Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Opsøgende salgskonsulent til Sjælland

Vil du arbejde for Danmarks største leverandør af grønne indendørs planteløsninger? Vil du arbejde med kunder som Google, hummel og 4.500 andre virksomheder og offentlige organisationer?

Vi søger lige nu en opsøgende salgskonsulent til vores afdeling i Køge, men med det meste af Sjælland som din arbejdsplads.

Vi har brug for en udadvendt og positiv konsulent, som er vant til at lave canvas salg, og opsøgende salg, som er vant til at booke møder, og god til at analysere kundens ønsker og behov.

Jobbet:

Du vil blive tilknyttet vores salgsteam, som består af seks fuldtidskonsulenter, hvoraf to af dem er tilknyttet afdelingen i Køge.

Disse to vil også hjælpe med at oplære dig, hvilket betyder, at der er rig mulighed for sparring og oplæring løbende. 

Som udgangspunkt vil der være tale om opsøgende salg, men stillingen kan med tiden evt. også udvikle sig til at omfatte salg til faste kunder.

Som salgskonsulent får du et stærkt og velkendt brand i ryggen, en bred pallette af kvalitetsprodukter samt et unikt servicekoncept.

Produkter:

  • Professionelt plantevægs-system
  • Mosvægge
  • Bredt sortiment af kvalitets krukker og planter til ude og inde
  • Dekorationsløsninger
  • Samt et unikt service- og lejekoncept

Vores forventninger til dig?

  • Udadvendt og positiv
  • Præsentabel, og god til at formulere sig på skrift og i tale
  • Trives med at lave opsøgende salg
  • Vant til at booke møder
  • God til at analysere kundernes ønsker og behov
  • Selvstændigt arbejdende med et højt drive
  • God til at skabe relationer
  • Flair for IT og vant til at arbejde i Officepakken

Hvad tilbyder vi dig?

En afvekslende og spændende hverdag i en professionel dansk virksomhed, samt et udfordrende job, hvor din egen indsats og personlige udvikling er afgørende for din succes.

  • Grundig introduktionsplan
  • Et professionelt bagland
  • Et spændende og alsidigt job
  • En sammensat lønpakke med pensionsordning, sundhedsforsikring, bilordning, IT-udstyr og mobiltelefon

Kontakt

Lyder ovenstående til at være en stilling for dig, så send os en ansøgning på:

jps@jydsk-planteservice.dk

Måtte du have spørgsmål til ovenstående så giv Direktør Jørgen Lund et kald, på tlf. 2228 2800

Vi håber at kunne bruge vores nye medarbejder fra d. 1/6-18, og derfor vil vi gerne have din ansøgning senest d. 1/5-18.

Hvis du vil læse mere om os og vores produkter, så kan du gøre det her: http://www.jydsk-planteservice.dk

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329794114Phoenix-3a25dc3212018-04-16T15:04:38.760Opsøgende salgskonsulent til Sjælland

Vil du arbejde for Danmarks største leverandør af grønne indendørs planteløsninger? Vil du arbejde med kunder som Google, hummel og 4.500 andre virksomheder og offentlige organisationer?

Vi søger lige nu en opsøgende salgskonsulent til vores afdeling i Køge, men med det meste af Sjælland som din arbejdsplads.

Vi har brug for en udadvendt og positiv konsulent, som er vant til at lave canvas salg, og opsøgende salg, som er vant til at booke møder, og god til at analysere kundens ønsker og behov.

Jobbet:

Du vil blive tilknyttet vores salgsteam, som består af seks fuldtidskonsulenter, hvoraf to af dem er tilknyttet afdelingen i Køge.

Disse to vil også hjælpe med at oplære dig, hvilket betyder, at der er rig mulighed for sparring og oplæring løbende. 

Som udgangspunkt vil der være tale om opsøgende salg, men stillingen kan med tiden evt. også udvikle sig til at omfatte salg til faste kunder.

Som salgskonsulent får du et stærkt og velkendt brand i ryggen, en bred pallette af kvalitetsprodukter samt et unikt servicekoncept.

Produkter:

  • Professionelt plantevægs-system
  • Mosvægge
  • Bredt sortiment af kvalitets krukker og planter til ude og inde
  • Dekorationsløsninger
  • Samt et unikt service- og lejekoncept

Vores forventninger til dig?

  • Udadvendt og positiv
  • Præsentabel, og god til at formulere sig på skrift og i tale
  • Trives med at lave opsøgende salg
  • Vant til at booke møder
  • God til at analysere kundernes ønsker og behov
  • Selvstændigt arbejdende med et højt drive
  • God til at skabe relationer
  • Flair for IT og vant til at arbejde i Officepakken

Hvad tilbyder vi dig?

En afvekslende og spændende hverdag i en professionel dansk virksomhed, samt et udfordrende job, hvor din egen indsats og personlige udvikling er afgørende for din succes.

  • Grundig introduktionsplan
  • Et professionelt bagland
  • Et spændende og alsidigt job
  • En sammensat lønpakke med pensionsordning, sundhedsforsikring, bilordning, IT-udstyr og mobiltelefon

Kontakt

Lyder ovenstående til at være en stilling for dig, så send os en ansøgning på:

jps@jydsk-planteservice.dk

Måtte du have spørgsmål til ovenstående så giv Direktør Jørgen Lund et kald, på tlf. 2228 2800

Vi håber at kunne bruge vores nye medarbejder fra d. 1/6-18, og derfor vil vi gerne have din ansøgning senest d. 1/5-18.

