspektiv" og det er dette nye syn på sagerne, som Muuto byder ind med i designverdenen, hvor de hver dag arbejder målrettet for at skrive nye og spændende kapitler i den stolte skandinaviske designtradition. De er i dag bannerførere for nyt nordisk design og er til stede hos mere end 1500 forhandlere i mere end 50 lande og fortsætter med at præge den skandinaviske designhistorie.

 

Stillingen

Som Marketing Manager for Muuto vil du få en unik mulighed for at blive en del af Muuto’s rejse, hvor du med stor selvstændighed, en stærk analytisk sans og en stor eksekveringsevne vil få tildelt globalt ansvar at drive væksten af deres brand i wholesale-kanalen sammen med kollegaerne i salg.

 

Dette vil ske med afsæt i opbygningen af en stærk marketing toolbox:

  • Du vil få ansvaret for lancering af nye produkter samt aktivering af bestsellere. Du vil skulle bygge planerne for de 3 årlige salgsrunder, der sikrer et godt salg ind til virksomhedens forhandlere og salg ud af butik. Dette indbefatter alt fra indsalgsmateriale, opbygning af USP’s, monitorering af konkurrentsituation, positionering, produkttræning, POS materiale og in-store løsninger

  • Du vil få ansvaret for at planlægge og eksekvere årsplan/-hjul for wholesale markedet. Dette betyder planlægning og eksekvering af aktiviteter og kampagner med retail partners på de vigtigste markeder

  • Din opgave er at sikre kendskab og præference for Muuto brandet i wholesale kanalen, og det betyder bl.a. ansvar for wholesale kommunikation, ex nyhedsbreve og input til content planer

  • Muuto er i gang med at udvikle en ny B2B platform. Det bliver bl.a. din opgave at lave en plan for hvordan den understøtte hele wholesale kunderejsen, herunder arbejde med den relevante segmentering af partnere. Målet er at udvikle et decideret brand ambassador program

  • Der lægges i stillingen vægt på, at du har en udpræget analytisk sans, således at du baseret på facts kan give input til både design samt sortimentsoptimering af eksisterende og nye produkter 

    Som Muuto’s nye Marketing Manager for wholesale kanalen vil din dagligdag være præget af en ambitiøs, resultatorienteret og sympatisk kultur i hjertet af København, hvor engagement, innovation og målrettethed er hovedværdier. Med ansvar for en marketingkoordinator vil du blive en del af et marketingteam på 17 personer og referere direkte til Muuto’s marketingdirektør.

 

Din profil

Den ideelle kandidat har en cand.merc. eller lignende i bagagen, kommer med minimum fem års erfaring fra en tilsvarende stilling og har skabt resultater inden for marketing- og brandaktivering. Du er en erfaren marketingspecialist, der evner at udvikle, koordinere og eksekvere stærke marketinginitiativer gennem samarbejde med globale medarbejdere og samarbejdspartnere og tillige har flair for den digitale del af marketingdisciplinen. Du er velbevandret indenfor både B2B og B2C, og det ses som et plus, hvis du samtidig har kendskab til - og erfaring fra retail, livsstil, design og/eller møbelindustrien og tidligere har arbejdet med at bygge globale brands.

Som person er du proaktiv og handlekraftig og kommer med et godt drive, som gør dig i stand til at komme i mål/flytte ting, selv når presset er højt og vejen mod målet er hård. Du evner at jonglere med flere bolde på én og samme tid, har et udpræget projektledergen og er ikke bange for at gribe stafetten og bane vejen for både dig selv og andre, når mål og resultater skal nås. Du sætter baren højt, og du besidder en god balance mellem strategisk og kommerciel forståelse, hvorfor du forstår at prioritere korrekt og samtidig eksekvere. Samtidig er du en udpræget teamplayer, som sætter samarbejde højt på dagsordenen og tillige evner at kommunikere på engelsk, skriftligt såvel som mundtligt, til et internationalt publikum. Du er en dynamisk problemløser, som evner at se tingene fra flere vinkler og ved, at det betaler sig at lytte til andres idéer og nye initiativer, for at nå helt nye højder.

 

Interesseret?

Hvis du ønsker at ansøge om denne stilling bedes du kontakte Jesper Christiansen på jc@holmmarcher.dk eller mobil: +45 2020 3736 for yderligere information om ansøgelsesprocessen. Til denne stilling frabeder vi ansøgninger via "SØG STILLINGEN" knappen nedenfor.

