Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Orlovvikarieret-Genopslag

Vi søger en Orlovlærer

AL-SALAHIYAH SKOLEN blev oprettet i 1998. Al-Salahiayh Skolen er en flersproget friskole. På skolen har vi 170 elever fra Bh. klasse til og med 9.klasse. Vi har ligeledes en børnehave med 16 børn tilknyttet skolen. I øjeblikket er vi 25 ansatte.

Netop nu søger vi en lærer, der har interesse for samt mod på at komme til at arbejde med vores dejlige elevgruppe i indskolingen og mellemtrin. Det er vigtigt, at du er klar på et tæt relationsarbejde med eleverne. Vi søger en robust og stabil kollega med hjertet på det rette sted. Du skal turde være en tydelig voksen, og du skal have lyst  og mod på at arbejde med klasseledelse. Vi ønsker os en ny kollega, som kan skabe respekt omkring sit arbejde. Samtidig skal du kunne være anerkendende, ægte og interesseret i din relation til eleverne. På skolen arbejder vi alle tæt sammen om at gøre en forskel for vores elevgruppe.

Det forventes endvidere, at du har lyst til aktivt og loyalt at gå ind i udviklingen af skolens tilbud og til at arbejde med tosprogede elever. Erfaring fra tidligere lignende jobs vil være en fordel, men det er ikke et krav

Vi kan tilbyde et rigt skolemiljø med engagerede forældre og motiverede ansatte i en spændende og omskiftelig hverdag. Vores lærerværelse bærer præg af, at vi er et lille sted, hvor vi kender hinanden godt og holder af hinanden. Hvis du er den rette til jobbet, vil du hurtigt falde til i vores humorfyldte hverdag.

Vi ønsker os af dig, at du kan undervise BH. kl., 1. kl., 2. kl. og 3. kl. i engelsk, 2. klasse (5. klasse efter sommerferie) i dansk og 8.kl og 9. kl. samfundsag.

Stillingen er normeret til 26 ugentlige lektioner. Vi har en fleksibel ledelse, som lægger vægt på friheden i lærerarbejdet. Det betyder, at du må forberede dig såvel på skolen som hjemme - som det passer dig.

Hvis du er den rette til jobbet, er der god mulighed for senere fastansættelse.

Løn og ansættelsevilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og LC. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos skolelederen: Ayoub Chahin 51 64 36 95

Du er også velkommen til at tage kontakt til en lærer på skolen, vi besvarer gerne dine spørgsmål og tilbyder også gerne en rundvisning.

Du skal sende din ansøgning med relevante bilag på mail: al_salahia@hotmail.com senest den 29/06/2018 Med venlig hilsen Al-Salahiyah skolen Ayoub Chahine

Hvis du ikke har hørt fra os inden den 01. juli 2018, kan du gå ud fra at stillingen besat til anden side.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329825167Phoenix-ff2729d212018-06-04T00:00:00Orlovvikarieret-Genopslag

Vi søger en Orlovlærer

AL-SALAHIYAH SKOLEN blev oprettet i 1998. Al-Salahiayh Skolen er en flersproget friskole. På skolen har vi 170 elever fra Bh. klasse til og med 9.klasse. Vi har ligeledes en børnehave med 16 børn tilknyttet skolen. I øjeblikket er vi 25 ansatte.

Netop nu søger vi en lærer, der har interesse for samt mod på at komme til at arbejde med vores dejlige elevgruppe i indskolingen og mellemtrin. Det er vigtigt, at du er klar på et tæt relationsarbejde med eleverne. Vi søger en robust og stabil kollega med hjertet på det rette sted. Du skal turde være en tydelig voksen, og du skal have lyst  og mod på at arbejde med klasseledelse. Vi ønsker os en ny kollega, som kan skabe respekt omkring sit arbejde. Samtidig skal du kunne være anerkendende, ægte og interesseret i din relation til eleverne. På skolen arbejder vi alle tæt sammen om at gøre en forskel for vores elevgruppe.