Hvis du vil læse mere om os og vores produkter, så kan du gøre det her: http://www.jydsk-planteservice.dk

 

 

2018-04-19T11:04:50.680 Vil du arbejde for Danmarks største leverandør af grønne indendørs planteløsninger? Vil du arbejde med kunder som Google, hummel og 4.500 andre virksomheder og offentlige organisationer? Vi søger lige nu en opsøgende salgskonsulent til vores afdeling i Køge, men med det meste af Sjælland som din arbejdsplads. Vi har brug for en udadvendt og positiv konsulent, som er vant til at lave canvas salg, og opsøgende salg, som er vant til at booke møder, og god til at analysere kundens ønsker og behov. Jobbet: Du vil blive tilknyttet vores salgsteam, som består af seks fuldtidskonsulenter, hvoraf to af dem er tilknyttet afdelingen i Køge. Disse to vil også hjælpe med at oplære dig, hvilket betyder, at der er rig mulighed for sparring og oplæring løbende. Som udgangspunkt vil der være tale om opsøgende salg, men stillingen kan med tiden evt. også udvikle sig til at omfatte salg til faste kunder. Som salgskonsulent får du et stærkt og velkendt brand i ryggen, en bred pallette af kvalitetsprodukter samt et unikt servicekoncept. Produkter: Professionelt plantevægs-system Mosvægge Bredt sortiment af kvalitets krukker og planter til ude og inde Dekorationsløsninger Samt et unikt service- og lejekoncept Vores forventninger til dig? Udadvendt og positiv Præsentabel, og god til at formulere sig på skrift og i tale Trives med at lave opsøgende salg Vant til at booke møder God til at analysere kundernes ønsker og behov Selvstændigt arbejdende med et højt drive God til at skabe relationer Flair for IT og vant til at arbejde i Officepakken Hvad tilbyder vi dig? En afvekslende og spændende hverdag i en professionel dansk virksomhed, samt et udfordrende job, hvor din egen indsats og personlige udvikling er afgørende for din succes. Grundig introduktionsplan Et professionelt bagland Et spændende og alsidigt job En sammensat lønpakke med pensionsordning, sundhedsforsikring, bilordning, IT-udstyr og mobiltelefon Kontakt Lyder ovenstående til at være en stilling for dig, så send os en ansøgning på: jps@jydsk-planteservice.dk Måtte du have spørgsmål til ovenstående så giv Direktør Jørgen Lund et kald, på tlf. 2228 2800 Vi håber at kunne bruge vores nye medarbejder fra d. 1 6-18, og derfor vil vi gerne have din ansøgning senest d. 1 5-18. Hvis du vil læse mere om os og vores produkter, så kan du gøre det her: http: www.jydsk-planteservice.dk11Jobnet3a25dc32100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-01T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøge3217560JYDSK PLANTESERVICE A/S11Ådalen 144600KøgeDKDanmark0
jps@jydsk-planteservice.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent555552JobNet48096901000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a25dc32https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a25dc32https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a25dc32&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a25dc32&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg354428330Jørgen Lundjps@jydsk-planteservice.dkDKDanmarkDKDanmark329942277Dygtig og erfaren sælger søges til salg af vandfilter og vandrensningsanlægRobot Vi søger en dygtig og erfaren sælger til salg af vandfilter til cafeer og kontorer. Vi er et firma som vil markedføre vandfilter i Danmark primært til virksomheder, men også til privatkunder. Sælgeren vi søger skal derfor have erfaring inde for opsøgende salg og herefter forventes det at man hurtigt kommer i gang med at sælge produkterne. Du vil få ansvaret for opret kunderkreds og kunderkartotek i vores system, og det forventes at du formår at opretholde en god kontakt og service overfor vores kunder. Du skal kunne beherske dansk og Englisk både skriftligt og mundligt. Vi tilbyder : Sælger bil til rådighed samt en firmas telefon. Grundeløn på kr 20.000 og her efter provision. Flex arbejdetider. Du har erfaring med: Opsøgende salg Tæt kundekontakt Merslag Overholdelse af deadlines Officepakken og gerne e-conomic. Forventninger til dig: Serviceminded Ansvarsbevist Mødestabil Vi ser frem til at modtage en moviteret ansøgning hvis du mener du opfylder ovennævnte.

Vi søger en dygtig og erfaren sælger til salg af vandfilter til cafeer og kontorer.

Vi er et firma som vil markedføre vandfilter i Danmark primært til virksomheder, men også til privatkunder.

Sælgeren vi søger skal derfor have erfaring inde for opsøgende salg og herefter forventes det at man hurtigt kommer i gang med at sælge produkterne.

Du vil få ansvaret for opret kunderkreds og kunderkartotek i vores system, og det forventes at du formår at opretholde en god kontakt og service overfor vores kunder.

Du skal kunne beherske dansk og Englisk både skriftligt og mundligt.

Vi tilbyder :

Sælger bil til rådighed samt en firmas telefon.  

Grundeløn på kr 20.000 og her efter provision.

Flex arbejdetider. 

 Du har erfaring med:

Opsøgende salg

Tæt kundekontakt

Merslag

Overholdelse af deadlines

Officepakken og gerne e-conomic.

Forventninger til dig:

Serviceminded

Ansvarsbevist

Mødestabil 

 

 

Vi ser frem til at modtage en moviteret ansøgning hvis du mener du opfylder ovennævnte.

