Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Orlovvikarieret-Genopslag

Vi søger en Orlovlærer

AL-SALAHIYAH SKOLEN blev oprettet i 1998. Al-Salahiayh Skolen er en flersproget friskole. På skolen har vi 170 elever fra Bh. klasse til og med 9.klasse. Vi har ligeledes en børnehave med 16 børn tilknyttet skolen. I øjeblikket er vi 25 ansatte.

Netop nu søger vi en lærer, der har interesse for samt mod på at komme til at arbejde med vores dejlige elevgruppe i indskolingen og mellemtrin. Det er vigtigt, at du er klar på et tæt relationsarbejde med eleverne. Vi søger en robust og stabil kollega med hjertet på det rette sted. Du skal turde være en tydelig voksen, og du skal have lyst  og mod på at arbejde med klasseledelse. Vi ønsker os en ny kollega, som kan skabe respekt omkring sit arbejde. Samtidig skal du kunne være anerkendende, ægte og interesseret i din relation til eleverne. På skolen arbejder vi alle tæt sammen om at gøre en forskel for vores elevgruppe.

Det forventes endvidere, at du har lyst til aktivt og loyalt at gå ind i udviklingen af skolens tilbud og til at arbejde med tosprogede elever. Erfaring fra tidligere lignende jobs vil være en fordel, men det er ikke et krav

Vi kan tilbyde et rigt skolemiljø med engagerede forældre og motiverede ansatte i en spændende og omskiftelig hverdag. Vores lærerværelse bærer præg af, at vi er et lille sted, hvor vi kender hinanden godt og holder af hinanden. Hvis du er den rette til jobbet, vil du hurtigt falde til i vores humorfyldte hverdag.

Vi ønsker os af dig, at du kan undervise BH. kl., 1. kl., 2. kl. og 3. kl. i engelsk, 2. klasse (5. klasse efter sommerferie) i dansk og 8.kl og 9. kl. samfundsag.

Stillingen er normeret til 26 ugentlige lektioner. Vi har en fleksibel ledelse, som lægger vægt på friheden i lærerarbejdet. Det betyder, at du må forberede dig såvel på skolen som hjemme - som det passer dig.

Hvis du er den rette til jobbet, er der god mulighed for senere fastansættelse.

Løn og ansættelsevilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og LC. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos skolelederen: Ayoub Chahin 51 64 36 95

Du er også velkommen til at tage kontakt til en lærer på skolen, vi besvarer gerne dine spørgsmål og tilbyder også gerne en rundvisning.

Du skal sende din ansøgning med relevante bilag på mail: al_salahia@hotmail.com senest den 29/06/2018 Med venlig hilsen Al-Salahiyah skolen Ayoub Chahine

Hvis du ikke har hørt fra os inden den 01. juli 2018, kan du gå ud fra at stillingen besat til anden side.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329825167Phoenix-ff2729d212018-06-04T00:00:00Orlovvikarieret-Genopslag

Vi søger en Orlovlærer

AL-SALAHIYAH SKOLEN blev oprettet i 1998. Al-Salahiayh Skolen er en flersproget friskole. På skolen har vi 170 elever fra Bh. klasse til og med 9.klasse. Vi har ligeledes en børnehave med 16 børn tilknyttet skolen. I øjeblikket er vi 25 ansatte.

Netop nu søger vi en lærer, der har interesse for samt mod på at komme til at arbejde med vores dejlige elevgruppe i indskolingen og mellemtrin. Det er vigtigt, at du er klar på et tæt relationsarbejde med eleverne. Vi søger en robust og stabil kollega med hjertet på det rette sted. Du skal turde være en tydelig voksen, og du skal have lyst  og mod på at arbejde med klasseledelse. Vi ønsker os en ny kollega, som kan skabe respekt omkring sit arbejde. Samtidig skal du kunne være anerkendende, ægte og interesseret i din relation til eleverne. På skolen arbejder vi alle tæt sammen om at gøre en forskel for vores elevgruppe.

Det forventes endvidere, at du har lyst til aktivt og loyalt at gå ind i udviklingen af skolens tilbud og til at arbejde med tosprogede elever. Erfaring fra tidligere lignende jobs vil være en fordel, men det er ikke et krav

Vi kan tilbyde et rigt skolemiljø med engagerede forældre og motiverede ansatte i en spændende og omskiftelig hverdag. Vores lærerværelse bærer præg af, at vi er et lille sted, hvor vi kender hinanden godt og holder af hinanden. Hvis du er den rette til jobbet, vil du hurtigt falde til i vores humorfyldte hverdag.

