Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

OUH Logistikafdelingen søger en programleder

Har du erfaring i at lede større projekter, og brænder du for at finde de bedst mulige løsninger indenfor sygehuslogistik i samarbejde med projektledere, ledere og medarbejdere?

Logistikafdelingen på Odense Universitetshospital søger en programleder til et barselsvikariat hurtigst muligt og senest d. 1. april 2021 til en fuldtidsstilling, hvor du skal være med til at sikre at der forberedes en optimal overgang fra projekt til drift på logistikområdet, for Nyt OUH.

OUH står overfor de kommende år at skulle tilpasse sig og gøre organisationen klar til at flytte i nye fysiske rammer med tilhørende nye arbejdsgange. Da logistikken er den usynlige forudsætning for at sygehuset fungerer, er der særligt fokus på at sikre en god overgang fra eksisterende systemer til nye. For at sikre denne overgang bliver så god som mulig, vil en tæt integration imellem Projektorganisationen for byggeriet af Nyt OUH og Logistikafdelingen på eksisterende OUH være afgørende. Dette betyder yderligere, at igangværende og kommende forandringsprojekter vedr. logistik skal forankres i driften på eksisterende OUH.

På nuværende tidspunkt har programleder ledelsen af fire medarbejdere; tre projektledere og én konsulent.

Om stillingen:

  • Tværgående samarbejde med organisationens interessenter, bl.a. Projektorganisationen Nyt OUH, IT-afdelingen, kliniske afdelinger og eksterne leverandører.
  • Ledelse af et dygtigt projektteam, der alle kender organisationen og projekterne.
  • Du er ansigtet udadtil i organisationen og har ansvaret for at melde resultater og projektstatus tilbage til ledelsen i Logistikafdelingen, samt have dialogen på tværs af organisationen i etablerede grupper.
  • Dit projektteam beskæftiger sig pt. primært med forberedelsesarbejdet indenfor følgende områder:
    • Vareforsyning og lagerdrift, herunder samspil med systemer
    • Køkkendrift og logistik
    • Implementering af transport- og IT-systemer i eksisterende arbejdsgange
  • Du skal sammen med ledere og projektmedarbejdere sætte retning for logistikområdet med fokus på at understøtte de kliniske arbejdsgange.
  • Din funktion vil bidrage til en stor del af forberedelsesarbejdet for Logistikafdelingen til Nyt OUH.
  • Du sikrer desuden kommunikationen med alle interessenter, herunder til Projektorganisationen for Nyt OUH.

 

Dine kvalifikationer:

Vi forventer at du har kompetencer og en personprofil med et godt kendskab til projektledelse. Du har god forståelse for praksis og kan samarbejde og kommunikere nemt med ledere såvel som med medarbejdere. Du arbejder udviklingsorienteret og målrettet, du er resultatorienteret og handlekraftig i din projektledelse. Du motiveres af at lede dit projektteam og er som profil udadvendt.

Vi er:

Logistikafdelingen er en større afdeling med 400 medarbejdere, hvis mange forskelligartede funktioner ligger indenfor indkøb, lager, vare-på-pladslægningskoncept, genbehandling af operationsinstrumenter, transport af varer, hjælpemidler, post, prøver, linned, uniformer, affald samt madproduktion og salg af mad. Link til kortfilm og yderligere information om afdelingen: http://www.ouh.dk/wm383384. Vi arbejder dagligt med at understøtte OUH’s målsætning om ”Patienten først”. Du kan læse mere om Nyt OUH på hjemmesiden: http://www.nytouh.dk/

Vi tilbyder:

Et arbejdsmiljø, hvor vi løfter i flok, og hvor der er en uformel og munter omgangsform samt åben og ærlig dialog. Du bliver del af et miljø, hvor faglig kompetence og udvikling er omdrejningspunktet i hverdagen.

 

Løn og ansættelsesforhold:

  • Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og faglig organisation
  • Tiltrædelse gerne hurtigst muligt og senest d. 1. april 2021. Vi forventer, at vikariatet vil være ca. på et års ansættelse, men vil være begivenhedsbestemt.
  • Du får fysisk arbejdsplads på Odense Universitetshospital og refererer til afdelingschefen i Logistikafdelingen

 

Ansøgningsfrist og yderligere information:

Upload din ansøgning og CV med relevante bilag senest søndag d. 7. februar via nedenstående link

Der afholdes samtaler onsdag d. 10. februar. Såfremt du inviteres til en samtale bedes du udfylde en personlighedstest inden samtalen, som vi sender dig et link til.

Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til programleder Sussi Gudmundsson på mail:  sussi.gudmundsson@rsyd.dk

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.