 

Nordic PurePro ApSKarlslunde2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329935026Yourpay Sales Partner søger kørende sælgerRobot Yourpay Sales Partner er et søster selskab af Yourpay, vi er i stærk vækst og søger derfor en kørende sælger. Vi sælger betalingsløsninger indenfor stort set alle brancher, alt fra terminalløsninger, onlinebetaling til onlineopkrævning. Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver og som gladeligt giver deres viden videre. Som kørende sælger vil du have ansvaret for, at booke møder med virksomheder, samt følge dette møde til dørs. Vi forventer af dig: At du er udadvendt, da jobbet primært består i at ringe uopfordret op til potentielle kunder. At du er mødestabil. At du er en teamplayer, da sammenholdet er en væsentlig del af vores dagligdag. At du er omstillingsparat. At du kan argumenterer for din sag. At du har indblik i betalingsteknologien At du har kørekort Du kan forvente: Provisionslønnet med garantiløn Mulighed for provision uden loft. En stabil arbejdsplads med fokus på din personlige udvikling. Løbende uddannelse og daglig sparring (med branchens bedste sælgere). Gode kollegaer. Ansvar for egne kunder Egen bil men km betaling Dit kontor vil ligge i lækre omgivelser ved Assens Havn på Fyn. Vi venter gerne på den rette kandidat Fuldtid Kontaktperson: Daniel Juul Ansøgning sendes skriftlig til: daniel@yourpay-sp.dk

Yourpay Sales Partner er et søster selskab af Yourpay, vi er i stærk vækst og søger derfor en kørende sælger. Vi sælger betalingsløsninger indenfor stort set alle brancher, alt fra terminalløsninger, onlinebetaling til onlineopkrævning.

Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver og som gladeligt giver deres viden videre.

Som kørende sælger vil du have ansvaret for, at booke møder med virksomheder, samt følge dette møde til dørs.

Vi forventer af dig:

  • At du er udadvendt, da jobbet primært består i at ringe uopfordret op til potentielle kunder.
  • At du er mødestabil.
  • At du er en teamplayer, da sammenholdet er en væsentlig del af vores dagligdag.
  • At du er omstillingsparat.
  • At du kan argumenterer for din sag.
  • At du har indblik i betalingsteknologien
  • At du har kørekort

Du kan forvente:

  • Provisionslønnet med garantiløn
  • Mulighed for provision uden loft.
  • En stabil arbejdsplads med fokus på din personlige udvikling.
  • Løbende uddannelse og daglig sparring (med branchens bedste sælgere).
  • Gode kollegaer.
  • Ansvar for egne kunder
  • Egen bil men km betaling

 

Dit kontor vil ligge i lækre omgivelser ved Assens Havn på Fyn.

Vi venter gerne på den rette kandidat

Fuldtid

Kontaktperson: Daniel Juul

Ansøgning sendes skriftlig til: daniel@yourpay-sp.dk

 