Vi ønsker os af dig, at du kan undervise BH. kl., 1. kl., 2. kl. og 3. kl. i engelsk, 2. klasse (5. klasse efter sommerferie) i dansk og 8.kl og 9. kl. samfundsag.

Stillingen er normeret til 26 ugentlige lektioner. Vi har en fleksibel ledelse, som lægger vægt på friheden i lærerarbejdet. Det betyder, at du må forberede dig såvel på skolen som hjemme - som det passer dig.

Hvis du er den rette til jobbet, er der god mulighed for senere fastansættelse.

Løn og ansættelsevilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og LC. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos skolelederen: Ayoub Chahin 51 64 36 95

Du er også velkommen til at tage kontakt til en lærer på skolen, vi besvarer gerne dine spørgsmål og tilbyder også gerne en rundvisning.

Du skal sende din ansøgning med relevante bilag på mail: al_salahia@hotmail.com senest den 29/06/2018 Med venlig hilsen Al-Salahiyah skolen Ayoub Chahine

Hvis du ikke har hørt fra os inden den 01. juli 2018, kan du gå ud fra at stillingen besat til anden side.

2018-06-30T00:50:49.393 Vi søger en Orlovlærer AL-SALAHIYAH SKOLEN blev oprettet i 1998. Al-Salahiayh Skolen er en flersproget friskole. På skolen har vi 170 elever fra Bh. klasse til og med 9.klasse. Vi har ligeledes en børnehave med 16 børn tilknyttet skolen. I øjeblikket er vi 25 ansatte. Netop nu søger vi en lærer, der har interesse for samt mod på at komme til at arbejde med vores dejlige elevgruppe i indskolingen og mellemtrin. Det er vigtigt, at du er klar på et tæt relationsarbejde med eleverne. Vi søger en robust og stabil kollega med hjertet på det rette sted. Du skal turde være en tydelig voksen, og du skal have lyst og mod på at arbejde med klasseledelse. Vi ønsker os en ny kollega, som kan skabe respekt omkring sit arbejde. Samtidig skal du kunne være anerkendende, ægte og interesseret i din relation til eleverne. På skolen arbejder vi alle tæt sammen om at gøre en forskel for vores elevgruppe. Det forventes endvidere, at du har lyst til aktivt og loyalt at gå ind i udviklingen af skolens tilbud og til at arbejde med tosprogede elever. Erfaring fra tidligere lignende jobs vil være en fordel, men det er ikke et krav Vi kan tilbyde et rigt skolemiljø med engagerede forældre og motiverede ansatte i en spændende og omskiftelig hverdag. Vores lærerværelse bærer præg af, at vi er et lille sted, hvor vi kender hinanden godt og holder af hinanden. Hvis du er den rette til jobbet, vil du hurtigt falde til i vores humorfyldte hverdag. Vi ønsker os af dig, at du kan undervise BH. kl., 1. kl., 2. kl. og 3. kl. i engelsk, 2. klasse (5. klasse efter sommerferie) i dansk og 8.kl og 9. kl. samfundsag. Stillingen er normeret til 26 ugentlige lektioner. Vi har en fleksibel ledelse, som lægger vægt på friheden i lærerarbejdet. Det betyder, at du må forberede dig såvel på skolen som hjemme - som det passer dig. Hvis du er den rette til jobbet, er der god mulighed for senere fastansættelse. Løn og ansættelsevilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og LC. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos skolelederen: Ayoub Chahin 51 64 36 95 Du er også velkommen til at tage kontakt til en lærer på skolen, vi besvarer gerne dine spørgsmål og tilbyder også gerne en rundvisning. Du skal sende din ansøgning med relevante bilag på mail: al_salahia@hotmail.com senest den 29 06 2018 Med venlig hilsen Al-Salahiyah skolen Ayoub Chahine Hvis du ikke har hørt fra os inden den 01. juli 2018, kan du gå ud fra at stillingen besat til anden side.11Jobnetff2729d2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-29T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3278436AL-SALAHIAH SKOLEN11Brolandvej 115320AgedrupDKDanmark155.4288920010.48062000
al_salahia@hotmail.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset583560JobNet48347211000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff2729d2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff2729d2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff2729d2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ff2729d2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/22.jpgMed et job indenfor Undervisning og pædagogik bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Friskolelærer lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale233103Friskolelærer9Undervisning og pædagogik355427712Ayoub Chahineal_salahia@hotmail.comDKDanmarkDKDanmark329927896Musiklærer til Ollerup FriskoleRobot Da en af vores lærere går på barsel søger vi en musik- og matematiklærer på fuld tid til en tidsbegrænset stilling fra 26 2-2019 til 30 6-2019. Der vil være mulighed for at begynde på deltid med musiktimer allerede i januar. Vi søger en person, der vil indgå i et fagligt og kreativt skolefællesskab, og som har de rette faglige kvalifikationer. Vi vægter: faglighed og kreativitet musik, bevægelse, fællesskab og fordybelse motivation, nysgerrighed og lyst til at lære n til n iPad IT med fokus på pædagogik og læring Vi forventer, at du: har et fagligt drive og lyst til at indgå i et forpligtende samarbejde med lærere og pædagoger er god til samarbejde, anerkendelse og relationer er en dygtig og tydelig klasserumsleder, der kan inspirere og aktivere børn i strukturerede sammenhænge Vi søger en lærer, der kan undervise i: musik i indskolingen og på mellemtrinnet. Alm. musikundervisning og bandundervisning på mindre hold matematik i 4. klasse hvis du kan byde ind på idræt og eller tysk i 6. klasse, er det en fordel, men ingen betingelse Ollerup Friskole er en Grundtvig-koldsk friskole med plads til både traditioner og fornyelse. Vi har 200 elever fra 0.-9. klasse og en SFO med ca. 80 børn. Skolen ligger i et attraktivt skolemiljø med efterskole, højskole og Den frie Lærerskole. Henvendelser vedrørende stillingen rettes til skoleleder Jakob Ringgaard på tlf. 20575781 eller på mail@ollerupfriskole.dk. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Ansøgning med relevante bilag sendes samlet i n pdf-fil navngivet med ansøgers navn og med ansøgning på første side til mail@ollerupfriskole.dk senest torsdag d. 10 1 kl. 12.00. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 3. Hvis du ikke har hørt fra os inden 31 1, er du ikke kommet i betragtning til stillingen. Se mere på: www.ollerupfriskole.dk og på www.facebook.com ollerupfri