Det forventes endvidere, at du har lyst til aktivt og loyalt at gå ind i udviklingen af skolens tilbud og til at arbejde med tosprogede elever. Erfaring fra tidligere lignende jobs vil være en fordel, men det er ikke et krav

Vi kan tilbyde et rigt skolemiljø med engagerede forældre og motiverede ansatte i en spændende og omskiftelig hverdag. Vores lærerværelse bærer præg af, at vi er et lille sted, hvor vi kender hinanden godt og holder af hinanden. Hvis du er den rette til jobbet, vil du hurtigt falde til i vores humorfyldte hverdag.

Vi ønsker os af dig, at du kan undervise BH. kl., 1. kl., 2. kl. og 3. kl. i engelsk, 2. klasse (5. klasse efter sommerferie) i dansk og 8.kl og 9. kl. samfundsag.

Stillingen er normeret til 26 ugentlige lektioner. Vi har en fleksibel ledelse, som lægger vægt på friheden i lærerarbejdet. Det betyder, at du må forberede dig såvel på skolen som hjemme - som det passer dig.

Hvis du er den rette til jobbet, er der god mulighed for senere fastansættelse.

Løn og ansættelsevilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og LC. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos skolelederen: Ayoub Chahin 51 64 36 95

Du er også velkommen til at tage kontakt til en lærer på skolen, vi besvarer gerne dine spørgsmål og tilbyder også gerne en rundvisning.

Du skal sende din ansøgning med relevante bilag på mail: al_salahia@hotmail.com senest den 29/06/2018 Med venlig hilsen Al-Salahiyah skolen Ayoub Chahine

Hvis du ikke har hørt fra os inden den 01. juli 2018, kan du gå ud fra at stillingen besat til anden side.

2018-06-30T00:50:49.393 Vi søger en Orlovlærer AL-SALAHIYAH SKOLEN blev oprettet i 1998. Al-Salahiayh Skolen er en flersproget friskole. På skolen har vi 170 elever fra Bh. klasse til og med 9.klasse. Vi har ligeledes en børnehave med 16 børn tilknyttet skolen. I øjeblikket er vi 25 ansatte. Netop nu søger vi en lærer, der har interesse for samt mod på at komme til at arbejde med vores dejlige elevgruppe i indskolingen og mellemtrin. Det er vigtigt, at du er klar på et tæt relationsarbejde med eleverne. Vi søger en robust og stabil kollega med hjertet på det rette sted. Du skal turde være en tydelig voksen, og du skal have lyst og mod på at arbejde med klasseledelse. Vi ønsker os en ny kollega, som kan skabe respekt omkring sit arbejde. Samtidig skal du kunne være anerkendende, ægte og interesseret i din relation til eleverne. På skolen arbejder vi alle tæt sammen om at gøre en forskel for vores elevgruppe. Det forventes endvidere, at du har lyst til aktivt og loyalt at gå ind i udviklingen af skolens tilbud og til at arbejde med tosprogede elever. Erfaring fra tidligere lignende jobs vil være en fordel, men det er ikke et krav Vi kan tilbyde et rigt skolemiljø med engagerede forældre og motiverede ansatte i en spændende og omskiftelig hverdag. Vores lærerværelse bærer præg af, at vi er et lille sted, hvor vi kender hinanden godt og holder af hinanden. Hvis du er den rette til jobbet, vil du hurtigt falde til i vores humorfyldte hverdag. Vi ønsker os af dig, at du kan undervise BH. kl., 1. kl., 2. kl. og 3. kl. i engelsk, 2. klasse (5. klasse efter sommerferie) i dansk og 8.kl og 9. kl. samfundsag. Stillingen er normeret til 26 ugentlige lektioner. Vi har en fleksibel ledelse, som lægger vægt på friheden i lærerarbejdet. Det betyder, at du må forberede dig såvel på skolen som hjemme - som det passer dig. Hvis du er den rette til jobbet, er der god mulighed for senere fastansættelse. Løn og ansættelsevilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og LC. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos skolelederen: Ayoub Chahin 51 64 36 95 Du er også velkommen til at tage kontakt til en lærer på skolen, vi besvarer gerne dine spørgsmål og tilbyder også gerne en rundvisning. Du skal sende din ansøgning med relevante bilag på mail: al_salahia@hotmail.com senest den 29 06 2018 Med venlig hilsen Al-Salahiyah skolen Ayoub Chahine Hvis du ikke har hørt fra os inden den 01. juli 2018, kan du gå ud fra at stillingen besat til anden side.11Jobnetff2729d2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-29T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3278436AL-SALAHIAH SKOLEN11Brolandvej 115320AgedrupDKDanmark155.4288920010.48062000
al_salahia@hotmail.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset583560JobNet48347211000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff2729d2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff2729d2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff2729d2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff2729d2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/22.jpgMed et job indenfor Undervisning og pædagogik bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Friskolelærer lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale233103Friskolelærer9Undervisning og pædagogik355427712Ayoub Chahineal_salahia@hotmail.comDKDanmarkDKDanmark330002062Svindinge Friskole søger en lærer og en barselsvikarRobot Svindinge Friskole søger en lærer og en barselsvikar Vores årspraktikant skal tilbage til studierne og en lærer skal på barselsorlov. Derfor har vi to ledige stillinger på Svindinge Friskole Vores nye lærer kan fastansættes og skal kunne undervise i: Matematik, Fysik kemi og idræt andre fag efter aftale. Vores barselsvikar, skal kunne undervise i: Tysk, dansk, håndværk design andre fag efter aftale Ansættelse er fra skolestart aug. 19. Ansættelsen er på fuld tid. På Svindinge Friskole er der ikke krav om, at hele arbejdstiden skal afvikles på skolen. Svindinge Friskole har 120 elever (0.-9. kl) og 49 børn i vores Børnehus. Vi har et dygtigt medarbejder-team på 30 personer. Vi søger en lærer, der har energi og lyst til at deltage i en spændende skolehverdag, hvor fællesskab og trivsel er væsentlige nøgleord. Vi ønsker at vores nye medlem af lærerteamet vil biddrage positivt til videreudvikling af vores friskole. Besøg kan aftales med skoleleder Elin Jeppesen, som også gerne besvarer yderligere spørgsmål. Henvendelse: Mail: skoleleder@svindingefriskole.dk eller tlf.:65331655 Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation Ansøgningen sendes på mail: nytjob@svindingefriskole.dk og skal være skolen i hænde senest fredag d. 3. maj 2019 kl. 10.00 Skolen adresse er: Svindinge Friskole, Svendborgvej 98, 5853 Ørbæk. Ansættelsessamtalerne i uge 19. Har man ikke hørt fra os inden fredag d. 11. maj, må man betragte stillingerne besat til anden side.