Yourpay Sales Partners ApSTaastrup2019-01-02T00:00:002019-02-27T00:00:00
329961864ScanPeople søger en Medical Sales Representative / Territory Manager til Applied MedicalRobot Søger du nye udfordringer, har du en medicoteknisk baggrund og flere års erfaring med salg af medicotekniske produkter, så læs videre! Måske dette er den helt rette mulighed for dig. Vi søger på vegne af Applied Medical en Medical Sales Representative Territory Manager til en spændende stilling. Her har du muligheden for at kombinere din salgserfaring med din passion for healthcare. Du er energisk og i stand til at motivere dig selv. Du nyder at opbygge relationer med både nye og eksisterende samarbejdspartnere kunder. Ansvarsområde: I denne spændende stilling, vil du bruge størstedelen af din tid på hospitaler og klinikker, hvor du implementerer brug af virksomhedens produkter. Du bor på Sjælland og arbejder ud fra dit hjemmekontor og har dagligt kontakt med salgsteamet i Danmark samt dine kollegaer i Holland (deres Europæiske hovedkontor). Du skal forvente mindre rejseaktivitet (omkring 10 dage årligt - internationalt). Dine arbejdsopgaver vil være mange du vil primært beskæftige dig med: At identificere de vigtige interessenter kontakter for hver enkelt produktgruppe. At booke møder med kirurger og udstyrsansvarlige på hospitaler og klinikker. At validere værdien af virksomhedens produkter over for kunden (værdiskabende salg rådgivning). At demonstrere brug af virksomhedens produkter over for kirurger, praktiserende personale og sygeplejersker. At opnå og gerne overgå de forventede salgstal, som er aftalt med din nærmeste leder. At lave forretningsplaner og strategier i tæt samarbejde med den danske Sales Manager. At deltage i virksomhedsmøder, produkttræning samt produktpræsentationer. At deltage på messer, konferencer, uddannelser og operationer. At arbejde tæt sammen med kundeservice i forbindelse med udarbejdelse af tilbud, priskalkulationer, vareprøver og kundernes problemer udfordringer. At følge op på de nyeste teknologier og kliniske data, videreformidle disse data til sundhedspersonalet og samtidig tilpasse strategien i forhold til de nye teknologier regelsæt. At repræsentere virksomheden i felten alle 5 dage om ugen, da det er her, du gør forskellen. Faglige kvalifikationer krav: Du er uddannet laborant, biokemiker, kemiingeniør, sygeplejerske eller tilsvarende alternativt er du i dag på et tilsvarende fagligt niveau, grundet din erfaring i sundhedssektoren medico-branchen. Du har minimum 5 års erfaring med salg af medicoteknisk udstyr til operationsgangene. Du har et etableret netværk af interessenter beslutningstagere på operationsgangene, i indkøbsafdelinger og hos kirurger. Du har stærke sprogkundskaber på både mundtligt og skriftligt dansk samt finder det naturligt at overgå til engelsk. Du lytter til kunden og opfanger deres reelle behov - og er dygtig til at forhandle og at præsentere løsninger. Du brænder for at hjælpe andre og at gøre en forskel på livskvaliteten hos andre mennesker. Du evner at tilegne dig ny teknisk viden. Du tilbydes: En udfordrende hverdag i et hurtigt voksende, dynamisk og innovativt firma i medico-branchen. Et arbejde i et internationalt miljø. Intensiv træning og oplæring i Applied Medicals produkter og salgsmetoder på deres træningsfaciliteter i Holland. En attraktiv lønpakke, som inkluderer en firmabil, pension og bonus. Gode udviklingsmuligheder personligt såvel som fagligt samt kontinuerlig ny viden læring. Opstart: Hurtigst muligt, men vi venter på den rette. Vi indkalder løbende til samtaler, så send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Søg jobbet her: http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10814 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10814 for at søge jobbet. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Christian Behrenthz Olesen eller Oscar Brammer fra ScanPeople: Telefon: 43 31 00 71 Mail: cbo@scanpeople.dk Om Applied Medical: Applied Medical blev grundlagt i 1987 og har hovedkvarter i det sydlige Californien. De er en hurtigt voksende global organisation med ca. 4.000 medarbejdere. De er stolte af at levere deres produkter samt unikke forretningsmodel til mere end 75 lande. Som en ny generation af medicotekniske virksomheder, forpligter virksomheden sig til hele tiden at forbedre kostprisen samt tilgængeligheden af højkvalitets healthcare-produkter. De er stolte af at have en betydningsfuld og bæredygtig indvirkning på healthcare, ved at levere teknologier, der forbedrer klinisk pleje og tilfredsstiller de presserende økonomiske behov hos deres kunder. Som et resultat af deres dedikation til at forstå og tilfredsstille kundens kliniske og økonomiske behov, er Applied Medical en førende leverandør af gennembrudsteknologier til indgreb og kirurgi eksempelvis inden for kardiologi, urologi, kolorektal, bariatri, obstetrik og gynækologi. Virksomhedens Europæiske hovedkontor er beliggende i Amersfoort i Holland, hvor de udvikler, producerer og supporterer implementeringer af deres produkter i Europa, Mellemøsten og i Afrika. Læs mere om virksomheden her: https: www.appliedmedical.com Virksomhedskultur: Virksomheden tror på, at alle kan gøre en forskel. De ansattes forskelligheder, erfaringer og forskellige perspektiver er afgørende for organisationens succes. De dedikerer sig til at skabe et miljø, hvor medarbejdere med forskelligartede baggrunde værdsættes, udfordres og anerkendes. Om ScanPeople: ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Yderligere information findes på www.scanpeople.dk Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale inden for Salg, Marketing, Kontor og Administration.

Søger du nye udfordringer, har du en medicoteknisk baggrund og flere års erfaring med salg af medicotekniske produkter, så læs videre! Måske dette er den helt rette mulighed for dig.

Vi søger på vegne af Applied Medical en Medical Sales Representative / Territory Manager til en spændende stilling. Her har du muligheden for at kombinere din salgserfaring med din passion for healthcare.
Du er energisk og i stand til at motivere dig selv. Du nyder at opbygge relationer med både nye og eksisterende samarbejdspartnere/kunder.

Ansvarsområde:

I denne spændende stilling, vil du bruge størstedelen af din tid på hospitaler og klinikker, hvor du implementerer brug af virksomhedens produkter. Du bor på Sjælland og arbejder ud fra dit hjemmekontor – og har dagligt kontakt med salgsteamet i Danmark samt dine kollegaer i Holland (deres Europæiske hovedkontor). Du skal forvente mindre rejseaktivitet (omkring 10 dage årligt - internationalt).

Dine arbejdsopgaver vil være mange – du vil primært beskæftige dig med:

  • At identificere de vigtige interessenter/kontakter for hver enkelt produktgruppe.
  • At booke møder med kirurger og udstyrsansvarlige på hospitaler og klinikker.
  • At validere værdien af virksomhedens produkter over for kunden (værdiskabende salg/rådgivning).
  • At demonstrere brug af virksomhedens produkter over for kirurger, praktiserende personale og sygeplejersker.
  • At opnå – og gerne overgå de forventede salgstal, som er aftalt med din nærmeste leder.
  • At lave forretningsplaner og strategier i tæt samarbejde med den danske Sales Manager.
  • At deltage i virksomhedsmøder, produkttræning samt produktpræsentationer.
  • At deltage på messer, konferencer, uddannelser og operationer.
  • At arbejde tæt sammen med kundeservice i forbindelse med udarbejdelse af tilbud, priskalkulationer, vareprøver og kundernes problemer/udfordringer.
  • At følge op på de nyeste teknologier og kliniske data, videreformidle disse data til sundhedspersonalet – og samtidig tilpasse strategien i forhold til de nye teknologier/regelsæt.
  • At repræsentere virksomheden i felten alle 5 dage om ugen, da det er her, du gør forskellen.