Da en af vores lærere går på barsel søger vi en musik- og matematiklærer på fuld tid til en tidsbegrænset stilling fra 26/2-2019 til 30/6-2019. Der vil være mulighed for at begynde på deltid med musiktimer allerede i januar.

Vi søger en person, der vil indgå i et fagligt og kreativt skolefællesskab, og som har de rette faglige kvalifikationer.

Vi vægter:

  • faglighed og kreativitet
  • musik, bevægelse, fællesskab og fordybelse
  • motivation, nysgerrighed og lyst til at lære
  • én til én iPad – IT med fokus på pædagogik og læring

 

Vi forventer, at du:

  • har et fagligt ’drive’ og lyst til at indgå i et forpligtende samarbejde med lærere og pædagoger
  • er god til samarbejde, anerkendelse og relationer
  • er en dygtig og tydelig klasserumsleder, der kan inspirere og aktivere børn i strukturerede sammenhænge 

Vi søger en lærer, der kan undervise i:

  • musik i indskolingen og på mellemtrinnet. Alm. musikundervisning og bandundervisning på mindre hold
  • matematik i 4. klasse
  • hvis du kan byde ind på idræt og/ eller tysk i 6. klasse, er det en fordel, men ingen betingelse

 

Ollerup Friskole er en Grundtvig-koldsk friskole med plads til både traditioner og fornyelse. Vi har 200 elever fra 0.-9. klasse og en SFO med ca. 80 børn. Skolen ligger i et attraktivt skolemiljø med efterskole, højskole og Den frie Lærerskole.

Henvendelser vedrørende stillingen rettes til skoleleder Jakob Ringgaard på tlf. 20575781 eller på mail@ollerupfriskole.dk. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.           

Ansøgning med relevante bilag sendes samlet i én pdf-fil navngivet med ’ansøgers navn’ og med ansøgning på første side til mail@ollerupfriskole.dk senest torsdag d. 10/1 kl. 12.00.

Vi holder ansættelsessamtaler i uge 3.

Hvis du ikke har hørt fra os inden 31/1, er du ikke kommet i betragtning til stillingen. 