Svindinge Friskole søger

en lærer og en barselsvikar

 

Vores årspraktikant skal tilbage til studierne og en lærer skal på barselsorlov. Derfor har vi to ledige stillinger på Svindinge Friskole

 

Vores nye lærer kan fastansættes  og skal kunne undervise i:

 Matematik, Fysik/kemi og idræt + andre fag efter aftale.

 

Vores barselsvikar, skal kunne undervise i:

Tysk, dansk, håndværk/design + andre fag efter aftale

 

Ansættelse er fra skolestart aug. 19. Ansættelsen er på fuld tid.

På Svindinge Friskole er der ikke krav om, at hele arbejdstiden skal afvikles på skolen.

 

Svindinge Friskole har 120 elever (0.-9. kl) og 49 børn i vores Børnehus.

Vi har et dygtigt medarbejder-team på 30 personer.

 

Vi søger en lærer, der har energi og lyst til at deltage i en spændende skolehverdag, hvor fællesskab og trivsel er væsentlige nøgleord. Vi ønsker at vores nye medlem af lærerteamet vil biddrage positivt til videreudvikling af vores friskole.

 

Besøg kan aftales med skoleleder Elin Jeppesen, som også gerne besvarer yderligere spørgsmål. Henvendelse: Mail:  skoleleder@svindingefriskole.dk eller tlf.:65331655

 

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem

Finansministeriet  og Lærernes Centralorganisation

 

Ansøgningen sendes på mail: nytjob@svindingefriskole.dk  og skal være skolen i hænde senest fredag d. 3. maj 2019 kl. 10.00

Skolen adresse er: Svindinge Friskole, Svendborgvej 98, 5853 Ørbæk.  