Faglige kvalifikationer/krav:

  • Du er uddannet laborant, biokemiker, kemiingeniør, sygeplejerske eller tilsvarende – alternativt er du i dag på et tilsvarende fagligt niveau, grundet din erfaring i sundhedssektoren/medico-branchen.
  • Du har minimum 5 års erfaring med salg af medicoteknisk udstyr til operationsgangene.
  • Du har et etableret netværk af interessenter/beslutningstagere på operationsgangene, i indkøbsafdelinger og hos kirurger.
  • Du har stærke sprogkundskaber på både mundtligt og skriftligt dansk samt finder det naturligt at overgå til engelsk.
  • Du lytter til kunden og opfanger deres reelle behov - og er dygtig til at forhandle og at præsentere løsninger.
  • Du brænder for at hjælpe andre og at gøre en forskel på livskvaliteten hos andre mennesker.
  • Du evner at tilegne dig ny teknisk viden.

Du tilbydes:

  • En udfordrende hverdag i et hurtigt voksende, dynamisk og innovativt firma i medico-branchen.
  • Et arbejde i et internationalt miljø.
  • Intensiv træning og oplæring i Applied Medicals produkter og salgsmetoder på deres træningsfaciliteter i Holland.
  • En attraktiv lønpakke, som inkluderer en firmabil, pension og bonus.
  • Gode udviklingsmuligheder – personligt såvel som fagligt – samt kontinuerlig ny viden/læring.

Opstart:
Hurtigst muligt, men vi venter på den rette. Vi indkalder løbende til samtaler, så send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning:
Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. 

Søg jobbet her:
http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10814

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10814 for at søge jobbet.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Christian Behrenthz Olesen eller Oscar Brammer fra ScanPeople:
Telefon: 43 31 00 71
Mail: cbo@scanpeople.dk

Om Applied Medical:
Applied Medical blev grundlagt i 1987 og har hovedkvarter i det sydlige Californien. De er en hurtigt voksende global organisation med ca. 4.000 medarbejdere. De er stolte af at levere deres produkter samt unikke forretningsmodel til mere end 75 lande.
Som en ny generation af medicotekniske virksomheder, forpligter virksomheden sig til hele tiden at forbedre kostprisen samt tilgængeligheden af højkvalitets healthcare-produkter. De er stolte af at have en betydningsfuld og bæredygtig indvirkning på healthcare, ved at levere teknologier, der forbedrer klinisk pleje og tilfredsstiller de presserende økonomiske behov hos deres kunder.

Som et resultat af deres dedikation til at forstå og tilfredsstille kundens kliniske og økonomiske behov, er Applied Medical en førende leverandør af gennembrudsteknologier til indgreb og kirurgi – eksempelvis inden for kardiologi, urologi, kolorektal, bariatri, obstetrik og gynækologi.

Virksomhedens Europæiske hovedkontor er beliggende i Amersfoort i Holland, hvor de udvikler, producerer og supporterer implementeringer af deres produkter i Europa, Mellemøsten og i Afrika.

Læs mere om virksomheden her: https://www.appliedmedical.com/

Virksomhedskultur:
Virksomheden tror på, at alle kan gøre en forskel. De ansattes forskelligheder, erfaringer og forskellige perspektiver er afgørende for organisationens succes. De dedikerer sig til at skabe et miljø, hvor medarbejdere med forskelligartede baggrunde værdsættes, udfordres og anerkendes.

Om ScanPeople:
ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere.

En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement.

Yderligere information findes på www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale inden for Salg, Marketing, Kontor og Administration.