Se mere på: www.ollerupfriskole.dk og på www.facebook.com/ollerupfri

 

 

OLLERUP FRISKOLEFaaborg-Midtfyn2018-12-14T00:00:002019-01-10T00:00:00
329923588Ekstern lektor til praktikkoordinering ved Institut for SundhedstjenesteforskningRobot Ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Institut for Sundhedstjenesteforskning er en stilling som ekstern lektor ledig til besættelse fra 1. februar 2019. Stillingen er tidsbegrænset. Stillingen indebærer selvstændig tilrettelæggelse af undervisningen og koordineringen af praktikophold for de studerende på farmaceutuddannelsen. Der ønskes en ansøger med farmaceut baggrund. Der lægges desuden vægt på ansøgers undervisningserfaring og erfaring fra tilsvarende opgave. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til forskningsleder Kim Brøsen, e-mail: kbrosen@health.sdu.dk Ansøger bedes oplyse om han hun har har haft andre deltidsansættelser på SDU. Ansættelsesperioden for en Ekstern Lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom. Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC. Frigørelsesattest udstedes. Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer. Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Institut for Sundhedstjenesteforskning er en stilling som ekstern lektor ledig til besættelse fra 1. februar 2019. Stillingen er tidsbegrænset.

Stillingen indebærer selvstændig tilrettelæggelse af undervisningen og koordineringen af praktikophold for de studerende på farmaceutuddannelsen.

Der ønskes en ansøger med farmaceut baggrund. Der lægges desuden vægt på ansøgers undervisningserfaring og erfaring fra tilsvarende opgave.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til forskningsleder Kim Brøsen, e-mail: kbrosen@health.sdu.dk

Ansøger bedes oplyse om han/hun har/har haft andre deltidsansættelser på SDU.

Ansættelsesperioden for en Ekstern Lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom.

Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.

Frigørelsesattest udstedes.

Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.

Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online". Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense2018-12-05T00:00:002018-12-24T00:00:00
329923114Ekstern lektor inden for skatteretsområdetRobot Ved Juridisk Institut, Syddansk Universitet, og med tjenestested i Odense, Kolding og eller Slagelse vil et eksternt lektorat inden for skatteret være ledigt til besættelse den 1. februar 2019. Den eksterne lektor skal samarbejde med instituttets skatteretsforskere primært varetage vejledning af kandidatspecialer inden for skatteret på cand.merc.aud.-uddannelsen i Kolding. Der vil derfor blive lagt vægt på, at ansøgeren kan dokumentere en bred viden om og erfaring med skatteret. Yderligere oplysninger om stillingen og den juridiske forskning og undervisning ved Syddansk Universitet kan på fås på internetadressen: www.sdu.dk sam eller ved henvendelse til Lektor Jette Thygesen på jett@sam.sdu.dkAnsøger bedes oplyse om han hun har har haft andre deltidsansættelser på SDU.Ansættelsesperioden for en Ekstern Lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom.Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.Frigørelsesattest udstedes.Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer. Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Ved Juridisk Institut, Syddansk Universitet, og med tjenestested i Odense, Kolding og/eller Slagelse vil et eksternt lektorat inden for skatteret være ledigt til besættelse den 1. februar 2019.

Den eksterne lektor skal samarbejde med instituttets skatteretsforskere primært varetage vejledning af kandidatspecialer inden for skatteret på cand.merc.aud.-uddannelsen i Kolding. Der vil derfor blive lagt vægt på, at ansøgeren kan dokumentere en bred viden om og erfaring med skatteret.

Yderligere oplysninger om stillingen og den juridiske forskning og undervisning ved Syddansk Universitet kan på fås på internetadressen: www.sdu.dk/sam eller ved henvendelse til Lektor Jette Thygesen på jett@sam.sdu.dk

Ansøger bedes oplyse om han/hun har/har haft andre deltidsansættelser på SDU.

Ansættelsesperioden for en Ekstern Lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom.

Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.

Frigørelsesattest udstedes.

Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.

Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online". Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense2018-12-05T00:00:002019-01-15T00:00:00
329918489Ekstern lektor inden for det arbejdsretlige områdeRobot Ved Juridisk Institut, Syddansk Universitet, og med tjenestested i Odense, vil en eller flere stillinger som ekstern lektor inden for det arbejdsretlige område være ledige til besættelse den 1. februar 2019 eller efter nærmere aftale.Den eksterne lektor skal i samarbejde med instituttets privat- og formueretlige forskere varetage undervisning, vejledning og evt. eksamination inden for arbejdsret. Der vil blive lagt vægt på, at ansøgeren kan dokumentere en bred viden om og erfaring med det arbejdsretlige område. Det vil være en fordel, at ansøgeren har erfaring med undervisning eller anden formidling, men det er ikke afgørende.Yderligere oplysninger om stillingen og den juridiske forskning og undervisning ved Syddansk Universitet kan på fås på internetadressen: www.sdu.dk sam eller ved henvendelse til adjunkt Christian Højer Schjøler på chsc@sam.sdu.dk.Ansøger bedes oplyse om han hun har har haft andre deltidsansættelser på SDU.Ansættelsesperioden for en ekstern lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom.Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.Frigørelsesattest udstedes.Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.Der skal vedlægges en fortegnelse over samtlige bilag, og hvert af bilagene skal være nummereret og mærket med ansøgerens navn.Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ved Juridisk Institut, Syddansk Universitet, og med tjenestested i Odense, vil en eller flere stillinger som ekstern lektor inden for det arbejdsretlige område være ledige til besættelse den 1. februar 2019 eller efter nærmere aftale.

Den eksterne lektor skal i samarbejde med instituttets privat- og formueretlige forskere varetage undervisning, vejledning og evt. eksamination inden for arbejdsret. Der vil blive lagt vægt på, at ansøgeren kan dokumentere en bred viden om og erfaring med det arbejdsretlige område. Det vil være en fordel, at ansøgeren har erfaring med undervisning eller anden formidling, men det er ikke afgørende.

Yderligere oplysninger om stillingen og den juridiske forskning og undervisning ved Syddansk Universitet kan på fås på internetadressen: www.sdu.dk/sam eller ved henvendelse til adjunkt Christian Højer Schjøler  på chsc@sam.sdu.dk.

Ansøger bedes oplyse om han/hun har/har haft andre deltidsansættelser på SDU.

Ansættelsesperioden for en ekstern lektor vil normalt være 3 år. Denne periode kan dog afviges i særlige tilfælde. Kontakt instituttet for nærmere oplysning herom.

Ansættelse finder sted i henhold til aftale mellem Finansministeriet og AC.

Frigørelsesattest udstedes.

Ansøgere skal vedlægge bevis for kandidateksamen og et CV, der bl.a. oplyser om tidligere undervisningsvirksomhed og relevante faglige kvalifikationer.

Der skal vedlægges en fortegnelse over samtlige bilag, og hvert af bilagene skal være nummereret og mærket med ansøgerens navn.

Ansøgninger vil blive bedømt af en fagkyndig bedømmer.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online". Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense2018-11-27T00:00:002019-01-09T00:00:00
329916885Underviser inden for pædagogens grundfaglighedRobot Vi søger pr. 1. februar 2019 en adjunkt lektor til i en fast stilling til undervisning i uddannelsens grundfaglighed. Vi lægger vægt på, at den rette kandidat kan tilrettelægge spændende undervisning og studieaktiviteter på et højt fagligt niveau, kan skabe motivation og engagement hos de studerende og er i stand til at arbejde på tværs af organisationen. Vores nye kollega skal kunne underviser og vejlede i: Professionel kommunikation med børn, unge og mennesker med psykisk og fysik funktionsnedsættelse, pårørende og myndighederKommunikation til konflikthåndteringSundhedsfremme og forebyggelse, herunder identificere sundhedsmæssige og sociale problemstillinger samt formulere pædagogiske handlemulighederHar derudover lyst og ideer til at gøre de studerende fysisk aktive i undervisningenHar erfaring med forskellige feedback former og kan facilitere feedbackprocesser, f.eks. peer-feedback Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne med professionsfaglig erfaring. Det er et krav, at du har erfaring med undervisning og planlægning af undervisning, også gerne på engelsk. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til pædagogisk praksis og pædagoguddannelsens målgrupper. Om stillingen Som adjunkt lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere fordelt på lokationerne i henholdsvis Odense og Svendborg. Ansættelse Den ugentlige arbejdstid er på 30 timer i gennemsnit med start den 1. februar 2019 eller hurtigst muligt derefter. Dit primære ansættelsessted vil være i Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Du vil referere til uddannelseslederen på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Stillingen er omfattet af principperne om Ny Løn. Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervs-akademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor. Flere oplysninger Har du spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62. Samtaler Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 19. december 2018. Ansøgningsfrist Send din ansøgning sammen med CV, relevante eksamensbeviser samt publikationslisteelektronisk via vores hjemmeside https: www.ucl.dk om-os ledige stillinger senest den 16. december 2018.