Muuto A/SKøbenhavn K2019-07-12T00:00:002019-07-31T00:00:00
330057625Marketing Student, Swedish Native SpeakerRobot We are looking for a talented and innovative Swedish-speaking student assistant who is passionate about online marketing and, in particular, for everything that moves in crochet and knitting. Would you like to join the leading online yarn shop in Scandinavia? The journey began 4 years ago and now we are more than 100 people and active in 37 countries. We have the ambition of being the preferred online yarn shop worldwide and marketing is paramount in reaching this goal. Would you like to... Work with Content Marketing Find and contact Bloggers and Instagrammers Translate our content from Danish to Swedish Produce blogs and newsletters Work with Facebook, both answering notifications and post on fan sites We would like you to be... A marketing or communication student or someone who just finished university Fluent in Swedish and Danish Strong know-how for knitting and crochet A creative spirit with an innovative mindset Strong communicator with a flair for catchy text work Experienced with social media Independent in your work and take ownership of tasks Structured and able to prioritize between a need to and nice to Bonus if you know Photoshop Our promise to you... At Hobbii we have the ambition of being the place where going to work doesn t suck. This is achieved by having a talented team who are dedicated and fundamentally believe that we re better together. We have breakfast, lunch, Friday bars and great parties to name a few perks. If that s not enough. We are a dog-friendly company and have the nicest customers in the world. The position is part-time (about 12 hours a week) and the salary is 140 DKK per hour. Interested? Hit the apply button. Before you do here are some tips. We would like to know who you are and the work you are proud of. So please share Resume, LinkedIn, portfolio or anything else you find relevant. No cover letter or lengthy essay is necessary. We will get to know you through some questions in the application form.

We are looking for a talented and innovative Swedish-speaking student assistant who is passionate about online marketing and, in particular, for everything that moves in crochet and knitting.

Would you like to join the leading online yarn shop in Scandinavia? The journey began 4 years ago and now we are more than 100 people and active in 37 countries. We have the ambition of being the preferred online yarn shop worldwide and marketing is paramount in reaching this goal. 

Would you like to...

  • Work with Content Marketing 
  • Find and contact Bloggers and Instagrammers 
  • Translate our content from Danish to Swedish
  • Produce blogs and newsletters
  • Work with Facebook, both answering notifications and post on fan sites

We would like you to be...

  • A marketing or communication student or someone who just finished university
  • Fluent in Swedish and Danish
  • Strong know-how for knitting and crochet
  • A creative spirit with an innovative mindset
  • Strong communicator with a flair for catchy text work
  • Experienced with social media 
  • Independent in your work and take ownership of tasks
  • Structured and able to prioritize between a need to and nice to 
  • Bonus if you know Photoshop

Our promise to you...

At Hobbii we have the ambition of being the place where going to work doesn't suck. This is achieved by having a talented team who are dedicated and fundamentally believe that we're better together. We have breakfast, lunch, Friday bars and great parties to name a few perks.  

If that's not enough. We are a dog-friendly company and have the nicest customers in the world. 

The position is part-time (about 12 hours a week) and the salary is 140 DKK per hour. 

Interested?

Hit the apply button. 

Before you do here are some tips. We would like to know who you are and the work you are proud of. So please share Resume, LinkedIn, portfolio or anything else you find relevant.  

No cover letter or lengthy essay is necessary. We will get to know you through some questions in the application form.

Garnio ApSRødovre2019-07-10T00:00:002019-08-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Automation Marketing Manager søges!

TRAFFIC LAB ApS

København K
Er du en ørn til automation marketing, og er du på udkig efter det næste skridt i din karriere? Så har du fundet det rette sted. Hos Traffic Lab ApS søger vi en skarp Automation Marketing Manager til at gøre vores kampagner endnu bedre, og udvide vo...
Indrykket:6. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Business Apartments - rental and administration - Copenhagen

PROJEKTSELSKABET SOMMERSTEDGADE ApS

København S
Sommersted CPH er et lille firma med fokus på at tilbyde midlertidig bopæl i København. Fuldt møbleret og lige til at starte op i.Dit ansvar er at optimere udlejning af disse bopæle og hjælpe din nye gæst godt i gang i det midlertidige hjem.Forretni...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

Paid Search Consultant med Google Ads erfaring fra bureau

EasySearch ApS

København K
Vildt! Du har nu taget det første skridt mod din nye stilling i Dept på Christianshavn. Klar til at tage det næste ? Paid Search Consultant prøv engang at sige det højt for dig selv. Det lyder da meget godt, ikke? Stillingen er dog mere ligetil, end...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:31. august 2019

Marketingmedarbejder

Muuto A/S

København K
Marketing Manager til Muuto Muuto søger en erfaren og eksekveringsstærk Marketing Manager, som med god strategisk forståelse kan være med til at forstærke og øge virksomhedens globale markedsposition og drive væksten af brandet i wholesale-kanalen. ...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Marketing Student, Swedish Native Speaker

Garnio ApS

Rødovre
We are looking for a talented and innovative Swedish-speaking student assistant who is passionate about online marketing and, in particular, for everything that moves in crochet and knitting. Would you like to join the leading online yarn shop in Sc...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:31. august 2019