SCANPEOPLE ApSTaastrup2019-02-18T00:00:002019-02-27T00:00:00
329961891ScanPeople søger for ROCKFON, en del af ROCKWOOL Group efter en Projektkonsulent / ProjektsælgerRobot Er du på udkig efter et spændende salgsjob, hvor du kan bruge og udvikle dit talent indenfor projektsalg og samtidig bidrage til ROCKFON s fortsatte vækst og succes? Er du resultatorienteret, proaktiv og drives du af at skabe resultater? - Hvis ja, så er du måske den nye Projektkonsulent, ScanPeople søger for ROCKFON. Du tænker og fokuserer på projektsalg og ser muligheder og løsninger. Du lader dig ikke begrænse af vi plejer og er det muligt? For dig er alt muligt. Du har evnen til at fastholde og udbygge relationerne til ROCKFON s eksisterende samarbejdspartnere. Du opnår dine salgsresultater ved at være en troværdig og professionel partner, som kan give værdi til dine kunder. Du opleves som en altid energisk, topmotiveret og dedikeret samarbejdspartner, som under hele den udfordrende projekteringsfase sikrer kunden tryghed og kvalitet helt frem til slutmålet. Du påtager dig ansvar og bidrager aktivt til kundens succes. Derigennem når du dine egne og ROCKFON s strategiske og markedsmæssige mål. Dine arbejdsopgaver Som ROCKFON s nye projektkonsulent får du markedsansvar for Midt- Sydsjælland. Du bliver del af et proaktivt salgsteam på 7 konsulenter og vil referere til den danske salgsdirektør. Du vil overtage en stor kundeportefølje, som du vil få ansvaret for at vedligeholde og videreudvikle. Du vil også skulle opsøge nye kundeemner til at supplere den bestående portefølje med. Du skal bearbejde og penetrere markedet og sikre alle influenter i projektsalgs fasen. Dine primære målgrupper og samarbejdspartnere er beslutningstagere som sidder i tungere betroede stillinger i organisationerne. De er fordelt på ca. 20 arkitekter og rådgivende ingeniører mv. ca. 50 tømrermestre, snedkermestre, - og entreprenører mv. samt ca. 30 forhandlerbesøg (Byggemarkeder, trælaster mv.). ROCKFON møder oftest kunden på ledelsesniveau. Dit mål er at sikre, at ROCKFON s løsninger bliver anvendt i flest mulige byggeprojekter til de mange forskellige segmenter, som f.eks. sundhed, uddannelse, administration, hvor ROCKFON kan bidrage med design og optimalt indeklima). Produktprogrammet er markedets bedste (lyd, luft, brand, fugt). Du skal sørge for det markedsføres professionelt og kompetent. Kvalifikationer krav Teknisk velfunderet med en uddannelse som tømrer, snedker, byggetekniker, teknisk designer, bygningskonstruktør eller tilsvarende. Dokumenteret salgserfaring og erfaring med projektsalg. Kan penetrere markedet og varetage projektsalget fra start til slut. Dansk i skrift og tale samt engelsk på rimeligt niveau. Erfaren PC-bruger. Personlighed Passioneret og har et stort salgsdrive. En stærk kommunikator og trives med forhandling. Tillidsskabende, velforberedt - Kan begå sig på alle niveauer. Begejstrende og overbevisende i din adfærd. Relations skaber med huntergen. Vedholdende, proaktiv og engageret. En holdspiller der kan arbejde selvstændigt. ROCKFON tilbyder Spændende udfordringer i en vækstorienteret virksomhed, hvor der vil være store muligheder for at skabe rammerne for eget job. Muligheder for at udfordre dine faglige og personlige egenskaber. En alsidig hverdag med frihed under ansvar, hvor nøgleordene er selvstændighed og initiativ. Attraktiv lønpakke, efter kvalifikationer, med tilhørende bonusordning, pension og sundhedsforsikring. Firmabil til fri benyttelse samt computer og mobil. Grundig oplæring samt den nødvendige træning i virksomhedens produkter. Du kommer til at arbejde med topengagerede, kompetente og nok branchens dygtigste projektsælgere, der ser frem til, at du skal indgå i salgsteamet. Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter på den rette. Ansøgningsfrist Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Rasmus Madsen eller Thomas Rastad på tlf: 43 31 00 71. Søg jobbet her http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10813 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10813 for at søge jobbet. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Om ROCKFON ROCKFON er en førende leverandør af loft- og vægløsninger baseret på stenuld. Stenuld blev opdaget på Hawaii i begyndelsen af det 20. århundrede, og er et naturligt biprodukt af vulkansk aktivitet, hvilket gør den til en fornyelig og rigelig ressource. ROCKFON har hovedkontor i Hedehusene og er et datterselskab af ROCKWOOL International verdens største producent af stenuld med over 70 års erfaring. ROCKWOOL Gruppen blev grundlagt i 1937 og har nu 27 fabrikker og beskæftiger mere end 9300 medarbejdere over hele verden. ROCKFON akustiske loftplader fremstilles på fire ROCKWOOL stenuldsfabrikker i Frankrig, Polen, Rusland og Holland, der distribueres via salgsselskaber over hele verden. Yderligere information om ROCKFON findes på www.rockfon.dk Part of the ROCKWOOL Group Om ScanPeople ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale inden for Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på www.scanpeople.dk Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

Er du på udkig efter et spændende salgsjob, hvor du kan bruge og udvikle dit talent indenfor projektsalg og samtidig bidrage til ROCKFON’s fortsatte vækst og succes? Er du resultatorienteret, proaktiv og drives du af at skabe resultater? - Hvis ja, så er du måske den nye Projektkonsulent, ScanPeople søger for ROCKFON.

Du tænker og fokuserer på projektsalg og ser muligheder og løsninger. Du lader dig ikke begrænse af ”vi plejer” og ”er det muligt?” For dig er alt muligt. Du har evnen til at fastholde og udbygge relationerne til ROCKFON´s eksisterende samarbejdspartnere. Du opnår dine salgsresultater ved at være en troværdig og professionel partner, som kan give værdi til dine kunder.

Du opleves som en altid energisk, topmotiveret og dedikeret samarbejdspartner, som under hele den udfordrende projekteringsfase sikrer kunden tryghed og kvalitet helt frem til slutmålet. Du påtager dig ansvar og bidrager aktivt til kundens succes. Derigennem når du dine egne og ROCKFON’s strategiske og markedsmæssige mål.

Dine arbejdsopgaver

Som ROCKFON´s nye projektkonsulent får du markedsansvar for Midt-/Sydsjælland. Du bliver del af et proaktivt salgsteam på 7 konsulenter og vil referere til den danske salgsdirektør.

Du vil overtage en stor kundeportefølje, som du vil få ansvaret for at vedligeholde og videreudvikle. Du vil også skulle opsøge nye kundeemner til at supplere den bestående portefølje med. Du skal bearbejde og penetrere markedet og sikre alle influenter i projektsalgs fasen.