 

Ansættelsessamtalerne i uge 19. Har man ikke hørt fra os inden fredag d. 11. maj, må man betragte stillingerne besat til anden side.

Svindinge Friskole og BørnehusØrbæk2019-04-05T00:00:002019-05-03T00:00:00
330003030Sdr Nærå Friskole søger lærerRobot Sdr. Nærå Friskole søger lærer til fastansættelse Da en af vores dygtige lærere har søgt nye udfordringer, søger vi pr 1. august 2019 en lærer til fastansættelse. Sdr Nærå Friskole er en del af den kombinerede skole Midtfyns Efterskole - Sdr Nærå Friskole Børnehus. Sdr Nærå Friskole er en Grundtvig Koldsk Friskole, hvor vi vægter livsglæde, fællesskab og nærvær som grundsten for vores elevers mulighed for at lære og udvikle sig. Vi leder efter en kollega med gåpåmod, humor og glæden ved at være sammen med vores skønne elever, og som med ansvarlighed og troen på egne evner vil indgå i friskolelivet. Du skal kunne varetage klasselæreropgave og dække følgende fag på mellemtrinnet og i overbygningen Matematik Historie Samfundsfag Engelsk Derudover er vi spændte på, hvad du ellers kan byde på, det kunne fx være et kreativt fag. Stillingen er på 80 med mulighed for fuld tid fra skoleåret 2020 2021. Der afholdes infomøde og rundvisning på skolen fredag den 26. april kl 15, tilmelding til infomødet på: kontor@1858.dk Du er velkommen til at kontakte leder i Friskolen Anna Ilum Nielsen for yderligere oplysninger vedr. stillingen på tlf 24810105 Ansøgningen sendes som samlet pdf-fil til kontor@1858.dk , mærket ansøgning og modtages senest den 2. maj kl 12.00. Samtaler vil blive afholdt i uge 19. Har du ikke hørt fra os senest fredag den 10. maj 2019 er stillingen besat til anden side. Løn og ansættelse efter overenskomst mellem Finansministeriet og LC

Sdr. Nærå Friskole søger lærer til fastansættelse

Da en af vores dygtige lærere har søgt nye udfordringer, søger vi pr 1. august 2019 en lærer til fastansættelse.

Sdr Nærå Friskole er en del af den kombinerede skole Midtfyns Efterskole - Sdr Nærå Friskole & Børnehus.

Sdr Nærå Friskole er en Grundtvig Koldsk Friskole, hvor vi vægter livsglæde, fællesskab og nærvær som grundsten for vores elevers mulighed for at lære og udvikle sig.

Vi leder efter en kollega med gåpåmod, humor og glæden ved at være sammen med vores skønne elever, og som med ansvarlighed og troen på egne evner vil indgå i friskolelivet.

Du skal kunne varetage klasselæreropgave og dække følgende fag på mellemtrinnet og i overbygningen;

  • Matematik
  • Historie
  • Samfundsfag
  • Engelsk

Derudover er vi spændte på, hvad du ellers kan byde på, det kunne fx være et kreativt fag.

Stillingen er på 80% med mulighed for fuld tid fra skoleåret 2020/2021.

Der afholdes infomøde og rundvisning på skolen fredag den 26. april kl 15, tilmelding til infomødet på: kontor@1858.dk

Du er velkommen til at kontakte leder i Friskolen Anna Ilum Nielsen for yderligere oplysninger vedr. stillingen på tlf 24810105

Ansøgningen sendes som samlet pdf-fil til; kontor@1858.dk , mærket ”ansøgning” og  modtages senest den 2. maj kl 12.00. Samtaler vil blive afholdt i uge 19. Har du ikke hørt fra os senest fredag den 10. maj 2019 er stillingen besat til anden side.