Vi søger pr. 1. februar 2019 en adjunkt/lektor til i en fast stilling til undervisning i uddannelsens grundfaglighed. Vi lægger vægt på, at den rette kandidat kan tilrettelægge spændende undervisning og studieaktiviteter på et højt fagligt niveau, kan skabe motivation og engagement hos de studerende og er i stand til at arbejde på tværs af organisationen.

Vores nye kollega skal kunne underviser og vejlede i:

  • Professionel kommunikation med børn, unge og mennesker med psykisk og fysik funktionsnedsættelse, pårørende og myndigheder
  • Kommunikation til konflikthåndtering
  • Sundhedsfremme og forebyggelse, herunder identificere sundhedsmæssige og sociale problemstillinger samt formulere pædagogiske handlemuligheder
  • Har derudover lyst og ideer til at gøre de studerende fysisk aktive i undervisningen
  • Har erfaring med forskellige feedback former og kan facilitere feedbackprocesser, f.eks. peer-feedback

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne med professionsfaglig erfaring. Det er et krav, at du har erfaring med undervisning og planlægning af undervisning, også gerne på engelsk. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til pædagogisk praksis og pædagoguddannelsens målgrupper.

Om stillingen

Som adjunkt/lektor på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg medvirker du til at skabe et godt studie- og arbejdsmiljø for ca. 1400 studerende og 40 uddannelsesfaglige medarbejdere fordelt på lokationerne i henholdsvis Odense og Svendborg.

Ansættelse

Den ugentlige arbejdstid er på 30 timer i gennemsnit med start den 1. februar 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Dit primære ansættelsessted vil være i Odense og Svendborg, men du vil også kunne komme til at arbejde på andre lokationer i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Du vil referere til uddannelseslederen på Pædagoguddannelsen i Odense og Svendborg.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC) samt bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Stillingen er omfattet af principperne om Ny Løn.

Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, jvf. bekendtgørelse om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervs-akademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Er du lektorbedømt i henhold til Professionshøjskolernes stillingsstruktur, sker ansættelsen som lektor.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål eller behov for uddybende information om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Agnete Lyngbye Kramme på telefon 29 38 60 62.

Samtaler

Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 19. december 2018.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning sammen med CV, relevante eksamensbeviser samt publikationslisteelektronisk via vores hjemmeside https://www.ucl.dk/om-os#ledige+stillinger senest den 16. december 2018.

UCL Niels Bohrs AlléOdense2018-11-22T00:00:002018-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Musiklærer til Ollerup Friskole

OLLERUP FRISKOLE

Faaborg-Midtfyn
Da en af vores lærere går på barsel søger vi en musik- og matematiklærer på fuld tid til en tidsbegrænset stilling fra 26 2-2019 til 30 6-2019. Der vil være mulighed for at begynde på deltid med musiktimer allerede i januar. Vi søger en person, der ...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:10. januar 2019

Ekstern lektor til praktikkoordinering ved Institut for Sundhedstjenesteforskning

Syddansk Universitet

Odense
Ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Institut for Sundhedstjenesteforskning er en stilling som ekstern lektor ledig til besættelse fra 1. februar 2019. Stillingen er tidsbegrænset. Stillingen indebærer selvstændig tilrettelæggelse af undervisnin...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:24. december 2018

Ekstern lektor inden for skatteretsområdet

Syddansk Universitet

Odense
Ved Juridisk Institut, Syddansk Universitet, og med tjenestested i Odense, Kolding og eller Slagelse vil et eksternt lektorat inden for skatteret være ledigt til besættelse den 1. februar 2019. Den eksterne lektor skal samarbejde med instituttets sk...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:15. januar 2019

Ekstern lektor inden for det arbejdsretlige område

Syddansk Universitet

Odense
Ved Juridisk Institut, Syddansk Universitet, og med tjenestested i Odense, vil en eller flere stillinger som ekstern lektor inden for det arbejdsretlige område være ledige til besættelse den 1. februar 2019 eller efter nærmere aftale.Den eksterne le...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:9. januar 2019

Underviser inden for pædagogens grundfaglighed

UCL Niels Bohrs Allé

Odense
Vi søger pr. 1. februar 2019 en adjunkt lektor til i en fast stilling til undervisning i uddannelsens grundfaglighed. Vi lægger vægt på, at den rette kandidat kan tilrettelægge spændende undervisning og studieaktiviteter på et højt fagligt niveau, k...
Indrykket:22. november 2018
Udløbsdato:16. december 2018