Dine primære målgrupper og samarbejdspartnere er beslutningstagere som sidder i tungere betroede stillinger i organisationerne. De er fordelt på ca. 20% arkitekter og rådgivende ingeniører mv. ca. 50 % tømrermestre, snedkermestre, - og entreprenører mv. samt ca. 30 % forhandlerbesøg (Byggemarkeder, trælaster mv.). ROCKFON møder oftest kunden på ledelsesniveau.

Dit mål er at sikre, at ROCKFON’s løsninger bliver anvendt i flest mulige byggeprojekter til de mange forskellige segmenter, som f.eks. sundhed, uddannelse, administration, hvor ROCKFON kan bidrage med design og optimalt indeklima). Produktprogrammet er markedets bedste (lyd, luft, brand, fugt). Du skal sørge for det markedsføres professionelt og kompetent.

Kvalifikationer/krav

  • Teknisk velfunderet med en uddannelse som tømrer, snedker, byggetekniker, teknisk designer, bygningskonstruktør eller tilsvarende.
  • Dokumenteret salgserfaring og erfaring med projektsalg.
  • Kan penetrere markedet og varetage projektsalget fra start til slut.
  • Dansk i skrift og tale samt engelsk på rimeligt niveau.
  • Erfaren PC-bruger.

Personlighed

  • Passioneret og har et stort salgsdrive.
  • En stærk kommunikator og trives med forhandling.
  • Tillidsskabende, velforberedt - Kan begå sig på alle niveauer.
  • Begejstrende og overbevisende i din adfærd.
  • Relations skaber med huntergen.
  • Vedholdende, proaktiv og engageret.
  • En holdspiller der kan arbejde selvstændigt.

ROCKFON tilbyder

  • Spændende udfordringer i en vækstorienteret virksomhed, hvor der vil være store muligheder for at skabe rammerne for eget job.
  • Muligheder for at udfordre dine faglige og personlige egenskaber.
  • En alsidig hverdag med frihed under ansvar, hvor nøgleordene er selvstændighed og initiativ.
  • Attraktiv lønpakke, efter kvalifikationer, med tilhørende bonusordning, pension og sundhedsforsikring.
  • Firmabil til fri benyttelse samt computer og mobil.
  • Grundig oplæring samt den nødvendige træning i virksomhedens produkter.
  • Du kommer til at arbejde med topengagerede, kompetente og nok branchens dygtigste projektsælgere, der ser frem til, at du skal indgå i salgsteamet.
  • Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter på den rette.

Ansøgningsfrist

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning

Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Rasmus Madsen eller Thomas Rastad på tlf: 43 31 00 71.

Søg jobbet her

http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10813

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10813 for at søge jobbet.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Om ROCKFON

ROCKFON er en førende leverandør af loft- og vægløsninger baseret på stenuld. Stenuld blev opdaget på Hawaii i begyndelsen af det 20. århundrede, og er et naturligt biprodukt af vulkansk aktivitet, hvilket gør den til en fornyelig og rigelig ressource.

ROCKFON har hovedkontor i Hedehusene og er et datterselskab af ROCKWOOL® International – verdens største producent af stenuld med over 70 års erfaring. ROCKWOOL Gruppen blev grundlagt i 1937 og har nu 27 fabrikker og beskæftiger mere end 9300 medarbejdere over hele verden.

ROCKFON akustiske loftplader fremstilles på fire ROCKWOOL stenuldsfabrikker i Frankrig, Polen, Rusland og Holland, der distribueres via salgsselskaber over hele verden.

Yderligere information om ROCKFON findes på www.rockfon.dk

Part of the ROCKWOOL Group

Om ScanPeople

ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale inden for Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

SCANPEOPLE ApSHedehusene2019-02-18T00:00:002019-02-27T00:00:00
329962231Ekstern Projektsælger - Celsa Steel Service A/S - ØlstykkeRobot Peeq søger for Celsa Steel Service A S For Celsa Steel Service A S søger vi nu en dygtig og rutineret sælger til salg af markedets bedste armeringsløsninger. Brænder du for at skabe gode langvarige relationer og har du lyst til at indgå i en uformel organisation af passionerede medarbejdere med stor brancheerfaring, så er det dig vi mangler. Du har god erfaring med eksternt salg, kombineret med en eventuel teknisk baggrund. Ansvarsområder: Salgsansvarlig for udvalgte entreprenørkunder. Salg af komplekse armerings- og tilbehørsprodukter Servicere udvalgte kunder, med projektspecificering, prissætning og koordinering af leverancer. Arbejdsopgaver: Ansvarlig for daglig kontakt, samt servicering af udvalgte entreprenørkunder. Månedlig kundegennemgang og prisopfølgning, i samarbejde med nærmeste chef. Ugentlig rapportering. Salgsopfølgning. Opstartsmøder og afslutningsmøder. Deltagelse i månedlige sælgermøder, samt CSS-uddannelse. Tilbud og aftaler samt rapportering på selekterede kunder Diverse ad-hoc opgaver. Om dig: Du har en god og bred teknisk forståelse fra byggebranchen. Du tænder på at følge kunde og projekt fra start til slut. Du har et godt overblik og trives med mange bolde i luften. Du har gennemslagskraft, og du udviser initiativ og selvstændighed. Du kommunikerer godt både på skrift og i tale. Du har gode IT-kundskaber. Du tilbydes: Et spændende og alsidigt job i en lille butik som er en del af en international koncern, med gode udviklingsmuligheder både fagligt som personligt. God sparring med virksomhedens salgschef. God løn, som matcher dine kvalifikationer. Om Celsa Steel Service A S: Celsa Steel Service A S tilbyder branchens mest CO2 venlige armeringsstål og er Danmarks førende armeringsleverandør. Beliggende i Ølstykke producerer vi alle typer armering som bøjler, armeringsnet, rullearmering, færdigsvejste bjælker og kurve. Ud fra konstruktionstegninger udfører vi bukkelister og specificerer armeringen. Vores kunder er entreprenører, grossister og betonelementfabrikker. Interesseret?: Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse. Din e-mail skal være mærket Ekstern sælger - Celsa . Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk Vi gør opmærksom på, at der vil blive anvendt både logik og personlighedstest i rekrutteringforløbet. Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