 

Løn og ansættelse efter overenskomst mellem Finansministeriet og LC

 

 

 

Sdr Nærå Friskole og Midtfyns EfterskoleÅrslev2019-04-09T00:00:002019-05-02T00:00:00
329986946Fast stilling som Klinisk underviser i fysioterapiBasic Fast stilling som klinisk underviser i fysioterapi på 37 timer uge i Rehabiliteringsafdelingen, OUH Odense Universitetshospital er ledig til besættelse fra d. 01 08 2019 Du ansættes i Rehabiliteringsafdelingen i funktionsområde 04 på Odense matriklen. Arbejdet foregår primært på hverdage i tidsrummet kl. 7.30 17.00. Dine arbejdsopgaver Hovedopgaven for kliniske undervisere er at forestå det kliniske undervisningsforløb på alle semestre 1-2-4-5-6 for de fysioterapeutstuderende i Rehabiliteringsafdelingen. Herunder planlægning, afvikling og evaluering og af de enkelte forløb samt udvikling af klinisk undervisning. Som klinisk underviser er du ansvarlig for, i samarbejde med uddannelsesansvarlig leder og det øvrige personale i Rehabiliteringsafdelingen samt de kliniske afdelinger, at varetage den kliniske uddannelse af fysioterapeutstuderende ud fra terapeutfaglige og pædagogiske overvejelser inden for rammerne af studieordninger og samarbejdsaftalen med UCL fysioterapeutuddannelsen. Derudover er du ansvarlig for at sikre, at den fysioterapeutiske indsats udført af de studerende varetages etisk, moralsk og fagligt forsvarligt i forhold til OUH´s virksomhedsgrundlag. Du vil således have følgende opgaver: Ansvarlig for planlægning og koordinering af det enkelte undervisningsforløb. Sørge for, at de studerende indføres i arbejdsstedets organisatoriske opbygning, den faglige praksis, udviklingsarbejde i afdelingen samt det tværprofessionelle samarbejde. Vejlede og undervise de studerende samt være ansvarlig for de studerendes arbejdsopgaver herunder patientbehandling. Vurdere de studerendes skriftlige og praktiske arbejde, og give feedback på dette jævnfør læringsudbytter i semesterbeskrivelsen. Evaluere klinisk undervisning Varetage afholdelse af eksamen iflg. gældende regler Vi søger en fysioterapeut der: Har en særlig interesse og kompetencer for at arbejde med undervisning og uddannelse af studerende Enten har klinisk vejleder modul eller tilsvarende, eller er indstillet på at erhverve sig dette. Er bevidst om sin rolle som underviser og er ivrig efter at udvikle sin faglighed og formidle den, med afsæt i praksisfeltet Er ansvarlig og fleksibel og kan prioritere sine arbejdsopgaver i en omskiftelig og ofte uforudsigelig hverdag Kan bevare overblikket og roen i et dynamisk miljø og sætter teamsamarbejdet højt Har en anerkendende og positiv indgangsvinkel til sine arbejdsopgaver, kollegaer og samarbejdspartnere. Om os Rehabiliteringsafdelingen er en selvstændig afdeling med ca. 200 medarbejdere fordelt på 2 matrikler, og med 5 faglige funktionsområder, henholdsvis på OUH i Odense og på OUH Svendborg sygehus. Vi dækker den terapeutiske intervention inden for stort set alle specialer, for såvel ambulante som indlagte patienter. I Rehabiliteringsafdelingen vil du blive en del af en selvfungerende gruppe, bestående af 5 kliniske undervisere, tre inden for fysioterapi og to indenfor ergoterapi, hvor kulturen er kendetegnet ved stor ansvarsfølelse, højt fagligt engagement og lyst til faglig sparring. Vi arbejder med en værdi, hvor vi sætter patienten først og det betyder at vi holder vores aftaler med patienten og inddrager patienten i relevante beslutninger. Du får et selvstændigt arbejde med høj grad af indflydelse på egen arbejdsdag. Du vil indgå i et team hvor dygtige og engagerede kolleger, har fokus på de studerende, patienten og opgaveløsningen. Løn- og ansættelsesforhold I henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og Sundhedskartellet. Der er en prøvetid på 3 måneder, hvis du ikke allerede er ansat i Region Syddanmark. Hvis du har spørgsmål Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Ledende terapeut:Robert Jull, robert.elbaek.jull@rsyd.dk. Tlf. 21679146 Klinisk underviser Dorthe Bruhn, dorthe.b.poulsen@rsyd.dk. Tlf. 24850273 Klinisk underviser Lars Odgaard, lars.odgaard@rsyd.dk Tlf. 24484663 Ansøgningsfrist Bemærk ansøgningsfristen er d 24.04 2019 Ansættelsessamtaler afholdes i uge 19, forventelig d. 09.05 2019.
Fast stilling som klinisk underviser i fysioterapi på 37 timer/uge i Rehabiliteringsafdelingen, OUH Odense Universitetshospital er ledig til besættelse fra d. 01/08 2019 
 