Peeq søger for Celsa Steel Service A/S

For Celsa Steel Service A/S søger vi nu en dygtig og rutineret sælger til salg af markedets bedste armeringsløsninger.

Brænder du for at skabe gode langvarige relationer og har du lyst til at indgå i en uformel organisation af passionerede medarbejdere med stor brancheerfaring, så er det dig vi mangler.

Du har god erfaring med eksternt salg, kombineret med en eventuel teknisk baggrund.

Ansvarsområder:

  • Salgsansvarlig for udvalgte entreprenørkunder.
  • Salg af komplekse armerings- og tilbehørsprodukter
  • Servicere udvalgte kunder, med projektspecificering, prissætning og koordinering af leverancer.

Arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for daglig kontakt, samt servicering af udvalgte entreprenørkunder.
  • Månedlig kundegennemgang og prisopfølgning, i samarbejde med nærmeste chef.
  • Ugentlig rapportering.
  • Salgsopfølgning.
  • Opstartsmøder og afslutningsmøder.
  • Deltagelse i månedlige sælgermøder, samt CSS-uddannelse.
  • Tilbud og aftaler samt rapportering på selekterede kunder
  • Diverse ad-hoc opgaver.

Om dig:

  • Du har en god og bred teknisk forståelse fra byggebranchen.
  • Du tænder på at følge kunde og projekt fra start til slut.
  • Du har et godt overblik og trives med mange bolde i luften.
  • Du har gennemslagskraft, og du udviser initiativ og selvstændighed.
  • Du kommunikerer godt både på skrift og i tale.
  • Du har gode IT-kundskaber.

Du tilbydes:

Et spændende og alsidigt job i en ”lille butik” som er en del af en international koncern, med gode udviklingsmuligheder både fagligt som personligt. God sparring med virksomhedens salgschef. God løn, som matcher dine kvalifikationer.

Om Celsa Steel Service A/S:

Celsa Steel Service A/S tilbyder branchens mest CO2 venlige armeringsstål og er Danmarks førende armeringsleverandør. Beliggende i Ølstykke producerer vi alle typer armering som bøjler, armeringsnet, rullearmering, færdigsvejste bjælker og kurve. Ud fra konstruktionstegninger udfører vi bukkelister og specificerer armeringen. Vores kunder er entreprenører, grossister og betonelementfabrikker.

Interesseret?:

Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse.

Din e-mail skal være mærket "Ekstern sælger - Celsa".

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

Vi gør opmærksom på, at der vil blive anvendt både logik og personlighedstest i rekrutteringforløbet.

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

 

PEEQ ApSØlstykke2019-02-21T00:00:002019-04-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dygtig og erfaren sælger søges til salg af vandfilter og vandrensningsanlæg

Nordic PurePro ApS

Karlslunde
Vi søger en dygtig og erfaren sælger til salg af vandfilter til cafeer og kontorer. Vi er et firma som vil markedføre vandfilter i Danmark primært til virksomheder, men også til privatkunder. Sælgeren vi søger skal derfor have erfaring inde for opsø...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Yourpay Sales Partner søger kørende sælger

Yourpay Sales Partners ApS

Taastrup
Yourpay Sales Partner er et søster selskab af Yourpay, vi er i stærk vækst og søger derfor en kørende sælger. Vi sælger betalingsløsninger indenfor stort set alle brancher, alt fra terminalløsninger, onlinebetaling til onlineopkrævning. Du vil hos o...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

ScanPeople søger en Medical Sales Representative / Territory Manager til Applied Medical

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
Søger du nye udfordringer, har du en medicoteknisk baggrund og flere års erfaring med salg af medicotekniske produkter, så læs videre! Måske dette er den helt rette mulighed for dig. Vi søger på vegne af Applied Medical en Medical Sales Representati...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

ScanPeople søger for ROCKFON, en del af ROCKWOOL Group efter en Projektkonsulent / Projektsælger

SCANPEOPLE ApS

Hedehusene
Er du på udkig efter et spændende salgsjob, hvor du kan bruge og udvikle dit talent indenfor projektsalg og samtidig bidrage til ROCKFON s fortsatte vækst og succes? Er du resultatorienteret, proaktiv og drives du af at skabe resultater? - Hvis ja, ...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

Ekstern Projektsælger - Celsa Steel Service A/S - Ølstykke

PEEQ ApS

Ølstykke
Peeq søger for Celsa Steel Service A S For Celsa Steel Service A S søger vi nu en dygtig og rutineret sælger til salg af markedets bedste armeringsløsninger. Brænder du for at skabe gode langvarige relationer og har du lyst til at indgå i en uformel...
Indrykket:21. februar 2019
Udløbsdato:18. april 2019