Du ansættes i Rehabiliteringsafdelingen i funktionsområde 04 på Odense matriklen.
 
Arbejdet foregår primært på hverdage i tidsrummet kl. 7.30 – 17.00.  
  
Dine arbejdsopgaver 
 
Hovedopgaven for kliniske undervisere er at forestå det kliniske undervisningsforløb på alle semestre 1-2-4-5-6 for de fysioterapeutstuderende i Rehabiliteringsafdelingen. Herunder planlægning, afvikling og evaluering og af de enkelte forløb samt udvikling af klinisk undervisning. 
 
Som klinisk underviser er du ansvarlig for, i samarbejde med uddannelsesansvarlig leder og det øvrige personale i Rehabiliteringsafdelingen samt de kliniske afdelinger, at varetage den kliniske uddannelse af fysioterapeutstuderende ud fra terapeutfaglige og pædagogiske overvejelser inden for rammerne af studieordninger og samarbejdsaftalen med UCL; fysioterapeutuddannelsen. Derudover er du ansvarlig for at sikre, at den fysioterapeutiske indsats udført af de studerende varetages etisk, moralsk og fagligt forsvarligt i forhold til OUH´s virksomhedsgrundlag. 
 
Du vil således have følgende opgaver:
  • Ansvarlig for planlægning og koordinering af det enkelte undervisningsforløb.  
  • Sørge for, at de studerende indføres i arbejdsstedets organisatoriske opbygning, den faglige praksis, udviklingsarbejde i afdelingen samt det tværprofessionelle samarbejde.  
  • Vejlede og undervise de studerende samt være ansvarlig for de studerendes arbejdsopgaver herunder patientbehandling.  
  • Vurdere de studerendes skriftlige og praktiske arbejde, og give feedback på dette jævnfør læringsudbytter i semesterbeskrivelsen. 
  • Evaluere klinisk undervisning  
  • Varetage afholdelse af eksamen iflg. gældende regler 
 
Vi søger en fysioterapeut der: 
  • Har en særlig interesse og kompetencer for at arbejde med undervisning og uddannelse af studerende 
  • Enten har klinisk vejleder modul eller tilsvarende, eller er indstillet på at erhverve sig dette.  
  • Er bevidst om sin rolle som underviser og er ivrig efter at udvikle sin faglighed og formidle den, med afsæt i praksisfeltet  
  • Er ansvarlig og fleksibel og kan prioritere sine arbejdsopgaver i en omskiftelig og ofte uforudsigelig hverdag 
  • Kan bevare overblikket og roen i et dynamisk miljø og sætter teamsamarbejdet højt 
  • Har en anerkendende og positiv indgangsvinkel til sine arbejdsopgaver, kollegaer og samarbejdspartnere.  
 
Om os  
 
Rehabiliteringsafdelingen er en selvstændig afdeling med ca. 200 medarbejdere fordelt på 2 matrikler, og med 5 faglige funktionsområder, henholdsvis på OUH i Odense og på OUH Svendborg sygehus.  Vi dækker den terapeutiske intervention inden for stort set alle specialer, for såvel ambulante som indlagte patienter. 
I Rehabiliteringsafdelingen vil du blive en del af en selvfungerende gruppe, bestående af 5 kliniske undervisere, tre inden for fysioterapi og to indenfor ergoterapi, hvor kulturen er kendetegnet ved stor ansvarsfølelse, højt fagligt engagement og lyst til faglig sparring.  
Vi arbejder med en værdi, hvor vi sætter patienten først og det betyder at vi holder vores aftaler med patienten og inddrager patienten i relevante beslutninger.    
Du får et selvstændigt arbejde med høj grad af indflydelse på egen arbejdsdag. Du vil indgå i et team hvor dygtige og engagerede kolleger, har fokus på de studerende, patienten og opgaveløsningen. 
 
Løn- og ansættelsesforhold 
 
I henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og Sundhedskartellet. Der er en prøvetid på 3 måneder, hvis du ikke allerede er ansat i Region Syddanmark.   
 
Hvis du har spørgsmål  
 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: 
Ledende terapeut:Robert Jull, robert.elbaek.jull@rsyd.dk. Tlf. 21679146  
Klinisk underviser Dorthe Bruhn, dorthe.b.poulsen@rsyd.dk. Tlf. 24850273 
Klinisk underviser Lars Odgaard, lars.odgaard@rsyd.dk Tlf. 24484663 
 
Ansøgningsfrist 
 
Bemærk ansøgningsfristen er d 24.04 2019  
 
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 19, forventelig d. 09.05 2019. 
 
ORS/Small/f8855579_logo.pngRehabiliteringsafdelingenOdense C2019-03-29T14:02:32.8972019-04-24T00:00:00
329999289Stilling som undervisningsassistent inden for fagområdet dansk sprog og sprogvidenskab ved BA-uddannelsen i DanskRobot Ved Institut for Sprog og Kommunikation opslås en stilling som undervisningsassistent til undervisning i fagområdet dansk sprog og sprogvidenskab på bacheloruddannelsen i Dansk ved SDU i Odense. I efterårssemestret 2019 drejer det sig om 2 hold i fagdisciplinen Sproglig Metode og Analyse.For en nærmere indholdsmæssig beskrivelse af faget Sproglig Metode og Analyse henvises til uddannelsens studieordning: https: mitsdu.dk da mit_studie bachelor dansk uddannelsens_opbygning studieordning Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til institutleder Sharon Millar på 6550 2127 eller e-mail smillar@sdu.dk eller til studieleder Bjarne le Fevre Jakobsen på tlf. 6550 3418 eller e-mail: bjarne@sdu.dk. Ansøger bedes oplyse, om han hun har har haft andre deltidsansættelser på SDU.Ansættelsesperioden for en undervisningsassistent vil være fra 01.09.2019 til 31.08.2020. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt Institut for Sprog og Kommunikation for nærmere oplysning herom.Der gøres opmærksom på, at der ikke er noget krav om, at den ansatte har timer hvert semester i ansættelsesperioden.Undervisningsassistenter aflønnes i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.Frigørelsesattest udstedes.Ansættelse forudsætter positiv, fagkyndig vurdering af ansøgerens kvalifikationer samt kvalifikationer på kandidatniveau.Ansøgere skal vedlægge et CV, der blandt andet oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ved Institut for Sprog og Kommunikation opslås en stilling som undervisningsassistent til undervisning i fagområdet dansk sprog og sprogvidenskab på bacheloruddannelsen i Dansk ved SDU i Odense.

I efterårssemestret 2019 drejer det sig om 2 hold i fagdisciplinen Sproglig Metode og Analyse.

For en nærmere indholdsmæssig beskrivelse af faget Sproglig Metode og Analyse henvises til uddannelsens studieordning: https://mitsdu.dk/da/mit_studie/bachelor/dansk/uddannelsens_opbygning/studieordning  

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til institutleder Sharon Millar på 6550 2127 eller e-mail smillar@sdu.dk eller til studieleder Bjarne le Fevre Jakobsen på tlf. 6550 3418 eller e-mail: bjarne@sdu.dk.  

Ansøger bedes oplyse, om han/hun har/har haft andre deltidsansættelser på SDU.

Ansættelsesperioden for en undervisningsassistent vil være fra 01.09.2019 til 31.08.2020. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt Institut for Sprog og Kommunikation for nærmere oplysning herom.

Der gøres opmærksom på, at der ikke er noget krav om, at den ansatte har timer hvert semester i ansættelsesperioden.

Undervisningsassistenter aflønnes i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.

Frigørelsesattest udstedes.

Ansættelse forudsætter positiv, fagkyndig vurdering af ansøgerens kvalifikationer samt kvalifikationer på kandidatniveau.

Ansøgere skal vedlægge et CV, der blandt andet oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online". Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-04-02T00:00:002019-04-26T00:00:00
329999284Eksternt lektorat i engelsk erhvervs- og markedskommunikationRobot Institut for Sprog og Kommunikation i Odense søger 1-2 eksterne lektorer inden for området engelsk erhvervs- og markedskommunikation. Stillingerne er til besættelse i perioden september 2019 - august 2022.Stillingen indebærer undervisning i engelske kommunikationsfag såsom erhvervskommunikation og interkulturel markedskommunikation. Det forventes, at ansøgere har undervisningserfaring på universitetsniveau og har kendskab til dansk.Yderligere oplysninger kan indhentes hos institutleder for Institut for Sprog og Kommunikation, Sharon Millar smillar@sdu.dk (tlf. 65502127).Ansøger bedes oplyse om han hun har har haft andre deltidsansættelser på SDU.Ansættelsesperioden for en Ekstern Lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom.Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.Frigørelsesattest udstedes.Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Institut for Sprog og Kommunikation i Odense søger 1-2 eksterne lektorer inden for området engelsk erhvervs- og markedskommunikation. Stillingerne er til besættelse i perioden september 2019 - august 2022.

Stillingen indebærer undervisning i engelske kommunikationsfag såsom erhvervskommunikation og interkulturel markedskommunikation. Det forventes, at ansøgere har undervisningserfaring på universitetsniveau og har kendskab til dansk.

Yderligere oplysninger kan indhentes hos institutleder for Institut for Sprog og Kommunikation, Sharon Millar  smillar@sdu.dk (tlf. 65502127).

Ansøger bedes oplyse om han/hun har/har haft andre deltidsansættelser på SDU.

Ansættelsesperioden for en Ekstern Lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom.

Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.

Frigørelsesattest udstedes.

Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.

Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online". Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-04-02T00:00:002019-04-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Svindinge Friskole søger en lærer og en barselsvikar

Svindinge Friskole og Børnehus

Ørbæk
Svindinge Friskole søger en lærer og en barselsvikar Vores årspraktikant skal tilbage til studierne og en lærer skal på barselsorlov. Derfor har vi to ledige stillinger på Svindinge Friskole Vores nye lærer kan fastansættes og skal kunne undervise i...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Sdr Nærå Friskole søger lærer

Sdr Nærå Friskole og Midtfyns Efterskole

Årslev
Sdr. Nærå Friskole søger lærer til fastansættelse Da en af vores dygtige lærere har søgt nye udfordringer, søger vi pr 1. august 2019 en lærer til fastansættelse. Sdr Nærå Friskole er en del af den kombinerede skole Midtfyns Efterskole - Sdr Nærå Fr...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:2. maj 2019

Fast stilling som Klinisk underviser i fysioterapi

Rehabiliteringsafdelingen

Odense C
Fast stilling som klinisk underviser i fysioterapi på 37 timer uge i Rehabiliteringsafdelingen, OUH Odense Universitetshospital er ledig til besættelse fra d. 01 08 2019 Du ansættes i Rehabiliteringsafdelingen i funktionsområde 04 på Odense matrikle...
Indrykket:29. marts 2019
Udløbsdato:24. april 2019

Stilling som undervisningsassistent inden for fagområdet dansk sprog og sprogvidenskab ved BA-uddannelsen i Dansk

Syddansk Universitet

Odense M
Ved Institut for Sprog og Kommunikation opslås en stilling som undervisningsassistent til undervisning i fagområdet dansk sprog og sprogvidenskab på bacheloruddannelsen i Dansk ved SDU i Odense. I efterårssemestret 2019 drejer det sig om 2 hold i fa...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:26. april 2019

Eksternt lektorat i engelsk erhvervs- og markedskommunikation

Syddansk Universitet

Odense M
Institut for Sprog og Kommunikation i Odense søger 1-2 eksterne lektorer inden for området engelsk erhvervs- og markedskommunikation. Stillingerne er til besættelse i perioden september 2019 - august 2022.Stillingen indebærer undervisning i engelske...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:26. april 2019